Кад сам потписивао нов уговор узео сам Оморики 1 и Мораву 1 у промоцији за 1 динар на 12 месеци.
Тажио сам да ми стижу оба рачуна на мејл односно електронски. Тражио сам да се ти рачуни раздвоје.У јануару ми стиже један рачун на кућу и мејл, уместо два рачуна.
У јанураском рачуну нису ми наплатили оних 50 динара који иду на кућну доставу.
У међувремену их зовем и тржим појашњење. кажу да је све то на једном рачуну, што се на дотичном рачуну не исказује. Тражим да се фебруски рачуни раздвоје како би онај други рачун плаћао месечно уместо 1 динар, пар стотина динара сваког месеца.
Оператер почиње да ми нуди савете да ми она то не предлаже. Уз моју опску да нисам од ње тражио никакве савете, она и даље наставља причу.
Отварам синоћ апликацију и гледам рачун видим да је урачунато 50 динара за кућну доставу у фебруару.
На другом телефону за други број рачуна за месец фебруар нема.
Поново изгледа нису раздвојили рачуне како сам тражио.
Сад најгоре прошли месец (јануар) сам намерно претплатио услугу пар стотина динара више.
Уместо да рачун буде нижи за пар стотина динара, он је остао исти, чак и увећан за кућну доставу.