Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Bogami, posle tri godine izgleda i ja palim od Vozzi. Taman mi ističe polovinom juna.
 
Ideja je da će servis dati realnu ponudu.
Sigurno te neće baciti u neki seoski servis, već u prvi, veći servis, koji radi i tvoj tip vozila, a takvi servisi imaju cenovnik za sve.

Naravno da i ja napuštam Vozzi ovog juna, zbog te promene, ali verujem da je promena pravila uvedena zbog situacija gde su ljudi zbog 50-100eur razlike insistirali na šlep službi koja košta nekoliko stotina ili 1000+ eur.
 
To vrlo jednostavno moze da se resi opcijom da ukoliko je popravka na primer, do 500eur, korisnik ima opciju da prihvati ili ne prihvati, ali u slucaju da ne prihvati, nece ga slepati nazad. U principu, isto sto i sad, samo se ograde sa te strane da nece slepati nekoga ko nece da doda malo preko tih 200eur da popravi auto.
 
Tacno tako. Mogli su tipa sve preko 500eur da korisnik moze da bira.
Ovako po meni kao da nemam pomoc na putu.
Jer ako se desi nesto biram da li cu platim servis debelo ili slep kuci opet debelo.
Oni ovako uzimaju cist profit, jer voze te sigurno u servis sa kim imaju ugovor tako da ovih 200eur ucesca ne znaci nista.
 
Ne sećam se da smo imali ovde neko svedočenje ili bar "svedočenje" da se to zaista desilo, ali eto, to je jedino što se očekuje. Da auto vuku isključivo u servis sa kojim imaju deal, jer je potpuno normalno da su deo velike organizacije servisa, sa dobro organizovanim sistemom, tako da svakom klijentu naplate više, da osiguranje dodatno zaradi.

Ili ipak nemaju dovoljno razvijenu mrežu takvih servisa, pa vuku auto 100-200km do prvog sa kojim imaju dogovor?!

Svakako je bolje imati mogućnost izbora i zato većina nas ovde i napušta Vozzi, ali ta promena uslova nije nužno prevara. Okanite se tih teorija zavere.
 
Ja se čak razmisljam da uplatim atlas pre isteka ovog. Vozim van srbije krajem meseca, pa ako se slučajno nesto ozbiljnije desi, bice belaja.
 
Nadam se da je moguće naći neki dogovor sa VOZZI i servisom ako se desi nešto ozbiljnije, van ovih generičkih odgovora koje dobijamo sa njihove strane. Pa ljudi smo valjda...
 
Nemojte kaciti tudja iskustva koja nadjete na internetu, to ne doprinosi diskusiji. Svako licno iskustvo mozete okaciti, ili neko iz prve/druge ruke,.
 
Evo screenshot upravo iz moje app.
Nekako mi se čini da ja imam opciju koju vi nemate?
 

Prilozi

  • Screenshot_20230522_222333_VOZZi.jpg
    Screenshot_20230522_222333_VOZZi.jpg
    53.1 KB · Pregleda: 92
Moras da updatujes app
 
Možda se usluge/ponuda za Crnu Goru i Srbiju razlikuju :)
 
Evo screenshot upravo iz moje app.
Nekako mi se čini da ja imam opciju koju vi nemate?
Ovakav je prikaz i kod mene, azurirao apl, brisao pa ponovo instalirao i isti prikaz i dalje. Paket uzet u septembru pod starim uslovima.
Ako ne vrate uslove na predjasnje menjam ih garantovano na kraju isteka paketa.
 
Kod mene nema "ako ne želiš popravku".

Screenshot_20230523_093038_VOZZi.jpg

Inace sam trenutno u Londonu (ne kolima) i kad odem na pomoć na putu, mapa je apsolutno prazna, nula partnera. Ima jedan u Dablinu, jedan u Amsterdamu i to je najbliže 😄
Kontam da su to mozda predstavnici, pa da oni organizuju sa lokalnim, ali mi opet malo čudno.
 
I kod mene nema ako ne zelis popravku, paket uzet 8avgusta 2022. Menjamo ih posle 3 godine :)
 
Odradio reinstall, i dalje nema te opcije. Paket kupljen krajem jula 2022.
 
I kod mene nema ako ne zelis popravku, paket uzet 8avgusta 2022. Menjamo ih posle 3 godine :)
Ni kod mene nema. Uzeo paket 3 septembra 22.
Dobio danas ponudu za novi paket VozziEvropa maximum. Koliko sam video jedino novo je popravka do 600e u nekim zemljama i ukljucen je tehnicki pregled (gde i kako nemam pojma)
 
Ni kod mene nema. Uzeo paket 3 septembra 22.
Dobio danas ponudu za novi paket VozziEvropa maximum. Koliko sam video jedino novo je popravka do 600e u nekim zemljama i ukljucen je tehnicki pregled (gde i kako nemam pojma)
a meni je bitno ako stanem negde, da me doslepaju kuci , ko ce van Srbije praviti nemam toliko novca :D ovako slepka kuci i tjt :D
 
Pa normalno da je to svima najbitnije. Tj najbitnije je da imas izbor. Ako popravka stvarno ne kosta mnogo, nije problem doplatiti, al ako zviznu cenu tipa 1000-2000eur, slep nazad i to je to. A ovako mozes da se slikas i da biras hoces li platiti popravku ili slep nazad.
 
Ako sam dobro razumeo kod Atlasa ti biras da li hoces popravku ili slep do Srbije?
Sta to znaci?
Pokvari se auto negde na putu, nemas pojma sta je kvar. Zoves Atlas i ?
Da li se tada izjasnjavas da hoces slep do kuce ili hoces popravku?
Ili te mozda slepaju do majstora koji ti kaze kvar je taj i taj, cena je ta i ti odlucis da li hoces popravku ili slep za Srbiju?
Nije mi bas najjasnije :)
Evo da odgovorim sam sebi :) Malo sam citao nabrzak uslove kod Atlasa i nije to bas tako kako se ovde pise :) Ipak je slepanje do Srbije uslovljeno :D
Citiram deo iz uslova koriscenja Euro + paketa
Pozivom Call Centra Atlas Servisa na broj +38169/667-667 i upućivanjem zahteva za uslugom
pomoći na putu u skladu sa čl. 9 ovih Uslova, Korisnik usluge za vreme trajanja Ugovora ili Paketa
ima pravo da u okviru jednog zahteva za uslugom pomoći na putu na teritoriji Evrope, iskoristi
sledeću uslugu, u zavisnosti od njegove potrebe i ta usluga je dostupna Korisniku usluge svakog
dana od 00:00 časova do 24:00 časa:
1. povratak vozila Korisnika usluge i svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge
navedene u Ugovoru ili prijavljene prilikom aktivacije Paketa ili
2. šlepovanje do najbližeg servisa i pokriće troškova popravke vozila u servisu do limita
od maksimalno 500,00 (slovima: petsto) eura.
Ukoliko Korisnik usluge zahteva da se u okviru usluge iz st. 1 ovog člana, tač. 1. povratak
vozila i putnika u Republiku Srbiju izvrši odmah, a najkasnije u roku od 4 radna dana od
dana upućivanja poziva Korisnika usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za

povratak vozila u Republiku Srbiju, limit za uslugu iznosi 1.000,00 (slovima: hiljadu) eura.
Ukoliko je Korisnik usluge saglasan da Atlas Servis organizuje i izvrši povratak vozila u
Republiku Srbiju najkasnije u roku od 30 dana od dana upućivanja poziva Korisnika
usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za povratak vozila u Republiku Srbiju,
Atlas Servis će pokriti sve tako nastale troškove. U tom slučaju, troškove povratka svih
putnika iz vozila Korisnika usluge u Republiku Srbiju, Atlas Servis će pokriti do iznosa
ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, a Korisnik usluge taj iznos
može da iskoristi i za druge vidove prevoza.
Atlas Servis zadržava pravo da odredi način na koji će izvršiti uslugu povratka vozila i

putnika u Republiku Srbiju, bez prava žalbe Korisnika usluge.
U okviru usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 Korisnik usluge ima pravo da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, a u slučaju da se kvar ne može otkloniti u tom servisu ili da
se Korisnik usluge predomisli i ne želi popravak, nego povratak za Republiku Srbiju,
Korisniku usluge se u toj situaciji odobrava limit od 1.000,00 (slovima: hiljadu) eura za
uslugu povratka vozila za Republiku Srbiju, umanjen za nastale troškove. Ukoliko su
troškovi povratka vozila za Republiku Srbiju veći od preostalog limita, Korisnik usluge je
obavezan da doplati razliku u ceni, odmah na licu mesta, po cenovniku lokalnog pružaoca

usluge.
Ukoliko Korisnik usluge u okviru usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 ne želi da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, nego do nekog drugog servisa po njegovom izboru, Korisnik
usluge je dužan odmah na licu mesta da plati razliku troškova između tako nastalih
troškova šlepovanja do željenog servisa i troškova šlepovanja koji bi bili do najbližeg
servisa, po cenovniku lokalnog pružaoca usluge.
Troškovi popravke vozila obuhvataju troškove servisa na licu mesta i/ili troškove u servisu
(trošak rezervnih delova, trošak rada servisera i troškove ležarine) i pokriveni su od strane
Atlas Servisa do sledećih limita:
  • kvarovi na elektrouređajima do 100 (slovima: sto) eura,
  • kvarovi na sistemu za napajanje gorivom do 200 (slovima: dvesta) eura,
  • kvarovi na motoru do 500 (slovima: petsto) eura,
  • kvarovi na vešanju automobila do 200 (slovima: dvesto) eura,
  • kvarovi na kočionom sistemu do 100 (slovima: sto) eura,
  • kvarovi usled saobraćajne nezgode do 500 (slovima: petsto) eura,
  • ostali kvarovi, osim kvarova koji su izuzeti u čl. 11 do 200 (slovima: dvesto) eura.
*Pokvari ti se auto u Subotu na primer, ti pozoves Atlas i oni imaju fore da ti organizuju prevoz do Srbije najkasnije do Cetvrtka stim da je limit za slepanje 1000e.
* Pokvari ti se auto, pozoves Atlas. Oni te odslepaju do njihovog servisa. Veliki je kvar i ti hoces nazad za Srbiju. Moze ali opet verovatno ide prica o 4 radna dana i uslov od 1000e za slepanje umanjeno za troskove slepa do servisa.

Ako ja nesto nisam dobro razumeo ispravite me :)
 
Poslednja izmena:
Ljudi mnogo očekuju od usluge "Pomoć na putu".
Ova usluga treba da posluži za prvu pomoć, da vaš auto uklone sa puta, i eventualno poprave neki jednostavniji kvar, a da ne morate na licu mesta da platite ovu uslugu nacionalnoj agenciji za pomoć na putu po, najverovatnije, mnogo većoj ceni nego što košta godišnje osiguranje.
Sve ostalo je bonus i marketing.
 
Upravo tako, za 45 eura koliko je koštao vozi prošle godine očekivati zamene turbine i šta sve još niste nabrojali od drugih kvarova je totalno nerealno. Dovoljno je da te, ako automobil stane, sklone sa puta i brzo odšlepuju do servisa koji može da reši problem.

Ko hoće da kvar rešava kod majstor Mike u garaži iza ćoška zato što će biti jeftinije nego u nekom, najvrv ovlašćenom servisu koji je u sistemu i ponudi osiguranja, neka se raspita koliko košta šlepovanje iz druge države, sa udaljenosti od 500+ ili 1.000+ km ... i šta očekuje za uloženi novac.
 
Jasno, ali stvar je u povlačenju usluge koja im je donela verovatno ogroman broj sklopljenih ugovora. Nek izguraju godinu dana sa nepromenjenim uslovima prema korisnicima koji su pod ugovorom pre navedene promene, a ne da povlače ove jadne poteze.
 
Ako neko reklamira svoje usluge ovako:
Paket omogućava korisnicima da u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode u inostranstvu sami odaberu uslugu koja im najviše odgovara u tom trenutku bez skrivenih preduslova. Da li želite da odšlepamo vozilo do obližnjeg servisa gde imate popravku do 500€ ili na vašu adresu u Srbiju bez ograničenja kilometraže – na vama je izbor! Prevoz svih putnika u obe situacije je
obezbeđen. Od dodatnih usluga možete odabrati hotelski smeštaj ili Rent a Car do četiri dana. Brzo, efikasno, jednostavno i bezbrižno
U opstim uslovima napise da je vrednost slepa 1000 e i ima jos neke uslove da bi se taj slep ostvario da li je to prevara?
Koliko ljudi procita opste uslove?

Npr prosle godine sam uzeo Vozzi bas zbog toga sto su ,,obecali'' slepanje u Srbiju bez ogranicene km a onda se ispostavilo da su promenili opste uslove.
Na ovoj temi vidim ljudi hvale Atlas bas iz razloga neogranicenog slepanja u km za Srbiju sto je ocigledno dosta bitna stvar kada ljudi biraju pomoc na putu.
Tako je vrlo interesantan deo u opstim uslovima kada se Atlas kaze da ima pravo da odbije slepanje za Srbiju ako je vrednost auta manja od cene slepanja! Znaci neko ko vozi npr stariji auto Yuga na primer, ode u Grcku i auto se pokvari oni mogu ladno da ga odbiju za slep?!
 
Nazad
Vrh Dno