Šta je novo?

MAX [nije tema o HBO Max ni o Supernovi]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mene su toliko iznerviralo da sam im najavio raskid UO koja ističe za mesec dana.
 
Mislim da tu nije problem do Maxa, nego Telekom nije svim korisnicima Supernove povezao mojmts i paket koji koriste. Treba cimati podršku Telekoma da to odrade.
 
Treba cimati sve. Hbo je najavio prelazak pre nekoliko meseci. Ovi ne mogu da se snađu da nas prebace
 
Ne uspevam sa nađem ovu info, da li u okviru mts Max Tv paketa (box3) ima ukljucen hbo?
 
Treba cimati sve. Hbo je najavio prelazak pre nekoliko meseci. Ovi ne mogu da se snađu da nas prebace

Kad ti se na mojmts pojave računi za Supernovu, moći ćeš da se uloguješ na Max. Dok Telekom to ne odradi, ne treba ni pokušavati. Piši mejlove Telekomu, zovi podršku, maltretiraj ih da to odrade.
Ja sam im pisao mejl jutros.
 
Mislim da tu nije problem do Maxa, nego Telekom nije svim korisnicima Supernove povezao mojmts i paket koji koriste. Treba cimati podršku Telekoma da to odrade.
Kod mene je Moj mts nalog već povezan sa paket Super Plan 3L (račun). Zašto ja onda ceo dan ne mogu da kreiram nalog na MAX aplikaciju?
 
I ovi iz Maxa su ispali budale, teško im je bilo da povuku podatke o pretplati sa starih HBO Max naloga, nego su preneli profile i naloge, a pretplate korisnik sam mora da reguliše, pa kad se to spoji sa srpskom državnom firmom, eto cirkusa.

Kad se prelazilo sa Go na Max, dovoljno je bilo ulogovati se i nastaviti sa korišćenjem.
 
Kod mene je Moj mts nalog već povezan sa paket Super Plan 3L (račun). Zašto ja onda ceo dan ne mogu da kreiram nalog na MAX aplikaciju?
Nemoj da pokušavaš da se loguješ sa HBO Max nalogom, ideš na pretplatu preko Telekoma, kucaš username i pass, pa ideš na pravljenje novog naloga i onda kucaš mejl koji si koristio za hbomax. Onda će prepoznati da već imaš nalog i poslaće ti kod da potvrdiš mejl adresu.
Znači ide se na pravljenje novog naloga preko provajdera, nikako na logovanja preko starog hbomax naloga.
 
Nemoj da pokušavaš da se loguješ sa HBO Max nalogom, ideš na pretplatu preko Telekoma, kucaš username i pass, pa ideš na pravljenje novog naloga i onda kucaš mejl koji si koristio za hbomax. Onda će prepoznati da već imaš nalog i poslaće ti kod da potvrdiš mejl adresu.
Znači ide se na pravljenje novog naloga preko provajdera, nikako na logovanja preko starog hbomax naloga.
Nisam ni išao na logovanje,nego na prijavu preko operatera sa Moj mts nalog. Ništa od toga ne radi kod mene... Morali su nešto da zas..u!
 
Jel može netko tko je aktivirao sportski dodatak da proba preko VPNa prebaciti na US katalog?
 
tu je i nova Facebook strana, kao i reklama
Screenshot_2024-05-21-22-47-05-982-edit_com.facebook.katana.jpg
neki super uživaju
 
Šteta. Nadam se da je to samo privremeno.

Mislim da arg/us accounti imaju pristup našem katalogu.
 
Nisam ni znao da supernova ima ovoliko korisnika dok nisam iscitao ovu temu 😂
Sbb bez problema logovanje, prenos podataka, profila itd.
 
Nisam iz Srbije, pa me zanima kako ste se vi na toj supernovoj ranije prijavljivali? Ne može sa sa mailom i passwordom?
 
Nisam ni znao da supernova ima ovoliko korisnika dok nisam iscitao ovu temu 😂
Sbb bez problema logovanje, prenos podataka, profila itd.
Gde nema, pokupovali sve žive kablovske operatere, hteo ne hteo, osuđen si na njih u mnogim delovima Beograda, zamisli kako je tek u ostatku Srbije.
 
Mislim da tu nije problem do Maxa, nego Telekom nije svim korisnicima Supernove povezao mojmts i paket koji koriste. Treba cimati podršku Telekoma da to odrade.
Podrṣ̌ka Telekoma mi kaže pozovi podrṣ̌ku Supernove. Podrṣ̌ka Supernove(koju sam jedva dobio) ne zna u č̣emu je problem, samo su napravili tiket. Poslao sam i nekoliko mailova i Telekomu i Supernovi, dobio generički odgovor od Supernove koji mi niṣ̌ta nije pomogao.

Da ne pomimjem č̣injenicu da preko sva 3 operatera je bio doatupan na HBO Max 4K sadrżaj.Sada na Maxu su svi koji dobijaju preko operatera pretplatu dobili samo standard paket i 4K sadrżaj viṣ̌e nije dostupan.
Kod mene je potpuno nezavisno jedno od drugog... Vidim samo račune za Telekom, ništa za Supernovu. Imam potpuno drugačiji šifu korisnika i ne mogu da napravim još jedan mojmts nalog sa istim JMBG-om...
Isto
 
Poslednja izmena:
Meni se u moj MTS app pojavio račun za SN. Kad sam ga platio zajedno sad drugim računima direktno iz app nestao je. Vidim samo racune za MTS. Probao sam da napravim nov moj MTS,kucao JMBG i sifru korisnika,uredno mi prijavio da sam već registrovan. Kad probam da se logukem sa podacima za moj MTS Kaze mi da pozovem operatera. Zato sam i poslao mail da raskida UO koja se završava za mesec dana. Dosta mi je vise njihove za......je.
 
Jedino resenje i za jedne i druge jer po meni obe kompanije su tu prekrsile sve zakone poslovanja i supernova (telekom) i hbo je odjaviti uslugu jer evo ja od sinoc ne mogu da udjem u max aplikaciju i da koristim nesto sto bas debelo mesecno placam.Kontaktirao danas i supernovu (BiH) jer sam ja na supernovi bih ali to je nebitno ista je firma u pitanju kao i u Srbiji i direktno HBO i dobio garanciju da ce biti resen problem do veceras.
Za mene su oni zavrsili danas.Mesecima reklamiraju prelazak na novu platformu a kada se to desilo fijasko ne moze korisnik da je koristi, da se uloguje.To je samo za tuzbu i nista vise.
Malo sam se interesovao danas i ispada da samo korisnici Telekoma Srbija imaju ovaj problem svi korisnici united grupe bilo da je u pitanju SBB ili Telemach sasvim su regularno nastavili da koriste max nakon prelaza sa hbo maxa
 
Polako ljudi sacekajte par dana da sve legne na svoje mesto. Haos je bio i kod prelaska sa hbo go na hbo max. Haos je i kad banka prelazi sa jedne na drugu platformu. Tako da je i ovaj haos sasvim ocekivan. Necemo valjda pocrkati 2 dana bez filma ili serije.
 
Evo kod mene upravo na SBB sve prošlo veoma glatko - instalirao novu app na LG, pokrenuo i sve je proradilo instant :)
 
Polako ljudi sacekajte par dana da sve legne na svoje mesto. Haos je bio i kod prelaska sa hbo go na hbo max. Haos je i kad banka prelazi sa jedne na drugu platformu. Tako da je i ovaj haos sasvim ocekivan. Necemo valjda pocrkati 2 dana bez filma ili serije.
Nema polako. Šta polako? Tužba, smanjenje računa. Nije prelazak sa hbo max juče najavljen nego pre nekoliko meseci
 
Ja isto imam problem sa MAX aplikacijom na mobilnom uređaju (android) nakon updatea sa HBO MAX - na browseru se ulogujem bez problema sa istim username/password koji koristim za Moj Telekom portal i kojim sam se logovao na HBO MAX dok sa istim tim username/password nema šanse da se ulogujem na MAX aplikaciju i upućuje me da se obratim provajderu...
 
Ne uspevam sa nađem ovu info, da li u okviru mts Max Tv paketa (box3) ima ukljucen hbo?
Pogledaš za tvoj paket da li je uključeno u cenu HBO+ ili HBO+ HD. Tako nešto se zove.
Ako ima onda moraš da aktiviraš ako ti već nisu aktivirali. Jedino tako ide preko MTS.
Kod mene niko nije imao nikakav problem preko MTS. Ni prijava, ništa, samo radi. Ios, android, android TV, Google TV, web...

Inače bio sad neki update na iOs ali umoran sam da gledam šta je. Kaže gomila popravki 🙂
 
Da li Max USA blokira provajdera iz Srbije? Nalog se vodi na SBB provajdera, i kada koristim nord vpn, trazi da odaberem provajdera, naravno SBB nije nalisti a vodim se kao logovan, medjutim ne pusta sadrzaj ili ako pusti nista ne moze da se poklrene.... Ne razumem jer svi ostali streaming servisi preko VPN otvaraju sve regione???
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno