Šta je novo?

Optički internet i tehnička pitanja

Imam kontakt devojke iz poslovnice.
Zanima me sta se desava ako u nekom trenutko tokom te 2 god. se preselim na lokaciju na kojoj nema optike,sta se onda desava u tom slucaju?
Ćaos, izvini na čekanju 😊

Ukoliko se korisnik preseli na lokaciju na kojoj optika nije dostupna, nažalost u tom slučaju se ugovorna obaveza prenosi na lice koje dolazi na trenutnu lokaciju ili se ugovor raskida uz plaćanje naknade štete za raskid ugovora, odnosno otkup ugovorne obaveze.

~Mila
 
Ćaos, izvini na čekanju 😊

Ukoliko se korisnik preseli na lokaciju na kojoj optika nije dostupna, nažalost u tom slučaju se ugovorna obaveza prenosi na lice koje dolazi na trenutnu lokaciju ili se ugovor raskida uz plaćanje naknade štete za raskid ugovora, odnosno otkup ugovorne obaveze.

~Mila
Rekao bih da ovo nije po zakonu, ali bih morao malo dublje da istražim ovu temu.
 
Siguran sam da su hteli da kažu da je izbor na korisniku, da nađe neko lice na koga će da prenese ugovornu obavezu ili da raskine ugovor.
 
2014-2016 sam radio uslužno za lokalnog operatera u Subotici. Pravilo je bilo da, ako se korisnik seli na adresu na kojoj nema uslova, raskida se ugovor, oprema razdužuje, korisnik plaća ono što je koristio taj mesec, i nikom ništa. Ne može selidba biti osnov za penale, nikako. Nikako nije u moći korisnika da zna ili utiče na tehničke uslove na lokaciji na koju se seli.
 
Ako nije nešto menjano u međuvremenu, pravilo je da se plati za period koji se koristio, ali po punoj ceni, bez popusta, bonusa i sl. Nema nikakvih dodatnih penala.
Recimo, potpišeš ugovor na 24 meseca, paket košta 3000, imaš 12 meseci po dinar i besplatnu montažu. Ako posle 6 meseci raskineš ugovor, platiš 6x3000 plus cenu montaže.
Ispravite me ako grešim.
 
Ako nije nešto menjano u međuvremenu, pravilo je da se plati za period koji se koristio, ali po punoj ceni, bez popusta, bonusa i sl. Nema nikakvih dodatnih penala.
Recimo, potpišeš ugovor na 24 meseca, paket košta 3000, imaš 12 meseci po dinar i besplatnu montažu. Ako posle 6 meseci raskineš ugovor, platiš 6x3000 plus cenu montaže.
Ispravite me ako grešim.
Bice da je ovako i ja isto mislim
 
Ćaos, izvini na čekanju 😊

Ukoliko se korisnik preseli na lokaciju na kojoj optika nije dostupna, nažalost u tom slučaju se ugovorna obaveza prenosi na lice koje dolazi na trenutnu lokaciju ili se ugovor raskida uz plaćanje naknade štete za raskid ugovora, odnosno otkup ugovorne obaveze.

~Mila
To nemojte raditi, nije po zakonu, tuzice vas ljudi, platicete vi njima na kraju.
Ajd malo da vas poducim kako je to po zakonu, ukoliko se desi da korisnik sticajem okolnosti mora da se preseli na drugu lokaciju koja nije pokrivena mts optikom, on moze ustupiti novom korisniku tu UO i taj da nastavi da placa kao sto je on do tada, ukoliko taj novi stanar ne zeli tu UO, ista se sa njim(starim korisnikom) raskida, ALI vi nikako od njega ne mozete potrazivati nikakav novac za "naknadu stete" jer ista nije postojala, a on jedino sto je duzan da plati je mesecna cena ali puna ukoliko je imao neki popust na istu, tipa upla cene regularnog paketa ili za 1 rsd itd, vi SAMO smete TO da mu naplatite, ne mozete mu naplatiti nesto sto nije koristio po zakonu o obligacionim odnosima cenim da vi koji pisete iza zvanicnog Yettel profila ovde niste pravnici i ne znate zakone da tumacite verujem da znate neke druge tehnicke stvari vezane za temu vase kompanije ali o pravu ne znate ni osnovu.
Zato vam drugarski predlazem da te stvari ne radite jer naici cete na nekog koji poznaje zakon a kog ste pokusali da prevarite i onda cete morati fine pare da mu platite ukoliko vas kao kompaniju tuzi zbog toga.
Bolje vi pitajte vase pravnike da vam objasne kako to sa raskidom funkcionise i na sta imate pravo po zakonu da naplatite ukoliko korisnik zeli da raskine prevremeno UO.
Pozdrav.
 
Aki, vjerujem da su na to i mislili samo se osoba iza profila lose izrazila, nije pravnik a i ne zna svaku stvar oko svega yettel related vjerujem.
Inace, nekad zna da izadje jeftinije da otplatis do kraja nego 12 mjeseci sto si dobio za dinar npr plus montaza koja je 10k ako se sjecam dobro. Zavisi koliko je dugo proslo :)

Plus npr to mozes i na "rate" tako sto ce nastaviti plaćanje a ne sve odjednom
 
Zdravo,

Što se tiče procedure za promenu lokacije na adresu gde nisu dostupne Hipernet usluge, pre svega bih da se izvinim ukoliko je moj odgovor uzrokovao nedoumice.

Naknada štete tj. otkup ugovorne obaveze podrazumeva plaćanje naknade za izvršene instalacione radove na lokaciji i naknadu za korišćenje usluge, u visini srazmernoj njenom korišćenju u vremenu od momenta zaključenja ugovora do samog raskida. Baš kao što su @namcor i @aki28 naveli, naplaćuje se samo period u kom su usluge bile korišćene, zajedno sa troškovima instalacije, a oprema koja je bila izdata korisniku se razdužuje tj. vraća u poslovnicu u roku od 8 dana od prestanka ugovora.

Razumem u potpunosti kako je izbor reči u mom prethodnom odgovoru kreirao nepotpunu sliku o ovoj proceduri, ali se nadam da smo uspeli zajedno to sada da razjasnimo, pa se zahvaljujem svima na uključivanju. Na raspolaganju sam za sva dodatna pitanja 😊

~Mila
 
E sad je odgovor tacan, srdacan pozdrav i hvala sto ste bili ljubazni i priznali da niste bas najjasnije korisniku objasnili njegova prava, ali sad je sve jasno i transparentno i po zakonu.
Pozdrav.
 
Ako nije nešto menjano u međuvremenu, pravilo je da se plati za period koji se koristio, ali po punoj ceni, bez popusta, bonusa i sl. Nema nikakvih dodatnih penala.
Recimo, potpišeš ugovor na 24 meseca, paket košta 3000, imaš 12 meseci po dinar i besplatnu montažu. Ako posle 6 meseci raskineš ugovor, platiš 6x3000 plus cenu montaže.
Ispravite me ako grešim.
Taчно. Цена монтаже (тј. трошкова инсталације) је динар, али у приликом раскида је пуна цена, дакле нпр 9000 динара.
То су ти "пенали".
Законски је укинута варијанта "плати до краја истека уговора", тј. то је могуће једино ако се некоме више исплати да плати два месеца до краја уговора него шест месеци пуне цене + прикључак.
Неки провајдери дозвољавају да се бира, али то очигледно има смисла само ако је неко при крају истека уговора.
 
Nisam siguran da li ste pisali za EON ,da li je moguće gledati SK kanale(za korisnike koji imaju "pozajmljene naloge" od prijatelja na običnim nalozima tj nisu za eon van mreže) ili mora VPN?
 
Kazu da rade svi programi

@mrmilos Eon radi i na mts mrezi ali nema Nova i N1 i sport klub. Tako da verovatno radi i na Yetel interneru.

Nije isto, rade svi kanali. Čak i ako koriste mts infrastrukturu sav saobraćaj ide kroz telenor/yettel.
wongraf said:
Je l dostupan mozda Sportklub?
Tako da je odgovor da, rade svi kanali ništa ne brini.

 
Evo nesto zanimljivo....
Ja sam uveo optiku do kuće mts, nisam napravio ugovor, hteo sam hyper.. Medjutim, eto monopola, yettel ne može da mi izvede instalaciju jer je do moje kuće optika podzemnom instalacijom a to izgleda nije dogovoreno.. Zašto kako niko ne zna, ja mogu da se slikam, tako je bilo i sa Sbb... U mojoj ulici nema nadzemnih kablova, i telekom drži monopol tu... Ne pada mi na pamet da uvodnim optiku telekoma jer deru... Strahota.... Inace da se zahvalim podršci Yettela na strpljenju i pokušaju da mi odgovore na problem u pp... Eto sta reci.. Pozz
 
A do mog stana ide instalacija kroz podrum, a do podruma iz šahta došla. Jel se to se vodi kao podvodna ili vazdušna, možda vakuumska instalacija?
Kako misliš da MTS dere? Sa cenama za optiku - box paketi?
Nisam siguran da li ste pisali za EON ,da li je moguće gledati SK kanale(za korisnike koji imaju "pozajmljene naloge" od prijatelja na običnim nalozima tj nisu za eon van mreže) ili mora VPN?
Pisali smo, to što pitaš radi, ne mora VPN.
 
Postovani @Yettel Srbija , da li se uz Biznis Hipernet dobija besplatno staticka IP adresa kao sto nudi vas partner MTS uz Biznis paket
 
Postovani @Yettel Srbija , da li se uz Biznis Hipernet dobija besplatno staticka IP adresa kao sto nudi vas partner MTS uz Biznis paket
Zdravo,

Za Biznis Hipernet korisnike je dostupna kupovina do 4 statičke IP adrese, a pojedinačna cena je takođe 480 din mesečno po adresi. U svakom slučaju, paket koji bi obuhvatao i IP adresu je nešto što ćemo razmotriti za buduću ponudu, hvala na predlogu 🙂

~Mila
 
Je li uspeo neko da podesi štampač preko USB print servera na H298Q? Ima li neko admin access kredencijale da prosledi?
 
Jesu li i dalje korisnici yettel interneta iza cgnat?
 
Jesu, ali se može platiti za javnu adresu
 
a koja je cena javne adrese?
 
Zdravo,

Moguća je kontrola pristupa WiFi mreži, a sve o tome kako možeš da sprovedeš svoja podešavanja na Hipernet WiFi ruteru pogledaj u ovom video uputstvu.

~Mila
To I pita covek , koji su pristupni podaci za admin? Video ne kaze nista a cak I da kaze to najvrv ne bi bilo za admin pristup.

Ja sam takodje pitao ali niko ne odgovara vec danima.

Razmisljam da raskinemo ugovor , situacija je grozna.

Internet je za 100mb sporiji nego sto je obecano za download, iza NATA the drze , admin pristup ruteru ne postoji a njihov ruter MORAS da koristis cak I u bridge mode kad predjes ???

Iz korisnickog centra se javljaju na telefone brzo ali dzabe kad ne znaju koji su podatci za admin pristup... Stvarno se osecam neprijatno kad god pozovem. Prvih minut dva sve OK , pa ih onda uhvati nervoza I jedva cekaju da the otkace sa veze.

Pre par dana zvao da pitam za PPPoE kredencijale I kako prebaciti u bridge - objasnjeno mi je da kad prebace ja gubim fiksni... A kad sam pitao zasto I sta da radim ona ne zna I vec krenula da se ljuti iz nekog razloga?

I tako ja sam dobio samo kredencijale , ruter nije prebacen u bridge jer stvarno cak I kad sam pitao moze li samo internet u bridge mode da se stavi, pa ako njihov ruter vec mora da stoji tu onda neka ga nameste da fiksni regulise oni odgovaraju da oni mogu samo sve u bridge da stave ( ukljucujuci fiksni )... A posle ja da se slikam da placam fiksni a nemam uslugu. Ja sam razmisljam najvrv bi fiksni radio kad stave ruter u bridge? Vrv gospodja nije upoznata dovoljno, ali opet nez kakvi su to indijanci da li ce I fiksni u bridge staviti...

Kad su ovako prijatni za razgovor zato I trazim admin pristup ruteru , ima mnogo tu opcija koje bih podesavao a za koje cisto sumnjam da bih dobio bilo kalvu podrsku iz kontakt centra kad vec in bridge ne znaju da nameste bez da gubim fiksni za koji placam...
 
Je li uspeo neko da podesi štampač preko USB print servera na H298Q? Ima li neko admin access kredencijale da prosledi?
Trazim vec danima nista nisam nasao , ako neko I ima to nije podelio online...

Iz yettela nema odgovora , poruka iznad sve lepo objasnila kakva je situacija....

Kod MTS imas admin pristup za svaki od 10 Modema/rutera sto imaju u ponudi dok kod Yettela imaju samo jedan a ruter a lozinku niko ne zna
 
Nazad
Vrh Dno