Šta je novo?
Ja sam bankama uzeo 200e tako sto sam prelazio iz banke u banku kada su davali po 5000 dinara. To je bilo u nekom periodu od 2-3 godine kad se sve sabere.
Jaka stvar, cim mi ne odgovara nesto predjem u drugu. Ne radim to vise samo jer me mrzi. Nisam bio na gubitku jer sam otvarao racun kad sam vec imao obaveza po gradu, itd. Bilo mi je zanimljivo da koristim "sistem" kako meni odgovara.
Nek digne rajf na 1000 dinara mesecno, prelazim dalje odnosno samo gasim racun jer imam vec u drugoj i to je to.
Razumem da se svi pitaju otkud besplatno i da pokusavaju da otkriju koje su to sitnice koje se naplacuju, pa preracunavaju zaradu banke.
Ali ta prica kako je navlakusa i kako eto jadni mi naivni, banka nas navukla....glupost.
 
Za većinu ljudi prosto nije opcija da menjaju banku na svakih par meseci. Previše posla i izgubljenog vremena za praktično ništa, a dodatni minus stalna čekanja novih kartica, prebacivanja novca iz banke u banku, nikakva istorija za eventualne kredite ili kreditne kartice.
Prosto neisplativo i previše cimanja.
 
Slazem se u nacelu. Ako imate kredite i koristite neke specificne funkcionalnosti, ne isplati se.
Svako prema potrebama, kad nisam koristio neke dodatne funkcionalnosti mogao sam tako. Sad se i ja polako stabilizujem...
 
Možda su napravili sistem tako da ih dodatnih 100 hiljada (lupio sam broj) korisnika košta veoma malo (nemate kontakt sa bankom, osim na početku) , a dobijaju potencijalne klijente za plasiranje ostalih proizvoda.
A možda se i uspostavi da je navlakuša, videćemo uostalom.
 
Ja sam hteo da isprobam ovo sa i računom, i zabagovalo na delu kada stiže sms poruka sa kodom koji unosim. Čim sam otvorio poruku diakonektovalo je operatera, a vreme koje pop up pokaže kod je prekratko da bih zapamtio kod. I narednih par puta uopšte ne mogu da dobijem operatera, čekanje u nedogled.
 
Ne znam da li je off topic ali da ne otvaram temu zbog sitnice.

naime interesuje me da li je moguce i uz koju naknadu poslati neki manji iznos tj odradi transfer novca sa srb racuna na neciji bosanski racun? Oko 30km je iznos, nista posebno ali osoba kojoj to treba kaze da provizija bude gotovo kao i taj iznos pa nisam siguran da li je to bas tako. Radi se o ex vojvodjanskoj sad otp banci, naravno ne probadjoh nista konkretno googlovanjem...
 
Da li je moguce i uz koju naknadu poslati novac sa srb racuna na neciji bosanski racun?
PaySend sa Visa/MasterCard na MasterCard, prvi transfer besplatan uz referal kod ili evro doznaka ka deviznom računu Komercijalne banke Banja Luka (5€ fiksno unutar grupacije).
 
Koje sve banke imaju mogućnost plaćanja na POS terminalu preko NFC sa telefona?
 
Mislim da može u Mobi banci.
Odnosilo se na OTP. Ima drugih banaka gde to može, ali najjednostavnije je da lepo dobije broj njegove Master kartice i pusti mu tih 16 evra preko PaySend-a. Ionako OTP ima MasterCard Send protokol, tako da će to biti pušteno odmah, a taj u Bosni će dobiti kroz cca 4 radna dana ako mu banka ručno knjiži.
Koje sve banke imaju mogućnost plaćanja na POS terminalu preko NFC sa telefona?
Raiffeisen, Intesa, OTP:Android/Apple Pay, ProCredit:Valjda samo Apple Pay, AIK, NLB: samo Android; Komercijalna je trebalo da vrati ovu mogućnost sa postojećim karticama (KOMeWallet), ali nije u funkciji.
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je off topic ali da ne otvaram temu zbog sitnice.

naime interesuje me da li je moguce i uz koju naknadu poslati neki manji iznos tj odradi transfer novca sa srb racuna na neciji bosanski racun? Oko 30km je iznos, nista posebno ali osoba kojoj to treba kaze da provizija bude gotovo kao i taj iznos pa nisam siguran da li je to bas tako. Radi se o ex vojvodjanskoj sad otp banci, naravno ne probadjoh nista konkretno googlovanjem...
Распитај се лично или тел. код банака из исте групације које имају пословнице у обе земље,НЛБ-КОМЕРЦ. па Интеза,Адико,Уникредит,Рајф,Збер итд.На крају може и лијепи аутобус ако је у опцији.
 
Da li iko ima iskustva sa prenosenjem (refinansiranjem) kredita u drugu banku? Imam i stambeni i gotovinski kredit u jednoj banci jer je ta banka bila najmanje rigorozna u momentu kada sam se zaduzivao, utoliko sto mi je pre stambenog trebao veliki iznos za ucesce. Moja finansijska situacija se popravila ali iz ove perspektive je kamatna stopa vrlo nepovoljna u odnosu na druge banke i imam neke troskove oko samog kredita koji nisu zanemarljivi na mesecnom, npr. zivotno osiguranje. Procitao sam takodje da je NBS, barem u teoriji, olaksala proceduru jer ne moram da se obratim svojoj banci. Pitam vas zato sto mi ne treba dodatni novac, vec samo da svoje obaveze nastavljam da otplacujem nekoj drugoj banci, koja je manje zlo od moje sto nije toliko tesko.
 
Својевремено сам три пута то радио,има томе десет и више година,мада је био у питању готовински кредит.Исто се ишло у нову,будућу банку и с њима све сређивало.Дају ти и додатни кеш ако хоћеш уз те нове услове.Од старе банке сам само требао да донесем потврду о стању дуга на одређени дан.Мислим да је тако и данас чак и са стамбеним,можда мало компликованије,можда ће одуговлачити,али шта те брига,идеш тамо гдје је повољније.
 
Taman kad sam se prebacio iz Intese u Mobi dočeka me lep mail. Poštovani korisniče,

Obaveštavamo Vas da je Mobi Banka a.d. Beograd izvršila izmene i dopune Tarifnika usluga za fizička lica koji će važiti od 1.10.2021. godine.

Kako bismo Vam omogućili lakši i pregledniji uvid u izmene pojedinih naknada, u priloguVam dostavljamo uporedni pregled postojećih naknada i predlog novih, u zavisnosti od tarifnog paketa koji koristite. Detaljan pregled svih promena cena naknada dostupan Vam je u aneksu ugovora u Vašoj mobilnoj ili internet aplikaciji. Takođe, novi Katalog proizvoda i usluga i tarifnik naknada Mobi Banke za fizička lica dostupan je na internet prezentaciji Banke na linku: www.mobibanka.rs/sr/o-nama/mobi-banka/tarifnik/.

Pored detaljnog prikaza na linku i u tabeli u prilogu, želimo da Vam predstavimo neke od važnih promena.

Zašto menjamo tarifnik?

Do promene tarifnika dolazi sa ciljem da Banka nastavi da ulaže u razvoj novih usluga i da dalje predvodi digitalizaciju u bankarskom sektoru. U skladu sa tim, Tarifnik je prilagođen novim tržišnim uslovima kako bismo što bolje usmerili naše usluge ka realnim potrebama korisnika.

Od sada viševalutni račun u RSD, EUR i USD

Usled minimalnog korišćenja britanskih funti, norveških kruna i švajcarskih franaka, obaveštavamo Vas da od 1. oktobra 2021. godine više neće biti dostupne GBP, CHF i NOK valute. S tim u vezi, multivalutni tekući račun će podrazumevati valute RSD, EUR i USD.

Shodno tome, ukoliko posedujete sredstva na računu u GBP, CHF i NOK valutama, savetujemo da do navedenog datuma podignete novac u ekspozituri Banke, izvršite promenu ovih valuta u RSD, EUR ili USD, ili prebacite novac u drugu banku do 30.9.2021. Ukoliko do navedenog datuma ne konvertujete ili preuzmete novac u navedenim valutama, Banka će automatski izvršiti promenu ovih valuta u dinare, po kupovnom kursu Narodne banke Srbije za devize za taj dan.

Ističemo da je sa novim Tarifnikom uvedena naknada u iznosu od 50 RSD za svaki valutni račun u EUR i USD, ali isključivo ukoliko u toku meseca imate sredstva na računima u pomenutim valutama ili promet po istim. Ukoliko u određenom mesecu nemate sredstava ili prometa, ništa vam neće biti naplaćeno.

Osnovni račun besplatan, Progresiv prvi put sa novom cenom

Mesečno održavanje Osnovnog računa u dinarima i dalje ostaje besplatno. Progresiv, kao paket sa najvećim brojem pogodnosti za korisnike, po prvi put u sedam godina povećava cenu za 100 dinara. Cena Progresiv paketa u dinarima iznosiće 400 dinara, a pogodnosti koje on nudi i dalje ostaju među najboljim na tržištu.

Svi benefiti ostaju na istom mestu

Korišćenje aplikacije ostaje potpuno besplatno, cene platnih naloga do 300.000 dinara su fiksne i nisu izmenjene, a naše debitne kartice nemaju mesečnu članarinu i održavanje. Štedimo vaše vreme jer se sva plaćanja do 300.000 dinara izvršavaju odmah kao instant plaćanja po nepromenjenim cenama

Želimo da budemo otvoreni, transparentni i jasni. Zato u prilogu pogledajte uporedni prikaz izmenjenih naknada – bez sitnih slova i sakrivenih troškova.

Predlažemo Vam da se upoznate sa karakteristikama paketa iz ponude Banke i, u skladu sa svojim potrebama, nastavite sa korišćenjem postojećeg paketa ili odaberete jedan od druga dva paketa iz naše ponude. Detalji paketa dostupni su Vam na sajtu Banke www.mobibanka.rs, u delu Ponuda/Platni računi.

Banka predlaže Izmene i dopune Okvirnog ugovora o platnim uslugama, na osnovu kojeg ste uspostavili ugovorni odnos sa Bankom. Aneks ugovora sa pregledom izmena i dopuna Tarifnika usluga za fizička lica dostavljen Vam je u aplikaciji Banke, na putanji Moja banka, Moji dokumenti,Tekući račun pod nazivom AneksOkvirnogUgovora_01102021.

Pored prethodno navedenih izmena, u cilju usklađivanja poslovanja Banke sa odredbama Zakona o potvrđivanju Sporazuma između Vlada RS i SAD (FATCA Sporazum), obaveštavamo vas da će određeni računi fizičkih lica sa određenom vezom sa SAD (državljanstvo, rezidentnost i dr.) po ispunjenju propisanih uslova biti predmet izveštavanja američkih poreskih organa. Ukoliko se tokom trajanja ugovora ostvare indicije utvrđene FATCA Sporazumom bićete obavezni da o tome obavestite Banku i da dostavite dodatne dokumente u cilju utvrđivanja vašeg statusa u odnosu na FATCA Sporazum. Detaljne informacije dostupne su u Prilogu 2 Aneksa Okvirnog ugovora.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste saglasni sa predloženim izmenana i dopunama Okvirnog ugovora, imate mogućnost da do 30.09.2021. godine, u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora, raskinete Okvirni ugovor uz prethodno izmirenje svih obaveza prema Banci po osnovu Okvirnog ugovora.

Ukoliko u navedenom roku ne raskinete Okvirni ugovor, smatraćemo da ste saglasni sa predloženim izmenama.
 
Vidim da vam stizu ti mejlovi sa obavestenjem o promeni cene kod Mobi-a. Meni iz nekog razloga jos uvek nije stigao taj mejl...
Otvorio sam racun pre manje od mesec dana.
 
Ma stići će sigurno, ionako po jednom članu ugovora stoji da moramo biti obavešteni putem elektronske poruke na čvrstom nosaču dva meseca pre stupanja promena.
 
^
Video sam ja te promene, okacio sam u jednom postu cak link do promene od 1. Oktobra, posto sam pratio izmene na sajtu...
Nego se cudim da mi nisu zvanican mejl jos uvek poslali, a vidim da jesu dobrom broj klijenata.
Verovatno ce stici u nekom momentu, sto rece @uji moraju po clanu ugovora.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Otvorio sam iracun u Raiffeisen banci online za 15 minuta. 0 dinara održavanje i besplatne transakcije preko m bankinga, dobija se i Dina i Visa debit bez troškova održavanja. Bankomati su multifunkcionalni to jest mogu se uplaćivati dinari.
Takodje sam otvorio u Erste banci devizni račun online za 10 minuta. Besplatno održavanje i dobija se master card debit za plaćanje na pos terminalima u inostranstvu bez naknade. Troškovi održavanja kartice su jednokratno 400 dinara za izradu iste.
 
Otvorio sam iracun u Raiffeisen banci online za 15 minuta. 0 dinara održavanje i besplatne transakcije preko m bankinga, dobija se i Dina i Visa debit bez troškova održavanja. Bankomati su multifunkcionalni to jest mogu se uplaćivati dinari.
Takodje sam otvorio u Erste banci devizni račun online za 10 minuta. Besplatno održavanje i dobija se master card debit za plaćanje na pos terminalima u inostranstvu bez naknade. Troškovi održavanja kartice su jednokratno 400 dinara za izradu iste.
Ja imam klasican tekuci u Rajfu, i placam mesecno odrzavanje, koja je fora sad sa iRacunom, vidim da nema troskova uopste. Razmisljam se u pravcu sto bih placao kad postoji mogucnost da ne placas odrzavanje
 
Ja imam klasican tekuci u Rajfu, i placam mesecno odrzavanje, koja je fora sad sa iRacunom, vidim da nema troskova uopste. Razmisljam se u pravcu sto bih placao kad postoji mogucnost da ne placas odrzavanje
Vazi samo za nove korisnike to jest mogu ga otvoriti samo novi korisnici.
 
^Uh, jezim se od te price, ocigledno da firme misle da je stari korisnik dozivotni korisnik
 
moguće je da otvoriš iRačun ako prođe 6 meseci bez korišćenja ijedne usluge u RB
 
Vazi samo za nove korisnike to jest mogu ga otvoriti samo novi korisnici.
I ja sam trebao da budem novi korisnik jer nikada nisam imao račun u Raiffeisen banci pa su me smradovi ladno odbili...

U mailu su mi samo poslali objašnjenje da su navodno detaljnom proverom utvrdili da nisu u mogućnosti da mi pruže tu uslugu, a nigde nemam ni jedan kredit niti bilo kakvo dugovanje u nekoj drugoj banci!

Mislim da su videli negde da imam račun u MOBI banci, pa ko vele od ovog neće biti mnogo vajde!;) Dokle samo idu pilićari!
 
Takodje sam otvorio u Erste banci devizni račun online za 10 minuta. Besplatno održavanje i dobija se master card debit za plaćanje na pos terminalima u inostranstvu bez naknade. Troškovi održavanja kartice su jednokratno 400 dinara za izradu iste.
Ima li neki trošak kada se online plaća karticom?
Davno sam bio korisnik Erste banke i tada nisu imali cash in bankomate. Znaš li kako sada stoje sa tim?
 
I ja sam trebao da budem novi korisnik jer nikada nisam imao račun u Raiffeisen banci pa su me smradovi ladno odbili...

U mailu su mi samo poslali objašnjenje da su navodno detaljnom proverom utvrdili da nisu u mogućnosti da mi pruže tu uslugu, a nigde nemam ni jedan kredit niti bilo kakvo dugovanje u nekoj drugoj banci!

Mislim da su videli negde da imam račun u MOBI banci, pa ko vele od ovog neće biti mnogo vajde!;) Dokle samo idu pilićari!
I ja imam progresiv u mobi banci kao i hit u intesi pa sam prosao. Jos sam i nezaposlen a imam i stanbeni kredit kod Intese. :)
 
Nazad
Vrh Dno