Šta je novo?

Orion Telekom

Jok. Smešno mi je samo to da u Trstu završi uređaj koji je korisnik dobio na korišćenje na adresi u Srbiji.
Zanimljiv smo narod...
 
Hahahahaah, pa imam kuću tamo i kada sam bio letos, poneo sam da probam. Inače tamo sam odneo opremu od Total TV (kupio sam, jer ide van zemlje) i onda platim par meseci kada mi treba TV usluga. Nadao sam se da će raditi Orion TV, ali neće
 
Meni je app radila u Italiji, pa i u Trstu, a box u Sloveniji radi vec 2 godine... ne radi RTS doduse...

Gpon Light je antena do krova, od antene LAN kabl, ne optika... ili ima i varijanta gde ide lan do krova ako je blizu druga zgrada sa antenom, pa opet lan kabl do korisnika...
 
Pa ne znam šta je razlog, ali baš nije htelo. inače net imam od komšije, dovukao sam LAN, pa imam ruter kod mene. Porvajder mu je Telecom Italia...
Upravo sam i ja iskusio sitna štucanja i mikro prekide u netu u bloku 62 sever sam. Primetio sam da malo štuca otvaranje stranica i vidim da po koji SpeedTestNet neće da prođe do kraja...
Prvi put od kada koristim vidim ovo
 
Poslednja izmena:
Potreban mi je login user za ruter VG5612? admin/admin ne prihvata
 
Pa ne znam šta je razlog, ali baš nije htelo. inače net imam od komšije, dovukao sam LAN, pa imam ruter kod mene. Porvajder mu je Telecom Italia...
Upravo sam i ja iskusio sitna štucanja i mikro prekide u netu u bloku 62 sever sam. Primetio sam da malo štuca otvaranje stranica i vidim da po koji SpeedTestNet neće da prođe do kraja...
Prvi put od kada koristim vidim ovo
I da vam radi i da vam ne radi, takve stvari se niti pitaju javno niti odgovaraju.
Neko bi mogao da zloupotrebi tu informaciju a onda bi nam se svima pogoršao kvalitet usluge.

Inače, da li je neko imao sinoć prekid interneta oko 23:30 ?
Pre pet dana otvorim tiket u Orion korisničkoj zoni koja se raspada, sa zahtevom da me izuzmu iz novog povećanja cene, oni posle toga uporno me zovu na mobilni iako sam vrlo jasno definisao svoj zahtev u tiketu.
Juče im se konačno javim da rešimo to, oni pokušaju da mi prodaju još kanala za te pare, ja odbijem i oni kažu "OK - izuzimamo te iz povećanja cene jer si stari korisnik".
Oko 23:30 nestane mi net.
Odem u WAN Information ONTa, stoji da je sve Connected.
Restartujem ONT, ode sve u Connecting i tako stoji 50 minuta.
Odradim "One-Click Diagnosis" piše mi: "DHCP dialup failed"
Dve godine nisam imao većih prekida interneta od minut-dva i baš u danu kad odbijem da im plaćam harač za održavanje mreže bez održavanja, odjednom mi treba tehnička podrška.
Naravno, odmah sam otvorio tiket preko mobilnog, na koji ni posle 9 sati nema odgovora.
Posle sat vremena offline-a otišo sam da spavam a jutros vidim da je internet proradio.
Ne znam kad je došao, ali baš je interesantna slučajnost....
 
Lepo im najavi raskid ugovora ako imas mogucnost da predjes kod nekog drugog provajdera pa da vidis kako ce da te izuzmu iz placanja haraca. Go*na su to u to SezamPro/Orion, dzaba im promena imena kada im je poslovanje i politika ostala ista.
 
Realno, dok je bio Sezam, bili su provajder kakav treba. I sa podrškom i sa svime. Ovo sada je druga priča.
 
Mozda ti imas takvo iskustvo ali ja sa njima nemam ni malo pozitivno iskustvo. Ali dobro, daleko im lepa kuca.
 
Lepo im najavi raskid ugovora ako imas mogucnost da predjes kod nekog drugog provajdera pa da vidis kako ce da te izuzmu iz placanja haraca. Go*na su to u to SezamPro/Orion, dzaba im promena imena kada im je poslovanje i politika ostala ista.
Ja sam u tiketu jasno najavio raskid ugovora pa su me opet zvali telefonom "da se dogovorimo".
I jesmo se dogovorili ali me sad zanima da li je taj prekid interneta sinoć bio ekskluzivno za mene ili je još neko imao prekid na Banjici.
 
I da vam radi i da vam ne radi, takve stvari se niti pitaju javno niti odgovaraju.
Neko bi mogao da zloupotrebi tu informaciju a onda bi nam se svima pogoršao kvalitet usluge.
Dobar si... Orion je vrlo svestan da se to radi, cak to koriste kao jednu od prodajnih prednosti, ljudima su bukvalno i agenti i monteri govorili da mogu da nose na more ako hoce... I to se nece promeniti jer im ide u korist sem ako TV to ne zahtevaju a realno sem RTS sve ostale boli uvce...

Paranoises za prekid, desava se...
 
Ako bismo ih uporedjivali sa ostalim domacim provajderima, tu su negde svi, niko nije bez problema. Njima je najveci broj prekida zbog losih rutera, znaci da ih ne zanima mnogo kvalitet vec kvantitet, a upravo kvalitet je ono sto najviser privlaci klijentelu. Na konekciji gde sam zamenio njihov ruter dosta kvalitetnijim nemam vise prekida, a na drugoj konekciji sa njihovim ruterom cesto mi nestaje 5G wifi, ujutru puna brzina po celom stanu, uvece padne na 1/4.
 
Dobar si... Orion je vrlo svestan da se to radi, cak to koriste kao jednu od prodajnih prednosti, ljudima su bukvalno i agenti i monteri govorili da mogu da nose na more ako hoce... I to se nece promeniti jer im ide u korist sem ako TV to ne zahtevaju a realno sem RTS sve ostale boli uvce...

Paranoises za prekid, desava se...
To je već viđena priča - možeš da pogledaš peticiju iz mog potpisa.
Prvo navuku korisnike nedokumentovanom opcijom a kada se omasovi korišćenje ukinu je bez najave sa obrazloženjem da je to bila tehnička greška.
Nije to nikakva paranoja - to je realnost kod nas.

Ako bismo ih uporedjivali sa ostalim domacim provajderima, tu su negde svi, niko nije bez problema. Njima je najveci broj prekida zbog losih rutera, znaci da ih ne zanima mnogo kvalitet vec kvantitet, a upravo kvalitet je ono sto najviser privlaci klijentelu. Na konekciji gde sam zamenio njihov ruter dosta kvalitetnijim nemam vise prekida, a na drugoj konekciji sa njihovim ruterom cesto mi nestaje 5G wifi, ujutru puna brzina po celom stanu, uvece padne na 1/4.
Druže, mani se te priče "svi su isti". Daleko od toga da su svi isti i kad je cena i kad je kvalitet usluge u pitanju.
Što se tiče rutera, meni je ruter radio bez greške dve godine a i sada koliko razumem statuse ONTa i Logove, nije bio problem do rutera.
Screenshot_3077.png
Kada je u pitanju WiFi bezbroj puta ti je ovde rečeno da niko ne garantuje kvalitet WiFi konekcije jer u 90% slučajeva je do korisnika a ne do provajdera, ne znam kada ćeš prihvatiti tu činjenicu.
Dovoljno je da tvoj komšija ima retardiran (ili "napredan") ruter kome "curi signal" i da uveče pusti neki 4k stream da bi tebi ubio WiFi konekciju u celom stanu.
 
Poslednja izmena:
Nisam reko da su svi isti nego da niko nije bez problema. Kad narucim uslugu hocu da mi to radi kako treba, a ako cemo "daj sta das" onda bi to trebalo da bude i sa cenom tako. Kad im se zalis na neki problem, oni u krajnjem slucaju posalju nekog decka da ti zameni ruter i on to uradi i ode. Posle toga vidis da opet nije kako treba.

Korisnici ne moraju da budu i experti za njihov posao i zato i placaju uslugu, nismo svi eksperti za sve, svako ima svoju profesiju i treba da je radi kao profesionalac a bla bla i ubedjivanja ne piju vodu. Mozes ili ne mozes, znas ili ne znas, a oni ne znaju ni koju ce sutra cenu da ti lupe...
 
Poslednja izmena:
Pozdrav.

Da li zna neko kako se menja dinamicka IP adresa kod Oriona? I par sati kad ne radi, ne resetuje se IP.
 
Mogu oni u ugovor da stave sta hoce... zakon je jasan... A da ne bih opet pisao sta sam milion puta ponovio, pogledajte moje prethodne postove u temi...

Cak i kad stave nesto u ugovor sto je zakonski ok, a nije moralno niti realno, kao sto je naknada od 60 000 dinara, zakonodavac, ili izvrsno telo, u ovom slucaju RATEL ima pravo da to ponisti i prisili Operatera da to ukine a sve do tada potpisane da anexuje... Sto se u ovom slucaju i desilo...
Zdravo, sta se to desilo tj. sta je Ratel prisilio Orion? Da li nece doci do povecanja cena ili ce doci? Da kontaktiram Ratel ili? Citam im ovo za promenu cena i vidim da su tu napisali kako ovo sto sada zele da izdvojeno naplacuju, da se to vec naplacivalo kroz pretplatu. Dakle, ako samo odvajaju tu stavku kao posebno cenu onda povecanje jer ne uvode nego samo odvajaju od trenutne pretplate?
 
Nije to nikakva paranoja - to je realnost kod nas.
Pricao sam o tvom kvaru... desava se, samo se potrefilo da je bas kad si se zalio...

A da ce Orion da ubacuje geolokacijsko ili IP blokiranje kao sto rade Telekom ili SBB tesko...

@Sakura

Ukratko, Orion je stavljao u ugovor sumu od 60000 din nakdane za prevremeni raskid, RATEL je reagovao i Orion je promenio... Nije vezano za ovo poskupljenje koje se odnosi na odvajanje usluge odrzavanja koje se dodaje na postojecu cenu... Dakle, ne odvajaju samo nego se ta nova nadoknada dodaje na postojecu pretplatu...

Nazalost, do toga ce doci jer je ispostovana zakonska procedura da su istakli obavestenje na sajtu tako da RATEL tu ne moze nista da uradi, a ti ako ti ne odgovara onda imas rok do kraja meseca da raskines ugovor bez placanja penala...
 
@Sakura

Ukratko, Orion je stavljao u ugovor sumu od 60000 din nakdane za prevremeni raskid, RATEL je reagovao i Orion je promenio... Nije vezano za ovo poskupljenje koje se odnosi na odvajanje usluge odrzavanja koje se dodaje na postojecu cenu... Dakle, ne odvajaju samo nego se ta nova nadoknada dodaje na postojecu pretplatu...

Nazalost, do toga ce doci jer je ispostovana zakonska procedura da su istakli obavestenje na sajtu tako da RATEL tu ne moze nista da uradi, a ti ako ti ne odgovara onda imas rok do kraja meseca da raskines ugovor bez placanja penala...
Zapravo, ako pogledas ono sto su istakli na sajtu, tu su vec rekli da se to naplacuje kroz pretplatu tako da ne mogu 2 puta istu stvar da naplate.
Evo ovde: https://prnt.sc/_Fl7ToqucYh2 lepo istaknuto da je usluga vec naplacivana kroz postojecu pretplatu i da se sada izdvaja. Ako se izdvaja onda se pretplata umanji za taj izdvojeni iznos, ne moze 2 puta da se naplati.
 
Pozdrav kolege,
Zanima me da li i kod Oriona kao kod SBB mora mesec dana pre isteka ugovorne obaveze da se ode u poslovnicu ili pozove call centar i da im se najavi raskid ugovora na dan kada ističe ugovor od 2 godine?
 
Mora, naravno... pa nisu oni ludi da jedini to ne traze...

@Sakura
Do sada je to bilo ukljuceno u cenu, sada se izdvaja i bice dodatak na pretplatu... Mogu i naplatice vise, kao sto sam napisao, ako ti ne odgovara jedina mogucnost je da raskines ugovor bez penala... Ili mozes da ih zoves i probas da tebi ne naplate, nekima su prihvatili ( i meni ) nekima ne...
 
Mora, naravno... pa nisu oni ludi da jedini to ne traze...

@Sakura
Do sada je to bilo ukljuceno u cenu, sada se izdvaja i bice dodatak na pretplatu... Mogu i naplatice vise, kao sto sam napisao, ako ti ne odgovara jedina mogucnost je da raskines ugovor bez penala... Ili mozes da ih zoves i probas da tebi ne naplate, nekima su prihvatili ( i meni ) nekima ne...
Razumem da se sada izdvaja, ali opet ponavljam, ako se izdvaja onda se cena pretplate umanjuje za taj iznos. Zvacu ih ofc i raskinuti ugovor ako treba, nije mi problem.
 
Mozes ti da ponavljas koliko hoces bice ti naplaceno i to odrzavanje dodatno na cenu paketa... Toliko od mene, tri puta pisem isto, malo je mnogo...
 
I ja tebi ponavljam da pogledas sta su oni sami napisali i ako umes da razumes procitano videces da to vec naplacuju. I od mene dosta.
 
Pozdrav kolege,
Zanima me da li i kod Oriona kao kod SBB mora mesec dana pre isteka ugovorne obaveze da se ode u poslovnicu ili pozove call centar i da im se najavi raskid ugovora na dan kada ističe ugovor od 2 godine?
Kad raskineš ugovor hvataju se za otkazni rok pa platiš još jedan mesec. Čisto da te ne iznenadi... Inače u tom otkaznom mesecu normalno koristiš paket.
 
Pozdrav.

Da li zna neko kako se menja dinamicka IP adresa kod Oriona? I par sati kad ne radi, ne resetuje se IP.
Randomno :)
Mislim da su adrese polu statičke tj. da se menjaju samo kad se kod Oriona pojavi potreba za time što nije često.

Pricao sam o tvom kvaru... desava se, samo se potrefilo da je bas kad si se zalio...
Zato i čekam da se javi neko iz mog kraja (Banjica) da potvrdi da nisam jedini ja imao prekid :)

Pozdrav kolege,
Zanima me da li i kod Oriona kao kod SBB mora mesec dana pre isteka ugovorne obaveze da se ode u poslovnicu ili pozove call centar i da im se najavi raskid ugovora na dan kada ističe ugovor od 2 godine?
Mora kod svih pa i kod Oriona.
Mislim da je čak bolja solucija da im se raskid ugovora najavi 30 dana pre isteka ugovora od 2 godine.
To je jedini način da ne plaćaš dodatni mesec preko 2 obavezne godine.
 
To sam i ja uradio MTS-u, monteri oriona došli pre kraja ugovorne obaveze sa MTS-om. Inače u stanu imam optiku od oriona i MTS-a i SBB koaks, sve to mi je u kutiji gde mi stoji ruter, tako da samo skinem jedan, ubacim drugi ruter i vozi dalje. Kad sam proverio da radi, isključio ruter MTS i vratio, iako mi je ostalo bilo nekih 15 dana na ugovoru.
 
I ja tebi ponavljam da pogledas sta su oni sami napisali i ako umes da razumes procitano videces da to vec naplacuju. I od mene dosta.

Kad ne poznaješ poslovnu filozofiju firme. Logično bi bilo svašta nešto pa ZLOrion radi kontra toga redovno... tipa kad objavi obaveštenje da menjaju cene a ne navedu koje pakete to obuhvata nego napišu da ih kontaktiraš za dodatne informacije.

Pa tako ne čuni ni kad napišu takvo obaveštenje gde prvi deo texta je kontradiktoran u odnosu na drugi deo. Pa da imaš to da nešto što je kao svima koštalo isto 250 din i bilo neizdvojeno-a-sastavni-deo-cene paketa sad nakon izdvajanja kao posebna stavka i prilagođavanja iznosa u zavisnosti od tehnologije završava za optiku ne "350 nova cena - 250 stara cena 'održavanja' = 100" (= povećanje ukupnog računa za 100 din) nego će 98% sigurno da bude povećanje od +350 din , kako je i napisano na samom kraju obaveštenja da će toliko iznositi povećanje.
 
Mi smo pre Oriona imali ADSL od yuneta i da nije bilo ogranicenja u brzini istog i problema zbog zastarele Telekomove arhitekture ne bismo ih menjali. Oni nazalost optiku pruzaju firmama. a ja se nadam da ce se uskoro i prosiriti na fizicka lica jer je njihova korisnicka podrska najbolja od svih provajdera. Cim im posaljes email, istog trenutka zovu da vide sta je problem i odmah otklanjaju. Nema zivkanja i slusanja reklama pola sata, ma milina.

EDIT: Sto se tice Oriona, zvali ih da se raspitamo o tom povecanju i eventualnom raskidu ugovora. Rekli javice se za najkasnije pola sata i nema ih.
 
Nazad
Vrh Dno