Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Zakon je iznad opštih uslova bilo koje prodavnice, koliko je meni poznato?

Ambalaža treba da se čuva, ako ni zbog čega drugog, onda bar zbog transporta, pogotovo kad su velike stvari u pitanju, a TV definitivno spada u tu kategoriju.

Gde da drzim ovoliku kutiju ?

zB2eL8n.jpg
 
Ne moras da je drzis ali je zgodno kad nesto vracas na reklamaciju.

Ali prvi 14 dana je logicno da ces da je drzis ako nesto ovoliko hoces da vratis jer ti se ne svidja, za 2 nedelje ce da se nadje neko mesto valjda.
 
pa i u zakonu pise da je potrošač isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe...

Otvoreni i korisceni TV definitivno ima umanjenu vrednost
da li bi vi kupili takav TV po punoj ceni?

spinuj do sutra,evo ti i citiran zakon sa jasnim odrednicama,a ja sam parafrazirao ustav i relativno skorasnje tumacenje ustavnog suda.ako mi ne verujes sve manje vise mozes lako i da izguglas.ali,posto ti je toliko zao prodavca sem osiguranja kao primaran nacin zastite imaju i ugovor koji sklapaju sa uvoznikom (gde su pokriveni u slucaju povrata robe) i naravno mogucnost da tuze kupca/kupce.
 
Gde da drzim ovoliku kutiju ?

zB2eL8n.jpg

Razumem poentu :D

Ali šta da radim ako se meni pokvari ovaj LG C8? Faktički ne postoji način da ga transportujem bilo gde ako nemam kutiju sa stiroporima unutra.
Naravno, improvizacija je moguća, ali to za sobom nosi niz komplikacija koje nije teško zamisliti.

Doduše, ja živim u kući, pa je neuporedivo lakše, je l.
 
Poslednja izmena:
Vratiće novac, ne vidim ovde problem.
 
Iz zakona je i ovo: da je potrošač isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe
... sem osiguranja kao primaran nacin zastite imaju i ugovor koji sklapaju sa uvoznikom (gde su pokriveni u slucaju povrata robe) i naravno mogucnost da tuze kupca/kupce.
kakvo osiguranje, daj nesto vise o tome?

i sta kazes da tuzi?
I na sudu ce da dokaze da korisceni TV ima istu vrednost kao novi?

Vratiće novac, ne vidim ovde problem.
naravno da ce vratiti, narocito sto ce verovatno samo doplatiti za drugi TV
poenta je u ovom isterivanju pravde i tvrdnja da koriscena stvar ima istu vrednost.
 
Poslednja izmena:
Umanjenje vrednosti robe za koju je odgovoran potrosac je ukoliko ima fizickih ostecenja proizvoda, nedostatak ambalaze i koriscenje proizvoda u okviru tih 14 dana koliki je zakonski rok za odustanak od ugovora na daljinu nisu osnov za umanjenje vrednosti robe...

Poenta je sta pise u zakonu, koji se ne moze tumaciti tako sto ce se izvuci jedna recenica i pozivati na taj kontekst...
 
Poslednja izmena:
@bakara

ajde ako radis za ekupi ili neke slicne web shopove sredi nesto oko tog povracaja :)
 
bakara:

“Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

prestani da spinujes i izvlacis iz konteksta,nismo deca.

sto se tice osiguranja,nemam konkretnu informaciju sta i dal' su uzeli neko ovi iz ekupi,ali elementarna logika je da osiguras posao narocito maloprodaju.konkretno ima raznoraznih paketa,zavisno od kuce,obima prometa itd.na kraju tu je i zakon tj mogucnost da tuze kupca (npr spakuje im cigle umesto tv-a).
 
Po zakonu nema umanjenu vrednost, cak jasno pise da se zbog nedostatka ambalaze ne moze odbiti reklamacija a narocito ne odustajanje od ugovora... Druga stvar kako mislis da se testira proizvod da li radi ukoliko se ne koristi?

Sami su birali da otvore web shop, on sa sobom nosi mnoge prednosti kojih su veoma dobro svesni ali i to da potrosac moze u roku od 14 dana da odustane bez ikakvog obrazolzenja i bez ambalaze... Naravno, lako je drzati web shop, bez lagera, narucivati od dobavljaca i onda se praviti pametan kad korisnik hoce da ostvari svoja zakonom regulisana prava...
+1
Da je tako nešto po zakonu svi prodavci bi vraćali umanjenu a ne punu sumu, ovako dotični lopovi (koje bakara uporno brani iz ko zna kojih razloga) idu sistemom ako prodje prodje.
 
"Umanjena vrednost robe", svašta za pročitati.

Sent from my OnePlus 5T using Tapatalk Pro
 
ne brani vec vi sami bacate drvlje i kamenje da treba da se vrati ceo iznos bez da se roba proveri, a sami se bunite kako na akciji kupite koriscen proizvod. Ne vidim problem da se ambalaza sacuva 14 dana bilo da je 3 sa 3 ukoliko se planira da se roba vrati. I naravno da treba da se roba proveri pre povrata novca, ja bi za svako ostecenje, mikroogrebotinu i td umanjivao po 10% i vise. Njima niko ne moze da zabrani da robu prvo provere i da vrate adekvatnu sumu (ne moze se umanjiti za otvaranje ambalaze osim ako u zakonu nije predvidjeno da prodavnica moze da donese pravilo u vezi toga), kao sto ni Vama ne moze da zabrani da robu vratite i trazite novac nazad. Ajde sada svi da kupujemo televizore, da ih grebemo, lomimo i da trazimo pun iznos da nam vrate i onda da se bunimo kad taj tv hoce da nam prodaju po istoj ceni. Svasta moze da se procita i od strane potrosaca.
 
Poslednja izmena:
babe i zabe...prvo u slucaju kao ovaj TV bi trebao da se vrati proizvodjacu,posto kinezima se ne isplati jer isti u proizvodnji kosta skoro manje nego shipping otpisu to na onih 10-20 posto za povrat (zavisi kako sklope ugovor,verujem da ovi ovde pristaju i na 10 posto i otud vecina ovakvih marifetluka) i posalju nove.njima super,stede na QC-u,uvozniku super jer ima vise prometa,krajnjem prodavcu super jer ima i tih +10tak posto vise da valja na akcijama pokusavajuci da zaradi na mentalitetu prosecnog kupca "e nema veze sto su me slagali da je novo i da nema mana kad sam platio manje a radi".

ovde je kao i uvek steta na grbaci kupca.sam zakon je prepisan i postoji jako odavno u istom obliku ili cak boljem (za kupca) u svakoj iole normalnoj drzavi (npr ameri su imali moneyback guarantee jos pre 100 godina),a kao sto znamo nigde nije kolabirao ritejl,naprotiv,samo mi grickamo nokte i sekiramo se o buducnosti ekupi i slicnih da ne kazem sta.

poenta cele price je da decko je kupio tv i platio na nevidjeno i niko mu nije rekao da ce imati uzasno probijanje.njemu ne odgovara,hoce da vrati i tu ga u potpunosti stiti zakon.cak je ispao i krajnje korektan i sacuvao ambalazu i lepo se informisao da slucajno negde on ne gresi i koja prava ima.sve mimo toga,briga sta ce ekupi da radi sa tim TV-om,ko valja i kako te vracene TV-ove i sl je prosto spinovanje price da ekupi pokusava da posluje nezakonito i na stetu kupca.
 
Mi ovde pričamo kao da sve to već nije uračunato u cenu. Sem toga zna se procenat kvarova svakog proizvoda, proizvođaču je jeftinije da na 1000 proizvoda uvozniku pošalje (za dž naravno) još određen procenat za koji se zna da će se pokvariti pa je time rešio peripetije oko reklamiranja. Druga stvar je što naši uvoznici/trgovci te "rezervne", uređaje vide kao robu za prodaju pa se očajnički bore da odbiju svaku moguću reklamaciju.
 
Ufff da se pohvalim da su mi danas iz ekupi vratili ceo iznos.
Ustanovili su iz LG-a da sam ipak bio upravu za pozadinsko probijanje i tako posle detaljnog pregleda TV-a utvrdjeno je da je TV u fabrickom stanju vracen ali je neispravan i vratili mi iznos.
 
Opet ne opravdava njihovo ponašenje i najave za umanjenje cene po njihovoj tablici.

Ja ću ih zaobilaziti u širokom luku.
 
Super da su vratili novac.

Koje ponašanje ?

To što su tražili tv nazad da utvrde stanje ?
 
Moze li predlog za neku pouzdanu prodavnicu gde im je musterija na prvom mestu?
 
Atom, BC Group i slicne eventualno, mada sve je to isto manje vise, najbolje je sam da preseces.
 
Moje iskustvo je da se na kraju manje lokalne trgovine uglavnom prema prema kupcu odnose znatno bolje prema kupcu tj. odnose onako kako treba jer moraju da se bore za tržište.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
poslovati sa bilo kim ko je iznad zakona u zemlji je suludo.
 
Ufff da se pohvalim da su mi danas iz ekupi vratili ceo iznos.
Ustanovili su iz LG-a da sam ipak bio upravu za pozadinsko probijanje i tako posle detaljnog pregleda TV-a utvrdjeno je da je TV u fabrickom stanju vracen ali je neispravan i vratili mi iznos.

Što se vrv ne bi desilo da nisu imali na uvid celu ovu diskusiju.
 
Za televizore BizNet :)
 
Kupio sam u Gigatronu pre 7 dana, online gamerski 144hz monitor, neki Asus.. i još ga nisu isporučili.
Kada ih pozovem, odgovor je da još uvek čekaju da dobavljač isporuči robu u Kirivljevu ulicu.
U trenutku kupovine na sajtu je stajalo da taj model imaju na stanju.
Dakle Gigatron pridaje robu koju nema kod sebe, vrti pare i zajebava kupce. Pri tome ne umeju ni da se jave kupcima i da objasne šta se dešava.
Potpuno su obesmislili online kupovinu.
Paceri.... Nikad više Gigatron.

Tehnomanija je ista takva.. kupili mašinu za sušenje veša, čekali 20 dana na isporuku da bi nam na kraju rekli da dobavljač nema na stanju i da će nam dati neku drugu. I tu drugu smo čekali još 10 dana.

Zašto prodaju robu koju nemaju? Da li je to uopšte po zakonu? Zašto ne napišu da se čeka dobavljač? Stvarno su jadni.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno