Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Sada cu definitivno razmisliti. Verifikacija sms-om mi je potrebna cesto na paypal i drugim sajtovima, to ne bi smelo da mi kasni i da imam problema sa prijavom.
Cesto se desava da ne stigne ili kasni sms?
Verifikacioni sms-ovi umeju da kasne ili ne stignu uopšte
Uzeo bih eSim za sat. Imam dva pitanja:
1. Koliko je minimalno mesecno moguce placati neki paket da ima bilo koliko neta?
2. Koliko dugo moze da bude aktivan broj a da se ne uplacuje kredit? Tj samo dolazni pozivi da rade?
Minimalno 100din 1gb 7 dana ili 300din 5gb mesec dana
 
Redovna je pojava da ne radi sms, i to ne samo sa verifikacionih servisa, već i obične sms poruke.
 
Meni stize svaki sms. Nikada nisam imao problema sa tim. App koristim mozda jednom u 3 meseca za gledanje tva. Za 888 din. mesecno ja sam prezadovoljan.
 
Meni stize svaki sms. Nikada nisam imao problema sa tim. App koristim mozda jednom u 3 meseca za gledanje tva. Za 888 din. mesecno ja sam prezadovoljan.
I kod mene sve radi za sada kako treba.
 
Minimalno 100din 1gb 7 dana ili 300din 5gb mesec dana
Hvala, pogledao sam malo pakete i znaci mesecno 300din da bi bio aktivan net stalno. Mozda se vise isplati neki drugi pripejd gde uplatim minimalno neta cisto da mi sat odrzava konekciju po potrebi.
Da li mozda znas koliko je aktivna kartica ako se ne dopunjava? Cisto da mogu pozivi da se primaju bez kredita
 
Hvala, pogledao sam malo pakete i znaci mesecno 300din da bi bio aktivan net stalno. Mozda se vise isplati neki drugi pripejd gde uplatim minimalno neta cisto da mi sat odrzava konekciju po potrebi.
Da li mozda znas koliko je aktivna kartica ako se ne dopunjava? Cisto da mogu pozivi da se primaju bez kredita
Mislim da sam negde ukačio da traje godinu dana, a uplaćeni kredit se briše nakon 2 meseca.
Koristim globaltel samo za net, pre svega mi značilo što esim stiže na mejl odmah po uplati. Uzimam baš taj paket od 300din, još preko reciklomata mi ispada džabe. Nepotrošeni net se prenosi u sledeći mesec ukoliko obnoviš paket
 
Hvala na odgovorima. Razmislicu da li mi to sve ima svrhe na satu, ipak bi mnogo znacilo da mogu svoj broj da zadrzim, ali srbija..
 
Drugari, malopre sam poslao mejl na [email protected]
Ukoliko neko od vas ima ideju kome još mogu da se obratim za pomoć, molim vas da mi kažete.
Pozz
Prenosim vam sadržaj mejla koji sam poslao ratel-u

Poštovani,

Podneo sam zahtev za prenos priprejd broja 381677xxxxxx - iz „Globatel“ mreže u „MTS“ mrežu.

Međutim, provader „Globatel“ uporno opstruira moj prelazak iz njihove mreže u „MTS“ mrežu.

U „MTS“ poslovnici sam do sada podnosio dva puta zahtev za prenos broja, i oba puta moj zahtev je odbijen nakon protoka od pet radnih dana od dana podnošenja svakog pojedinačnog zahteva.Ako se kod prvog zahteva može naći nekakav izgovor za odbijanje, kod drugog zahteva se ne može naći apsolutno nikakav smisleni izgovor od strane „Globate“ operatera.

Retrospektiva je sledeća:

  • Prvi zahtev za prenos broja sam podneo 21.09.2022. Zahtev je urađen u „MTS“ poslovnici, prilikom podnošenja zahteva naveo sam da sam registrovani korisnik „Globatel“ mreže.
  • Mali osvrt, s obzirom na to sam 2018. godine prilikom preuzimanja Globatel kartice u „Pošti“ službeniku na šalteru „Pošte“ pružio na uvid svoje lične podatke (iz lične karte) koji je na taj način izvršio moje legitimisanje, i uneo moje podatke u sistem pre nego što mi je dao Globatel SIM karticu.To je razlog zašto sam smatrao da se vodim pod registrovani korisnik kod „Globatel“ provajdera.
  • Nakon što sam podneo zahtev za prenos broja u „MTS“ mrežu, zvali su me iz „Globatela“ da me pitaju za razlog zašto želim da ih napustim, rekao sam im tada da imam bolju ponudu kod „MTS“-a.Da bi nakon par dana, kada sam nazvao „Globatel“ saznao da mi je zahtev za prenos broja odbijen iz razloga tog jer nisam registovarn korisnik.Tom prilikom im objašnjavam sve gore navedeno, na šta mi Globatelov operater najpre govori da je u pitanju neka greška kod njih i da će biti ispravljeno uskoro, na šta ja pravim kobnu grešku tada i pitam ih šta da radim i ko će biti odgovoran ukoliko je u međuvremenu istekla MTS akcija „18 meseci za dinar“.U tom trenutku Globatelov operater govori mi da ostanem na vezi da bi se konsultovala sa kolegama, nakon čega menja priču i govori mi da se registovani korisnici mogu smatrati samo oni koji podnesu zahtev za registraciju i da je potrebno da stigne na kućnu adresu.

  • Drugi zahtev za prenos broja sam podneo 29.09.2022. u „MTS“ poslovnici, u zahtevu je ovaj put navedeno da sam neregistovani korisnik i unet serijski broj SIM kartice (serijski broj 89xxxxxxxxxxxxxxxx - i PUK broj xxxxxxxx ) radi identifikacije.
  • Nakon toga sam nazvao Globatel i pitao njihovog operatera, da li su podaci uneti u zahtevu tačni da se ne bi ponovila situacija sa odbijanjem, operater mi je rekao da je su podaci tačni.
  • Đavo mi nije dao mira, te sam nakon tri dana ponovo nazvao Globatel servis da proverim kakva je situacija sa prenosom.Tom prilikom „Globatelov“ operater mi je ponovio da je postupak prenosa u toku, da su svi podaci u zahtevu tačni, i da mirno sačekam da istekne pet radnih dana od datuma podnošenja zahteva za prenos broja u „MTS“ mrežu.
  • Ponovo sam nazvao Globatel servis u četvrtak pre podne (06.10.2022.) da proverim kakva je situacija, operater mi govori da će me nazvati neko od njih u toku dana.S obzirom na to da me niko nije nazvao, nazvao sam ja njih isti dan uveče, i tom prilikom me operte obaveštava da nazovem sutradan u periodu od 09-15 časova kada rade njihove kolege zadužene za prenos broja.Tako sam i uradio, u petak pre podne (07.10.2022.) sam nazvao „Globatel“ servis da proverim stanje sa prenosom, tada mi govore da je zahtev odbijen a kao razlog navode da uneti podaci o serijskom broju SIM kartice nisu tačni.Na šta im ja skrećem pažnju, da su mi prethodno njihove kolege (Globatel operateri) potvrđivali da su svi podaci tačni.
  • Na moje insistiranje da razgovarm sa njihovim šefom, jer je već očigledno reč o zamlačivanju moje malenkosti sa hjihove strane, oni (Globatel operater) mi govore nije greška do Globatela ili sa moje strane, već da je grešku načinio neko u MTS prilikom podnošenja zahteva.
  • Navode da su prve dve cifre - iz serijskog broja SIM kartice - navodno duplirane, i da treba da odem u „MTS“ da neko ponovo pošalje zahtev za prenos broja.Na šta im ja govorim da na takav način mogu da me žargonski rečegno „vozaju“ do sudnjega dana.Oni Globatel operateri ostaju pri svome.Nakon toga sam isti dan, otišao u MTS poslovnicu, da im prenesem sa kakvim se problemima suočavam sa prenosom broja iz „Globatela“ i sa očiglednom opstrukcijom da se prenos broja realizuje od strane „Globatel“operatera.Zaposleni u MTS poslovnici mi objašnjava da greška u dupliranju nija moguća, jer sistem ne može da prihvati više cifara od onoliko koliko sadrži serijski broj.Što samo iznova potvrđuje da Globatel sabotira prenos broja.

  • Svaki put kada sam nazvao Globatel servis, nakon što dobijem nekog od njihovih operatera su me ostavljali da ponovo čekam na telefonskoj vezi po 10-15 minuta da se kosultuju sa kolegama.

  • Iz gore navedenih razloga obraćam Vam se za pomoć, kako bi mi bilo omogućeno prebacivanje broja iz „Globatel“ mreže u „MTS“ mrežu.Ukoliko to nije u Vašoj nadležnosti, najljubaznije Vas molim da me uputite na odgovarajuću adresu.
  • U iščekivanju pozitivno rešavanja mog problema srdačan pozdrav.
 
Drugari, malopre sam poslao mejl na [email protected]
Ukoliko neko od vas ima ideju kome još mogu da se obratim za pomoć, molim vas da mi kažete.
Pozz
Prenosim vam sadržaj mejla koji sam poslao ratel-u
Prvi put je bila tvoja greška, s obzirom na to da si stvarno neregistrovan korisnik, a drugi put postoji mogućnost da je mts operater ukucao dva puta isti broj, ali sve ti to piše u zahtevu koji si potpisao i možeš uporediti.

Što se tiče prenosa broja iz globaltela, a radio sam 4 puta, nikada nije postojala nijedna prepreka i namerna opstrukcija. Čak mi je bilo nevertovatno koliko su bili nezainteresovani, da me nijednom nisu ni pitali zašto idem, prosto i jednostavno pustili prenos u roku od dan-dva.
 
Ovde je MTS kriv, jer je trebalo odmah da ti kaže razlog zašto je prenos odbijen (moguće da je prva cifra zaista duplirana, pa čak i da poslednje cifre nema), kao i da ti kaze šta dalje da radiš (da im izdiktiraš serijski broj i PUK koje imaš na samoj kartici (onoj većoj) ili da tražiš te podatke od Globaltela).

Trazi ti u MTS-u da vidiš lično u kompjuteru šta stoji za serijski broj kod prvog i drugog prenosa, ka o razloge odbijanja. Onda traži novi zahtev, ali tom prilikom lično proveri sve podatke.
 
Danas, od ranih jutarnjih sati, a traje i dalje, PROBLEM sa sms porukama. Ne onaj klasični da je sms servis nepouzdan i da se poneka sms poruka zagubi, več nijedna sms poruka poslata sa mts-a i Yettel-a ne prolazi.

Proverio sa nekoliko Globaltel korisnila,, BG, NS i KG
 
Sad sam poslao sa yettela i stigo sms za sekundu bukvalno.
 
Danas, od ranih jutarnjih sati, a traje i dalje, PROBLEM sa sms porukama. Ne onaj klasični da je sms servis nepouzdan i da se poneka sms poruka zagubi, več nijedna sms poruka poslata sa mts-a i Yettel-a ne prolazi.

Proverio sa nekoliko Globaltel korisnila,, BG, NS i KG
Ništa novo, ja o tome pisao 100x i odustao da ne dosađujem. Ne znam šta da napišem više.
 
Imam jedan prepaid broj koji koristim preko aplikacije globaltel, ne preko sima. Pravi mi problem jer mi skoro svaki razgovor jako secka, prekida veza i često ne mogu skoro uopšte da razgovaram. Koristim iPhone xr, ios 16. Postoji li neko podešavanje ili nešto što može da mi omogući da mogu normalno da razgovaram? Ako ne, da li bi pomoglo da uzmem fizičku Sim karticu?
 
Imam jedan prepaid broj koji koristim preko aplikacije globaltel, ne preko sima. Pravi mi problem jer mi skoro svaki razgovor jako secka, prekida veza i često ne mogu skoro uopšte da razgovaram. Koristim iPhone xr, ios 16. Postoji li neko podešavanje ili nešto što može da mi omogući da mogu normalno da razgovaram? Ako ne, da li bi pomoglo da uzmem fizičku Sim karticu?
Ukoliko bi koristio preko mobilne mreže, a ne preko interneta, naravno da bi pomoglo.
 
Ako pod "internetom" podrazumevas wifi, koristio sam i preko mobilne mreze i pre ko wifi-a. U oba slucaju u 2/3 slucajeva kvalitet je uzasno los. Ne los u smislu da se cuje tise, slabije, nego los u smislu da se po 2-3 sekunde prekida razgovor i ne cujem uopste sagovornika ili on mene. Mislio sam da li bi vredelo negde nesto podesiti, dati neki prioritet koriscenja interneta, ako je tako nesto moguce ili sta znam sta da bi to radilo koliko toliko pristojno. Zato mi je palo na pamet da mozda ako bi uzeo sim, pa stavio u drugi telefon da bi mozda to pomoglo. Opet, meni i wifi i mobile data rade sasvim dobro, pa ne razumem zasto dolazi do tog prekidanja. Ponavljam, nije jedan razgovor u pitanju. Uzeo sam prepaid broj kod njih preko aplikacije nekoliko dana pre prvog oktobra i do danas se taj los kvalitet desio u bar 2/3 slucajeva, a obavio sam zbog posla koji radim i zbog cega sam i uzeo taj broj, jedno 20-ak poziva dnevno. Izludjuje me jer mi je taj broj sada vezan za posao, a ne mogu da se oslonim na njega...
 
preko aplikacije ide putem interneta, a ako hoces da ne ide preko neta, onda u aplikaciji u settings iskljuci pozive preko aplikacije pa zovi direktno sa telefona, naravno treba ti sim ili e-sim.
 
Ako pod "internetom" podrazumevas wifi, koristio sam i preko mobilne mreze i pre ko wifi-a. U oba slucaju u 2/3 slucajeva kvalitet je uzasno los. Ne los u smislu da se cuje tise, slabije, nego los u smislu da se po 2-3 sekunde prekida razgovor i ne cujem uopste sagovornika ili on mene. Mislio sam da li bi vredelo negde nesto podesiti, dati neki prioritet koriscenja interneta, ako je tako nesto moguce ili sta znam sta da bi to radilo koliko toliko pristojno. Zato mi je palo na pamet da mozda ako bi uzeo sim, pa stavio u drugi telefon da bi mozda to pomoglo. Opet, meni i wifi i mobile data rade sasvim dobro, pa ne razumem zasto dolazi do tog prekidanja. Ponavljam, nije jedan razgovor u pitanju. Uzeo sam prepaid broj kod njih preko aplikacije nekoliko dana pre prvog oktobra i do danas se taj los kvalitet desio u bar 2/3 slucajeva, a obavio sam zbog posla koji radim i zbog cega sam i uzeo taj broj, jedno 20-ak poziva dnevno. Izludjuje me jer mi je taj broj sada vezan za posao, a ne mogu da se oslonim na njega...
Pod internetom podrazumevam i wifi i mobilne podatke.

S obzirom na to da imaš XR, kao što je rekao i @Zuel, najbolje aktiviraj esim kao dodatnu liniju.
 
Hvala. A koji je razlog sto ovako secka preko interneta? Koristim i druge servise tipa viber pozive itd i to sve radi normalno. Samo globaltel secka.

Kad smo vec kod sima. Jel znate mozda kako mogu ovaj broj iz aplikacije da prebacim u sim varijantu?
 
Hvala. A koji je razlog sto ovako secka preko interneta? Koristim i druge servise tipa viber pozive itd i to sve radi normalno. Samo globaltel secka.

Kad smo vec kod sima. Jel znate mozda kako mogu ovaj broj iz aplikacije da prebacim u sim varijantu?
Pisi na @Globaltel Support, mada bolje da pozoves call centar na 0677/1234 pre ces zavrsiti.
 
Hvala. A koji je razlog sto ovako secka preko interneta? Koristim i druge servise tipa viber pozive itd i to sve radi normalno. Samo globaltel secka.

Kad smo vec kod sima. Jel znate mozda kako mogu ovaj broj iz aplikacije da prebacim u sim varijantu?
Ја сам користио апликацију у иностранству, јер нема трошкова никаквих. Позив је радио без проблема, али из искуства преко 4г ради добро. Преко Вифија хоће да сјецне некад, али то ти све зависи какав ти је интернет преко вифија. Али ништа више не сјецка него преко осталих VoIP aplikacija.
 
Na iole dobrim telefonima nema seckanja odavno sto se tice voipa
Na N95 je bio over kill zvuk preko Skype-a. A to je 2006. Godina. Tako da ili je internet. Operativni ili sama aplikacija u problemu.
 
Ne znam. Koristim vise voip aplikacija od facetime-a preko vibera, whatsapp-a, telegrama... Facetime radi bez greske. Ostalo radi dobro. Mozda tu i tamo po nekad nesto secne, ali minimalno. Globaltel u 2/3 slucejva secka toliko da ne mogu da razumem sagovornika ni on mene... Ne da secne. nego se izgubi sagovornik na 1-2 sekunde...

I jos nesto. Pisao sam podrsci par puta, ali nisu nista resili do sada. Jel i kod vas zvuk poruke za globaltel preko aplikacije neki bezvezni, koji se skoro uopste ne cuje? A ne moze ni da se promeni? Bukvalno jedini nacin da vidim poruku je ako gledam u telefon. Da je cujes nema sanse.
 
Ne znam. Koristim vise voip aplikacija od facetime-a preko vibera, whatsapp-a, telegrama... Facetime radi bez greske. Ostalo radi dobro. Mozda tu i tamo po nekad nesto secne, ali minimalno. Globaltel u 2/3 slucejva secka toliko da ne mogu da razumem sagovornika ni on mene... Ne da secne. nego se izgubi sagovornik na 1-2 sekunde...

I jos nesto. Pisao sam podrsci par puta, ali nisu nista resili do sada. Jel i kod vas zvuk poruke za globaltel preko aplikacije neki bezvezni, koji se skoro uopste ne cuje? A ne moze ni da se promeni? Bukvalno jedini nacin da vidim poruku je ako gledam u telefon. Da je cujes nema sanse.
Imam dosta brojeva koji koriste preko aplikaciju i niko nema problem , problem do telefona ili internet
ako koristi naj noviju aplikaciju onda je do nje , probaj neku stariju verziju bice bolje sigurno
 
Ako korisi iPhone mislim da je mrka kapa da nađe stariju aplikaciju... To je za ios pojam jos uvek... Ako nisu skoro nesto menjali.... Isto vraćanje na staru verziju gde Android moze sa dva klika da downgradujes ovde sumnjam da su dostupne iole takve opcije....Jedino mi pada na pamet da proba Android neki....
Generalno iphone je za tri aplikacije i smooth animacije za ostalo je Android mama.
 
ja mislim daje to do telefona ili net nije stabilan, moja sestricina u DE ima iPhone 13 i nema problema sa razgovorom , nekad se desi da stucne ali to je do signala i ona to zna
 
da ne gresimo dusu, prijem SMS notifikacija se znacajno poboljsao nego pre 2-3 godine...
meni bez problema stizu notifikacije za sve bitne servise (FB, Viber, Paypal, iCloud, Telegram, Signal itd)

evo naprimer, ja sam pre bukvalno 5 minuta imao problem da mi ne stize SMS verifikacioni za Adobe account, ali ne na Globaltel broj, vec sluzbeni Yettel... prvi put nije stigao uopste, a drugi posle 10 minuta... tako da ne mora da znaci da je uvek problem do Globaltela...

ima li neko info, da li ce GT omoguciti VoLTE?
 
Nazad
Vrh Dno