Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

ako imas slobodan slot na yettel paketu i aktiviras HBO, nema dodatne naplate. mozes da gledas HBO na bilo kom uredjaju a ako gledas sa moba preko yettel mreze, imas 10 GB interneta mesecno za to. kad potrosis tih 10 GB, nastavlja se tarifiranje od neta iz paketa ili sa WiFi..
 
@pajica123 ,to je tako zamisljeno da funkcionise.Medjutim mnogo,mnogo ljudi medju kojima sam i ja,to ne funkcionise od kako je Yettel preyzeo kontrolu.
Saobracaj od HBO ostaje netaknut,a koristi se saobracaj iz paketa..
Sta sve nije pikusavano od strane nazovi "podrske" i nista nisu uradili.Mislio sam da je do mog telefona,medjutim javljaju se ljudi i sa drugim brendovima telefona.
Ako se mozda javila trojica da im radi kako treba..
Vidi u temi Yettel tarifni paketi.
Definitivno ne umeju da otklone problem oko toga.
 
@pajica123 ,to je tako zamisljeno da funkcionise.Medjutim mnogo,mnogo ljudi medju kojima sam i ja,to ne funkcionise od kako je Yettel preyzeo kontrolu.
Saobracaj od HBO ostaje netaknut,a koristi se saobracaj iz paketa..
Sta sve nije pikusavano od strane nazovi "podrske" i nista nisu uradili.Mislio sam da je do mog telefona,medjutim javljaju se ljudi i sa drugim brendovima telefona.
Ako se mozda javila trojica da im radi kako treba..
Vidi u temi Yettel tarifni paketi.
Definitivno ne umeju da otklone problem oko toga.
Zdravo,

Hajde javi nam se putem privatne poruke, rado ćemo proveriti sve detalje za tebe.
 
@pajica123 ,to je tako zamisljeno da funkcionise.Medjutim mnogo,mnogo ljudi medju kojima sam i ja,to ne funkcionise od kako je Yettel preyzeo kontrolu.
Saobracaj od HBO ostaje netaknut,a koristi se saobracaj iz paketa..
Sta sve nije pikusavano od strane nazovi "podrske" i nista nisu uradili.Mislio sam da je do mog telefona,medjutim javljaju se ljudi i sa drugim brendovima telefona.
Ako se mozda javila trojica da im radi kako treba..
Vidi u temi Yettel tarifni paketi.
Definitivno ne umeju da otklone problem oko toga.
kod mene takodje. na jednom broju mi uredno skida net iz svih aktivnih slotova (viber, fb, insta, deezer, hbo...) a na drugom broju mi ne skida iz vibet kvote, stalno stoji 10 gb
 
Imam problem sa aplikacijom, kada kliknem prijavi se izbacuje mi This page is not working, yettel.rs redirected you too many times.

Reinstallirao app, dva dana već traje.
 
Zdravo.
Primetili smo smetnje u funkcionisanju naše aplikacije.
Naš tim uveliko radi na otklanjanju istih i stoga ću te zamoliti za malo strpljenja. Verujem da će uskoro sve biti vraćeno na uobičajeni način rada. Hvala na razumevanju. ~Lazar
 
Kako je zakljucan telefon, koji ima sifru za otkljucavanje mogao da pozove broj za hitne slucajeve?
Sad sadim nesto u basti i samo cujem "tu tu", a znam da nikoga nisam zvao jer mi je telefon u dzepu, pogledam u listu poziva kad tamo pise da sam zvao broj za hitne slucajeve, a nisam ni pipnuo telefon, sreca pa nije pozvan neko drugi.
Kakvo je ovo zezanje?
Nemojte mi samo reci da mi se telefon sam od sebe otkljucao u dzepu.
Zelim objasnjenje!
 
Brojevi za hitne slucajeve mogu da se okrenu i preko zakljucanog ekrana, sto je i logicno, jer kada je neko u opasnosti, nece sigurno da kuca pin, stavlja otisak itd.
 
Kako je zakljucan telefon, koji ima sifru za otkljucavanje mogao da pozove broj za hitne slucajeve?
Sad sadim nesto u basti i samo cujem "tu tu", a znam da nikoga nisam zvao jer mi je telefon u dzepu, pogledam u listu poziva kad tamo pise da sam zvao broj za hitne slucajeve, a nisam ni pipnuo telefon, sreca pa nije pozvan neko drugi.
Kakvo je ovo zezanje?
Nemojte mi samo reci da mi se telefon sam od sebe otkljucao u dzepu.
Zelim objasnjenje!
Sta ti je operater kriv sto ti je telefon u dzepu pozvao broj za hitne slucajeve? To bi se desilo da je koja god SIM kartica u uredjaju.

Bolje se zali ili pitaj proizvodjaca telefona, nego ovde.

A i ovo sto je nesa69 rekao...
 
Zna li neko da li u okviru Total 10 paketa mogu da se aktiviraju 2 premijum aplikacije (npr. HBO MAX i Deezer) bez naknade ili je kao pre u Telenoru jedna premijum i jedna obična?
 
Zna li neko da li u okviru Total 10 paketa mogu da se aktiviraju 2 premijum aplikacije (npr. HBO MAX i Deezer) bez naknade ili je kao pre u Telenoru jedna premijum i jedna obična?
Da li je moguce da pitas ovo a sve lepo pise u okviru paketa?
Sta je ovde nerazumljivo?
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-03-24-20-35-27-017_com.opera.browser-edit.jpg
    Screenshot_2023-03-24-20-35-27-017_com.opera.browser-edit.jpg
    84.2 KB · Pregleda: 39
  • Screenshot_2023-03-24-20-33-44-876_com.opera.browser-edit.jpg
    Screenshot_2023-03-24-20-33-44-876_com.opera.browser-edit.jpg
    173.7 KB · Pregleda: 41
Pitam zato što radnica iz Yettela nije znala da mi odgovori. Pitam jer ako je već postoji podela na premijum i osnovne, mora da postoji razlog zašto su ih tako razvrstali - podela nema svrhe ako su sve iste. Pitam jer su mojoj ženi svojevremeno naplatili uslugu za koju nije pisalo da se naplaćuje - bila je reklamacija koja je uvažena, ali je svakako bilo cimanje. Pitam jer na njihovom sajtu piše jedno za popuste, a dobri ljudi sa foruma te upute na drugi način da dobiješ više jer su i sami prošli kroz neku proceduru. I na kraju pitam jer forum za to i služi, da ko nešto ne zna dobije odgovor iz prve ruke.
 
Druze ovo su ocigledne stvari koje pitas,koje iz 2 klika proveris u okviru paketa.
Ne treba ti prevodioc i pomoc na forumu da ti kazu "da,2 aplikacije po izboru dobijas od ponudjenih".Sta ti je tu nejasno od onoga sto sam postavio da su istakli na njihovom sajtu u vezi free aplikacija po izboru,sta ne mozes da obradis pa trazis pomoc?
U redu da si pitao kako obnoviti ugovor sa 50% popusta,ili kako preci iz A1 u Yettel ali da dobijem 50% popust na pretplatu.Medjutim jok,za tebe ipak postoji tu neka zackoljica,neka prikrivena fora,hoce da te nadigraju,pa se odlucujes da pitas ociglednu i jasnu stvar,gde su jasno rekli/napisali na sajtu koliko nude free aplikacija uz odredjeni paket,i taj info dobijes kroz 2 klika.Zar vam je toliko tesko da odete na sajt i kliknete 2 puta i dodjete do banalnih informacije,nego da dodjete na forum i pitate tako nesto..Ne verujem kakvih ljudi ima.
Ponovo postavljam 2 screenshota da vidim sta te to buni..
 

Prilozi

  • IMG_20230325_152835.jpg
    IMG_20230325_152835.jpg
    92.5 KB · Pregleda: 24
  • IMG_20230325_152943.jpg
    IMG_20230325_152943.jpg
    191.8 KB · Pregleda: 27
Jeste malo nejasno zašto su podelili aplikacije na premijum i osnovne ako nikakve razlike nema u njihovoj aktivaciji. Logično je da su ljudi zbunjeni, a navikli da ih operateri na razne načine varaju na sitno
 
bilo je valjda pre nekih tarifa gde se gledalo da li aktiviras "premium" aplikaciju ili "obicnu". sad je valjda opet da sve aplikacije imaju istu "vrednost" u svim tarifama
 
@Yettel Srbija
Koje su pogodnosti za prebacivanje broja?
S obzirom da su ti iz Yettela očigledno pomogli u svom odgovoru i da 'sve je jasno' ko što neko reče ranije, ja mogu da kažem iz vrlo skorašnjeg iskustva da je sve u vezi sa pogodnostima oko prelaska koje su ovde pisane bilo baš kako je i rečeno u prethodnim postovima. Prvo sam zvao akviziterku, rekao joj da mi ne pada na pamet da prelazim bez 50% na uslugu (što je istina), i onda mi je rečeno da ona u (pošto radi u poslovnici) nema ovlašćenje da to odobri (može do 40%), ali da mogu kolege iz kol-centra. Tako je i bilo, kontaktirala ih je, započeta procedura, broj prebačen iz MTS-a, samo sam dva dana bio na pripejdu. Za to vreme nemaš net i kredit, sve dopunjavaš ako ti treba, a nakon 24 sata ti se u Yettel aplikaciji koju si u međuvremenu instalirao pojavi ponuda za 50% popusta za prelazak na postpejd, što mislim da ide automatski i nevezano od bilo kog zaposlenog. Ja sam zatim otišao do poslovnice da odmah potpišem ugovor i da mi se odmah aktivira postpejd tarifa sa 50% popusta, da ne bih čekao da mi šalju ugovore poštom ili kako već to ide.
Eto, to je moje iskustvo nadam se da sam pomogao. :)
 
Pozdrav za Yettel ekipu.
Imao bih jedno pitanje... Penzionerka ima 063 yettel broj skoro 20 godina. Jedno vreme je bio u business paketu, pa privatno postpaid, a trenutno je privatno prepaid. Da li je moguće prebaciti se na postpaid opet, neku minimalnu tarifu samo razgovor ništa data i sms (telefon nije smart), da li za to mora lično da dođe u poslovnicu, i da li mora da se fizički menja sim kartica?
 
Pozdrav za Yettel ekipu.
Imao bih jedno pitanje... Penzionerka ima 063 yettel broj skoro 20 godina. Jedno vreme je bio u business paketu, pa privatno postpaid, a trenutno je privatno prepaid. Da li je moguće prebaciti se na postpaid opet, neku minimalnu tarifu samo razgovor ništa data i sms (telefon nije smart), da li za to mora lično da dođe u poslovnicu, i da li mora da se fizički menja sim kartica?
Zdravo, predlažem da nam se javiš putem privatne poruke kako bismo proverili sve dostupne mogućnosti. :)
 
OK, samo da prikupim podatke prvo. U međuvremenu, postoji li prepaid dodatak dodaj minute, vidim da postoji za sms i internet, ali ne i za razgovor?
Dogovoreno. :) Na raspolaganju su sedmodnevne pripejd promocije koje obuhvataju minute, SMS poruke i internet, a sve dostupne vidljive su u okviru Yettel aplikacije. Što se tiče dodatka koji podrazumeva samo minute, moguće je aktivirati uslugu Omiljeni broj, gde možeš razgovarati sa odabranim brojem 7 ili 30 dana od aktivacije. Više detalja nalazi se na sledećem linku: https://www.yettel.rs/sr/privatni/usluge/tarifni-dodaci/pripejd
 
Omiljeni broj je samo unutar Yettel mreže. Tel nije smart i ne moze aplikacija. Može li vise detalja o tim 7dnevnim dodacima za minute, na sajtu nema nista o tome.
 
Omiljeni broj je samo unutar Yettel mreže. Tel nije smart i ne moze aplikacija. Može li vise detalja o tim 7dnevnim dodacima za minute, na sajtu nema nista o tome.
Promocije na pripejd brojevima se kreiraju na osnovu potrošnje i korisničkog trajanja, pa se ponuda menja u skladu sa tim. Ukoliko nisi u mogućnosti da instaliraš Yettel aplikaciju, sve dostupne mogu se proveriti i pozivanjem koda *111#
 
U međuvremenu, postoji li prepaid dodatak dodaj minute, vidim da postoji za sms i internet, ali ne i za razgovor?
Tesko je ce ti odgovoriti konkretno na pitanje, prosto su tako programirani.
Nema dodatak za razgovore. Postoje kombinovani dodaci koji vaze 7 dana. Nisu kod svih iste ponude ako retko koristis dodatke dobijas bolje ponude. Mana je sto kad iskoristis odredjeni dodatak koji ti odgovara on se neko vreme nece nuditi pa moras da odaberes neki drugi. U principu dodaci nisu bas sjajni ali mogu da posluze s obzirom da je sms 6.90 a minut 12.90 dinara. Pojavi se retko i mesecni dodatak ali kad ga jednom iskoristis neces ga skoro videti, trenutno za 195 din ima 720 min u mrezi 720 sms i 150mb vazi 30 dana.
 
Nazad
Vrh Dno