Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

kad sam imao uo na 1gbps kod oriona brzina je bila 300. Sad koristim bez uo 200mbps i brzina je 200. I mnogo jeftinije ! Pa prema tome kome se kako i gde zalomi. Kod mene moze sve da prodje osim bezobrazluka mts-a i sbb-a.
 
Ako je nešto zlo onda bi trebalo da je zlo prema svima , ako je selektivno i samo usmereno ka pojedincu ili 1% korisnika onda je to subjektivno mišljenje.
Kako god bilo, niko nije primoran sačmarom uperenom u glavu da ih koristi, taj deo mi nije jedino jasan, ako postoje alternative ali su gore od Oriona, kako je onda Orion veće zlo od njih !?. Verovatno je mnogo zabavno nekome ta igra reči Orion/Zlorion pa pronalazi kakvu takvu satisfakciju beskrajno ponavljajući to gde i kad stigne, wow !
 
Drveni advokat, wow :p
Tvoje mišljenje je upravo subjektivno i naivno (1% korisnika nezadovoljno 😂).
 
Pa ja samo tebe vidim kako kukaš konstantno mesecima.
Imaš tri opcije i svesno biraš "zlo", nemam šta ja da budem drveni advokat tu, dosadan si.
 
Citiraj mi lepo ta moja višemesečna kukanja. Da vidimo i svi pročitamo na jednoj gomili.
To što sam pitao imaju li drugi prekid i izrazio blago nezadovoljstvo kad su zaređali sa prekidima u 2-3 dana i to dužim od minut - dva - pet =/= kukanje.

Ja sam za 16 meseci kako koristim ovaj prepaid imao samo (ili "samo"?) 2 ozbiljnija problema :

1) kad su zavlačili oko zamene neispravnog Eltex ONT. To je bilo bukvalno u prvih 10-15 dana od uvođenja usluge i rešeno je za 4-5 dana ali sam morao naravno da pišem zvaničnu reklamaciju.

2) kad se svako veče u istom intervalu 19h-00h brzina spušta i ispod 10 Mbps (a paket je 500 Mbps) jer im se "čvorište" raspadalo pošto su povezali još jedno susedno selo.
E tu smo već ozbiljno ratovali mesec i po dana i tu su demonstrirali zašto zaslužuju nadimak "ZLOrion".

Ovih dana ponovo uveče pada download brzina ali uglavom se drži iznad 200 Mbps tako sa još uvek nije vredno trošenja živaca.
Naravno da sa pre neki dan skontao da su povezali još jedno selo u okruženju... objašnjenje mojih speedtest rezultata.
 
Ali opet se dolazi do toga da je problem maltene u lokaciji a ne generalno.
Da me ne shvatis pogresno, Supernovu u Borci ne bih pozeleo najgorem neprijatelju (iskustvo kod moje keve u stanu) a opet ista ta Supernova kod mojih komsija u zgradi na Novom Beogradu radi super.
Korisnicka podrska je kod svakog operatera nocna mora jer u 99% slucajeva ne mogu nista da urade pa te samo zavlace..
 
Sad ću baš da tražim.... nebitno, zoveš ih ZLOrion, samim tim sve govoriš i šalješ jasnu poruku.
Odstrani zlo iz tvog života ili prestani to da radiš, mislim kako hoćeš, ne mogu ja da utičem na to, ali ne razumem, ma zapravo radi šta ti volja i šta te zabavlja, tvoja stvar (y)
 
@sammy
Ti ćeš baš da mi diktiraš kako ću koju firmu da zovem.
Naravno da neko pored botova i drvenih advokata treba da bude tu da pošalje jasnu poruku. Naročito kad dođe neko ko ne zna ništa o ZLOrion kao provajderu i firmi nego se raspituju ovde na forumu o iskustvima i vredi li preći pa doletiš ti i tebi slični i naslikaš nerealno ružičastu sliku koja ne oslikava realnost i potencijal za gubljenje živaca.

@shomiNBGD Problemi sa uslugom možda i jesu lokalne prirode ali stav i poslovna politika firme i vaćarenje neinformisanih korisnika su globalna stvar.

Ja sam bio savršeno informisan o kakvok se firmi radi i kakva su sve sve iskustva tu moguća pa sam na osnovu toga doneo odluku da je najpametniji potez ići na prepaid uslugu. I u suštini nisam se pokajao i nisam pogrešio i iako ja trenutno jesam zadovoljan šta dobijam za ovaj novac ipak generalni stav nisam promenio i teško da bih ikad uzimao ugovornu obavezu. Džabe i X puta veći upload za slične pare koji bi mi značio. Neka, sloboda da se napusti brod koji tone kad počne da tone ipak meni lično znače daleko više i od upload-a i dž meseca.

I naravno da pošto znam sa kim imam posla da ću opremu kad budem vraćao kad budem menjao provajdera lično da kolima nosim 40km od moje adrese u najbližu ZLOrion poslovnicu i da tražim revers / potvrdu o vraćenoj opremi da posle ne bi bilo glavobolje umesto vraćanja poštom, kurirskom...
I naravno da sam tražio na uvid prepaid ugovor da pročitam i vidim da nem one stavke "60.000 din za uvođenje, ali korisnike oslobođen dok ne poželi raskid" pre nego što sam uplatio 4.000 din taksu.

I pored toga što ih zovem ZLOrion nije mi problem da pohvalim taj potez što su prvi i jedini u državi ponudili prepaid optiku. Isto kao što nije problem ni da ih "pljujem" / kritikujem kako rade tu optičku mrežu po banderama traljavo. Sve po zaslugama kod mene.
Kritikujem i SBB (SjBB :) ) Eon koji koristim i kritikovao sam Telekom DSL dok sam koristio. Nisam ničiji bot i advokat za razliku od nekih drugih.
 
Poslednja izmena:
Ništa ja tebi ne diktiram, ti i dalje mašiš poentu, od 3 opcije koje imaš biraš ono koje je zlo za tebe, ne daješ objašnjenje za to.
Nikakvu ja ružičastu sliku ne šaljem, niti ih hvalim ili bilo šta, sad me nazivaš i botom, jednostavno nemam problem sa njima nikakav i to je sve.
Ako ti i pored toga što je to ZLOrion biraš njih iz bilo kog razloga, problem je onda kod tebe, ne kod mene, ja nemam ništa sa tim, mogu samo da ti kažem da je to nazivanje infatilno i to je sve što imam da ti kažem na tu temu.
btw ako su druge dve opcije gore od te koju si odabrao, zašto njih ne nazivaš zlom ? smisli neki dobar naziv da upakuješ u Supernova + ZLO
Ako si zadovoljan ipak sa opcijom koju si odabrao zašto su i dalje ZLO ?
Smaraš, zna se šta je zlo, ne verujem da su demoni, zovi ih prevarantima ili nekako drugačije, ovo ti je bezveze.
 
Poslednja izmena:
Ti uporno ponavljaš svoju neku priču i kao ne znaš što ih koristim a ja tih 2-3 puta već odgovaram zašto ih koristim :D I dokle ću ih koristiti.
Stvar je prosta: usluga mi u ovom trenututku daje najviše za uložen novac, od onih koje su mi dostupne da biram. Da je sve drugo isto već sama činjenica da Supernova sve trpa na CG-NAT je dovoljna da prelomi na stranu ZLOrion. Dakle od svih zla koja imam na meniju to je kad se sve sabere i oduzme najmanje zlo u idealnim okolnostima i to je to.

To što su oni objektivno takva i takva firma nije faktor u mom slučaju ako sam ja unapred bio informisan i nisam u situaciji da ispaštam zbog toga... ali može biti faktor nekom drugom korisniku ko nije upućen i ne informiše se detaljno nego površno i uzme 2 godine robije a "koristan" komentar @sammy i družine je eto sasvim slučajno zaboravio da tom ko se raspituje jasno stavi do znanja "jel znaš da imaju stavku u ugovoru da uvođenje usluge košta 60.000 din?" ili da imaju tendenciju da izbacuju bitne kanale iz TV ponude i/ili da dižu cenu paketa koji uključuju TV uslugu.

I onda kad je iznesem celovitiju sliku firme i šta znači biti korisnik iste ti dođeš i zakačiš se samo na termin "ZLOrion" i to je kao "argument" koji je magično neutralisalo sve tačno i istinito što sam ja napisao jer eto "infantilno" je i "igra reči pruža beskrajnu satisfakciju" i bla bla.
 
@shamanNS , u suštini sve je zlo po tebi a ti si odabrao najmanje. Zanimljiva ti vrlo igra reči pa se zabavljaš. Pa dobro, šta da ti kažem.
Dobro si prošao u toj borbi sa zlom, tj. i dalje prolaziš, živiš nekako i dišeš i dalje, to je najbitnije (y)
Takodje si u propovedničkoj misiji da upozoravaš ljude na to zlo, koje ima 60k stavku u ugovoru koje nikome nisu naplatili, da izbacuju bitne kanale iz ponude , što niko drugi ne radi, i da dižu cenu paketa, što niko drugi ne radi. Ipak, kad sve sabereš tebi je to zlo ipak najprivlačnije, horori drugih provajdera te ne plaše toliko kao ovaj horor koji si odabrao.
 
Stvar je prosta: usluga mi u ovom trenututku daje najviše za uložen novac, od onih koje su mi dostupne da biram. Da je sve drugo isto već sama činjenica da Supernova sve trpa na CG-NAT je dovoljna da prelomi na stranu ZLOrion. Dakle od svih zla koja imam na meniju to je kad se sve sabere i oduzme najmanje zlo u idealnim okolnostima i to je to.
Ja sam za sad zadovoljan Orionom, mada sam tu tek nekih mesec dana. U mom kraju Niša, za sad sve funkcioniše OK, ali im dajem fore da će biti problema u nekoj budućnosti.
Hteo sam da kažem da sam sa većinom provajdera imao slično, pomešano iskustvo. Kad radi sve je super, kad ne radi, muke i nevolje.
I tako je sa svima i svi se oni trude da uz što manje ulaganja zavuku što dublje ruku u džep svojih korisnika.
Tako da bi prefiks ZLO mogao da ide uz bilo koga od njih.
Meni uskoro ističe ugovor sa Supernovom (ex Kopernikus) sa kojom sam bio mnogo zadovoljniji dok ih nije kupio Telekom.
Tako da je od svih zala u mojoj zgradi, Orion ponudio najbolju cenu ( i najbrži net) i eto me kod njih, posle EUneta, Verata, MTSa, Beotela, SBBa, Kopernikusa, Supernove, da vidim i ovo zlo:)
 
Mnogo se praviš blesav. Zna se kad se to potražuje: kad korisnik zahteva raskid ugovora pre isteka UO jer je nezadovoljan uslugom. Ti nisi raskidao ugovor >>>> tebi nisu naplatili. Logično.
Ta stavka tj tolika cifra (pre toga je valjda??? bila oko 25.000 din) je dodata u postpaid ugovore kad je donešena ova uredba da se uvodi izbor li da koristik plati preostale mesece do kraja UO ili da plati za popuste koje je ostvario od početka ugovora, šta je od ta 2 povoljniji scenario za korisnika. Pa je ZLOrion i to neutralisao kroz apsurdno naduvanu cenu uvođenja usluge... od plaćanja koje su korisnici oslobođeni dok odrađuju 2 godine UO.
 
Pa nisam znao to, opusti se, mnogo si napet.
Kako god, tebe to ne kači ionako, nisi pod ugovorom, nema potrebe da te toliko to presira.
 
@CAMOPEJB Ne, Ministarstvo "od 3 'T'" je donelo Rešenje o povredi kolektivnog interesa potrošača br. 330-00-00086/2020-11 dana 02.04.2021., čime je tu priključnu taksu okarakterisalo kao nepravičnu i naložilo Orion telekomu da u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu Rešenja prekine sa primenom nepravičnih ugovornih odredbi.

 
@sammy Ništa mene ne presira niti sam napet, a ta takrika "diskusije" mi je poznata od ranije... i karakteristična je bila za čuvenog Benchmark korisnika koji je banovan X puta odavde... To okretanje izjava i kao "znam ja da tebi to smeta", "žao mi je vas na selu" i to sve kao ne razumem, nisi nam rekao... bla bla.
Tako da idi troluj nekog drugog, ja više ne učestvujem u takvoj diskusiji.

To što mene ne kači nije bitno za diskusiju i činjenice da kači druge ljude i da je to ZLOrion potez.. ja eto za razliku od tebe nisam stava "ja = svet" i to ako meni radi sve super garantovano svim drugima radi isto tako super i sve je divno ružičarno ajde svi da uzmem Orion optiku i ne pročitamo ugovore. Jer ja da sam takve "informisane" i "upis, nisam znao" /" nenamerno pogreših" kao ti slušao sad bih i ja imao UO i 60.000 din stavku u ugovoru. Ovako sam se detaljno informišem i rezultat toga je da mi ZLOrion ne može ništa finansijski napakovati kad rešim da raskidamo saradnju.


@disha_m Ta činjenica da i dalje nisu izbacili tu spornu stavku iz ugovora ti je samo još jedan momenat koji oslikava kakva je firma u pitanju :D
 
Mislim da im je ovih 60000 stavka za zastrašivanje i APP. Iole vičan advokat ih dobija na sudu.
Ja bih za 24 meseca trebalo za uslugu da platim oko 55200, a samo uvođenje njih košta 60000. Nema veze sa mozgom.
 
@shamanNS , paranoičan si prilično, niti sam bot, niti te trolam, niti sam bio banovan na forumu ikada, možda vidiš sličnost sa nekim od ranije ali šta da ti radim, nisam ti pominjao ni selo niti bili šta slično, sve što sam hteo je da ako je moguće doprem do tebe da izbaciš iz upotrebe taj naziv koji koristiš za njih, ja njih ne smatram za neku demonsku silu, dapače što bi rekli braća hrvati. Možda si ti bot i namerno širiš flejm i hejt prema odredjenim provajderu, ne znam, počinjem da se pitam.
Ti si taj koji plaši ljude a bez ikakvog razloga rekao bih.
 
Je l zna neko koja default sifra na Eltex-ima?
Znam da je pre bilo nesto user/user
 
Je l zna neko koja default sifra na Eltex-ima?
Znam da je pre bilo nesto user/user
Ne moze to vise, moras njih da zoves za sifru. Probaj da ukucas default sifru za wifi koju su ti dali, meni je bila ta.
 
Pošto sam bio skoro citiran u ovoj temi gde je izvučen moj post iz naftalina da objasnim o čemu se tu zapravo radilo:

Pre pola godine sam počeo da pratim ovu temu kao jedan od korisnika Oriona koji nikada problema sa njima nije imao a hteo da se informiše oko najavljenog poskupljenja/ubrzanja paketa.
Tada je među svima ostalima na temi dosta aktivan bio i shamanNS sa svojom večitom kuknjavom na Orion ali i ponekom korisnom informacijom vezanom za njih.
Pošto sam krenuo u prevremeni raskid ugovora sa njima, a zbog nekih mojih (nerealnih kako sad vidim) očekivanja sam se obratio forumu za savet koristeći rečnik koji mi je izgledao u tom trenutku da je uobičajen ovde.

Srećom me je MilanKragujevic posavetovao da spustim loptu jer bi penio bez razloga - na kraju su službenici Oriona ispali više nego korektni a ja ostao prezadovoljan kako kvalitetom tako i cenom pružene usluge. Naučio sam i šta je realno a šta ne očekivati od tehničke podrške i kako se najlakše izboriti za svoja prava - nešto što shamanNS uporno odbija da prihvati/nauči. Par puta sam pokušao da uđem sa njim u konstruktivnu diskusiju ali to je zaista samo gubljenje vremena. Nekoliko postova u kojima sam ga napušavao su magično nestali sa foruma ali je svakako tako i bolje jer ni to nije urodilo plodom.

Kao neko ko koristi uslugu Oriona više od godinu i po dana imam samo reči hvale za njih. Internet radi stabilno, sa veoma retkim prekidima koji ne traju dugo, bez padova brzine, televizija isto radi stabilno. Imam Arene, imam N1, mogu da gledam Novu S preko EON aplikacije, dobio sam HBO go za dž. Ni kod jednog drugog operatera nemoguće je dobiti ovakvu uslugu. Tehnička podrška bi mogla da bude i bolja ali ako njoj nađeš pravi pristup ni tu nećeš imati mnogo problema (i to pod uslovom ako se uopšte desi potreba da ih kontaktiraš). Cena paketa i otvorenost za dogovor opravdavaju to. Svakako pošto je mreža velika i neuniformna naći će se poneki korisnik ko je nezadovoljan uslugom ali daleko je od stanja koje shamanNS opisuje jer treba imati u vidu da na forum ljudi dolaze kada imaju problem. Kada je sve u redu, ljudi ne pišu po forumima hvalospeve jer niko ne voli da dobije epitet trola ili bota.
 
Iskreno meni Orion trenutno liči na najnormalnijeg provajdera kod nas. Ja sam hteo da uvedem njihovu optiku ali na žalost u mom kraju imaju samo onu "nazovi" Wi Fi otpitku što mi je bilo malo bezveze...pa sam ostao kod trenutnog provajdera. Nadam se da će se proširiti i na moj kraj za 24 mseca :)...
 
Orion je odlican ako ti radi, ako ti ne radi ne daj boze nikom, al tako je kod svih, tako ZlOrion jase dalje
Kad mi je SBB isekao vlako jer mesto komsijino moje su presekli (on prelazio na sbb) ZlOrion je trebalo 3 dana da posalje ekipu na teren da splajsuje kabal u zgradi, kad su nesto pojebali sa dodavanjem nove opreme u zgradi imao sam packet loss dobrih 5 dana i jahanja teh pordrske svaki dan
 
Vrh Dno