Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Znaš koliko sam ja ovo puta hteo da stavim u napomenu, ali me uvek nekako bilo "sramota". Ali majke mi, cenim da nije loša ideja staviti Molim vas, samo fabrički zapakovan uređaj. Hvala

I baš sam se pitao da li neko to praktikuje. 😄
Prvi put sam to napisao, poučen iskustvima kolega koji su ga ovde podelili sa nama. Da li je to upalilo ili ne, bem li ga 😃
 
Ništa neobično. Ni jedni ni drugi nemaju ništa na stanju jer nemaju ni svoje magacine. Zato su i jeftiniji od normalnih prodavnica.
Naručuju sa istog mesta - od uvoznika koji ima svoj magacin. Ako u međuvremenu nestane tamo, niko od tih online trafika ne može tu ništa da uradi.
Moj problem sa Dijasporom je što sam ih pitao za dostupnost, pa su mi rekli samo da provere i javili da imaju na stanju, čak imam i mail prepisku sa njima. Par dana nakon porudžbine su poslali mejl da pitaju da li da vraćaju novac ili čuvaju rezervaciju.
 
@Lanikor
Jedino sto saradjuju sa Nepo servisom, pa posle moraju da ispravljaju njihova sr****. Valjda moraju, otkud znam...
 
Moj problem sa Dijasporom je što sam ih pitao za dostupnost, pa su mi rekli samo da provere i javili da imaju na stanju, čak imam i mail prepisku sa njima.
Razumem to, oni su sigurno proverili i u tim momentu je bilo na stanju u magacinu uvoznika (ili su takvu informaciju onda imali). Sutradan, nakon što su proknjižili uplate, moguće je da je već to otišlo nekoj drugoj prodavnici. Ili su ustanovili da prosto informacija koju su prethodno imali nije bila ažurna.
Svi oni raspolažu istim informacijama, odnosno lager listama koje dobijaju od uvoznika.
 
Valjda imaju neki pristup nekom portalu distributera, 1K - 24 mu laserskih bubnjeva!?! Pa tu mogu da rezervišu...
 
Sve je to ista roba ma gde kupili
Kada nema jedan, nema ni jedan od tih online trgovaca
 
Sad mu dođe isti đavo poručio od nekog ko dovlači robu iz HU ili od ovih naših, treba u kristalnu kuglu da gledam da li ono što “imaju na stanju” stvarno imaju ili je to samo na papiru.
 
Sad mu dođe isti đavo poručio od nekog ko dovlači robu iz HU ili od ovih naših, treba u kristalnu kuglu da gledam da li ono što “imaju na stanju” stvarno imaju ili je to samo na papiru.
Bas tako samo kugla preostaje. Na KP svaki dan vidimo X oglasa iz "Subotice" koji kace oglase i kad ga pitate jel ima bar da naruci on odma odgovara da nema u nabavci vec duze vreme ali svejedno obnavlja.
 
Znaš koliko sam ja ovo puta hteo da stavim u napomenu, ali me uvek nekako bilo "sramota". Ali majke mi, cenim da nije loša ideja staviti Molim vas, samo fabrički zapakovan uređaj. Hvala

I baš sam se pitao da li neko to praktikuje. 😄

Kad smo kod fabrički zapakovanih uređaja. Odem ja sinoć do gigatrona da kupim MX master 3 i krene prodavac da otvara već raspakovanu kutiju da mi kao pokaže miša pre kupovine. Vidim iza stoji neraspakovan i kažem da bih radije da uzmem njega. Kaže može ali svakako mora da ga otvori da se uverimo da nema fizičkih oštećenja. Ja ga pitam da li sve otvarate na licu mesta kadgod neko nešto kupi. Kaže da, da bi se zaštitili da nema fizičkih oštećenja. Mislim se, svašta, prvi put čujem za to. Reko' daj ti taj neraspakovan i ne sekiraj se, ja preuzimam odgovornost za fizička oštećenja. I dade mi, posle i ona na kasi krenu skalperom da ga otvara jedva ga odbranih. :D Baš mi je bezveze to što rade.
 
Bas tako samo kugla preostaje. Na KP svaki dan vidimo X oglasa iz "Subotice" koji kace oglase i kad ga pitate jel ima bar da naruci on odma odgovara da nema u nabavci vec duze vreme ali svejedno obnavlja.
Upravo. Znaci 50-60% oglasa iz "Subotice" nema na stanju ali se redovno obnavljaju.
 
Ja imam za sada loše iskustvo sa Dijaspora shop.
Jurim mašinu za sušenje veša i nađem kod njih najpovoljnije. Upitam preko chata da li imaju na stanju i dobijem potvrdni odgovor. Nakon pola sata naručim i platim da bi mi posle par dana poslali mejl gde kažu da nemaju na stanju i da im dolazi iz uvoza krajem meseca i da im javim odustajem li ili da zadrže rezervaciju.
Pošto mi nije hitno rekao sam da ću sačekati kraj meseca, a platio sam kreditnom i dug treba da pokrijem do novembra pa ću im dati priliku da ispoštuju. Svakako sam i u mejlu napomenuo da će dobiti negativnu kritiku.
Da citiram sebe, isporučili danas mašinu, ista naručena i plaćena 28. septembra.
Svakako sa njima sam završio zbog davanja pogrešnih informacija. Da sam platio debitnom tražio bih povraćaj sredstava, ovako mi dolazi na naplatu tek za 10-tak dana.
 
Zaboravio sam da pohvalim i Monitor kao firmu. Da vidite kako se brukaju za male pare.

Naručio sam SSD, bilo je na stanju, stornirali su mi porudzbenicu, i postavili novu cenu :D i sada ima na stanju. Ja ću svakako da se snađem za SSD, ali od njih više ne kupujem ništa. Principijalno sada ne bih uzeo od njih ovaj SSD i da mi daju besplano. Naravno sa moje strane im je reklma zagarantovana.

1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG
 
Još malo, JOJ ŠTO ISTINA BOLI :)

5.JPG
 
^ Ha, ha, pa jesi li banovan ili ne?
 
Najmanje što su mogli da urade je da se izvine i da kažu da je greškom ostala pogrešna cena.

Mada, ne znam kako se tretira internet narudžbenica; u prodavnici plaćaš cenu sa rafa, a ne cenu iz fiskalne kase.
 
Najmanje što su mogli da urade je da se izvine i da kažu da je greškom ostala pogrešna cena.

Mada, ne znam kako se tretira internet narudžbenica; u prodavnici plaćaš cenu sa rafa, a ne cenu iz fiskalne kase.
Bro?
Kako da ti neki proizvod naplati po ceni koju nije uneo u kasu?
Nešto si to pomešao, često rade suprotno te tobože zaborave da promene niže cene proizvoda po rafovima pa tek kad ti otkucaju proizvode na kasi vidiš koliko šta plaćaš (najčešće ni ćada već tek kad dođeš kući). To im je stara fora, i ako primetiš na vreme možeš da kažeš da ti ne kuca proizvod. Naravno možeš i prijaviti inspekciji, ali od toga ništa.
 
@Čika_Kure : da, na to sam mislio što si ti objasnio. Bilo bi razumljivije da sam napisao:

"u prodavnici treba insistirati na plaćanju cene sa rafa, a ne cenu koju prikaže fiskalna kasa"
 
@Čika_Kure : da, na to sam mislio što si ti objasnio. Bilo bi razumljivije da sam napisao:

"u prodavnici treba insistirati na plaćanju cene sa rafa, a ne cenu koju prikaže fiskalna kasa"
Pokušao u supermarketu, iz principa, da tražim da mi naplati 4x orbit žvake po ceni na rafu a ne po ceni iz kase (razlika od 9.99 RSD po komadu). Sreća pa sam samo to kupovao pa primetih.
Uvažili su moju sugestiju a onda se ekstremno potrudili da mi pokažu da je moja žalba nepotrebna, jer se svi brojevi slažu, oni sa računa, oni sa stanja i oni sa kase (ignorišući cenu s rafa).
Smejao sam se naglas. Tražio sam da pozovu šefa smene ukoliko su nesposobni da uvide problem u poslovanju.

Vratili su mi 40 RSD.

Pobeda,.. tužna, jadna i nikakva.
 
Imao sam i ja jadniju pobedu (koji dinar manje), međutim ovo što su uradili @vladat1 je smotano i bezobrazno, a i veći iznos je u pitanju.

Opet, ne znam šta kaže zakon o kupovini na daljinu, za slučaj da se prodavac predomisli.
 
Imao sam i ja jadniju pobedu (koji dinar manje), međutim ovo što su uradili @vladat1 je smotano i bezobrazno, a i veći iznos je u pitanju.

Opet, ne znam šta kaže zakon o kupovini na daljinu, za slučaj da se prodavac predomisli.

Slažem se, mada meni nije bitno. Hteo sam da pokažem kako se veliki lanci brukaju za male pare. Šta onda tek rade sa većim reklamacijama ? Mada jeste njihovo ponašanje bahato, da ne kažem skoro ničim izvano. U fazonu "Đura će da ti oprosti što te je tukao" (y)
 
Monitor nije veliki lanac, ovo može da bude i običan propust u smislu da nije ažurirana cena nakon novog ulaza robe.
Jedino sporno, smešno i neprofesionalno je ovo banovanje, dosta jak momenat.
 
Ako je propust, stvar se ne rešava ovako.
Ovako su ispali najgori kokošari.
 
Ko zna koliko su puta..
Ali eto,sad su dospeli ovde,da su znali vrv bi mu dali free.
 
Nazad
Vrh Dno