Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Jesi li azurirao apk? Evo meni radi, vidim da je automatski azurirano pre neki dan.
Ma sve azurirano, pokusano sa reinstalacijom i nista. Svakako dali su mi sada informaciju kako da aktiviram putem sms-a tako da i ne mora da ima radi aplikacija. Muka mi vise od ovih operatera. 4 operatera, 1,5 funkcionalna aplikacija. Strasno. Telenor malo vadi prosek, ali malo, ume i njihova aplikacija da se urusava. Ziveli operateri.
 
Meni u romingu nije radila par sati, ali sam preko *123# proveravao i radilo je.
 
Meni u romingu nije radila par sati, ali sam preko *123# proveravao i radilo je.
Ma meni je zbog aktivacije dodataka trebala najvise, sada ne i toliko kada su mi dali informacije kako aktivirati preko sms-a. Trazio sam na sajtu ranije tu mogucnost ali nisam nasao a ipak je postojala ocigledno. *123# je koliko znam samo mogucnost za prepaid A1.
 
*123# je u romingu zato što sam i bio u romingu.
 
Da potvrdim, radi i meni sad, danas je bio prekid
 
@Him
Ako pokušavaš da pristupiš aplikaciji preko A1 mobilnog interneta a pritom imaš aktivan adguard dns, to zna da pravi problem.
 
Да ли неко користи А1 кућни интернет и каква је покривеност сигналом у Земуну, Горњи град?
 
@Apolo pokrivenost zna da varira i na nivou od par metara tako da je najbolje da kupiš prepaid A1 karticu i testiraš kako radi 4G internet na tvojoj lokaciji. Poželjno je da testiraš uveče i preko dana vikendom i radnim danima, da stekneš kompletnu sliku o kvalitetu mreže i internet pristupa na tvojoj lokaciji.
 
@Apolo pokrivenost zna da varira i na nivou od par metara tako da je najbolje da kupiš prepaid A1 karticu i testiraš kako radi 4G internet na tvojoj lokaciji. Poželjno je da testiraš uveče i preko dana vikendom i radnim danima, da stekneš kompletnu sliku o kvalitetu mreže i internet pristupa na tvojoj lokaciji.
Za test imaju i one turisticke trebalo bi da ima na kioscima 300din 20gb 3dana za 200din u roku od 3 dana dopunjenih ti inicijalni gb mogu da se produze na max ukupno 10 dana samo ne znam jer A1 ima 4g na njima pusten.
 
@Apolo pokrivenost zna da varira i na nivou od par metara tako da je najbolje da kupiš prepaid A1 karticu i testiraš kako radi 4G internet na tvojoj lokaciji. Poželjno je da testiraš uveče i preko dana vikendom i radnim danima, da stekneš kompletnu sliku o kvalitetu mreže i internet pristupa na tvojoj lokaciji.
Nazalost, nije skroz relevantno tako testirati zbog prioriteta saobracaja...
 
  • Like
Reagovanja: Him
@Him
Ako pokušavaš da pristupiš aplikaciji preko A1 mobilnog interneta a pritom imaš aktivan adguard dns, to zna da pravi problem.
Na zalost, do aplikacije je, nasi operateri se sprdaju kada moram tako da kazem, sa nama. Jedna upotrebljivu aplikaciju ne mogu da kreiraju (ne zele, ne umeju). Pristupao ja preko WiFi ili mobile data kad je servis nedostupan on je nedostupan, nije do DNS. Obrisao sam moj A1 apk aktiviracu dodatke preko sms. Vise ne radi nego sto radi.
 
Хе,хе,па ја имам Блокаду(уључена/искључена) преко моб.интернета,нема шансе за повезивање.С друге стране, укључена Блокада и вај-фај се повезују на апликацију А1 и тако је већ дуго.
 
Ma radi aplikacija ko bombonica 😎
 
Pozdrav svima.Citao sam dosta na forumu i jedino sam ovde naleteo na reklamacije kod A1-bivsi Vip...Imam jedan problem.Zena je uzela P30 pro pre godinu i po dana i prvi problemu su poceli da se javljaju pre oko 2 meseca.Problem prilikom komuniciranja tj poziva ...Prvih par sekundi sagovornik ne cuje moj glas... posle toga cuje nekada lepo a nekada kao da pricam u serpu.Telefon je bio u servisu i vracen pre oko 30-ak dana i evo opet isti problem ...Mada telefon sada malo i baguje,gasio se dva puta i jedva smo ga upalili ...Posle zadnjeg gasenja izgubili smo opciju Fingerprint ID....Da li imam pravo da trazim novi telefon ili isti mora otici opet na servis?Da li neko zna posle koliko reklamiranja sa moje strane imam prava da trazim novi telefon?Jednostavno poludeli smo.Telefon mi je jako bitan zbog posla.Hvala. P.S ja sam sada naveo u opisu reklamacije sve probleme i na kraju sam stavio da trazim zamenu za novi telefon jer je moj telefon vec bio poslat na servis gde se posle vrlo kratkog vremena vratio isti problem.
 
Poslednja izmena:
@Silja019 u prvih 6 meseci imaš pravo da tražiš nov uređaj umesto popravke starog. Samo se izjasni kad predaješ uređaj na reklamaciju da hoćeš zamenu za novi a ne popravku i proveri jel tako piše na papiru koji šalju servisu.
 
@Silja019 u prvih 6 meseci imaš pravo da tražiš nov uređaj umesto popravke starog. Samo se izjasni kad predaješ uređaj na reklamaciju da hoćeš zamenu za novi a ne popravku i proveri jel tako piše na papiru koji šalju servisu.
Telefon je star oko godinu i po dana....ovo je drugi servis u roku od mesec dana isti problem....mada sada su se pojavila jos 2-3 problema koje sam naveo....U opisu reklamacije danas sam napisao da zelim zamenu za novi uredjejaj jer sam ovaj vec slao na servis iz istih razloga.....
 
Pa ako ti je SINR 5 dB ili RSRQ -15 dB nećeš se lepo provesti bez obzira kakav prioritet imaš. A eto parametre možeš da proveriš na pripejdu i da dobiješ 95% cele priče.
 
  • Like
Reagovanja: Him
Pa ako ti je SINR 5 dB ili RSRQ -15 dB nećeš se lepo provesti bez obzira kakav prioritet imaš. A eto parametre možeš da proveriš na pripejdu i da dobiješ 95% cele priče.
Nisam bas mislio na to kada sam pisao post, slazem se sa ovim, ali ok. Bio sam u zivotu i na prepaid i na postpaid, kod istih operatera, pa je ocigledna razlika. Ali ok, vidim da ti je smesno. Bar si se nasmejao. 😉
 
Ja se slažem da treba prvo kupiti prepaid i testirati mrežu pa onda doneti odluku o uzimanju postpaid broja jer ako ti odgovara mreža u prepaid-u onda će ti sigurno odgovarati i u postpaid-u.
 
Jedno pitanje.
U A1 imam jedan broj, NEO 3.
UO ističe 05.08. a obračunski period je od 01-30.
Hoću broj da prebacim u drugu mrežu.
Pitanje glasi - kada je najbolje da podnesem zahtev za prenos, odmah 06. ili pred kraj obračunskog perioda (zbog toga što A1 šalje još jedan račun za tekući OP, ili se varam)?
Hvala.
 
Jedno pitanje.
U A1 imam jedan broj, NEO 3.
UO ističe 05.08. a obračunski period je od 01-30.
Hoću broj da prebacim u drugu mrežu.
Pitanje glasi - kada je najbolje da podnesem zahtev za prenos, odmah 06. ili pred kraj obračunskog perioda (zbog toga što A1 šalje još jedan račun za tekući OP, ili se varam)?
Hvala.
Podneses npr 20.7. do 25.7. i to je to. Stici ce ti zavrsni racun i kraj. Naravno pre toga ce broj biti prebacen a na tebi je da isplatis sto dugujes A1. Mozes jos sada da trazis prebacivanje u drugu mrezu obzirom da je mesec na isteku. Naravno ako nemas dugovanja neka.
 
Citam gledam razmisljam oko ove mocne tarife. Vec sam u vipu 5 6 godina i zaista nemam neke probleme velike. U poslednje vreme tipa 20ak dana je poceo sagovornik lose da mi se cuje ali to je slucaj samo s njim pa je verovatno jer je u CG ili ne znam ni ja sta moze da bude. Za 1550 dinara stvarno nema nigde bolja ponuda, 40gb mesecno i neograniceno sve ka svima. Akcija traje do kraja jula pa trebam da odlucim sto pre, ima li neki drugi operater da ima slican neki paket za slican novac? Pokrivenost signala mi je okej kao i brzina interneta do sad (prepaid). Par puta se desi kasno uvece da mi signal padne za 2 crtice sto mi nema nikakve logike ali pozivi uredno stizu...
 
Podneses npr 20.7. do 25.7. i to je to. Stici ce ti zavrsni racun i kraj. Naravno pre toga ce broj biti prebacen a na tebi je da isplatis sto dugujes A1. Mozes jos sada da trazis prebacivanje u drugu mrezu obzirom da je mesec na isteku. Naravno ako nemas dugovanja neka.
Zahtev se ne može podneti pre isteka UO. Prosto, provajder od koga ideš će odbiti prenos. Samo će se korisnik iscimati bezveze. Zahtev za prenos je u ovom slučaju najbolje podneti 6 avgusta (eventualno 5-og, mada i tu postoji rizik)
Plaćanje još jednog računa ne gine, ali samo za onaj broj dana dok broj nije prebačen u drugu mrežu.
 
Moze da podnese i odmah, ali mora da im plati razliku.
Iskustvo sa pilicarima je da treba traziti sto pre, jer po njima ugovor od 24 meseca traje 25, posto je jelte, kako kazu, poceo obracunski period.
 
Zahtev se ne može podneti pre isteka UO. Prosto, provajder od koga ideš će odbiti prenos. Samo će se korisnik iscimati bezveze. Zahtev za prenos je u ovom slučaju najbolje podneti 6 avgusta (eventualno 5-og, mada i tu postoji rizik)
Plaćanje još jednog računa ne gine, ali samo za onaj broj dana dok broj nije prebačen u drugu mrežu.
Prosto netacno. Meni su iz A1 rekli da im za zahtev javim najkasnije do 1. jula jer je presek 10. jula i odmah poceli da me ubedjuju da mogu ostati kod njih u prepaid. Obavesti se A1, ja sam to ucinio putem mail, ranije, meni su trazili da se izjasnim kao sto sam naveo 10-tak dana ranije. Napravi se zavrsni racun, platis i zavrsena prica. Rok za placanje tog zavrsnog racuna je isti kao i za ostale racune, meni je npr 1. u mesecu tako da bi bio i za taj zavrsni. Naravno, covek ce platiti zadnji mesec i preostale dane koriscenja dok je bio u mrezi ako je bio jer ako najavi raskid pre novog preseka, a njemu je to 30-tog, naplatice samo tih 5-6 dana koliko je do kraja ugovorne obaveze pod uslovom da nije nesto dodatno zaduzio broj. Broj se prebacuje kod drugog operatera a sam prebacaj se tretira kao raskid ugovora sto odgovora coveku jer nije prevremeni raskid.
A da, ovo je za raskid ugovora, kod prebacivanja broja u drugu mrezu, nema potrebe cak ni da obavestava tj najavljuje A1, podnese zahtev operateru kod koga zeli da prebaci broj i A1, ako korisnik nema neizmirene obaveze, odobrava zahtev i nakon toga kreira zavrsni racun koji se treba platiti u roku do kog su se placali i prethodni racuni. U suprotnom operater kod koga je prenet broj suspenduje isti zbog dugovanja.
 
Poslednja izmena:
Moze da podnese i odmah, ali mora da im plati razliku.
Iskustvo sa pilicarima je da treba traziti sto pre, jer po njima ugovor od 24 meseca traje 25, posto je jelte, kako kazu, poceo obracunski period.
Jedino tako može. Iz svog primera znam. Tako se meni desilo u januaru ove godine. Da čekam istek UO ili da platim penale. Ako je neko uspeo drugačije, svaka čast, ali meni nisu dali.
 
Naravno! Ali ih ne mozes sve aktivirati u jednom obracunskom mesecu.
 
Nazad
Vrh Dno