Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Po toj logici nemaju korist/profit ni od jednog novog korisnika.
Naravno da nemaju. Čim ne naplaćuju uslugu ili je daju ispod cene ne mogu biti na dobitku, a za razliku od "večitog rivala" nemaju odakle da nadoknade. Zato i daju te popuste samo tamo gde je velika konkurencija. Jedino što mi pada na pamet vezano za povećanje ili održavanje broja korisnika davanjem takvih benefita jeste da ukupan boj korisnika možda utiče na vrednost firme a pošto se oni svako malo prodaju moraju da paze da ne obore sebi cenu.
 
Ok, jel možeš onda da mi kažeš koliki su njihovi troškovi na mesečnom nivou za npr korisnika premium paketa?
 
Naravno da imaju profit i kada se da popust.
Bitan je broj korisnika, ukupan promet, ali i profit. Svake godine target se uvećava, kao i u svakoj drugoj (normalnoj) firmi.
Zato i ne daju šakom i kapom popuste, jer žele i veći profit. Naravno, ništa lošeg u tome nema, to je cilj svake (normalne) firme. Kao što je cilj i svakog čoveka da ima veću platu i veći bonus...

E sad, sa strane korisnika (kupca) bitno je takođe napraviti dobar dil da ostane što više para u džepu. Zato treba naći neku sredinu koja je odgovarajuća za obe strane.
Ja kao korisnik ne želim da potpišem UO na punu cenu jer ne vidim nikakav benefit u tome; odnosno za punu cenu mogu da budem i pripejd praktično. Zato sam i tražio raskid ugovora nakon što je istekla UO, kako bi dogovorili cenu koja je i meni i njima prihvatljiva. Naravno, ukoliko žele da razgovaraju.
 
Posto sam podneo zahtev za raskid UO i vracam opremu, nisam razmisljao sta se desava sa postojecim email nalozima, kako njih da nastavim da koristim, da li uopste postoji neka mogucnost da ostanu aktivni?
 
Posto sam podneo zahtev za raskid UO i vracam opremu, nisam razmisljao sta se desava sa postojecim email nalozima, kako njih da nastavim da koristim, da li uopste postoji neka mogucnost da ostanu aktivni?
Kod mene 10 dana od raskida ugovora mail radi. Još uvek radi Tidal i Hbo max nalog. Do kad će to zna neko ko je ranije raskinuo ugovor..
 
Posto sam podneo zahtev za raskid UO i vracam opremu, nisam razmisljao sta se desava sa postojecim email nalozima, kako njih da nastavim da koristim, da li uopste postoji neka mogucnost da ostanu aktivni?
Meni posle 20 meseci od raskida ugovora i dalje radi email.
 
Jednom prilikom sam naišao na SBB dokument u kom je pisalo da e-mail nalozi ostaju aktivni 3 meseca nakon raskida ugovora. To je bio neki dokument o opštim uslovima ili tako nešto.
Praksa pokazuje da se SBB ne pridržava tih termina, jer nalozi ostaju aktivni i mnogo duže.
No, ko hoće da ih koristi i dalje, nek' bude svestan da to radi na sopstvenu odgovornost. SBB nema nikakvu obavezu da drži te naloge aktivnim, pa ih može pobrisati i bez najave.
Pozdrav
 
A ne vidim nigde da se pominje ikakav zakup adrese, ili odrzavanje iste kao posebne usluge. Nista, pokusacu sa naprednom tehnickom ili starim vezama u SBB-u...
 
U raskidnom roku sam par dana pre isteka roka vratio opremu a oni su mi opušteno ukinuli sve usluge ( EON aplikacija na mobilnom, EONTV na webu). Naravno da će usluge uredno fakturisati sve do poslednjeg dana. Kada sam postavio pitanje zašto su mi ukinuli usluge koje plaćam rekli su da sam vratio EON box i ruter i tada su ukinuli sve usluge. Hteo sam da pišem prigovor ali su me uspešno obeshrabrili na šalteru poslovnice.
 
Možda si opušteno mogao da sačekaš sa vraćanjem opreme do poslednjeg dana, ali to je sada prošlost... I ja u nekim sličnim situacijama požurim pre nego li pogledam do kada mi traje ugovor ili obaveza, svakako više sreće kod novog provajdera ...
 
Da, samo što su meni rekli da odmah moram da vratim opremu, a kad sam vratio, onda su mi uredno naplatili ceo mesec. No dobro, kako sam otkrio optiku, teško ću se njima vraćati.
 
Da li mislite prelazak sa Eon full na Eon Premium ili produžetak Eon Premium-a !?
И једно и друго али је поступак подношење захтева за раскид уговорне обавезе и онда чекати позив из престонице те са њима преговарати и објаснити да постоје и други провајдери.
 
Nadjoh detalje oko mail naloga:
"Korisniku se deaktivira email nalog/nalozi 90 dana nakon raskida internet usluge po osnovu korisničkog ugovora ili nakon 180 dana neaktivnosti internet usluge bez zahteva za raskidom (modeli bez ugovorne obaveze). Deaktivacija naloga znači brisanje dodeljenih e-mail naloga I zatečenih podataka u sistemu. Nakon deaktivacije nastupa stanje karantina narednih 6 meseci. U stanju karantina se vrši rezervacija e-mail adrese u smislu da ne može da je kreira neki novi korisnik."
Original: https://sbb.rs/wp-content/uploads/2020/07/net_tehnicki_uslovi_20190729.pdf
Pozdrav
 
Nadjoh detalje oko mail naloga:
"Korisniku se deaktivira email nalog/nalozi 90 dana nakon raskida internet usluge po osnovu korisničkog ugovora ili nakon 180 dana neaktivnosti internet usluge bez zahteva za raskidom (modeli bez ugovorne obaveze). Deaktivacija naloga znači brisanje dodeljenih e-mail naloga I zatečenih podataka u sistemu. Nakon deaktivacije nastupa stanje karantina narednih 6 meseci. U stanju karantina se vrši rezervacija e-mail adrese u smislu da ne može da je kreira neki novi korisnik."
Original: https://sbb.rs/wp-content/uploads/2020/07/net_tehnicki_uslovi_20190729.pdf
Pozdrav
Nije to tačno, barem u mom slučaju, prošlo je skoro 2 godine i dalje imam sve email naloge i stižu emailovi uredno.
Ono što je onemogućeno nakon nekog vremena je slanje poruka sa istih.
 
Nadjoh detalje oko mail naloga:
"Korisniku se deaktivira email nalog/nalozi 90 dana nakon raskida internet usluge po osnovu korisničkog ugovora ili nakon 180 dana neaktivnosti internet usluge bez zahteva za raskidom (modeli bez ugovorne obaveze). Deaktivacija naloga znači brisanje dodeljenih e-mail naloga I zatečenih podataka u sistemu. Nakon deaktivacije nastupa stanje karantina narednih 6 meseci. U stanju karantina se vrši rezervacija e-mail adrese u smislu da ne može da je kreira neki novi korisnik."
Original: https://sbb.rs/wp-content/uploads/2020/07/net_tehnicki_uslovi_20190729.pdf
Pozdrav
Kod mene je bas tako, redovno ugasili mail nalog u tom peridu, cini mi se da je bilo i ranije od 3 meseca.
 
Jel moze jos uvek da se raskine ugovor zbog poskupljenja,a da ne placam penale,ili je prosao rok za raskid?
 
trazio bih ipv6 ili ukidanje CGNAT
Slazhem se potpuno, kad je mogla SN, zashto ne bi oni, i svi ostali?
ipv4 je zastareo protokol, koliko vidim samo sajtovi koji namerno ne zhele ipv6, zbog nemogutjnosti bleklistovanja forsiraju ipv4...
Osim toga, prodavanje ipv4 adresa, kao neki vid prodaje magle, gura to...
 
Ugovor mi sa SBB istice 03.03.2023., kad ono mogu podneti zahtev za raskid UO i kada vraćam opremu?

MTS i SN su provukli optiku, pa me zanima kako ide procedura? I koji je bolji MTS ili SN znam da su u suštini ista firma.

edit: TV programi / kanali mi nisu bitni, treba da imam 3 stb-a za povremno gledanje i gledanje preko kompjutera. Bitan mi je internet i javna IP (ne mora statička).
 
Na SN nemaš javnu adresu ako ne dokupiš statičku. Na mts je baš dosta bolja upload brzina.
 
30 дана отказни рок. Регуларно си требао 01.02. Бољи је мтс.

ovo nije tema o drugim provajderima kao ni tema kojeg provajdera izabrati

Razumeo sam, prvenstveno me je interesovao otkazni rok i procedura, pošto mi se bliži kraj ugovorene obaveze, kako ništa povoljno ne nude posle 10 god. - uveo sam ih čim su prošli kroz ulicu gde živim, mislim da je vreme da dignem sidro, ako se nešto ne promeni.
 
Razumeo sam, prvenstveno me je interesovao otkazni rok i procedura, pošto mi se bliži kraj ugovorene obaveze, kako ništa povoljno ne nude posle 10 god. - uveo sam ih čim su prošli kroz ulicu gde živim, mislim da je vreme da dignem sidro, ako se nešto ne promeni.
Kada vidiš ponudu konkurencije još brže ćeš se vratiti :) ali tek za dve do tri godine ...
 
Mali off:
Da li na ovaj D3mini uredjaj može da se nakaci ruter da bi imao internet u tom delu stana?
 

Prilozi

  • IMG_20230210_194351.jpg
    IMG_20230210_194351.jpg
    113.2 KB · Pregleda: 241
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno