Poštovani,
Podneo sam zahtev za prenos priprejd broja 381677xxxxxx - iz „Globatel“ mreže u „MTS“ mrežu.
Međutim, provader „Globatel“ uporno opstruira moj prelazak iz njihove mreže u „MTS“ mrežu.
U „MTS“ poslovnici sam do sada podnosio dva puta zahtev za prenos broja, i oba puta moj zahtev je odbijen nakon protoka od pet radnih dana od dana podnošenja svakog pojedinačnog zahteva.Ako se kod prvog zahteva može naći nekakav izgovor za odbijanje, kod drugog zahteva se ne može naći apsolutno nikakav smisleni izgovor od strane „Globate“ operatera.
Retrospektiva je sledeća:
- Prvi zahtev za prenos broja sam podneo 21.09.2022. Zahtev je urađen u „MTS“ poslovnici, prilikom podnošenja zahteva naveo sam da sam registrovani korisnik „Globatel“ mreže.
- Mali osvrt, s obzirom na to sam 2018. godine prilikom preuzimanja Globatel kartice u „Pošti“ službeniku na šalteru „Pošte“ pružio na uvid svoje lične podatke (iz lične karte) koji je na taj način izvršio moje legitimisanje, i uneo moje podatke u sistem pre nego što mi je dao Globatel SIM karticu.To je razlog zašto sam smatrao da se vodim pod registrovani korisnik kod „Globatel“ provajdera.
- Nakon što sam podneo zahtev za prenos broja u „MTS“ mrežu, zvali su me iz „Globatela“ da me pitaju za razlog zašto želim da ih napustim, rekao sam im tada da imam bolju ponudu kod „MTS“-a.Da bi nakon par dana, kada sam nazvao „Globatel“ saznao da mi je zahtev za prenos broja odbijen iz razloga tog jer nisam registovarn korisnik.Tom prilikom im objašnjavam sve gore navedeno, na šta mi Globatelov operater najpre govori da je u pitanju neka greška kod njih i da će biti ispravljeno uskoro, na šta ja pravim kobnu grešku tada i pitam ih šta da radim i ko će biti odgovoran ukoliko je u međuvremenu istekla MTS akcija „18 meseci za dinar“.U tom trenutku Globatelov operater govori mi da ostanem na vezi da bi se konsultovala sa kolegama, nakon čega menja priču i govori mi da se registovani korisnici mogu smatrati samo oni koji podnesu zahtev za registraciju i da je potrebno da stigne na kućnu adresu.
- Drugi zahtev za prenos broja sam podneo 29.09.2022. u „MTS“ poslovnici, u zahtevu je ovaj put navedeno da sam neregistovani korisnik i unet serijski broj SIM kartice (serijski broj 89xxxxxxxxxxxxxxxx - i PUK broj xxxxxxxx ) radi identifikacije.
- Nakon toga sam nazvao Globatel i pitao njihovog operatera, da li su podaci uneti u zahtevu tačni da se ne bi ponovila situacija sa odbijanjem, operater mi je rekao da je su podaci tačni.
- Đavo mi nije dao mira, te sam nakon tri dana ponovo nazvao Globatel servis da proverim kakva je situacija sa prenosom.Tom prilikom „Globatelov“ operater mi je ponovio da je postupak prenosa u toku, da su svi podaci u zahtevu tačni, i da mirno sačekam da istekne pet radnih dana od datuma podnošenja zahteva za prenos broja u „MTS“ mrežu.
- Ponovo sam nazvao Globatel servis u četvrtak pre podne (06.10.2022.) da proverim kakva je situacija, operater mi govori da će me nazvati neko od njih u toku dana.S obzirom na to da me niko nije nazvao, nazvao sam ja njih isti dan uveče, i tom prilikom me operte obaveštava da nazovem sutradan u periodu od 09-15 časova kada rade njihove kolege zadužene za prenos broja.Tako sam i uradio, u petak pre podne (07.10.2022.) sam nazvao „Globatel“ servis da proverim stanje sa prenosom, tada mi govore da je zahtev odbijen a kao razlog navode da uneti podaci o serijskom broju SIM kartice nisu tačni.Na šta im ja skrećem pažnju, da su mi prethodno njihove kolege (Globatel operateri) potvrđivali da su svi podaci tačni.
- Na moje insistiranje da razgovarm sa njihovim šefom, jer je već očigledno reč o zamlačivanju moje malenkosti sa hjihove strane, oni (Globatel operater) mi govore nije greška do Globatela ili sa moje strane, već da je grešku načinio neko u MTS prilikom podnošenja zahteva.
- Navode da su prve dve cifre - iz serijskog broja SIM kartice - navodno duplirane, i da treba da odem u „MTS“ da neko ponovo pošalje zahtev za prenos broja.Na šta im ja govorim da na takav način mogu da me žargonski rečegno „vozaju“ do sudnjega dana.Oni Globatel operateri ostaju pri svome.Nakon toga sam isti dan, otišao u MTS poslovnicu, da im prenesem sa kakvim se problemima suočavam sa prenosom broja iz „Globatela“ i sa očiglednom opstrukcijom da se prenos broja realizuje od strane „Globatel“operatera.Zaposleni u MTS poslovnici mi objašnjava da greška u dupliranju nija moguća, jer sistem ne može da prihvati više cifara od onoliko koliko sadrži serijski broj.Što samo iznova potvrđuje da Globatel sabotira prenos broja.
- Svaki put kada sam nazvao Globatel servis, nakon što dobijem nekog od njihovih operatera su me ostavljali da ponovo čekam na telefonskoj vezi po 10-15 minuta da se kosultuju sa kolegama.
- Iz gore navedenih razloga obraćam Vam se za pomoć, kako bi mi bilo omogućeno prebacivanje broja iz „Globatel“ mreže u „MTS“ mrežu.Ukoliko to nije u Vašoj nadležnosti, najljubaznije Vas molim da me uputite na odgovarajuću adresu.
- U iščekivanju pozitivno rešavanja mog problema srdačan pozdrav.