Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Istekla mi je ugovorna obaveza, na koji telefon kontaktiram da me pozovu oko uslova produženja ugovora? Da li je to 064733?
Da li je to efikasnije ili bolje mail da se šalje?
Pretpostavljam da moze da se dobije 1 mesec za dinar za Omorika 1
Tako je, 064733 ili zahtev u poslovnici.
Može do 3 meseca po 1 din.
 
NIKAKO NE RASKIDAJ UGOVOR KOD STAROG OPERATERA NITI PREBACIVANJE NA PREPAID!

Jel moze pojasnjenje zasto ne... Meni uskoro isto istice UO, to mi je sekundarni broj koji sam koristio za posao i vise mi nije ni bitan, ne planiram da produzim ugovor niti mi je sam broj bitan...

Sad mi nije jasno, zar se pred istek UO ne trazi raskid ili tako nesto, jer koliko znam posle isteka UO ako ga ne produzis naplacuju uslugu po regularnoj ceni...
 
Šta se desilo sa zmaj tarifom i moravama 1 i 2? Gledam sad na sajtu, ne postoji opcija da se izaberu.
 
u avgustu mi istice ugovor, da li i koliko ranije mogu da trazim novi ugovor na manju tarifu,da li neko ima iskustva sa trazenjem nekih povlastica za obnovu ugovora ako se ostaje na istoj tarifi
trenutno sam na omorika 2
 
Да ли НЕТ ЛИМИТ улази у цену која је објављена на сајту или се додарно наплаћује 99 динара?
 
Dodatno se naplaćuje.
 
Прошли угвор ми је био мањи за 99 дианра када сам отказао ту услугу.

Кад се кликне на њихову информацију нигде не пише да се ради о додатној услузи.
Једна од већих правара.

Да сам то знао никад не би узимао други на постпејд који сам везао уз Оморику кад је била промоција.
Радници се у псоловницама праве добрано блесаваи по многим питањима.

ПС
Хвала на одговору
Post automatically merged:

Šta se desilo sa zmaj tarifom i moravama 1 i 2? Gledam sad na sajtu, ne postoji opcija da se izaberu.
Данас сам био у пословноци, да пригворим на рачун, пао им је систем.
Поставио сам то питање.
Кажу да тарифе остају али да мењају неке услове.
Е сад, коико им је веровати.
Фирма им је изгледа у тоталном расулу
 
Poz, evo sada sam zvao MTS iz razloga jer sam isto video da su nestale tarife Morava i Zmaj i receno mi je da ih na portalu nece vise biti ali ako neko bas hoce specijalno te tarife da moze da ih uzme i ako zeli uredjaj uz Moravu ili Zmaj da se to mora evidentirati preko call centar.

Ono sto sam video da su sve cene telefona podigli u Omorika paketima.
 
Кад сам потписивао нов уговор узео сам Оморики 1 и Мораву 1 у промоцији за 1 динар на 12 месеци.
Тажио сам да ми стижу оба рачуна на мејл односно електронски. Тражио сам да се ти рачуни раздвоје.У јануару ми стиже један рачун на кућу и мејл, уместо два рачуна.
У јанураском рачуну нису ми наплатили оних 50 динара који иду на кућну доставу.


У међувремену их зовем и тржим појашњење. кажу да је све то на једном рачуну, што се на дотичном рачуну не исказује. Тражим да се фебруски рачуни раздвоје како би онај други рачун плаћао месечно уместо 1 динар, пар стотина динара сваког месеца.
Оператер почиње да ми нуди савете да ми она то не предлаже. Уз моју опску да нисам од ње тражио никакве савете, она и даље наставља причу.

Отварам синоћ апликацију и гледам рачун видим да је урачунато 50 динара за кућну доставу у фебруару.
На другом телефону за други број рачуна за месец фебруар нема.
Поново изгледа нису раздвојили рачуне како сам тражио.

Сад најгоре прошли месец (јануар) сам намерно претплатио услугу пар стотина динара више.
Уместо да рачун буде нижи за пар стотина динара, он је остао исти, чак и увећан за кућну доставу.
 
Poz, evo sada sam zvao MTS iz razloga jer sam isto video da su nestale tarife Morava i Zmaj i receno mi je da ih na portalu nece vise biti ali ako neko bas hoce specijalno te tarife da moze da ih uzme i ako zeli uredjaj uz Moravu ili Zmaj da se to mora evidentirati preko call centar.

Ono sto sam video da su sve cene telefona podigli u Omorika paketima.
Mora da se nadoknadi gubitak profita promocijom Kuća časti. Godinu dana ugovovora po dinar za jedne će platiti drugi korisnici.
 
Meni za mesec dana istice ugovor i znam samo da cemo se izgleda posle 25 godina saradnje razici. Ne znam koliko cu se prevariti ako broj prenesm kod VIP-a ali svuda je bolje postalo nego kod MTS-a.

Juce me zovu povodom isteka ugovora da mi gospodja da ponudu da popisem novi ugovor i sve sto mogu da mi ponude je max 1 mesec da ne platim mesecno odrzavanje za mts dok ratu za telefon to moram obavezno da platim ako bih uzeo uredjaj.

Ne zele da naprave nikakve iskorake u ponudi da bi me zadrzali nego teraju svoju pricu da imaju novog dobavljaca za telefone i da on ne daje posebne pogodnosti za telefone, nego cena koja jeste tu platis.

Koristim Morava 1 paket jer mi ne treba vise i od nedavno nema vise u ponudi ni besplatnih minuta koji su tu inace bili od kada je sveta i veka u mts paketima, da imas besplatan razgovor izmedju mts korisnika, to je od prosle godine mislim izbaceno.
 
Ја сам се зезнуо што сам број који користи мајка пребацио са припејда на постпејд. Сад наредне две године.... Нема везе живот иде даље.
Међутим онај ко није добио никакве бенефите односно попусте може без проблема да раскине уговорну обавезу кад хоће и пређе код другог оператера. Уколико неко нађе неку повољнију опцију и да има мало више живаца.
Биће мало перипетије, али закон је ту више него јасан.
 
Ја сам се зезнуо што сам број који користи мајка пребацио са припејда на постпејд. Сад наредне две године.... Нема везе живот иде даље.
Међутим онај ко није добио никакве бенефите односно попусте може без проблема да раскине уговорну обавезу кад хоће и пређе код другог оператера. Уколико неко нађе неку повољнију опцију и да има мало више живаца.
Биће мало перипетије, али закон је ту више него јасан.
U tom slučaju morao bi da plaća penale za prevremen raskid ugovora. Bikvalno, da otplati preostalu ugoornu obavezu.
 
Ljudi ovo sa MTS je postao pravi cirkus. Znam tacno da sam gledao cene telefona pre neki dan i da je Mi 10T Lite u Morava 1 paketu kostao 1600 dinara da se uzme, sada nebitno da li odbrali Omorika 1 ili Soko telefon kosta 1760 dinara, a ako je neko gledao pa zapazio onaj matori telefon na tipkice Alcatel 2019G Senior koji je deljen za 1 dinar u bilo kojoj tarifi sada isti kosta mesecno 185 dinara i tako na 24 mesecne rate.
 
Кад сам потписивао нов уговор узео сам Оморики 1 и Мораву 1 у промоцији за 1 динар на 12 месеци.
Тажио сам да ми стижу оба рачуна на мејл односно електронски. Тражио сам да се ти рачуни раздвоје.У јануару ми стиже један рачун на кућу и мејл, уместо два рачуна.
У јанураском рачуну нису ми наплатили оних 50 динара који иду на кућну доставу.


У међувремену их зовем и тржим појашњење. кажу да је све то на једном рачуну, што се на дотичном рачуну не исказује. Тражим да се фебруски рачуни раздвоје како би онај други рачун плаћао месечно уместо 1 динар, пар стотина динара сваког месеца.
Оператер почиње да ми нуди савете да ми она то не предлаже. Уз моју опску да нисам од ње тражио никакве савете, она и даље наставља причу.

Отварам синоћ апликацију и гледам рачун видим да је урачунато 50 динара за кућну доставу у фебруару.
На другом телефону за други број рачуна за месец фебруар нема.
Поново изгледа нису раздвојили рачуне како сам тражио.

Сад најгоре прошли месец (јануар) сам намерно претплатио услугу пар стотина динара више.
Уместо да рачун буде нижи за пар стотина динара, он је остао исти, чак и увећан за кућну доставу.
ja sam zbog spajanja racuna imao veliki problem sa njima koji i dalje ne mogu da resim...prvo 2 meseca stizao 1 racun,a po jednom broju bio dug 10.000 i kada su razdvojili sve pomesali na novom broju ostao dug..pa kada su bile neke uplate sve su pomesali gde treba da idu..20 reklamacija i dalje problem nisu resili...duze taj stariji broj za 10.000 a npr 5 je uplaceno i te uplate otisle na novi broj,i salji dokaze,izvode slike uvek isti automatski odgovor neka glupost...najveci problem danas je sto ne mozes da dodjes do odgovorne osobe i da popricate,vec samo mejlovi i pozivi,a ovi u poslovnicama nemaju pojma niti moc odluke za bilo sta...
 
Ljudi ovo sa MTS je postao pravi cirkus. Znam tacno da sam gledao cene telefona pre neki dan i da je Mi 10T Lite u Morava 1 paketu kostao 1600 dinara da se uzme, sada nebitno da li odbrali Omorika 1 ili Soko telefon kosta 1760 dinara, a ako je neko gledao pa zapazio onaj matori telefon na tipkice Alcatel 2019G Senior koji je deljen za 1 dinar u bilo kojoj tarifi sada isti kosta mesecno 185 dinara i tako na 24 mesecne rate.
Kakve dileje ovi u telekonju, stvarno treba bežati od njih glavom bez obzira. Promenili su način na koji računaju cenu tarife i telefona, kad se kupuje i uređaj i usput poskupeli sve telefone, a napisali da je sa popustom kao. Oni stvarno misle da smo mi veverice?
 
Сад сам се вратио из пословнице.
Да ли знате да од Јануара 2021 године ако извршите претплату она се неће обрачунати за следћи рачун.
Тако што ће се рачун умањити за тај износ претплате.
Верујем да данас велики део људи плаћа рачуне елекронским путем и заокружи неку већу цифру.
Мораћете да пишете моблбу да вам се коригује рачун или врате паре.


Слободно могу рећи да се Телеком бави једном врстом преваре ако прође прође.
Већина људи неће то ни приметити нити реаговати.
У 21 веку овакво пословно понашање је нешто што се граничи са здравим разумом.

У Пословницу сам отишао зато да би раздвојио рачун за два броја.
Због тога што би на другом броју (промоција 1 динар годину дана) био у претплати, а систм више не прпознаје пртетплату.
Сад морам да пишем молбу да ми се одобри да сваки месец могу да плаћам одређени износ у наредне две године.
Иначе да сам знао да ово не може сигурно не би узимао други број на уговор.
 
Može li neko da mi pojasni MTS debilizam?

Dogovorim sa mts "službom za spasavanje korisnika" produžetak OU u mts-u sa paketom O2 na dve godine, benefit prva tri meseca po dinar. Stiže mi račun, pogađate račun nije dinar.
Šta raditi a ne pozdraviti im bližnju familiju? Molim za savet.
 
У уговору то мора да пише
Može li neko da mi pojasni MTS debilizam?

Dogovorim sa mts "službom za spasavanje korisnika" produžetak OU u mts-u sa paketom O2 na dve godine, benefit prva tri meseca po dinar. Stiže mi račun, pogađate račun nije dinar.
Šta raditi a ne pozdraviti im bližnju familiju? Molim za savet.
У угвору то мора да пише.
Једино ако нисте плаћали неке услуге телефоном. само тад цена може бити већа..

Мајци су одоврили БОКС палет на три месеца по динар у пословници су штампали посебан део угвора зато што то није била промоција, него посебно одобрење од Телекома.

Уколоко имате било који доказ да су вам одобрили да плаћате 3 месеца по динар, то можете да искористите или да то проследите одговарајућој агенцији.
Укоко су вам то рекли телфонским путем, разговоре би требало да снимају, то се може тражити да се преслуша.
 
У уговору то мора да пише

У угвору то мора да пише.
Једино ако нисте плаћали неке услуге телефоном. само тад цена може бити већа..

Мајци су одоврили БОКС палет на три месеца по динар у пословници су штампали посебан део угвора зато што то није била промоција, него посебно одобрење од Телекома.

Уколоко имате било који доказ да су вам одобрили да плаћате 3 месеца по динар, то можете да искористите или да то проследите одговарајућој агенцији.
Укоко су вам то рекли телфонским путем, разговоре би требало да снимају, то се може тражити да се преслуша.
Telefonskim putem. Hvala na instrukciji.
 
Može li neko da mi pojasni MTS debilizam?

Dogovorim sa mts "službom za spasavanje korisnika" produžetak OU u mts-u sa paketom O2 na dve godine, benefit prva tri meseca po dinar. Stiže mi račun, pogađate račun nije dinar.
Šta raditi a ne pozdraviti im bližnju familiju? Molim za savet.
Taj mesec po dinar krece od sledeceg 1. u mesecu u odnosu na mesec u kom je potpisan ugovor. Ako je ugovor potpisan sredinom februara, tek od racuna za mart ce biti po 1din, i naravno kod mts-a ne moraju da pisu ti benefiti u ugovoru, bar do sada je kod mene bio takav slucaj.
Evo, ja sam potpisao ugovor 29.1 i vidim malopre na portalu da je racun za februar obracunat sa benefitom, tj. 1din...
 
Ja potpisao u decembru novu UO na 24 meseca, račun za decembar obračunat normalno, januaru trebao da bude 1 dinar, naravno stigao ne ceo iznos, podneo reklamaciju 10. januara još ništa. U ugovor ne unose pogodnost koliko meseci je po dinar, to i jeste problem. Meni su proverili nije ni unešeno u sistem, rekli su da će preslušati razgovor agenta, ali ko zna kad će to biti. ako u ponedeljak ne reše, podnosim prijavu tržišnoj inspekciji, reklamaciju moraju da reše u roku od 15 dana što je bilo 21. januara.
 
Taj mesec po dinar krece od sledeceg 1. u mesecu u odnosu na mesec u kom je potpisan ugovor. Ako je ugovor potpisan sredinom februara, tek od racuna za mart ce biti po 1din, i naravno kod mts-a ne moraju da pisu ti benefiti u ugovoru, bar do sada je kod mene bio takav slucaj.
Evo, ja sam potpisao ugovor 29.1 i vidim malopre na portalu da je racun za februar obracunat sa benefitom, tj. 1din...
Od 1. ferbuara je krenuo ugovor. Nadam se da je reč o tome.
Još jedna zanimljivost: uzeo sam promociju 12 meseci za 1 din. uz pridružen postpaid ibroj sa O1 umesto da stigne račun 1 din. i za njega stigao račun 735 din. Izgleda su rešili da prepolove odmah račun od 1399 din.
Trebalo bi prvih 12 meseci po dinar a zatim narednih 12 meseci puna cena tj. 1399.
 
Top ponuda. Morava i Zmaj paketa nema u ponudi. Po ceni od 1399rsd uz ugovor moze i mob na rate. Cena Huawei Y6 725rsd. Mozda i nije tako top. Ne znam. Uz morava 1, 2 isti mob je bio max 450 din u zavisnosti od izbora tarife. E da, izgleda i uz box ostaje ista cena paketa ako se uzme uredjaj.
 
Moja zena je pocetkom februara obnovila ugovor za Omorika 1 paket i uzela Redmi Note 9. Placa 2400 din(2000 tarifa i telefon 400). Sad vidim da je Omorika 1 1399d a sam telefon 1200 dinara mesecno. To mu ispada 2600d. Nema vise telefona za 1 dinar. Jedino su sad sve tarife kao sa popustom tj realne su cene.Sad je sve jedno koju tarifu imas jer je cena telefona ista za sve tarife.
 
Ljudi uglavnom iznose neke primedbe, propuste i nezadovoljstva kao iskustva, valjda se to vise pojimi pa se utoliko i vise iznosi, pa kada se ta iskustva skupe na gomilu deluje da se "svi" zale.

Ja sam bio nekih 7 godina u Vipu, nikada nikakav problem, niti sa mrezom, niti sa racunima, retko sam imao potrebu za korisnsickom podrskom koja je brzo reagovala, i na kraju sam otisao jer nisu hteli da izadju u susret prilikom obnove UO...
I sad kad iznesem tu cinjenicu da su me otresli, deluje jelte da je ta jedna stvar jaca od svega prethodnog i da sam otisao kao nezadovoljni korisnik, a nisam, samo sam presao jer sam u tom momentu imao bolju opciju...
Tako da mislim da je sve to manje-vise isto, jedino mi deluje da kod Telenora ima najmanje tih nekih primedbi, ali opet smatram da on recimo ne daju previse za trazeni novac, prosto receno najskuplji su.
 
Nazad
Vrh Dno