Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Koja je tacno poenta ovog Eko bonus dodatka osim reciklaze za ekologiju?
Kad kazem poenta,mislim na to jel imamo mi neku korist od toga (ne racunam ekologiju)?
 
Imaš, dugoročno :)

Ako misliš neki dinar još da uštediš, nema toga. Ja sam za sad samo taj eco bonus aktivirao od svih aplikacija koje daju.
 
Pozdrav, inace sam u temi ali cisto da proverim jos jednom sa vama. Hocu da prebacim roditelje iz mts-a u yettel sa 50% popusta, da li samo da trazim prebacivanje na prepaid i da sacekaju 2-3 dana da im se pojavi opcija u aplikaciji ili postoji neki nacin da odmah dobiju 50% popusta? Hvala unapred.
 
Meni su rekli da nema drugog načina.
 
Pozdrav, želim sa Vama da podelim veoma razočaravajuće iskustvo povodom posete Yettel prodavnici u Ada Mallu, prilikom zahteva za ukidanje ugovorne obaveze.
Naime, ja sam bio zaključio ugovor u avgustu na 24 meseca, za tarifni paket Total 12 (900din je iskazani popust na mesečnu pretplatu sa ugovornom obavezom), da bih nakon mesec dana prešao na Total 40, gde je iskazani popust na mesečnu pretplatu 700 din. Posle nepuna tri meseca, meni je traženo da platim 7.048 din za ukidanje ugovorne obaveze, što je sramota, jer po važećem zakonu, plaća se samo razlika do pune cene tarifnog paketa za mesece korišćenja, što je 900 + 700 + 700 = 2.300 din. Jel’ može neko da mi objasni za šta je naplaćen ostatak od 4.748 din ? Sramotno je to što radite. Zbogom i doviđenja do nekih boljih vremena. U starom pravom Telenoru tako nešto je bilo nezamislivo.
 
Pisao si o ovome u nedelju, koja je poenta identičnog posta 4 dana kasnije?
 
Pozdrav, želim sa Vama da podelim veoma razočaravajuće iskustvo povodom posete Yettel prodavnici u Ada Mallu, prilikom zahteva za ukidanje ugovorne obaveze.
Naime, ja sam bio zaključio ugovor u avgustu na 24 meseca, za tarifni paket Total 12 (900din je iskazani popust na mesečnu pretplatu sa ugovornom obavezom), da bih nakon mesec dana prešao na Total 40, gde je iskazani popust na mesečnu pretplatu 700 din. Posle nepuna tri meseca, meni je traženo da platim 7.048 din za ukidanje ugovorne obaveze, što je sramota, jer po važećem zakonu, plaća se samo razlika do pune cene tarifnog paketa za mesece korišćenja, što je 900 + 700 + 700 = 2.300 din. Jel’ može neko da mi objasni za šta je naplaćen ostatak od 4.748 din ? Sramotno je to što radite. Zbogom i doviđenja do nekih boljih vremena. U starom pravom Telenoru tako nešto je bilo nezamislivo.
A sto si pristao/platio?
 
Pozdrav, inace sam u temi ali cisto da proverim jos jednom sa vama. Hocu da prebacim roditelje iz mts-a u yettel sa 50% popusta, da li samo da trazim prebacivanje na prepaid i da sacekaju 2-3 dana da im se pojavi opcija u aplikaciji ili postoji neki nacin da odmah dobiju 50% popusta? Hvala unapred.
Isklucivo prebacujes broj kao pripejd. Popust se ucitava za maksimalno 72h.

Pozdrav, želim sa Vama da podelim veoma razočaravajuće iskustvo povodom posete Yettel prodavnici u Ada Mallu, prilikom zahteva za ukidanje ugovorne obaveze.
Naime, ja sam bio zaključio ugovor u avgustu na 24 meseca, za tarifni paket Total 12 (900din je iskazani popust na mesečnu pretplatu sa ugovornom obavezom), da bih nakon mesec dana prešao na Total 40, gde je iskazani popust na mesečnu pretplatu 700 din. Posle nepuna tri meseca, meni je traženo da platim 7.048 din za ukidanje ugovorne obaveze, što je sramota, jer po važećem zakonu, plaća se samo razlika do pune cene tarifnog paketa za mesece korišćenja, što je 900 + 700 + 700 = 2.300 din. Jel’ može neko da mi objasni za šta je naplaćen ostatak od 4.748 din ? Sramotno je to što radite. Zbogom i doviđenja do nekih boljih vremena. U starom pravom Telenoru tako nešto je bilo nezamislivo.
Na Total 40 nisi mogao da prešeš posle mesec dana jer su se novi pakti pojavili u oktobru. U poslovnici mogu tačno u dinar da ti kažu na osnovu cega je izracunata "naknada štete" za prevremeni raskid ugovora. Svakako imaš pravo prigovora.
 
Casting
U poslovnici neće da gube vreme sa tobom ako nešto ne kupujem tj potpisuješ ugovor, oni rade na procenat i sve ostalo gledaju da otkače što pre
 
Bio danas u poslovnici i tražio prebacivanje. Dođe devojka do kraja procesa i pita koju tarifu želim, ja kažem prepaid, a ona se trže i kaže ne može prepaid. Zašto? Zato što ne može? Javlja se kolega pored i kaže može. Nadrndala se na mene, ali nekako završili.
U međuvremenu ja rekao da mogu odmah da pređem na postpaid ako ćemo da pregovaramo o ceni, kaže ona hajde da pregovaramo. Pitam za go data 50%, ne može, može za 1300rsd. Opasan pregovarač.
Inače, iz ovog i nekih drugih iskustava, u poslovnicu se ide samo za neizbežne tekuće stvari, sve pregovore negde drugde.
 
Isto je i meni bilo, ne može prepaid ako si bio na postpaid. Ja rekoh rekli su mi u call centru da može, oni kažu ne može. Ja rekoh zovite ih pa pitajte. I ispade da može.
 
verovatno hvataju neupućene na foru i dobiju na svoje ime jedan gotov posao. Ovako šipak
 
Kako proveravate preostalu kolicinu interneta iz roaming dodatka a dok ste u roamingu? U call centru mi rekose preko aplikacije, a koliko se secam app mi ne radi kad sam u roamingu… preko koda 311 mi ne prikazuje stamje za internet dodatak za roaming…
Kako ne radi aplikacija u roamingu?
Stanje roaming dodatka je ažurno gotovo real time.
 
Јел може некако да се избегне одлазак у пословнице због пребацивања мтс броја на Јетел припејд?
 
Ne može, dobijaš svakako novu karticu.
 
@Leske
Preko Yetel agenta se raspitujem za prebacivanje sestre iz Mts-a u Yetel. Nije pominjao poslovicu. Prebaceni brojevi u Mts iz A1 i Yetela u Mts, bez odlazaka u poslovnicu. Ugovor i kartica stizu na kucnu adresu. Oba prelaska dogovorena preko agenta.
Ako ne moze preko agenta nego moras u poslovnicu, tamo pazi sta nude i potpisujes. Telefon nude preko mobi banke sa osiguranjem telefona, a to neko ne zeli. Jako su nasrtljivi , dva puta bio sa setrom i samo pricaju , uvaljuju u ostave telefon da zoves bilo kad za ugovor .
 
Poslednja izmena:
Razmisljam se o prelasku iz A1 u Yettel na Total Data paket koji kosta trenutno 4049 dinara (2999 dinara sa tim nekim njihovim nazovi popustom) E sada me generalno interesuje da li i dalje postoji ona opcija da prenesem broj na postpaid tarifu pa onda da ostvarim 50% popusta na Total Data paket tako da placam 2024 dinara mesecno umesto 2999 dinara, zvao sam call centar i agent mi nije rekao nista o tome iako sam im postavio to pitanje vec mi je samo rekao kako ja svakako po prelasku imam popust neki tj. da paket kosta 2999 dinara, e sad zanima me vi sto ste u Yettelu kakva imate iskustva, ako mi ne budu dali tih 50% popusta onda cu najverovatnije obnoviti ugovor sa A1 i preci na NEO NEO paket koji kosta 2499 dinara, do sada kod A1 nisam imao nikakvih vecih problema sem nestajanja signala kada se zavucem medju planine ili sume ili kada sam u nekom selu na kraju tri pizde materine
 
Mislim samo pazi da ti ne smeta slabija mreza, Trenutno mozes ocekivati i vise nego duplo sporiji net posebno od kad su TV pustili na mrezi i do sad je bio raspad a od sad da ne pricam... Juce sam na mtsu (koji nema neku TV direktno na mrezi) imao legendarnih 5/25 Mbps ili da se zezam malo, Asimetricna Upload pretplatnicku liniju :D. Na A1 nemam neki net pa sam samo cimno speed test na istoj lokaciji 50+ Mbps... Yettel je mozda i gori od mts-a... Ali mrtva trka :)
 
Mislim samo pazi da ti ne smeta slabija mreza, Trenutno mozes ocekivati i vise nego duplo sporiji net posebno od kad su TV pustili na mrezi i do sad je bio raspad a od sad da ne pricam... Juce sam na mtsu (koji nema neku TV direktno na mrezi) imao legendarnih 5/25 Mbps ili da se zezam malo, Asimetricna Upload pretplatnicku liniju :D. Na A1 nemam neki net pa sam samo cimno speed test na istoj lokaciji 50+ Mbps... Yettel je mozda i gori od mts-a... Ali mrtva trka :)
To i ja mislim, bio sam odradio speedtest pre neki dan sa bratovog fona koji je u Yettelu i sa svog koji je u A1... razlika je ogromna, odnosno A1 net je dosta brzi dok za Yettel prikazuje da je bas spor, mozda bi to bio jedini razlog zbog kojeg bi ostao na A1, za ove 2-3 godine sam na paketu koji se zove Intarifa i kojeg sam uzeo bez ugovorne obaveze, placam ga smesnih 1000 din a iz A1 sam do sada mogao da odem kada god zbog toga sto nemam ugovornu obavezu, i za ove 2-3 godine nijednom nisam pomislio na to zato sto im je usluga vrhunska i nikada me nisu smarali sa nekim promocijama, po isteku ugovora isto me nisu smarali za obnavljanje i nemaju nekih prljavih taktika kao sto ima Yettel i MTS po mom misljenju, i svaki racun na mesecnom nivou je isti, e sad jedino sto im je pokrivenost slabija od MTS-a i Yettel-a tako da bih to naveo kao jedinu manu i zbog koje bih mozda presao iz A1..
 
Poslednja izmena:
Bila je slabija od yettela. Od skoro je bolja. Jedino 3G na yettelu zbog 900Mhz drži neki nivo. 2G i 4G signal je lošiji na yettelu generalno. Nista sad značajno.
Ali je presao A1 na drugo mesto.
Sve u svemu
Ako ti znaci 3G yettel. Ako ti znaci 4G mts.
Ako ti znaci brzina i tolerises malo slabiji signal nego na MTS onda A1 sa time da im je 2G dosta prodoran retko gde ce mts raditi a da A1 ne moze makar 2G poziv.
Naravno cena ti je presudni faktor. Osim ako ne juriš nešto specifično od gore navedenih karakteristika.
Uvek proveri gde najčešće koristiš. Kod mene je mts najbolji jer mi je antena na 100 metara vizuelne linije. Ali A1 mi je primarni broj isto korektan signal 300tinjak metara od antene sa preprekom od jedne zgrade. Mts furam net. I skoro sva rodbina na Yettelu 😁. I od njih mi je oko 400 metara vizuelno antena sa drvetom između i velikim uglom pa su ko A1. Tako da mj isto dodje doslovno. Brzina mi ne igra neku ulogu....
 
Poslednja izmena:
Ne dozvoljavaju mi u poslovnici da predjem na Total Data paket. Trenutno koristim Total 25 sa 50% popusta. Online podrska mi je rekla da se moze preci na veci paket uz zadrzavanje 50% popusta. Medjutim, u poslovnici mi ne dozvoljavaju da predjem na Total Data, samo na Total Data+. Total Data paket je skuplji od Total 25 paketa...
 
Neka ti onda ta onlajn podrška omogući kontakt sa sluzbom koja može da ti putem sms poruka, na koje odgovaras sa "DA", napravi novi aneks ugovora za prelazak na paket koji želiš. Mnogi su tako obnavljali ili menjali pakete nakon isteka ugovorne obaveze, bez odlaska u poslovnicu, pa vidi da li ta ista služba može da ti izvede to što su ti rekli da može.
 
Idi u drugu poslovicu (ako si u mogućnosti), pola radnika ne zna da može.
 
Nazad
Vrh Dno