Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Јел неко изгубио гигабајте куповином додатка само са минутима или се преносе и тад?
Gube se. Tretiraju se kao odvojen paket čak i ako se uplati kombinacija.

PS tj. Treba paziti na datume isteka jednog i drugog. Za to je dobra aplikacija jer pruža jasniji uvid kada šta ističe, pogotovu ako je bilo parcijalnih dopunjavanje, pa se datumi rasparali.
 
Poslednja izmena:
Moguće da im je lakše bilo da prebacuju na mts bez stare aplikacije i voip dela te su čekali da prvo ukinu to pre prebacivanja na mts. Ali samo predpostavljam.
 
Sta se desava sa wacap verifikacijom?Nikako da stigne verifikacioni broj.Koja je solucija?
 
Ima ta opcija,i automat mi kaze da kliknem broj 7 da bi mi poslali verifikacioni broj!!!
 
Koja je poslednja verzija aplikacije za prepaid?

Aplikacija mi javlja da postoji nova verzija i ne dozvoljava da uđem u aplikaciju, a kada odem na GP nemam opciju da je ažuriram.

P.S. Ne znam od kada je ovaj problem, jer ga koristim u inostranstvu (i to retko), a Google Play mi nije srpski. Za baksuz, treba mi baš od danas zbog dolaska u Srbiju.

Ili sada svi moraju da pređu na ovu novu "Moj Globaltel"?
 
Poslednja izmena:
@nemanja123

Verovatno nisi pratio temu.
Ukinuta je postpejd ponuda i korisnicima je ponudjen prelazak ili na Freepaid
ili na MTS postpejd ( ili ko ne prihvata ima opciju prelazak u drugu mrezu )
Globaltel aplikacija ( najavljeno pre mesec dana ) je potpuno prestala
da funkcionise 11.11.

Obrisani su svi virtuelni brojevi i brojevi koji nisu preneti na SIM/eSIM.

Iz nove Moj Globaltel aplikacije ne postoji opcija za pozive i SMS.
 
Hvala na objašnjenju. Nisam pratio temu. Vidim da u novoj aplikaciji nema ni TV-a, pa mi onda Globaltel ništa i ne znači.
 
Mene niko ne može da dobije na broj Glob a ja mogu da zovem, kod vas kako je?
Jel može neko da vas dobije kad vas zove mene niko a ja mogu da zovem
Kod mene sve radi bez problema. Jedino što mi se desilo preključe da mi je stigla poruka da sam imao propušten poziv koji je bio pre tri dana u nazad.
 
@Stevan Z

Stvarno si neozbiljan :(

Ako se samo malo potrudis i naucis osnove funkcionisanja mreze , bice ti
jasno da do izmene ne moze doci preko noci.

Kada pripreme sistem za prebacivanje - prvo ce se pojaviti obavestenja ,
a onda redom sve ostalo....
 
Trenutno imaju neke smetnje za uplatu dopune putem sajta tako da je jedino resenje uplata dopune na kiosku (koja bi trebalo da bude moguca).
 
Dopuna se moze uplatiti i u svakoj posti

Ko isprati temu , videce da postoji i opcija za jeftiniju dopunu.... ;)
 
Uslužno preko reciklomata, ako, kao na primer ja, niste iz Beograda i taj neko vam uplati upola više kredita. Napomena: dopuna sa reciklomata ne produžava rok važenja. Druga alternativa je da vam neko pošalje kredit preko Moj Globaltel uz opciju Podeli kredit, ali od nedavno mesečni limit za to je 1000 dinara, a minimalni iznos dopune 50.
 
10.11. porucim ESim globaltel kombinacija 600 din sa 10gb i 50 sms/min. Skinuto mi sa racuna u sekundi 600 din i stigao mail sa porudzbenicom. Prekjuce opet sa racuna skinuto 600 din. I danas mi kurir donosi paket i unutra obicna sim kartica. Da li je moguce da toliko ne znaju da rade svoj posao ili su samo klasicni prevaranti.
 
@Stevan Z

Stvarno si neozbiljan :(

Ako se samo malo potrudis i naucis osnove funkcionisanja mreze , bice ti
jasno da do izmene ne moze doci preko noci.

Kada pripreme sistem za prebacivanje - prvo ce se pojaviti obavestenja ,
a onda redom sve ostalo....
upravo tako, biće obaveštenja kad nekih promena bude.
 
10.11. porucim ESim globaltel kombinacija 600 din sa 10gb i 50 sms/min. Skinuto mi sa racuna u sekundi 600 din i stigao mail sa porudzbenicom. Prekjuce opet sa racuna skinuto 600 din. I danas mi kurir donosi paket i unutra obicna sim kartica. Da li je moguce da toliko ne znaju da rade svoj posao ili su samo klasicni prevaranti.

Cimaj podršku i telefonom i mejlom, pa da isprave grešku i refundiraju novac. Kada sam ranije poručio jednu SIM karticu, u porudžbenici su greškom stavili da troškove dostave snosi primalac, a ne Globaltel, kako stoji na sajtu. O tome sam ih odmah obavestio i vratili su novac bez problema.
 
Cimaj podršku i telefonom i mejlom, pa da isprave grešku i refundiraju novac. Kada sam ranije poručio jednu SIM karticu, u porudžbenici su greškom stavili da troškove dostave snosi primalac, a ne Globaltel, kako stoji na sajtu. O tome sam ih odmah obavestio i vratili su novac bez problema.
Nemam zivaca za komunikaciju sa njima. Nije im prvi put.
 
@NorthGate

Iz iskustva vec znamo da su "gluvi" - ni staru Globaltel aplikaciju
nisu nikada u potpunosti sredili.
A ova nova je maksimalno osakacena :(
 
@NorthGate

Koja je svrha ove nove aplikacije i sta da menjaju i popravljaju ?

Za druge vrste tehnickih problema ih itekako smaram ( i ne samo Globaltel )
 
@Muki.Beograd

Kupovina-aktivacija/deaktivacija paketa i provera stanja moze da se obavi i preko *100#
Zbog toga pitam sta mogu da usavrse na Moj Globaltel , kada su iskljucili
opcije zbog kojih smo najvise koristili Globaltel aplikaciju
( pozivi , SMS , TV , virtuelni brojevi ).
Neće da može više, kraj, ne postoji, isparilo, oduvao vetar...
 
Nazad
Vrh Dno