Šta je novo?

Beogrid - internet + TV

Mene zvali, kažu od 1.3. prestaje da radi stara platforma, moram novi ugovor sa potpišem. Stižem u stan kasnije pa ću da proverim dal još radi. Nude 70/50.

Uz Eon 2.0 i ove nove SBB brzine, mislim da bi bilo glupo potpisati bilo šta u ovom trenutku.

Da ne pominjem to što ne daju popust za postojeće korisnike dok Orion i Telekom dolaze na vrata sa zanimljivim ponudama.
 
Meni su rekli da gase do kraja marta ali sam nesto sumnjicav. Svakako se slazem da nije vreme da se potpisuje sa beogridom nista em zbog brzina ali i cene. Meni najvise smeta doplata dva risivera. Dobio sam mail navodno da naredne nedelje nastavljaju radove na uvodjenju optike u mom bloku pa cemo videti. Ja nazalost nemam neku alternativu osim propalih postara.
 
Evo deda javlja da je iskocio popup na TV da se D3i potpuno gasi 1. aprila 2020. i da se kontaktira 19900 ili najblize SBB prodajno mesto da bi odabrali neki od EON paketa po "specijalnim" uslovima.

edit:
a evo upravo su me i zvali sa callcentra sa ponudom, ali zbog posla sam morao da ih pomerim za popodne, pa cemo videti sta nude...
 
Poslednja izmena:
To je ta poruka. Otkazni rok 30 dana, pa ko nece da prelazi trk u poslovnicu. Doduse ne znam kako ce da naplate TV deo DUO ili TRIO paketa posle 31.03. posto nemaju tehnicke mogucnosti da pruzaju TV usluge, pa pravno nemaju osnova. Uglavnom, da visimo sta nude. Indikativno i da su me vec posetili Orionci, Telekomicare cekam da se jave :)
 
Zvao 19900, nije im jasno na kakvu specijalnu ponudu mislim. Rekli nazvace me "kolege koje se time bave", niko se nije javio.

Pre toga nudili ponudu losiju od onoga sto pise na sajtu, uz komentar "nemoj da gledas to sto pise na sajtu".

A ni konkurencija nije neka. I sta sad?
 
Verujem da znaju koja im je konkurencija u svakom delu i da zavisno od toga kod nekoga nesto moze, a kod nekoga ne, jer znaju da korisnik nema, odnosno ima izbora.
 
Ne interesuje ih, ja sam se cenkao juce i nista. Realno bih bio zadovoljan ponudom kao za novog korisnika koji je sad bupnuo sa ulice u poslovnicu, ali za novi ugovor za postojeceg korisnika su dosta losiji uslovi. Tako da ja menjam provajdera jer su me oterali nefleksibilnoscu. Posto u mojoj zgradi nema zasebno SBB, ne mogu da predjem i budem nov korisnik tamo.
 
Grupni prekid u Bloku 61. Nema signala kablovske, neta i telefonije
 
Da li je neko od forumasa, ko je izvrsio zamenu za Eon box, prikljucio Tv na analogni izlaz samog box-a?
 
Preći ću na EON Light BEZ UGOVORNE OBAVEZE, jedino što ću plaćati 3100 umesto dosadašnjih 2800. Box za dž naravno.

Kada sam odbio ugovor na 24m, ponudili mi 12m staru cenu, a zatim i ovu ponudu bez obaveze. Sad čekam da me zovu za realizaciju.

Nadam se da će neko od optičara uskoro da nam dođe i neću da se vezujem.
 
Beogrid ne postoji više. "Stopljen" je u SBB.
Ovih dana samo što nisam dobio slom živaca zbog njihovog "Pa takva je procedura".

Postovaću uskoro flejm na temu njihove "podrške" i usluge.
 
Pa ako je "stopljen" zasto nude posebne (losije) uslove u paketima Beogrida nego za "punokrvne" SBB korisnike? U tom slucaju je valjda sve SBB i svi imaju iste uslove... (ok optika na stranu, oni tehnicki imaju mogucnosti za brzi internet u SBB hijerarhiji)?
SBBBeogrid.JPG
 
Poslednja izmena:
Kompletna integracija sa SBB-om jos nije sprovedena. Beogrid i dalje koristi svoju infrastrukturu. I ja se slazem da nije u redu da nude cenovno iste pakete kao SBB a da daje neke losije uslove. Prvenstveno mislim na naplacivanje dodatnih risivera koje SBB ne naplacuje. Kod mene se prica u bloku vec mesecima o optici koju su zapoceli jos proslog leta ali tu su i stali. Nazalost ja nemam nekog izbora i moracu da predjem na eon zbog gasenja d3i. Kad sam vec ovde da li neko zna da li mogu da odem u poslovnicu u bloku 61 i da odma izvrsim zamenu risivera ili moram da zovem call centar i da sa njima to zavrsava pa da mi oni salju? Malo mi je nezgodno jer ne znam kada ce doci kurir ako salju kurirskom sluzbom a ja sam na poslu.
 
Ja sam bio u poslovnici da se razduzim i u isto vreme je bio i covek koji produzava ugovor, ali hoce da razduzi STB jer ima android TV. Receno mu je da mora ekipa da dodje i montira EON STB (tad potpisuje novi ugovor, a posle naknadno moze da donese i razduzi EON). Covek se malo zbunio, sta ima ko da dolazi kad hoce samo da nastavi da koristi EON app, ali mu je receno da je "takva procedura". Tako da najbolje je pozvati i raspitati se...
 
nisu do sad slali kurirskom službom već njihov čovek dolazi i instalira.
Kompletna integracija sa SBB-om jos nije sprovedena. Beogrid i dalje koristi svoju infrastrukturu. I ja se slazem da nije u redu da nude cenovno iste pakete kao SBB a da daje neke losije uslove. Prvenstveno mislim na naplacivanje dodatnih risivera koje SBB ne naplacuje. Kod mene se prica u bloku vec mesecima o optici koju su zapoceli jos proslog leta ali tu su i stali. Nazalost ja nemam nekog izbora i moracu da predjem na eon zbog gasenja d3i. Kad sam vec ovde da li neko zna da li mogu da odem u poslovnicu u bloku 61 i da odma izvrsim zamenu risivera ili moram da zovem call centar i da sa njima to zavrsava pa da mi oni salju? Malo mi je nezgodno jer ne znam kada ce doci kurir ako salju kurirskom sluzbom a ja sam na poslu.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Kompletna integracija sa SBB-om jos nije sprovedena. Beogrid i dalje koristi svoju infrastrukturu. I ja se slazem da nije u redu da nude cenovno iste pakete kao SBB a da daje neke losije uslove. Prvenstveno mislim na naplacivanje dodatnih risivera koje SBB ne naplacuje. Kod mene se prica u bloku vec mesecima o optici koju su zapoceli jos proslog leta ali tu su i stali. Nazalost ja nemam nekog izbora i moracu da predjem na eon zbog gasenja d3i. Kad sam vec ovde da li neko zna da li mogu da odem u poslovnicu u bloku 61 i da odma izvrsim zamenu risivera ili moram da zovem call centar i da sa njima to zavrsava pa da mi oni salju? Malo mi je nezgodno jer ne znam kada ce doci kurir ako salju kurirskom sluzbom a ja sam na poslu.

To je ono što mene nervira.
"Procedura" je da MORAJU d3i da ti zamene na lokaciji instalacije.
Insistiraju da uđu u kuću, i da izvrše povezivanje 1x LAN, 1x HDMI, 1x BT daljinac.
 
Jel zna neko kako ide procedura raskida doslo vreme da se rastajemo, jel kad platim taj mesec otkazni kako se vec zove mogu da zadrzim opremu do isteka tok meseca kada bi trebala da bude usluga ili odmah prekidaju i vraca se odmah oprema ili oni dolaze po nju.
 
U poslovnicu ode lice na koje se vodi ugovor i podnese zahtev za raskid. Narednih 30 dana (otkazni rok) i dalje imas usluge kao do tad, i mozes da koristis opremu. Ako predje (a preci ce) neki od tih 30 dana u sledeci mesec ispostavice racun i za te dane. Posle isteka 30 dana razduzis opremu, platis racune i to je to (ne mora nosilac ugovora) , dobices potvrdu da si razduzen. Mozes opremu i ranije da vratis, ne oslobadja te placanja racuna do kraja otkaznog roka.
 
To je to hvala, ionako necu moci d3i da koristim od 1 aprila tako da mi svejedno cisto da imam nekakav net dok dodje drugi provider.
 
Одлаже се гашење D3i платформе...

https://sbb.rs/podrska/vesti-i-informacije
CfvwOCK.png
 
Da li jos neko ima problema sa seckanjem slike na tv-u? HD kanele ne moguce gledati. Desava se vec par dana pogotovo uvece.
 
Pa ovo vise nema smisla. Posle 19h slika secka na tv-u a download speed pada na 10 mega a imam paket 30/30. Jel ima neko problema na Beogridu sa ovim poslednjih par dana?
 
Da, kod mene večeras iza 20h taj problem. Većina kanala secka na 10-ak sekundi, zamrzne se na dve-tri sekunde. Vidim net se vuče, sve se na oko 10/10, a treba 70/50. Ping je preko 30. Blok 61.
 
Ali nisam iznenađen, svi su kod kuće na netu i uz tv. Mogu misliti kakvo je opterećenje mreže...
 
Pa ovo vise nema smisla. Posle 19h slika secka na tv-u a download speed pada na 10 mega a imam paket 30/30. Jel ima neko problema na Beogridu sa ovim poslednjih par dana?

Ja ih već 5 dana zovem, ne reaguju..
EON Box ne može da radi ni sa najslabijim kvalitetom videa (1Mbit)

DL pada i ispod 2 Mbit


IMG_6352.jpg
 
Nazad
Vrh Dno