Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ne mozes sve tako da gledas. Primer su telefoni gde ljudi zele da vide, otpakuju im u radnji(dakle nema vise nalepnica koja drze kutiju) i ljudi se predomisle. To NISU izlozbeni primerci, i sve je novo.
Ne branim prodavce ali u tom slucaju onda jedino da imaju 1 izlozbeni komad i to je to. Nema pokazivanja, gledanja, pipkanja itd :)
 
Jel može da se upali TV, može, a jel može da se stavi usb neki 4K HDR, može. E super hvala, ja bih jedan upakovani ili ne svidja mi se slika, daj drugi model, pa da uporedim isto tako.

E šipak.
 
Za telefone bar postoje uvek izložbeni primerci, gde korisnik može da pregleda kako izgleda telefon, softver, opali koju fotku i sl. Ako prodavac smatra da je ok da otpakuje telefone da bi nekom pokazivao to je njegova stvar. Ok je i ako neko kupuje tako otpakovano ali ne i meni...

Kad sam u Srbiji moram nažalost da trošim vreme i energiju na besmislene provere, ima li na stanju - ima, jel' izložbeni primerak ili je neotpakovan!? Svi su kao nešto predusretljivi, brzopotezni, a šta god treba da završiš trošiš vreme i živce bez potrebe...
 
Jel može da se upali TV, može, a jel može da se stavi usb neki 4K HDR, može. E super hvala, ja bih jedan upakovani ili ne svidja mi se slika, daj drugi model, pa da uporedim isto tako.

E šipak.
Ne može da bude šipak, ako ne da nov neotpakovan, samo može da me gleda kako idem preko puta u prodavnicu da kupim isti takav, neotpakovan.

Inače, ne smatram da u prodavnici mora da bude sve izloženo. Ja npr. ne tražim da mi se otpakuje model koji nije izložen, ako ga nemaju izloženog pitam da li žele da izlože jedan, ako ne idem idem tamo gde mogu to da vidim (a kupiću onde gde meni odgovara).

Da li bi ti kupio u prodavnici nov iPhone koji nije u vakuum pakavanju? Pretpostavljam da bi im baš to i rekao, "e šipak ću da kupim kod vas". ;)

Lepo vam piše @mitar1982, e sad što kod nas sve to prolazi je sasvim druga stvar.
 
Poslednja izmena:
Nije to polovno i ne baca se u kantu, to je nova roba.
Toliko ste zatrovani time da ce neko da vas prevari da je to strasno.
Tako je, evo primer jednog lika bas za tehnomaniju. Reklamirao je kao neispravnu jednu grejalicu vise puta na kraju mu se zapalila kuca. Srecom lokalizovao je pozar uz veliku materijalnu stetu...Sta moze najgore da ti se desi u tehnomaniji?
 
Ne može da bude šipak, ako ne da nov neotpakovan, samo može da me gleda kako idem preko puta u prodavnicu da kupim isti takav, neotpakovan.

Inače, ne smatram da u prodavnici mora da bude sve izloženo. Ja npr. ne tražim da mi se otpakuje model koji nije izložen, ako ga nemaju izloženog pitam da li žele da izlože jedan, ako ne idem idem tamo gde mogu to da vidim (a kupiću onde gde meni odgovara).

Da li bi ti kupio u prodavnici nov iPhone koji nije u vakuum pakavanju? Pretpostavljam da bi im baš to i rekao, "e šipak ću da kupim kod vas". ;)

Lepo vam piše @mitar1982, e sad što kod nas sve to prolazi je sasvim druga stvar.
Ne razumeš šta ja pričam, al dobro.
 
mnogo se iskomplikovala diskusija, a pre svega verujem da su se svi slozili da ne bi trebalo biti problema kad bi prodavac unapred imao informaciju i davao je kupcu pre kupovine ako je artikal bio otvaran (eventualno ako je samo otpakovan i vracen ili ako je stajao u radnji otpakovan kao pravi demo). Inace kupac ima pravo da 'pretpostavlja' da dobija nov neotpakovan uredjaj. Skoro sam gledao frizider, ostala su samo dva primerka otpakovana kao demo u radnji i to mi je receno. Naravno cena je ista kao da je iz magacina, a bar je taj uredjaj sigurno otvaran u radnji stotinama puta, ali prodavac nema nacin da umanji cenu pa sam se zahvalio. Koliko znam gotovo nijedan lanac kod nas ne umanjuje cene za demo modele, a trebalo bi.
 
Otkud ti to da je otpakovana roba isto sto i demo?

Apsolutno nije,
samo ocekujem da napravite razliku izmedju necega sto je otpakovano i necega sto je bilo izlozeno (demo), i do toga sto je neko vratio (outlet)

primer:
mozes da dodjes u radnju i da trazis da vidis uredjaj u crvenoj verziji i ako oni imaju izlozenu samo plavu.
Prodavac moze da te odjebe (i ti ces da budes ljut) ili verovatnije je da otvori i da ti pokaze i ako ces ti na kraju da kupis neki drugi model.

Nije to polovno i ne baca se u kantu, to je nova roba.
Toliko ste zatrovani time da ce neko da vas prevari da je to strasno.
64e0d41778957a9ad8154ee7212102ca3ec5d2b016494262f034600e79900eb8_1.mp4


EKoNgaXWkAEqy6U


Ne razumeš šta ja pričam, al dobro.
Ti si taj ko ne razume. Sve je to uracunato u cenu. Kad se kupuje nesto novo onda je novo i tacka.
 
Koliko znam gotovo nijedan lanac kod nas ne umanjuje cene za demo modele, a trebalo bi.
Normalne prodavnice umanjuju.
Npr. Gigatron ima oznaku "poslednji komadi" za izloženu robu. Frižider sam kod njih platio sa više od 20.000din popusta, jer je bio poslednji, izloženi model. Stajao izložen ako se dobro sećam oko 30 dana (u doba vanrednog stanja). Pohvalno je i što su ga sklonili 15tak minuta nakon što sam ga kupio.
Imali su i druge izložene uređaje bele tehnike i sa većim popustom (i preko 30k), sa tom oznakom "poslednji komadi".
Inače nemam problema sa time što je nešto bilo u izlogu i sl. Naravno, zavisi šta je konkretno u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Novo mora da bude "zapečaćeno"..Sve druge priče su smešne.
Ne može ni prodavac nešto da smatra,dal hoće da otvori kupcu uredjaj ili neće.Dobio je on istrukcije dal sme ili ne .Čim ga otvori to nije novo.
 
ni to nije u redu, da se izlozena roba oznaci sa 'poslednji komadi'. treba lepo da pise ako se trude sa budu korektni, npr 'demo primerak' ili slicno, a ne da oznacava poslednje primerke, jer to opet dovodi do moje situacije. Odneli su uredjaj u petak inace, pa cemo videti da li i kad ce doneti novi-novi. Zapravo je i idiotski sto odnose pa kasnije navodno u drugoj turi donose, ali nisam hteo da insistiram i da se natezem dalje.
 
Ne vidim šta nije u redu. Možeš uvek na sajtu odnosno preko call centra da proveriš gde se taj poslednji komad nalazi, odnosno da li i gde je izložen. Daju i sasvim korektan popust (preko 20% u mom slučaju i to na onu nižu cenu), tako da je jasno da nije "novo novo".
Imaju posebnu oznaku ako je nešto outlet (sa tragovima korišćenja).
 
Sta mislite gde zavrsi roba koja ode na online, nekome se ne svidi i vrati je u roku od 14 dana? Pa sigurno ne ode na outlet ili gde vec, nego zavrsi u nekoj prodavnici kao regularna roba tj vrati se u prodaju, pa dok sam radio u WW neko vrati kabl jer mu neodgovara, otvoreno pakovanje, nista vratis mu novac ili zamenis za drugi, a ovaj sto ti je doneo vratis u prodaju, to tako ide, jer realno da nema tog izlazenja u susret kada se zeznes i kupis nesto sto ti neodgovara bilo bi mnogo vise pljuvanja i reci zasto neko nece nista da ti zameni ili vrati novac instant jer po proceduri, a i zakonu kada kupis u radnji prodavnica apsolutno ne mora nista da ti zameni na licu mesta vec to ide na reklamaciju pa makar kostalo i 500din, i ako je ispravno servis po defaultu ti odbija reklamaciju i mozes da se slikas, iskljucivo dobra volja prodavca da ti to zameni, a 90% njih ce ti zameniti ako se postavis normalno i normalno kazes, a ako budes drzak i bezobrazan, a takve sam najvise voleo, samo ode na reklamaciju pa se ti udaraj u celo, i ovo sto sam rekao vazi ako je roba ISPRAVNA, znaci radi, ali ti neodgovara ili nisi zadovoljan, da je neispravna to je vec nesto drugo i tu se slazem da je bilo raznih nebuloza, ali bar u mojoj radnji vecina reklamacija se uspesno zavrsavala, tek poneka je bila problematicna..

A sto se tice prodaje otvorenih uredjaja, ja sam prosle godine prodao 65AG8 koji je radio sigurno god ipo dana u radnji, a i prosli mesec sam prodao isti taj u drugoj radnji koji je isto radio minimum god dana, ljudi kupuju, i to je prvi isao skoro po full ceni, a drugi je vec bio snizen na foru poslednji komad, ali imaju 5god garancije, pa nisu puno ni razmisljali, a i ovako sam prodao tonu izlozenih sto dok sam radio u WW sto u Sony-u, tako da mali je procenat ljudi koji insistiraju na striktno fabricki zapakovanim, naravno svi to preferiraju, ali kada nema uzimaju i izlozen pogotovo kada ima ok cenu i 5god garancije.
 
Sta mislite gde zavrsi roba koja ode na online, nekome se ne svidi i vrati je u roku od 14 dana? Pa sigurno ne ode na outlet ili gde vec, nego zavrsi u nekoj prodavnici kao regularna roba tj vrati se u prodaju, pa dok sam radio u WW neko vrati kabl jer mu neodgovara, otvoreno pakovanje, nista vratis mu novac ili zamenis za drugi, a ovaj sto ti je doneo vratis u prodaju, to tako ide, jer realno da nema tog izlazenja u susret kada se zeznes i kupis nesto sto ti neodgovara bilo bi mnogo vise pljuvanja i reci zasto neko nece nista da ti zameni ili vrati novac instant jer po proceduri, a i zakonu kada kupis u radnji prodavnica apsolutno ne mora nista da ti zameni na licu mesta vec to ide na reklamaciju pa makar kostalo i 500din, i ako je ispravno servis po defaultu ti odbija reklamaciju i mozes da se slikas, iskljucivo dobra volja prodavca da ti to zameni, a 90% njih ce ti zameniti ako se postavis normalno i normalno kazes, a ako budes drzak i bezobrazan, a takve sam najvise voleo, samo ode na reklamaciju pa se ti udaraj u celo, i ovo sto sam rekao vazi ako je roba ISPRAVNA, znaci radi, ali ti neodgovara ili nisi zadovoljan, da je neispravna to je vec nesto drugo i tu se slazem da je bilo raznih nebuloza, ali bar u mojoj radnji vecina reklamacija se uspesno zavrsavala, tek poneka je bila problematicna..

A sto se tice prodaje otvorenih uredjaja, ja sam prosle godine prodao 65AG8 koji je radio sigurno god ipo dana u radnji, a i prosli mesec sam prodao isti taj u drugoj radnji koji je isto radio minimum god dana, ljudi kupuju, i to je prvi isao skoro po full ceni, a drugi je vec bio snizen na foru poslednji komad, ali imaju 5god garancije, pa nisu puno ni razmisljali, a i ovako sam prodao tonu izlozenih sto dok sam radio u WW sto u Sony-u, tako da mali je procenat ljudi koji insistiraju na striktno fabricki zapakovanim, naravno svi to preferiraju, ali kada nema uzimaju i izlozen pogotovo kada ima ok cenu i 5god garancije.
Nije "izlazenje u susret" da vratis ono sto je kupljeno online, to je zakonom uredjeno pravo kupca. Nemoj da shillujes za jadne prodavce, ako im ne odgovara da posluju po zakonu(koji priznajem, nije uvek posten, ali u ovoj konkretnoj situaciji jeste) onda neka posluju bez opcije online prodaje.

Ovaj deo, da ti servis po defaultu odbija reklamaciju, to je tek nelegalno. Ne moze po defaultu da neko gazi po tvojim pravima. Bolesno je druze da kazes da je dobra volja da poslodavac posluje po zakonu.
 
Iz teksta sam shvatio da je čovek taj deo pisao za kupovinu u radnji. Tada prodavac ne mora da zameni uređaj koji je ispravan.
U više radnji koje prodaju okov i sl. stolarski pribor, video sam da pored same kase piše da robu koja je ispravna ne menjaju.
 
Iz teksta sam shvatio da je čovek taj deo pisao za kupovinu u radnji. Tada prodavac ne mora da zameni uređaj koji je ispravan.
U više radnji koje prodaju okov i sl. stolarski pribor, piše pored same kase da robu koja je ispravna ne menjaju.
Izvinjavam se, nisam lepo razumeo.
 
Sta mislite gde zavrsi roba koja ode na online, nekome se ne svidi i vrati je u roku od 14 dana? Pa sigurno ne ode na outlet ili gde vec, nego zavrsi u nekoj prodavnici kao regularna roba tj vrati se u prodaju, pa dok sam radio u WW neko vrati kabl jer mu neodgovara, otvoreno pakovanje, nista vratis mu novac ili zamenis za drugi, a ovaj sto ti je doneo vratis u prodaju, to tako ide, jer realno da nema tog izlazenja u susret kada se zeznes i kupis nesto sto ti neodgovara bilo bi mnogo vise pljuvanja i reci zasto neko nece nista da ti zameni ili vrati novac instant jer po proceduri, a i zakonu kada kupis u radnji prodavnica apsolutno ne mora nista da ti zameni na licu mesta vec to ide na reklamaciju pa makar kostalo i 500din, i ako je ispravno servis po defaultu ti odbija reklamaciju i mozes da se slikas, iskljucivo dobra volja prodavca da ti to zameni, a 90% njih ce ti zameniti ako se postavis normalno i normalno kazes, a ako budes drzak i bezobrazan, a takve sam najvise voleo, samo ode na reklamaciju pa se ti udaraj u celo, i ovo sto sam rekao vazi ako je roba ISPRAVNA, znaci radi, ali ti neodgovara ili nisi zadovoljan, da je neispravna to je vec nesto drugo i tu se slazem da je bilo raznih nebuloza, ali bar u mojoj radnji vecina reklamacija se uspesno zavrsavala, tek poneka je bila problematicna..

A sto se tice prodaje otvorenih uredjaja, ja sam prosle godine prodao 65AG8 koji je radio sigurno god ipo dana u radnji, a i prosli mesec sam prodao isti taj u drugoj radnji koji je isto radio minimum god dana, ljudi kupuju, i to je prvi isao skoro po full ceni, a drugi je vec bio snizen na foru poslednji komad, ali imaju 5god garancije, pa nisu puno ni razmisljali, a i ovako sam prodao tonu izlozenih sto dok sam radio u WW sto u Sony-u, tako da mali je procenat ljudi koji insistiraju na striktno fabricki zapakovanim, naravno svi to preferiraju, ali kada nema uzimaju i izlozen pogotovo kada ima ok cenu i 5god garancije.
Kvalitetan ti je post, ali druze upotrebi TACKU kad zavrsis misao, pa krenes u drugu recenicu, zabole me glava citajuci ovo :D
 
Ti si taj ko ne razume. Sve je to uracunato u cenu. Kad se kupuje nesto novo onda je novo i tacka.
Kazem ja da ne razumes. Nijedan normalan prodavac ne bi otvorio TV, ti pogledao sliku i kazes, ne svidja mi se daj otvori drugi model. Hteo LG, sad bi Samsung, pa i taj da se otvori da se vidi slika. To vise nije novo, jer je pocepan fabricki selotejp kojim je zalepljena kutija. Onda se posalje TV koji se takav vrati u magacin i kao ovaj TV je radio. Svakako uvek moze da se bocne usb i potera servisni meni gde mozes da vidis da li je radio ili nije TV u ovom slucaju. Treca stvar u Srbiji ne postoji demo model (Televizori ili Bela Tehnika). Telefoni isto sem onih koji su na standu Huawei ili Samsung, neki imaju i Xiaomi.

Da smo vece trziste, pa da LG ili Samsung ili bilo koja druga kompanija kao u svetu daju 70% rabat, pa prodavnicu izadje TV 100e, kao sto se radi u inostranstvu, pa se oni tamo gastosi dice kao u Nemackoj sam kupio TV od 1000e za 700e jer je bio izlozen, a batica u Nemackoj ga dobio za 150e i tebe odrao, ti srecan otisao, on jos srecniji.
 
Kazem ja da ne razumes. Nijedan normalan prodavac ne bi otvorio TV, ti pogledao sliku i kazes, ne svidja mi se daj otvori drugi model. Hteo LG, sad bi Samsung, pa i taj da se otvori da se vidi slika. To vise nije novo, jer je pocepan fabricki selotejp kojim je zalepljena kutija. Onda se posalje TV koji se takav vrati u magacin i kao ovaj TV je radio. Svakako uvek moze da se bocne usb i potera servisni meni gde mozes da vidis da li je radio ili nije TV u ovom slucaju. Treca stvar u Srbiji ne postoji demo model (Televizori ili Bela Tehnika). Telefoni isto sem onih koji su na standu Huawei ili Samsung, neki imaju i Xiaomi.

Da smo vece trziste, pa da LG ili Samsung ili bilo koja druga kompanija kao u svetu daju 70% rabat, pa prodavnicu izadje TV 100e, kao sto se radi u inostranstvu, pa se oni tamo gastosi dice kao u Nemackoj sam kupio TV od 1000e za 700e jer je bio izlozen, a batica u Nemackoj ga dobio za 150e i tebe odrao, ti srecan otisao, on jos srecniji.
Zasto ne bi? Ako ce to da mu zagarantuje kupca, zasto ne bi to uradio? Ne mora prodavac da bas svakim potezom pravi profit kako bi imao uspesan biznis. Ti proizvodi koji su otvoreni idu posle u izlozbeni prostor, ne bacaju se.

Na kraj krajeva, ako poslodavac tim otvaranjem/stavljanjem televizora u izlozbeni ne moze da postuje prava kupaca na drugu stranu, a da ostane likvidan, neka onda odbije da otvori/smanji izlozbeni prostor pa nek se onda preracuna da li je likvidan kad vidi koliko mu se smanjio obim trgovine naspram smanjenih troskova.
 
U skoro svim većim, normalnim (ne-online) prodavnicama prodaju se modeli televizora koji su u toj radnji i izloženi. Prošetaš se, vidiš i eventualno kupiš. Pred tobom ga onda otvore iz nove kutije, proveriš da li je sve OK (mrtvi pikseli i sl.) i to je to.
Svako ima pravo da to iskoristi samo da bi pogledao i testirao TV, pa da onda kupi online iz nekog podruma ili od radnje koja nema ništa izloženo. U tom slučaju ima najviše šansi da se dobije TV koji je neko iz nekog razloga vratio, da se odugovlači do krajnjih rokova i sl.
 
Poslednja izmena:
Zasto ne bi? Ako ce to da mu zagarantuje kupca, zasto ne bi to uradio? Ne mora prodavac da bas svakim potezom pravi profit kako bi imao uspesan biznis. Ti proizvodi koji su otvoreni idu posle u izlozbeni prostor, ne bacaju se.

Na kraj krajeva, ako poslodavac tim otvaranjem/stavljanjem televizora u izlozbeni ne moze da postuje prava kupaca na drugu stranu, a da ostane likvidan, neka onda odbije da otvori/smanji izlozbeni prostor pa nek se onda preracuna da li je likvidan kad vidi koliko mu se smanjio obim trgovine naspram smanjenih troskova.
Kako ce da mu zagarantuje kupca? “Ako ti otvorim moras da kupis”?
Ako zelimo uvek novo, onda je resenje da se ne daje otvaranje proizvoda. Ja prvi ne volim da mi daju raspakovan primerak bilo cega.
Ali je to sa vracanjem robe koja je online kupljena postalo vrlo tesko. Nase prodavnice deru i imaju ogromne marze i nema zakona da ih natera da otvarane stvari vrate u prodaju po snizenoj ceni.
Prisustvovao sam scenama gde kupac trazi da mu se otvore tri kutije od telefona da bi izabrao boju za sebe koja mu je najlepsa. Onda, po tvom, prodavac za ostala dva odmah da stavi -30%?
 
Ne,ne otvara mu.Mislim samo idi0t bi mu otvorio tri proizvoda da on izabere jedan.
Zna se kako se bira boja i slične gluposti..
Interesentne ličnosti i taj što mu je otvorio,i taj što je tražio...
 
Kako ce da mu zagarantuje kupca? “Ako ti otvorim moras da kupis”?
Ako zelimo uvek novo, onda je resenje da se ne daje otvaranje proizvoda. Ja prvi ne volim da mi daju raspakovan primerak bilo cega.
Ali je to sa vracanjem robe koja je online kupljena postalo vrlo tesko. Nase prodavnice deru i imaju ogromne marze i nema zakona da ih natera da otvarane stvari vrate u prodaju po snizenoj ceni.
Prisustvovao sam scenama gde kupac trazi da mu se otvore tri kutije od telefona da bi izabrao boju za sebe koja mu je najlepsa. Onda, po tvom, prodavac za ostala dva odmah da stavi -30%?
Niko ti ne garantuje nista u zivotu, pa tako je i trgovini. Niko ti ne garantuje da ce veci izlozbeni prostor da ti dovede vise kupaca, kao ni opcija za otvaranje pre kupovine ili opcija online kupovine. Na prodavcu je da uradi istrazivanje trzista i na osnovu njega razvije svoju poslovnu strategiju koja moze da ukljuci ove tri stvari, ali ne mora.
 
Tacno tako.
Kod nas je situacija malo slozenija samim tim da 6-7 ogromnih (najvecih) trgovina pripada jednoj firmi i iskreno mislim da ih bas briga za postovanje kupaca sto se vrlo jasno vidi iz ove teme.
Da postoji malo veci izbor pa da ih bojkotujemo dok se ne opamete ali ovako vecina ljudi gleda bilo kakvu ustedu (sto je i normalno) i oni su logican izbor.
 
Ja ove iz naslova bojkotujem u 95% slucajeva. Jedino za robu do 5000 dinara gde me briga za garanciju kupim ali samo na debelom popustu. Isto vazi i za CT/Gigatron. Inace su matorci (stariji od 75og godista) bili mnogo bolji prodavci a bogami i ljudi. Dok su oni radili PC robu bilo je mnogo bolje i to u doba sankcija i mnogo manje potraznje. Bili su i tehnicki potkovani, buzdovani sto se danas zovu prodavcima tehnike veze nemaju. Nekad su streberi valjali kompove a danas ih prodaju deca dizelasa i sitnih svercera cigara i goriva.
 
Izvinjavam se za off!!! Elem je zna neko kad je bio ovaj nenormalni popust od po -50%
 
Poslednja izmena:
Otvaranjem proizvoda i povećanjem izložbenog prostora ne dovlačiš kupce već gledače (štipače pijačnim rečnikom napisano) koji kupuju online i takvi jure po prodavnicama da se otvori kutija da vide na šta liči proizvod. Da ih pitaš da li znaju neku karakteristiku proizvoda teško da bi odgovorili bilo šta ali znaju gde je jeftinije. Kolega je u nekom od prethodnih postova imao lep komentar da mora da izvrti gomilu tel. brojeva i sajtova da vidi gde ima izložen model jer zna šta ga interesuje a ne bap u radnju i daj da vidim, otvaraj.
 
...

A sto se tice prodaje otvorenih uredjaja, ja sam prosle godine prodao 65AG8 koji je radio sigurno god ipo dana u radnji, a i prosli mesec sam prodao isti taj u drugoj radnji koji je isto radio minimum god dana, ljudi kupuju, i to je prvi isao skoro po full ceni, a drugi je vec bio snizen na foru poslednji komad, ...
Pa ljudi baš i pričaju da je ovo obmanjivanje kupca.

EDIT: Baš bih voledo da vidim šta bi radili da su kupci bili malo tehnički pismeniji pa pogledali working hours u settings. Ja lično sam to uradio kad sam kupio TV i vratio bih ga da nije pisalo 0, jer je bio oglašen i kupio sam ga kao NOV i NEKORIŠĆEN, a ne DEMO IZLOŽBENI PRIMERAK koji je radio i akalo ga i živo i neživo godinu i više dana.
 
U ovom slučaju kupac je video i znao da kupuje izloženi model. E sad, zašto ljudi tada ne traže popust ili bar da vide koliko je radio, ne znam. Često se ljudi i stide da potraže popust kada razgovaraju u radnji, ili prosto ne znaju kako to da urade na normalan (fin) način.
 
Nazad
Vrh Dno