Naravno da imaju profit i kada se da popust.
Bitan je broj korisnika, ukupan promet, ali i profit. Svake godine target se uvećava, kao i u svakoj drugoj (normalnoj) firmi.
Zato i ne daju šakom i kapom popuste, jer žele i veći profit. Naravno, ništa lošeg u tome nema, to je cilj svake (normalne) firme. Kao što je cilj i svakog čoveka da ima veću platu i veći bonus...
E sad, sa strane korisnika (kupca) bitno je takođe napraviti dobar dil da ostane što više para u džepu. Zato treba naći neku sredinu koja je odgovarajuća za obe strane.
Ja kao korisnik ne želim da potpišem UO na punu cenu jer ne vidim nikakav benefit u tome; odnosno za punu cenu mogu da budem i pripejd praktično. Zato sam i tražio raskid ugovora nakon što je istekla UO, kako bi dogovorili cenu koja je i meni i njima prihvatljiva. Naravno, ukoliko žele da razgovaraju.