Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imaš uslugu, mada je bilo slučajeva da su gasili uslugu i nešto ranije. Ali da, usluga je tu još uvek. Vraćaš risiver, ispravljač, ako si imao neki kabl (hdmi i slično) i daljinski upravljač.
 
Možda je nesporazum oko toga, da li je ovo mesečna cena ili je za godinu dana? 😁
 
Imao sam ugovor na staroj adresi, preselio se i postao podstanar. Gazda je vec imao SBB pa sam cekao da istekne ugovor da bih ja prebacio moj prikljucak. To i cinim pocetkom avgusta, ali posto je na novoj adresi opticki a na staroj coax onda mi je objasnjeno da cemo potpisati novi ugovor a stari raskinuti na osnovu novog jer stari nije moguce prebaciti na tu novu adresu. To je reseno.

Krajem avgusta podnosim zahtev za prenos novog potpisanog ugovora na novu adresu, posto se opet selim, na kojoj ne postoji prikljucak SBBa.

Nadam se da je jasnije.
Dakle, prvo je trebalo da se preseliš na jednu adresu, pa si prvo za nju sklopio ugovor 8.8. Onda se seliš na drugu, različitu adresu (pre nego što si se zaista preselio na prethodnu), pa tražiš i dobijaš 20.8 . novi ugovor koji je trenutno na snazi, a potpisani 8.8. je poništen na obostrani pristanak?


U svakom slučaju, pravno-laički i na osnovu onoga što si izneo u svom postu, pružanje usluge nije ni počelo, jer je jednostavno fizički neizvodljivo. Ne vidim kako bi mogli da insistiraju na plaćanju bilo čega, jer uslugu (novu) ne isporučuju i saglasili su se (tako mi se čini iz napisanog) da prethodnu UO otkažu (pod uslovom da je nisu nekako preneli u novi ugovor, to samo ti znaš).
Po meni bi trebalo samo da pisanim putem ih obavestiš da ipak odustaješ od ugovora koji nije ni počeo da se sprovodi i to bi trebalo da bude to.
Ovo je moje mišljenje, nije obavezno tačno.
 
Poslednja izmena:
Koje informativne kanale su izbacili? Informativno 😀 pitam.
Nekoliko kanala koji su imali rusku propagandu koja kontrira kanalima sa zapadnom propagandom. Sada su ih vratili, jedino fali na poziciji 272 - RT News (razlog objašnjen ovde). Mislim da je i Sputnik ranije imao neki kanal, ali ne vidim ga više. Elem, poenta je da je od propagande gora samo selektivna propaganda i to je glavni motiv zašto ću podneti zahtev za raskid (za koji kažu da treba da se sačeka 28. oktobar kada ovi kanali definitivno budu ukinuti, jer možda se ipak dogovore pa cela priča oko raskida pada u vodu). Ugovor sam potpisao decembra prošle godine. Mogao sam da biram SBB (6 meseci po 1din) ili MTS (12 meseci po 1din), obe varijante optika. Izabrao sam SBB iz razloga kojeg sam već naveo, hteo sam da izbegnem lokalnu propagandu, da bi na kraju dobio globalnu. Niti gledam Arene/SK, niti pratim Prvu i B92, niti me dotiče ova priča, ali imam želju da iskoristim ovu situaciju i da ih otkačim jer su bezobrazni licemeri (biram reči da me ne sankcionišu ovde :)) Uzeću samo net paket, i možda opet od njih jer tehnički sve radi bez greške, ne mogu da kažem i da se požalim, ali neću im plaćati za politiku selektivne TV propagande.
 
Dakle, prvo je trebalo da se preseliš na jednu adresu, pa si prvo za nju sklopio ugovor 8.8. Onda se seliš na drugu, različitu adresu (pre nego što si se zaista preselio na prethodnu), pa tražiš i dobijaš 20.8 . novi ugovor koji je trenutno na snazi, a potpisani 8.8. je poništen na obostrani pristanak?


U svakom slučaju, pravno-laički i na osnovu onoga što si izneo u svom postu, pružanje usluge nije ni počelo, jer je jednostavno fizički neizvodljivo. Ne vidim kako bi mogli da insistiraju na plaćanju bilo čega, jer uslugu (novu) ne isporučuju i saglasili su se (tako mi se čini iz napisanog) da prethodnu UO otkažu (pod uslovom da je nisu nekako preneli u novi ugovor, to samo ti znaš).
Po meni bi trebalo samo da pisanim putem ih obavestiš da ipak odustaješ od ugovora koji nije ni počeo da se sprovodi i to bi trebalo da bude to.
Ovo je moje mišljenje, nije obavezno tačno.
Hvala na odgovoru.

Da dalje pojasnim, ugovor koji je potpisan 8og avgusta je bio aktivan u stanu u kom sam bio do kraja avgusta.
Dakle imao sam uslugu i koristio sam je. Da bih se onda preselio od 1og septembra, za to sam podneo zahtev da se prenese priključak na novu adresu oko 20og avgusta.
Medjutim na novoj adresi nema priključak SBBa u zgradi i onda je krenuo ceo proces oko skupljanja potpisa… i to je rešeno sve i kao sto rekoh od podnošenja mog zahteva za preseljenje je proslo evo skoro dva meseca. Svi mogući rokovi su čini mi se probijeni, niko se iz SBBa ne javlja još uvek, a ja ne bih više da se cimam oko toga. Njima je valjda u interesu da rese priključak u novoj zgradi gde imaju potencijalne klijente plus da rese mene kao već postojećeg klijenta.
 
zašto raskidati ako se mogu besplatno gledati kanali
 
Iz tvog pisanja, ugovor je najkasnije zaključen 20.8. (ili bar aneks, ne znam kako vode taj zahtev za preseljenjem priključka). Njihova formulacija u Opštim uslovima, koje si citirao, Navodi 30 +30 dana za neophodne radove + 8 dana za priključenje. Sad si negde na 60tak dana, grubom računicom, od tog 20.8. Čisto da bi bio potpuno siguran, sačekaj istek još tih 8 dana i tada nema sumnje da su prekoračili rokove, a tada bezbedno možeš da tražiš raskid bez penala. I plati im dosadašnje mesečne račune po dinar (ako ih ima neplaćenih), jer im se tako izbija argument neizmirivanja obaveza.
Hvala na odgovoru.

Da dalje pojasnim, ugovor koji je potpisan 8og avgusta je bio aktivan u stanu u kom sam bio do kraja avgusta.
Dakle imao sam uslugu i koristio sam je. Da bih se onda preselio od 1og septembra, za to sam podneo zahtev da se prenese priključak na novu adresu oko 20og avgusta.
Medjutim na novoj adresi nema priključak SBBa u zgradi i onda je krenuo ceo proces oko skupljanja potpisa… i to je rešeno sve i kao sto rekoh od podnošenja mog zahteva za preseljenje je proslo evo skoro dva meseca. Svi mogući rokovi su čini mi se probijeni, niko se iz SBBa ne javlja još uvek, a ja ne bih više da se cimam oko toga. Njima je valjda u interesu da rese priključak u novoj zgradi gde imaju potencijalne klijente plus da rese mene kao već postojećeg klijenta.
 
Koji su to 26 kanala sto im nude?
 
Iskreno koliko vas ne stvarno gledalo ta dva kanala a ne trazi izgovor samo da raskinu ugovor? Da li ste svesni da postoje logovi koliko ste gledali koji kanal i spram toga neko moze da dobije da raskine neko ne. Posto ako nisi gledao a zbog toga raskidas bilo bi interesantno na sudu.
 
Ponuda kakva je bila 2019 kad su uveli nove cene distribucije:
1666287920812.png
 
Kad si potpisao ugovor? Koliko si dobio meseci po dinar?
Još 5 meseci imam, a nisam dobio nijedan mesec za dinar jer nisam bio novi korisnik. Dobio sam onu foru jači paket po ceni starog slabijeg, ne sećam se iskreno više na koliko meseci.

Iskreno nije mi problem ni da sačekam i izguram do kraja ugovor, ali me baš nerviraju što glume žrtve sad i još se prave ludi, a prvi su terali ljude da raskidaju ugovore sa Supernovom i pređu kod njih kad su tamo izbačeni SK kanali pre par godina.

Iskreno koliko vas ne stvarno gledalo ta dva kanala a ne trazi izgovor samo da raskinu ugovor? Da li ste svesni da postoje logovi koliko ste gledali koji kanal i spram toga neko moze da dobije da raskine neko ne. Posto ako nisi gledao a zbog toga raskidas bilo bi interesantno na sudu.
Ma kakvi crni logovi, budi ozbiljan.
 
Sve se loguje sta mislite kako jovana jeremic zna svoj share vikendom😂
 
Prate sve, a šalje se sve od dostupnih podataka, koji tv, profil, lokacija, gde se sve kretao korisnik po video klubu, čak i jačina zvuka tv… prakticno svaka akcija u okviru aplikacije se prati a čak ima i predikciju gledanosti na osnovu istorijskih podataka + AI i inputa operatera…

Strašan sistem…

Pink ne koristi to, koriste maketv i naravno Nielsenovu Ariannu… koja je još uvek jedina referentna…
 
Nema ništa od privatnosti.
Valjda postoji zakon koji im to zabranjuje.
Potpisivanjem ugovora dao si saglasnost da prate te podatke. A ako si upoznat sa time, onda jeste u skladu sa zakonom.
 
Prvi mejl sa upitom za raskid ugovora bez penala - lagani odj*b.
Drugi mejl nakon pominjanja inspekcije - spuštanje lopte i hoće da pregovaraju.

Ne odustajte.

Još 5 meseci imam, a nisam dobio nijedan mesec za dinar jer nisam bio novi korisnik. Dobio sam onu foru jači paket po ceni starog slabijeg, ne sećam se iskreno više na koliko meseci.

Iskreno nije mi problem ni da sačekam i izguram do kraja ugovor, ali me baš nerviraju što glume žrtve sad i još se prave ludi, a prvi su terali ljude da raskidaju ugovore sa Supernovom i pređu kod njih kad su tamo izbačeni SK kanali pre par godina.


Ma kakvi crni logovi, budi ozbiljan.
Ja sam danas zvao i rekli su da ce da me zovu. Na koji mail si im pisao?
I ja mogu da sacekam jos par meseci ali ovo zelim cisto jer glumataju svi redom i deru godinama realno. Verovatno cu da opet uzmem kod njih na drugo ime.
Nego, dvojica prijatelja iz Nisa dobila 12 meseci po 1 din - istekao im je ugovor i hteli su da prekinu na foru zbog konkurencije... i dobili finu ponudu. Full eon paket.
 
Iskreno, to bi i meni najviše odgovaralo, odmah bi se predomislio :D K*rvam se znam, al zabole me :D
 
Danas kod keve u zgradi sandučići napunjeni crvenim flajerima MTS-a, 12 meseci za po 1din, a ta akcija je završena pre više meseci koliko znam. U zgradi je inače bivši IKOM prvi razvukao kabl pre 20+ godina, MTS je ušao pre 2-3 godine. Mislim da i dalje većina ljudi ima stare IKOM pakete (inače IKOM je preuzeo SBB odavno). Hoću da kažem da je sve ovo već unapred pripremljeno i isplanirano i da konkurencija zna da je za onog ko to želi raskid ugovora sigurna opcija, a za SBB "nova realnost".
 
Prvi mejl sa upitom za raskid ugovora bez penala - lagani odj*b.
Drugi mejl nakon pominjanja inspekcije - spuštanje lopte i hoće da pregovaraju.

Ne odustajte.

Posto sam iste namere da se otkacim od njih, je l' ti prvi mail bio u formi opomene pred podnosenjem zahteva za raskid ili tipican zahtev za raskid? I da li mozes, ako nije problem, da paste-ujes njihove odgovore iz oba mail-a, bas me interesuju osnovi na koje se pozivaju?

Meni su po isteku prethodnog ugovora i zakljucenja aneksa avgusta 2021. kojom je zasnovan novi na 24m, dali Tindel free 24m (za koji se nisam ni registrovao, a kamoli koristio isti do danas), Cinestar Premiere HD promo paket 24m i HIT promo paket 24m. Ukoliko bi prica imala happy end, znam da cu morati da im nadoknadim Tindel za vreme od pocetka zakljucenja aneksa do podnosenja zaheva za raskid, ali ne znam kako ce se ova dva promo paketa tarifirati, posto nigde ne vidim na njihovom na sajtu da su kao paketi pod zasebnom cifrom?
 
Iskreno koliko vas ne stvarno gledalo ta dva kanala a ne trazi izgovor samo da raskinu ugovor? Da li ste svesni da postoje logovi koliko ste gledali koji kanal i spram toga neko moze da dobije da raskine neko ne. Posto ako nisi gledao a zbog toga raskidas bilo bi interesantno na sudu.


Ne zanimaju me kanali, i naravno da cu da iskoristim tu opciju za raskid ugovora. Kao što ni oni ne gledaju logove koliko često uopšte palim tv jer shodno tvojoj logici onda bih mogao da trazim umanjenje računa.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno