Šta je novo?

Orion Telekom

Pozdrav ljudi,zanima me,uskoro treba da mi uvedu GPON LIGHT optiku i komsija koji vec ima mi je rekao da je dobio neki ruter od njih Huawei Hg..nzm tacno i najveci problem imam koji mi je rekao,posto je on uzeo onaj paket od 400mb srednji brzine da kad ide preko kabla onda mu bude puna brzina,a kad ide preko wifi brzina mu bude oko 250mb,znaci velika razlika,s tim sto mi je rekao da postoji mogucnost da se menja frekfencija na ruteru dal oces 2.4 ili 5ghz i da kao ako si bas blizu rutera da je bolje 5ghz da koristis ali da mu je opet brzina oko 250mb,sta raditi u tom slucaju po vama da moze da se dobija i puna brzina samo preko wifi konekcije i dali moze da se trazi neki drugi ruter?
 
Pozdrav ljudi,zanima me,uskoro treba da mi uvedu GPON LIGHT optiku i komsija koji vec ima mi je rekao da je dobio neki ruter od njih Huawei Hg..nzm tacno i najveci problem imam koji mi je rekao,posto je on uzeo onaj paket od 400mb srednji brzine da kad ide preko kabla onda mu bude puna brzina,a kad ide preko wifi brzina mu bude oko 250mb,znaci velika razlika,s tim sto mi je rekao da postoji mogucnost da se menja frekfencija na ruteru dal oces 2.4 ili 5ghz i da kao ako si bas blizu rutera da je bolje 5ghz da koristis ali da mu je opet brzina oko 250mb,sta raditi u tom slucaju po vama da moze da se dobija i puna brzina samo preko wifi konekcije i dali moze da se trazi neki drugi ruter?
Nijedan provajder ti ne garantuje punu brzinu preko wifi.
Možeš da pokušaš da tražiš WiFi6 ruter, ali ako ti laptop ne podržava WiFi6, nećeš dobiti veću brzinu (a i taj ruter ide za jače pakete)
 
Nije mi stigao račun putem SMS-a koji obično stiže petog u mesecu. 6.1. sam ih zvao tri puta da mi pošalju SMS ali ništa. Da li je još neko imao ovakav slučaj?
 
Da li neko koristi aplikaciju Orion tv preko Eon-a? Da li je tako nesto uopste moguce?
 
Na laki boxu funkcioniše yotube a televizija ne od kako je zamenjen ruter. Da li mogu sam nešto da uradim po pitanju toga pre nego što pozovem tehničku podršku?
 
Još malo vesti:

 
Još malo vesti:

Koje su zakonom predvidjenje mere koje se spominju u obavestenju ministarstva?
 
Jesu li ovo menjali nesto login parametre za ive wifi 6 rutere? Ne mogu da se ulogujem.
 
Da li Orion telekom u svom paketu ima sve Arena kanale (a1p, a2p, a3p, a1-a10 i arena premier league) ili ne?
 
Ne, ima sve premium, obicne do 8 i fight, esport i nba tv...
 
Pih sitno (osim ako nije 50.000 po svakom prigovoru korisnika) , oni to naplate od 2-3 postpaid korisnika koji se ne žale nikome nego samo plate šta Orion traži za raskid, za onu čuvenu stavku troškovi uvođenja usluge.
 
Pih sitno (osim ako nije 50.000 po svakom prigovoru korisnika) , oni to naplate od 2-3 postpaid korisnika koji se ne žale nikome nego samo plate šta Orion traži za raskid, za onu čuvenu stavku troškovi uvođenja usluge.
Da li zaista veruješ da je iko ikada platio tih 50k iz ugovora? :)
 
Rekao bih da je neki kuršlus u NS, meni route ide preko neobee a to im je bekap link plus imam 50% manju brzinu, nekih 400-500mbit
 
Vidim nema optike od jutros a kad okrenem korisničku podršku izbacuje me. Jel ima još neko problem sa internetom?
 
Pristao sam na povecanje od 350 RSD ali uspeo sam da im izvucem OptiXstar EG8145X6 GPON Terminal.

Dakle sada za 1920 RSD imam 2000/200 ali ruter je limitiran na 1 Gb na LAN portovima ali eto barem je WIFI 6 i ima bolji domet.

Wireless tera do 850 otpr. Lan tera do 950. U paraleli oba ova testa.

Da bih izbegao iskljucenje uplatio sam staru cifru 1570 za novembarski racun, i to je prigovor. To je definisano u opstim odredbama ugovora.

Prethodno pre ikakvog placanja zvao sam call centar 3x, nadrkana zaposlena nije htela nista da pomogne, ni umanjenje racuna ni da ponudi ruter. Tri puta smo vodili isti razgovor.

Ulozio sam zalbu RATELu za obmanu.

Poslao sam orionu sve to na mail i konacno me neka kulturna gospodja zvala i ponudila ovaj ruter da bi resili prigovor.

Bila je borbetina ali ovo mi je good enough resenje.

Evo ga followup za moj slucaj: zvali su me iz call centra oriona i rekli da ce cena biti vracena na 1570 RSD i da sam onda u preplati i dakle trebalo bi sledeci racun za januar da bude umanjen za 2x350 RSD. To bi bilo lepo. Pratimo situaciju...
 
Ima li neko problem sa netom, celo jutro ne radi opticki? Podrska ne moze da se dobije na tel. Lokacija Novi Beograd
 
Evo sredili su daljinskim putem, dobro ajde nije im toliko dugo trebalo.
 
Meni i dalje ne, bukvalno nema wifi signala a na kabl kad povezem nista se ne desava. Resetovan vise puta
 
Meni sve radi. NBG
 
Orion je jedno obicno djubre od interneta. Kao nude odlicnu uslugu,brz internet a zapravo dobijes šipak. Ja sam prilikom selidbe bila u obavezi da platim izlaz na teren 3.000din i potpisala novi ugovor od 2g,koji se ne produzuje do istake postojeceg nego krece ispocetka novi. Pritom da ne spominjem da se info centar samo zove tako,ne znaju oni nikad nista da kazu,da objasne kad nekome nesto nije jasno i sl. Htela sam da raskinem ugovor sa njima,naravno,posto nemaju ovde u Zru poslovnicu,morala sam preko cuvenog info centra,gde mi je devojka rekla da nemam nikakvu obavezu kad sam je pitala(nije mi rekla za otkazni rok) posle kad me je zvao covek,rekao mi je da je to obavezno da najavim otkazni rok,a to je jos mesec dana njihove divne usluge i rekao mi da ti isti ljudi u informacijama NISU U OBAVEZI da znaju ista(alo zasto se zovu informacije??) Procedura o raskidu ugovora je jos uvek u toku,nadam se da ce se u narednih 2-3 meseca zavrsiti -.- da sam auto kupila,vec bih i prevod resila,a interneta ne mozes da se otarasis kao da je zaraza neka.... bez'te ljudi od oriona,kad potpises,zarobio si se!
 
Newflash - i svi ostali provajderi imaju 30 dana otkaznog roka.

Ako si koristila kod Oriona običan wifi, to je poznato da ne radi nikako i da ne treba da se uzima.
 
Orion je jedno obicno djubre od interneta. Kao nude odlicnu uslugu,brz internet a zapravo dobijes šipak. Ja sam prilikom selidbe bila u obavezi da platim izlaz na teren 3.000din i potpisala novi ugovor od 2g,koji se ne produzuje do istake postojeceg nego krece ispocetka novi. Pritom da ne spominjem da se info centar samo zove tako,ne znaju oni nikad nista da kazu,da objasne kad nekome nesto nije jasno i sl. Htela sam da raskinem ugovor sa njima,naravno,posto nemaju ovde u Zru poslovnicu,morala sam preko cuvenog info centra,gde mi je devojka rekla da nemam nikakvu obavezu kad sam je pitala(nije mi rekla za otkazni rok) posle kad me je zvao covek,rekao mi je da je to obavezno da najavim otkazni rok,a to je jos mesec dana njihove divne usluge i rekao mi da ti isti ljudi u informacijama NISU U OBAVEZI da znaju ista(alo zasto se zovu informacije??) Procedura o raskidu ugovora je jos uvek u toku,nadam se da ce se u narednih 2-3 meseca zavrsiti -.- da sam auto kupila,vec bih i prevod resila,a interneta ne mozes da se otarasis kao da je zaraza neka.... bez'te ljudi od oriona,kad potpises,zarobio si se!
Da ste ranije došli na ovu temu da se informišete na vreme znali bi da:

1.Prilikom selidbe ne morate da plaćate izlaz na teren
2.Ne morate da potpisujete nov ugovor od 2g
3.Ne postoji otkazni rok od 30 dana ukoliko ugovor nije na određeno
4.Procedura raskida ugovora se završava za max 8 dana
5.Uvek treba da pročitate šta potpisujete a i da budete upoznati sa zakonom o zaštiti potrošača, svojim pravima i obavezama kao potrošača.

Neće ni sudija da Vam deklamuje krivični zakonik ali ako ga prekršite, lako dobijete poziv na sud.

Još uvek nije kasno da se informišete o svojim pravima - dosta informacija imate u ovoj temi.
Srećna borba!
 
Nazad
Vrh Dno