Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Bukvalno identicno sam i ja dobio 01.12. prosle godine iako sam presao iz A1.
Uradio sam to tako zato sto sam cekao da puste signal za optiku u zgradi i nije mi bilo bitno toliko sta cu dobiti s obzirom da sam trebao da broj uklopim u Box 4 gde sam imao super uslove i dobijao 100Gb za net mesecno.
Ne lezi vraze, signal i dalje nije pusten, ja cu da uzmem Orion internet jer ne mogu vise da cekam ali ne znam sad sta mi je pametno za telefon?! Citam u temi da dobijaju sad ljudi 24 meseca po 1600 i 25Gb neta sto bi mi odgovaralo.
Da li da zovem 733 i sta je pametno da kazem?
Hvala.
 
Iskreno se nadam da ce omogućiti da se ova "usluga" odjavi kroz moj mts aplikaciju bez dodatnog cimanja sa odlaskom u poslovnicu. Zamisljam hiljade starijih korisnika koji neće ni primeti dodatnu stavku na računu nakon isteka "promo" perioda.
Za sada ne vidim da postoji ta opcija u aplikaciji

Može li neko ko se uspešno odjavio da napiše kako, koja je putanja u njihovom bezveznom call centru, obzirom da su ga zapetljali kao lavirint, retko koristim ali znam da sam ranije jedva uspevao i do operatera da dodjem.. pa ako može nekom putanjom bez operatera još bolje
 
Za sada ne vidim da postoji ta opcija u aplikaciji

Može li neko ko se uspešno odjavio da napiše kako, koja je putanja u njihovom bezveznom call centru, obzirom da su ga zapetljali kao lavirint, retko koristim ali znam da sam ranije jedva uspevao i do operatera da dodjem.. pa ako može nekom putanjom bez operatera još bolje
Uspeo samo preko call centra 0800 - 100 - 100, više ne mogu da se setim preko kojih opcija valjda 2, pa 1.
tamo su zabeležili zahtev i posle mi je stigao SMS da sam odjavljen. Pisanje e-mailova nije pomoglo.
 
Prenet broj sve ok,Moracu kad stignem da ih zovem da mi aktiviraju volte ne dozvoljava mi preko telefona a podrzan je uredjaj jer imao neko takav slucaj na portalu ne postoji uopste gde moze da se aktivira volte pise volte ali nema dugme aktiviraj.
 
šta je ovo konkretno, nikakve razlike ne primećujem
jel se stvarno mora preko poziva odjaviti ili može preko aplikacije

 
Ne znam ni cemu sluzi, al sam zvao da odjavim ... kazu "kao pa do 1.4 vam je to besplatno zasto odjavljujete vec sada" ... vrv im generalni ugovor koji niko ne cita dozvoljava da uvaljuju ovakve stvari postojecim korisnicima, pa ko ne odjavi, ne primeti ... naberu milione samo na jednu takvu nebulozu
 
A na kom broju da se cenka sa A1 :) Hoću da vidim šta mogu da mi daju za prelazak iz MTS-a, pa da se ganjam sa MTS-om. Mislim da ću da uzmem S23, ali ove cene koje drži MTS su veće nego u radnji, ako ne daju popust eto mene opet kod A1.
zvao prošle nedelje, niko ne zove. Pozovem ih jutros, kažem im da sam poručio preko A1 Ultru i da samo čekam prenos broja (stvarno jesam), pa ako neko hoće da se javi danas/sutra sa ponudom, neka zove, u suprotnom potpisujem i zovu me u roku od sat vremena. Ponudili su mi soko lite 3 meseca po 1 dinar, 3 meseca po ceni sa trenutne promocije i ostatak puna cena. Zahvalio se i rekao da prelazim u A1.
 
Mene konačno zvali iz mts-a sa ponudom da pređem kod njih, rekoše mi da ne daju nikakve povoljnosti za prelazak u mts iz drugih mreža, da bih dobio mogućnost za boljom ponudom moram minimun jednu godinu da budem u mts mreži. Otkači me gospođa bez pardona. :)
 
šta je ovo konkretno, nikakve razlike ne primećujem
jel se stvarno mora preko poziva odjaviti ili može preko aplikacije


Ne znam ni cemu sluzi, al sam zvao da odjavim ... kazu "kao pa do 1.4 vam je to besplatno zasto odjavljujete vec sada" ... vrv im generalni ugovor koji niko ne cita dozvoljava da uvaljuju ovakve stvari postojecim korisnicima, pa ko ne odjavi, ne primeti ... naberu milione samo na jednu takvu nebulozu


Zvao ih odmah da otkažem i tvrde da se automatski isključuje nakon promo perioda i da nije fazon da se nastavlja kao pretplata ako se ne odjavi telefonski ili u poslovnici.
Znajući kakvi su, lagano im poslati mail i tražiti da isključe ili da napišu ovo što usmeno tvrde 😃
 
Zvao ih odmah da otkažem i tvrde da se automatski isključuje nakon promo perioda i da nije fazon da se nastavlja kao pretplata ako se ne odjavi telefonski ili u poslovnici.
Znajući kakvi su, lagano im poslati mail i tražiti da isključe ili da napišu ovo što usmeno tvrde 😃
Pa lepo u poruci sve pise.
 
Ne znam da li sam u pravoj temi, možda i nisam, zbog čega se izvinjavam. Dugo godina sarađujem sa mt:s (jedno 7-8 sigurno), ali došlo je vreme za kraj. Posle 10 meseci, zatražio sam pisanjem mejla raskid Ugovora jer mi ne dozvoljavaju da otplatim P50 Pro prevremeno (pisao 2 molbe krajem januara), i ponovo uzmem novi uređaj kod njih (bila bi to S23 U), te potpišem Ugovor na dve godine. A znaju agenti da me zovu svako malo da pređem na BOX4 odnosno Iris. Sada imam BOX3.

Da li možda neko zna način kako da se ovo reši ljudski, da im se objasni i da razumeju problem? Inače P50 Pro mi se malo više zagreva, zbog SD888 čipa, to je već dobro poznat problem.
 
Stigao sam u Njujork pre sat i po i nijedan telefon neće da mi se nakači na mreže. Pokazuje da sam na T-Mobile - mts, ali ne mogu da pošaljem SMS ili da pozovem bilo koga. Zna li neko šta može da bude problem?

Imam Zenfone 9 i Mi 10T Pro, oba sa mts karticama.
 
Stigao sam u Njujork pre sat i po i nijedan telefon neće da mi se nakači na mreže. Pokazuje da sam na T-Mobile - mts, ali ne mogu da pošaljem SMS ili da pozovem bilo koga. Zna li neko šta može da bude problem?

Imam Zenfone 9 i Mi 10T Pro, oba sa mts karticama.
U americi više nema 2G i 3G mreža, već samo 4G i 5G. S obzirom na to da VoLTE roaming ne postoji, a ti si verovatno povezan na 4G mrežu, nemoguće je da uspostaviš poziv. Možda povezivanjem na 5G uspeš da uspostaviš poziv.

Što se slanja sms poruka tiče, to bi trebalo da radi, ali ko će ga znati gde je zapelo.
 
Baš tako, VoLTE roaming u USA radi sa vrlo malo velikih operatera. Mi korisnici malih operatera možemo samo internet u roamingu.

Recimo u Nemačkoj, pošto ne postoji 3G, prilikom poziva, telefon pređe na 2G. A u USA više nema ni 2G ni 3G.
 
Zdravo, zna li neko kakva je procedura kada se raskida ugovor bez ugovorne obaveze?
Varijanta ti je da ugasiš broj ili da pređeš na pripejd.
I za jedno i za drugo dovoljno je da se ode u poslovnicu i za 5 minuta sve gotovo.
Račun od početka meseca do trenutka raskida će biti srazmerno obračunat i stiže i plaća se u redovnom terminu.
 
Suštinski ugovor ne diraš da bi ti ostao broj telefona 😃

Ako nisi pod ugovornom obavezom, prebaci se na prepaid ili traži da pređeš kod drugog operatora, šta ti odgovara, nikakva filozofija 😃
 
u pitanju je internet broj bez ugovorne obaveze, kaze pisacu zahtev za raskid ugovora, kolege imaju rok od 30 dana da ugase broj, ja u cudu to i kazem, kaze gospodjica takva je procedura 😀
 
Da li se zna da li se u skorije vreme planira prodaja PS5 na rate kao sto je pre bilo i PS4?
 
I da ga pretplatis vise nego da odes u Games i uzmes na rate... Ako nisi sav svoj... :)
Sto se tice cene konzola koje su bile u ponudi mogu ti reci da nisu bile uopste previsoke cene. Ja sam bio uzeo ps4 slim u to vreme pre vise od 4-5 godina i bila ista cena.kao i u radnjama kod nas.
Inace sto se tice tih cena u radnjama u ovom slucaju GAMES uopste nisu visoke....gde god gledas van Srbije cena manje vise ista osim kod nas gde je cena konzole skoro pa dupla.
Screenshot_2023-02-20-11-02-27-80_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-02-20-11-03-06-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Razlika u ceni veca od 100 evra,jedina razlika sto kod nas nema konzole bez igre a i da gledas cenu igre koju daju uz konzolu opet je jeftinije van Srbije
 
Poslednja izmena:
Stigao je onaj famozni sms za promociju bezbednog neta. Bilo bi donekle podnošljivo kada bi oni sami isključili dodatak ali jok. Moramo da zovemo ili skandalozni odlazak u poslovnicu da ugasimo nešto što nismo sami aktivirali.
Bezobrazluk na maksimum odvrnut.
 
Sami isključuju, nema šta da se zove.


Tokom poklon probnog perioda bicete obavesteni o svim pokusajima zlonamernih napada, kao i o isteku probnog perioda, kako biste uz aktivaciju opcije Siguran Net nastavili sa bezbednim koriscenjem interneta.
 
Zašto onda ovo piše u sms poruci?
 

Prilozi

  • IMG_20230221_182924.jpg
    IMG_20230221_182924.jpg
    91.6 KB · Pregleda: 29
Verovatno kako može kasnije da se otkaže, mada od njih možemo sve da očekujemo, da ga ne deaktiviraju po isteku promotivnog perioda i krenu da nam naplaćuju.
 
Nazad
Vrh Dno