Ja covjeka razumijem.
Imao sam nekad isti problem.
Tako mi radio lg inverter.
Kad stane mi cekamo i cekamo kad ce krenut.Osjecaj los,kao da je temp pala ko zna koliko.Nikad vise takvu klimu nebi kupio.
Sa fujitsu i sa daikin nemamo takvih situacija.Osim sto se rijetko gase uopce,ako se i ugasi pauza je jedva koji minut i ide ponovo,osjecaj neuporedivo bolji.
Jesam filtere, onoliko koliko ja mogu sam,ali nisam zvao servis da odradi detaljno pranje. Mada napominjem da se ona isto ponasala i prosle zime, a montirana je u julu 2019. znaci kada je bila nepunih pola godine stara. Opet kazem niie to sad nista drasticno da mi pravi problem, meni cak ni ne smeta taj mali pad temperature,ali žene, znate kakve su, vazda im je hladno[emoji23]. Meni je vise do toga da znam da je to normalno ili nenormalno funkcionisanje, a s obzirom da sam laik, bojim se da bi me servis ladno otkacio sa konstatacijom da je to tako ispravno. Mislim dok je jos pod garancijom, o njihovom trosku. Vidim da nekome taj prekid traje krace nekima duze, izgleda da je od modela do modela. Kad prodju praznici nabavicu neki termometar pa cu pratiti koliko zaista se spusti temperatura dok klima stoji. Inace drzimo na 24 stepena i zaista ugrije stan lijepo, imamo nekih 18m2 dnevne sobe sa kuhinjom, hodnik i cerkinu sobu ok 10m2. Kad podignem na 25 meni bude pretoplo, ali na toj temp.nisam primijetio da se desava ovaj problem. Visoko je potkrovlje pa je u najvisem dijelu kuhinje visina i 4m, a sama klima stoji dosta visoko, na nekih 2.6m visine. Istina je da je kod nas vrlo blaga klima i da to sigurno ima uticaja. Vise je problem vlaga kad se uvuce u kosti i to onda bude subjektivan osjecaj hladnoce, nego sto je zaista niska temperaturaKažeš da nikada ne bi kupio takvu klimu. Problem je što ne znaš kakva je, dok je ne kupiš. Pazi, ovde pričamo o Violi, klimi za koju nije bilo pritužbi. Čak je preporučivana kao dobar odnos uloženo - dobijeno.
Verovatno se radi o izolovanom slučaju.