Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Toliko rasprave i muke oko operatera koji ocigledno vise nije ni za... Zar vam nije lakse da predjete u A1 i imate sve neo za 1225 din. nego se zezate sa Globaltelom i paketima koji su jeftiniji 200-300 din? Da,u Globaltelu niste pod ugovorom ali izmedju pripejda i postpejda nema tolike razlike.
 
Тако ће и бити. На моју несрећу, био сам заузет пар дана, па дође викенд.
Додатни проблем је што је тај број пријављен у банци, па морам и тамо да идем. Ови, ногом у г**ицу, никад више!
 
Пасивна агресија?
Онемогућена услуга већ 6-ти дан, и неко 'не капирам чему ова пасивна агресија'?!
Питао бих неког колико дана би му требало да постане 'пасивно агресиван' да му је онемогућено коришћење, плаћеног, сервиса.
Ja potpuno razumem tvoje probleme sa njima i da im je kvalitet, stabilnost i podrška 0. Ali ne kapiram šta je bio problem sa mojim postom. Tako da razumem pasivno agresiju ka njima, ali ne i ka meni i mom postu.
 
Па, ако разумеш, чему објава 'не капирам ...'?
 
@Koky Nema potrebe za trolovanjem ove teme, ovo nije tema o A1. A ovo zicanje ljudi da pređu u A1 radi negde drugde.

@zokce Ako je stvarno tako kao što si napisao, prelazi odmah, ja ne bih čekao ni minut. Ja imam tri broja i sva tri su prebačena na mts mrežu, i nikakvih problema nemam s njima.
 
Pa ne bas ne mogu da rade šta hoće. Jasno je zakonskim okvirima i regulativama određeno šta kako i koliko smeju.
A sigurno nigde im nije naznačeno da ne moraju danima da pružaju usluge ljudima. A uz sve duzno poštovanje. A1 za sada jedino može da parira sto se tice kvaliteta ponude za pare... Tako da ne vidim razlog (ako vec ne rade kako treba da se ne kaže ljudima moguća alternativa...)
Po zakonu i granice moraju biti prohodne. Pa kad granica A ne radi ides na granicu B... A ne cekas danima u koloni...
 
Нећу више да се јављам у овој теми, хтео сам само да дочарам шта се дешава и какве последице оставља овакав дилетантски однос према клијентима. Поздрављам оне који остају верни Митровићу.
 
@Koky Nema potrebe za trolovanjem ove teme, ovo nije tema o A1. A ovo zicanje ljudi da pređu u A1 radi negde drugde.
Nije nikakvo trolovanje niti zicanje. Samo iznosim svoje misljenje a to je valjda i svrha ovog foruma. Ako ti se moj post ne dopada,slobodno ga preskoci.
 
@Koky Jeste, jer ovo nije tema o A1. Idi u temi o A1 pa tamo pozivaj ljude da prelaze slobodno. Ovde se drži teme.
 
Нећу више да се јављам у овој теми, хтео сам само да дочарам шта се дешава и какве последице оставља овакав дилетантски однос према клијентима. Поздрављам оне који остају верни Митровићу.
Mislis bivsi gazda
 
Meni stigla poruka o radovima na mreži u sredu... U sredu uveče, net se gubio na svaki minut baš tokom downloda, pa je to bilo to. Od onda nikakva konfiguraciona poruka nije stigla pa sam još na A1 i sve Ok.
 
Hoće biti nekih problema pri migraciji kartica starije generacije?
Čim nekim korisnicima šalju nove kartice nakon migracije, verovatno da hoće.
Jasno je zakonskim okvirima i regulativama određeno šta kako i koliko smeju. Sigurno nigde im nije naznačeno da ne moraju danima da pružaju usluge ljudima. A1 za sada jedino može da parira sto se tice kvaliteta ponude za pare... Tako da ne vidim razlog (ako vec ne rade kako treba da se ne kaže ljudima moguća alternativa...)
Po zakonu i granice moraju biti prohodne. Pa kad granica A ne radi ides na granicu B... A ne cekas danima u koloni...
To i jeste problem što zakon predviđa mogućnost da se smanjenje računa za usluge ostvaruje u slučaju prekida preko 48 sati, srazmerno broju dana koliko je usluga neisporučena i to ukoliko korisnik uputi prigovor. Međutim, s obzirom na to gde živimo, mestimični prekidi nisu isključivi i baš to radi Telekom. Iskoristiću i ja pravo na mesečne planove upola cene prenosom u A1 do kraja godine i naravno da ljudi imaju alternativu.
 
@Koky Jeste, jer ovo nije tema o A1. Idi u temi o A1 pa tamo pozivaj ljude da prelaze slobodno. Ovde se drži teme.
Hajde mani nas tih glasova razuma majke ti. Ljudi vode polemiku na forumu koji tome i sluzi. Daj malo tolerancije i sve ce biti u redu...
Po meni A1 jeste tema jer GT jos uvek koristi A1 mrezu...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Meni stigla poruka o radovima na mreži u sredu... U sredu uveče, net se gubio na svaki minut baš tokom downloda, pa je to bilo to. Od onda nikakva konfiguraciona poruka nije stigla pa sam još na A1 i sve Ok.
Od kad sam dobio poruku za radove na mreži, nisam imao problema ni sa pozivima ni sa porukama.
Kolega u pravu ste, jeste vezano ipak koriste još uvek mrežu A1
Evo jedan moj prijatelj mi danas javio da je isto prešao u mts invrastrukturu tako da ko što rekoh, rečeno mi je do petka bi trebalo da se to reši.
Videćemo ako izbace obaveštenje na sajtu šta i kako da li je tako ko što mi je rečeno da se freepaid neće menjati.
 
Ja baš čitam danima o tim porukama što stižu. Niti mi je stigla niti išta, sve radi po starom principu.
 
Jedan sim u starom s7560 presao na mts dok ostala 3 globaltel broja i dalje na a1 doduse te su kartice u dumb telefonima.
 
IMG_20231127_091219.jpgIMG_20231127_091222.jpg
Tako izgleda sms i samo se izgubio signal i moralo je rucno forsiranje na mts.
 
Da li je moguce da u @Globaltel Support pored el.potpisa korisnik mora da ceka da kurir za ko zna koliko dana donese neke papira na potpis umesto da im se za par minuta sve posalje mejlom?! Ovo se odnosi na registraciju broja,ali verujem da je i dalje isto i za prenos broja i ako je to sad sve reguslisano novim pravilnikom.
Oni su jos u 19 veku,a hoce da se bave mobilnom telefonijom u 21 veku.Boze sacuvaj...

edit:
Odgovor operatera :mad:
 

Prilozi

  • 27 11 2023 001.jpg
    27 11 2023 001.jpg
    131.1 KB · Pregleda: 120
  • Like
Reagovanja: uji
Ovo sam i ja hteo, ali je tada važio stari pravilnik. Rečeno mi je da će biti uskoro, ali očigledno da se to nažalost nije desilo.
Ima li su godinu dana za pripremu,a oni jos uvek nisu spremni.
Ali,ovde im nista ne treba,samo da posalju dokument na potpis i da im se vrati,ali oni ni to ne znaju. Veoma su nesposobni.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo, malopre me prebaciše.
 

Prilozi

  • IMG_20231127_165154.png
    IMG_20231127_165154.png
    128.9 KB · Pregleda: 96
Čekanje na prebacivanje na MTS se isplatilo! Naime, dok je Globaltel bio na A1, nije mi radio internet u dečijem satiću TCL MT40. Sve druge mreže su radile, ali Globaltel nije, sad radi!
 
Svi nasi provajderi mobilne telefonije daju mizerne kolicine internet saobracaja. Svojevrsno ponizavanje gradjana.
 
Svi nasi provajderi mobilne telefonije daju mizerne kolicine internet saobracaja. Svojevrsno ponizavanje gradjana.
Погледај пакете у БиХ па ће да видиш шта је мизерно 🤣
 
Vrh Dno