Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ja pisao u PS5 temi o ovome i bukvalno me napljuvase tamo, kako sam ja hejter, kako ja jedini imam problem sa njima (a ja tamo ni ne kupujem od kad postali bracini indijanci)...
Kad kupljeni proizvod radi, sve je ok, videcemo ako/kad bude doslo do potrebe za reklamacijom...
Mada vidimo da ovde neki i plate proizvod pa ga ne dobiju.

Korbar, reci nam makar koji je proizvod u pitanju, koji si platila, a nisi dobila.
 
Ja pisao u PS5 temi o ovome i bukvalno me napljuvase tamo, kako sam ja hejter, kako ja jedini imam problem sa njima (a ja tamo ni ne kupujem od kad postali bracini indijanci)...
Kad kupljeni proizvod radi, sve je ok, videcemo ako/kad bude doslo do potrebe za reklamacijom...
Mada vidimo da ovde neki i plate proizvod pa ga ne dobiju.

Korbar, reci nam makar koji je proizvod u pitanju, koji si platila, a nisi dobila.
Kuhinjski aspirator. I to od onih skupljih pošto sam se zainatila da rešim problem kuhinjskih isparenja. Baš sam ga rešila, ubilo se... 😆 Znači, posluju po principu Take money and run.
Drago mi je što sam naišla na ovaj forum, naravno, ne što toliko ljudi ima problem sa njima, nego što sam uočila neke obrasce u njihovom "poslovanju". Treba to pustiti na sva zvona.
Post automatically merged:

Naravno, tek nakon ovoga sam shvatila da silni ljudi iz mog okruženja imaju krajnje negativna iskustva sa Tehnomanijom. Ali dosta njih ide onom logokom da neće da se nervira, pa oprosti ako je nešto niže vrednosti. Razumem i to, ali moj slučaj nije takav.
 
Au, šta sve čovek ovde može da pročita...
Moj slučaj još traje i završiće se na sudu, već sam preduzela korake, s tim što imam nameru da tražim povraćaj novca i nadoknadu nematerijalne štete. Još ću razmisliti koliko vrede pokidani živci. Naravno, Tehnomanija će platiti i troškove suđenja. I to neće biti potrošački spor nego ću ih tužiti za krivično delo prevara i krađa.
Da ne idem previše u detalje zbog samog spora, ali uzeli su dobre pare i nisu mi isporučili proizvod bez obrazloženja. Ne mogu da dobacim dalje od kol centra. Uložila sam reklamaciju, obavestila tržišnu i dva udruženja za zaštitu potrošača. Jedno od njih je reagovalo, ali su stigli dokle i ja. Moj advokat tvrdi da je ovo prevazišlo potrošački spor i da su druga dva krivična dela u pitanju. Radujem se suđenju, a prethodno ću kroz medije obavestiti javnost o detaljima. Pozdrav svima i ne posustajte u borbi protiv nesavesnih trgovaca. I naravno, nikada ne kupujte u Tehnomaniji.
Koliko sam ja čuo vlasnik Tehnomanije je veoma blizak ****** (ne bih da dotičem neke teme, a i mogu me cenzurisati), tako da jedino u Strazburu ili negde tako da pokreneš spor... javi svakako ovde (ne pratim nešto medije:)), baš me zanima šta će biti
 
To je nesto mozda lokalno.

Jer nema logike da gase poznati WinWin brend, dosta poznatiji od same Tehnomanije, rekao bih.
Mozda ih preimenuju u Tehnomanija Mini Market :D, il tako nesto, neki rebrand urade.
 
04.03.2021. prijavio reklamaciju za mesec dana staru mašinu za sušenje da ne radi kako bi trebala, curi voda. Ovlašćeni servis utvrdio da je potrebna popravka. Ja u startu tražio povraćaj novca. Danas posle više od 30 dana inače zakonskog roka za rešavanje reklamacije korisnička podrška ponovo traži ugovor o kupovini na daljinu, garanciju itd i obaveštava me da su citiram "prosledili smo Vaš zahtev i svu dokumetaciju nadležnoj službi. Svakako ćete dobiti SMS obaveštenje da Vam je otvorena reklamacija (u skladu sa procedurom),
o svim koracima rešavanja bićete blagovremeno obavešteni."
Umesto da reše, zatvore reklamaciju oni je tek otvaraju.
 
Čekaj, kažu da su prosledili SVU tvoju dokumentaciju nadležnoj službi a istovremeno ti traže ugovor o kupovini na daljinu, garanciju itd? Koji su to carevi... Pa šta su onda prosledili?
 
Razvlače, čini mi se da sa ponovnim otvaranjem reklamacije pokušavaju da dobiju još 30 dana. Zvao sam ih i pisao da objasne šta to znači i da poštuju rok koji je već istekao. Čekam sad odgovor.
 
Moj savet ti je da ne čekaš.
Meni su danas konačno vratili novac za aspirator, ali tek pošto sam im poslala opomenu pred tužbu, 31.03. Nakon toga su rešili slučaj za dva dana. I bili veoma ljubazni. Da ne pričam da su mi prethodno odgovorili na reklamaciju tako što su naveli da nisu u mogućnosti da mi isporuče proizvod, ali ne mogu ni da mi vrate pare. (!?!)
Nečuveno.
Nikada više ništa u Tehnomaniji
 
Danas sam ih ponovo zvao jer mi je stigao e-mail u kom piše da tražim popravku. Operater koji se javio kao da je pao sa Marsa kaže da reklamacija teče od danas a prethodne tzv. tikete ne zna da objasni. Da skratim posle ovog razgovora zove me ovlašćeni servis i pita u čemu je problem sa mašinom. Ja odgovorim da je servis već reagovao i operater pronalazi radni nalog i vidi da je sa njihove strane odrađeno sve i da su oni tek sada dobili poziv od strane Tehnomanije.
Znači ili Tehnomanija nije prosledila nalog servisu koji sam ja zvao da bi proverio šta se dešava jer ne dolaze ili servis nije prosledio Tehnomaniji šta su odradili. Ajde da sačekam još dan ,dva.
 
Nazalost ovde je jos uvek najsigurnije kupovati po principu dodjes vidis platis. On line kupovina je macka u dzaku, eventualno placanje pouzecem pod uslovom da moze da se otvori proveri proizvod.
 
eventualno placanje pouzecem pod uslovom da moze da se otvori proveri proizvod.
Ovo ne moze da prodje ni kod jedne kurirsku sluzbe.

Bio sam narucio staklenu bocu sa slavinom (za drzanje vode), dobijem paket mislim preko Daily-ja (nije ni bitno) i cujem kako nesto zvecka.
Sad mozda je pukla boca, a mozda se slavina otkacila (odlepila se, jer se ona montira zasebno) pa landara po paketu.

I ja pitam kurira, sta sad da radimo, kaze on, ako otvoris paket moras i da platis jer ja ne smem u magacin otvoren paket da vratim.
Ja odlucio na siguricu, da ne preuzmem paket.

A bio sam vec narucio istu takvu bocu koju nedelju ranije iz Emezzete, primio paket, delovao da je sve ok.
Zena napunila do pola bocu i puf, otpade donji deo boce, dakle ili je felerican primerak bio ili je boca ostecena tokom transporta, ali se nije jasno videlo.
Pisao Emezzeti, iskulirali me najstrasnije :D
 
Znam da ne moze za kurirske sluzbe mislio sam na prodavce koji imaju svoju dostavu. Konkretno tehnomanija i gigatron su bar ranije imali svoju dostavu.
Nisam odavno nesto porucivao pa ne znam da li sada i oni koriste kurirsku sluzbu.
 
Koriste kurirske službe.
Danas stigao e-mail od korisničke podrške da je reklamacija rešena i da je odobren povraćaj novca. Kontaktiraće me iz Tehnomanije. Da vidim za koje vreme. Inače na viber je stigla poruka da je odobrena zamena.
 
porucio sam sa sajta jednog od najvecih prodavaca (ne znam jel dozvoljeno objavljivati ime) bateriju-punjac. stigne kutija koja je otpakivana pa vracano unutra. pozalim se i kazu slikaj posalji slike itd i od tada dva dana se nista ne desava. u principu uredjaj je neostecen i radi, ali realno bas sam razocaran nivoom usluge, pre svega uvaljivanjem otpakivane robe bez najave.
 
Moguće da je neko vratio jer mu se jednostavno ne sviđa, a u suštini je uređaj ispravan... Ja sam tako prošao sa blenderom i vidljivim ogrebotinama
 
E pa to vam je ono 14 dana za vraćanje. Svima odgovara, ali nikome ne odgovara. Kad drugi neko dobije uredjaj onda problem. Loš su zakon napravili sa tim.
 
e to je sustina .. zovu me jutros, covek se izvinjava (imao je smrtni slucaj kaze) sto se nijr javljao. elem poslace kurira da odnese B robu, a posle ce poslati drugog da donese A robu.
 
To sto je roba otpakovana ne mora da znaci da je polovna outlet roba.

Budite realni, svi mi u radnji volimo da pogledamo robu i ne kupimo svaki put, naravno da je to nekorisceno i novo.
 
Ne mora da bude polovna (korišćena), ali jeste B-, demo, outlet-roba, i treba da se prodaje kao takva. Tv, računari i sl. koji stoje upaljeni su itekako i polovni.
 
Otkud ti to da je otpakovana roba isto sto i demo?

Apsolutno nije,
samo ocekujem da napravite razliku izmedju necega sto je otpakovano i necega sto je bilo izlozeno (demo), i do toga sto je neko vratio (outlet)

primer:
mozes da dodjes u radnju i da trazis da vidis uredjaj u crvenoj verziji i ako oni imaju izlozenu samo plavu.
Prodavac moze da te odjebe (i ti ces da budes ljut) ili verovatnije je da otvori i da ti pokaze i ako ces ti na kraju da kupis neki drugi model.

Nije to polovno i ne baca se u kantu, to je nova roba.
Toliko ste zatrovani time da ce neko da vas prevari da je to strasno.
 
e to je sustina .. zovu me jutros, covek se izvinjava (imao je smrtni slucaj kaze) sto se nijr javljao. elem poslace kurira da odnese B robu, a posle ce poslati drugog da donese A robu.
Nadam se da ce tako da bude. Kada sam kupovao TV, pri potvrdi porudzbine na pitanje jel dobijam neotpakovano sam dobio usmeno uverenje da je tako. Kurir je doneo ugruvanu, selotejpom nespretno lepljenu kutju koju sam preuzeo jer sam za tu cenu racunao na outlet robu. Ai je ruzno sto lazu a ne trepnu.
 
Nije to polovno i ne baca se u kantu, to je nova roba.
Toliko ste zatrovani time da ce neko da vas prevari da je to strasno.
Ne zanima me da li će neko da proba da me prevari, da uvali polovno ili šta god, kad plaćam punu cenu očekujem proizvod u fabričkom pakovanju. Razumem da neki proizvodi mogu da se otpakuju za pokazivanje, i posle vrate maltene originalno, i to mi je ok, ali sve što ima sigurnosne nalepnice, celofane, i komplikovano pakovanje koje ne može da se vrati uzimam isključivo neotpakovano. Izlaganje, pokazivanje, prava pri kupovini na daljinu i ostalo je u svakom slučaju uračunato u ukupnu cenu.
 
Onda ne kupuješ online, jedina sigurna opcija
 
Ne zanima me da li će neko da proba da me prevari, da uvali polovno ili šta god, kad plaćam punu cenu očekujem proizvod u fabričkom pakovanju. Razumem da neki proizvodi mogu da se otpakuju za pokazivanje, i posle vrate maltene originalno, i to mi je ok, ali sve što ima sigurnosne nalepnice, celofane, i komplikovano pakovanje koje ne može da se vrati uzimam isključivo neotpakovano. Izlaganje, pokazivanje, prava pri kupovini na daljinu i ostalo je u svakom slučaju uračunato u ukupnu cenu.
Sta mislis kada bi se sve drzalo u kutijama?
Kako bi kupio nesto, a da ne vidis?

To bi bilo super, imas dva coveka (cene mogu da idu dole, jer ne moras da imas toliko zaposlenih), jedan na kasi, jedan donosi i svi zadovoljni, a od recenzija na netu bi znao sta je dobro da se kupi sem ako nije Youtube kanal ucario neke pare od dobavljaca/proizvodjaca.
 
Kao što sam napisao, sve je uračunato u cenu, i ti izložbeni primerci, i troškovi prostora i radnika, i mogućnost vraćanja robe na daljinu - svi ti troškovi su već uračunati u konačnu cenu. Ja kad kupujem nešto novo očekujem da to i bude novo.
Inače živim u selu, nemam veliki izbor radnji u blizini, i maltene sve naručujem preko neta (da, na osnovu Youtube recenzija). Samo jednom sam greškom dobio korišćen uređaj, sve ostalo mi je stiglo novo-neotpakovano.
Nije mi problem da uzmem ni nešto izloženo (nekorišćeno) ukoliko mi odgovara, ali očekujem da takve stvari platim manje, i ne želim da mi se takve stavi uvaljuju kao nove bez obaveštenja.

Slanje raskupusanog blister pakovanja (odakle je i krenula diskusija) kao nečeg novog je čist bezobrazluk.
 
Nazad
Vrh Dno