Šta je novo?

SBB D3i Platforma iskustva

Стигао ми је бокс али имам проблем, не ради ми Smart TV апликација. У корисничкој ми кажу да више немам право на њу, пријављује ми максималан број уређаја иако ми пише 0/1 у налогу. Да ли имате право на Smart TV ви који сте прешли са D3i на Еон light по старој цени уз уговор на 24 месеца ? Да знам да ли да их зовем.
 
Meni niko nista nije poslao. Valjda im dovoljno to sto hocu :D
 
shamanNS

Један, просто не могу да верујем да немам право на додатну Smart tv апликацију. Мада ми је на крају "четврти" опертатер рекао да би после ажурирања требало да буде у реду, али не знам коме веровати. Ако немам право на апликацију баш сам се зезнуо.
 
Kako je moguce da nemas pravo na barem jednu smart tv aplikaciju? Pa ja d3i box i ne koristim, samo smarttv aplikaciju i gledam.

Da li neko zna sta se desava ako ne produzim ugovor?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Да ниси дао неком да користи твој налог?

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
TEP3A

Мени колико се чини ови у корисничкој служби одговарају како им падне, свако различито. Убеђују ме да немам право на smart tv иако им говорим да STB не би требао да има везе са тим. Не, кажу STB је та апликација, немам право на другу што је глупост. Мораћу да сачекам да ми се ажурура налог па да видим шта ће бити. И да, тренутно имам право на 8 уређаја, са 5 су попели на 8, тако да ту нешто није како треба.

faca

Не, нисам.
 
To je neki promo koji povećava broj "multiscreen" (= non-smart = sajt, mobilni, tablet, Windows 10 app) uređaja. Trebalo bi da ga vidiš na MojSBB portalu u Televizija sekciji kao "EON MS 3/5 - 1". Ne sećam se da li se vidi odmah ili kad unesu novi ugovor u "sistem".
Meni je box stigao u petak a danas je uneto u sistem i ti dodatni paketi imaju današnji datum kao datum aktivacije.


Što se tiče da li imaš pravo i na EOn box i na Eon SMartTV app, naravno da imaš. Ne slušaj šta lupetaju iz "support" (pogotovo ovi sa socijalnih mreža). Meni je i dalje tu na MojSBB portalu registovani SmartTV app (koji sam registovao pre par meseci dok sam bio još na D3i) samo ne mogu trenutno da proverim da li bi radio (hint: obrisao sam Android emulator sa kompa :D :D )
 
shamanNS

Хвала ти за ово око Smart tv, да знам да имам основа да их нападам, потпуно ми је нелогично да EON box-ом губим право на апликацију. Multiscreen ми је тренутно мање битан, иначе да не буде све црно бокс ради одлично, далеко боље од мог x96 max, док је радио : ).
 
Koja je fora sa ovim pin kodom ,piše da je 1234 i nikako ne mogu da pristupim roditeljskoj kontroli ,niti mogu da izmenim kod . Da li se to može negde na moj SBB portalu promeniti ,ne mogu da nađem.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
@tolero: Trebalo bi da je 1234 ali iz ko zna kog razloga izgleda je čest fenomen da ti Eon boxevi stignu ljudima takvi da ne prihvataju taj PIN i da mora da se kontaktira SBB podrška da "resetuju" PIN. Ako imaš Eon STB i ako ti se pojavio u sekciji "Uređaji" na MojSBB portalu vidim da uz Eon STB imaju opcije "Restartuj" i "Izmeni PIN", pa broj tu da izmeniš PIN i onda testiraj. Ako ne uspe experiment ne ostaje ti ništa drugo nego da kontaktiraš SjBB da oni urade reset PIN-a na 1234.
Ja sam ih za to morao cimati još prošle godine jer mi nije PIN prihvatan ni na ostalim Eon aplikacijama (dakle dok nisam ni imao Eon STB) [a ja ga definitivno nisam menjao, a osim mene niko ne koristi moj Eon nalog, ni ukućani ne znaju login podatke :D ] tako da sad kad mi je stigao Eon STB je odmah prihvatio default PIN 1234. A već sam očekivao da ću možda morati opet da ih zovem zbog toga jer sam milion puta po netu čitao da ljudi imaju isti problem i rešavaju ga tek kad pozovu support da urade reset.
 
Стигао ми је бокс али имам проблем, не ради ми Smart TV апликација. У корисничкој ми кажу да више немам право на њу, пријављује ми максималан број уређаја иако ми пише 0/1 у налогу. Да ли имате право на Smart TV ви који сте прешли са D3i на Еон light по старој цени уз уговор на 24 месеца ? Да знам да ли да их зовем.
Uz Eon light po ponudi SBB-a ne dobija se box, već samo aplikacija. Ako su ti dali eon box, onda možda nemaš pravo na aplikaciju. Uz Eon full i premium ide box i aplikacija.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
A sta ako ja ne zelim da uzmem box uopste? Mene samo smarttv app interesuje.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Sada sam zvao podrsku i rekli su mi da ko prelazi sa d3i na eon light van mreze (sto je po meni jedino i logicno) ima pravo na smart tv app (jednu) dok ko uzima eon light u SBB mrezi, nema to pravo. Barem je tako tvrdila ova cura koji mi je delovala da zna o cemu prica. Moracu do showrooma u Nisu da proverim.
 
Radila je aktivacija eon box + smart tv app na svim paketima, ako vise ne radi, mozda bug, ili su nesto menjali. Kombinacija koja ne moze je 2x smart tv app (bez eon box-a).
 
Звао сам поново корисничку службу и сад ми је најбоље објашњено. Наиме још увек ми се води стари налог D3i, где имам право на једну Smart tv апликацију коју сад користи EON box. Чим се налог пребаци на EON Light добићу право на још једну, и тада ћу моћи да региструјем други уређај. Тако да би требало све да буде у реду.
 
Има ли неко информацију шта ће се десити уколико неко не замени D3i уређај за EON?
Потпуно ће укинути сигнал?

Ја имам 2 D3i уређаја. Негде сам раније читао да може само 1 EON BOX по уговору (кабловски)
Да ли се ситуација променила и да ли то важи и за D3i кориснике (сада ''EON ван мреже'')?
 
Poslednja izmena:
Dobices dva nova Eon boxa. Za drugi ces placati rentu kao sto si i do sad placao za Albis.
 
Ево да јавим да ми је изменом налога прорадила и smart тв апликација. Једино ме буни ставка Eon Box postpaid 290 din/mes, мораћу и то да проверим јер рента не би требало да постоји (имам један STB). Занима ме и да ли важе откључани канали 6 месеци пошто то немам.
 
Trebalo bi da važe i da na MojSBB portalu vidiš "HD Maksimum EON OTT" u sekciji "dokupljene opcije" , to je (verovatno) taj promo 6 meseci. A taj "dodatak" u vezi rente su izgleda menjali naziv i način kako vode na portalu? Preključe je to bilo formulirano nešto na fazon "Eon box postpaid bez rente" i cena "promo" a sad baš vidim da piše "Eon box postpaid" i da piše cene 290 din ... Konfuzno to vode na protalu... vidiš da i za Pink Paket i Cinestar Premiere takođe stoje cene.

Kod tebe je sporno to ako ti nisu aktivirali ovaj promo za sve kanale 6 meseci.

Ako treba za rentu boxa žalićemo se posle prvog računa :D
 
Имам опцију "HD Maksimum EON OTT" , могу ли слободно да je активирам, пише 0 din/mes ? Искључили су ми и Пинк који је био у D3i. А што се тиче ренте "ће да се носимо", борба још увек траје :)
 
  • Like
Reagovanja: M J
Probaj , aktiviraj... mada je kod mene do već bilo aktivirano bez da sam ja išta ručno aktivirao.
Ili ih zovi pa smaraj njih da se utvrdi što ti oni to nisu uradili.
 
Звао опет:D, што се тиче ренте нема је иако стоји, код њих је акцијска цена и нема наплате. Што се тиче канала решиће у току сутрашњег дана, тако да би требало да све легне на своје.
 
1. za light paket na sajtu pise da se ne dobija box, nego samo smart tv app, dok na tom obavestenju sto smo dobili pise da ipak daju box?
2. za light 24 meseca po 1.090, a za full 12 meseci 1.090, jel ovo vazi za sve D3i korisnike, ili samo one koji se samoinicijativno jave (kako kad oni vec zovu, kao ja moram biti brzi od njih?) kao sto kaze clan 'Djuka-JA'? zvati ili cekati da zovu?
3. light vs full, da li zna neko razliku izmedju ova 2 paketa kada su u pitanju HD kanali?
4. d3i box VS eon box, u smislu kvaliteta kanala i brzine prebacivanja istih?
5. eon box VS smart app, ima li razlike, i ako ima, koje su? kvalitet kanala, brzina prebacivanja, nesto trece....?
6. pretpostavljam da na novom eon box-u isto ima opcija personalizovanja lista omiljenih kanala?
7. meni je cesto izlazila ona porika S-error, ili da kablovi nisu dobro povezani, iako je sve ok sa netom i sa kablovima, jel bolja situacija sa eon-om kada je u pitanju ta stabilnost veze?
8. pre se znala razlika u nazivu izmedju kabla (D3) i neta (D3i), a na osnovu cega se sad prepoznaje ta razlika?
 
  • Like
Reagovanja: M J
1.Dobija se Eon box za light paket.
2.Sigurno važi za sve. E sad ako hoćeš da što pre zameniš,zovi ti njih da ne bi čekao da oni zovu jer ne znam po kom prioritetu i redosledu zovu korisnike. Ja čak nisam dobio pismo pa sam zvao i sve bilo završeno za 2 dana.
3.Ima na sajtu spisak kanala za light i full. Svakako ,6 meseci sve otključana ,pa možeš da promeniš šta ti odgovara.
4.Nije za poređenje. Ni u smislu kvaliteta,niti brzine. D3i izgleda kao igračka u odnosu na EON boks.
5.Ne znam.
6.Naravno,ima.
7.Nema više tog problema.
8.Eon ott box nema ulaz za koaks kabl,sve ostalo je isto.
 
Све је откључано, тако да је све као што пише на флајеру, мало јурњаве и мало стрпљења и то је то. По мени далеко боље од D3i и мислим убедљиво најбоља платформа за тв код нас. Ко хоће нека зове не мора да чека да они зову.
 
Evo i mog iskustva oko prelaska na Eon.
Bio sam korisnik D3i start paketa i imao sam dva boxa.
Prešao sam na Eon full. Dobio što i drugi koji su već prešli na Eon (prvih 12m 1090,00 posle 1999,00 din.)
Ono što me je iznenadilo je unformacija da je sada akcija za prelazak i oba boxa su BEZ RENTE 24 meseca.
Danas stigli uredjaji kao i ugovor i vaučer za tri modela tv-a (šteta što nijedan nije LG ili Samsung zbog TV app). Ja više nego zadovoljan.
Eon.jpg
 
  • Like
Reagovanja: M J
Malopre mi bio PE kurir i doneo novu opremu. Onu staru mu samo dadoh, a on spusti pored sebe...
Da li ste vi dobili kakav papir da ste vratili staru opremu? Ima zapisnik o opremi, ali tamo su podaci samo za novu opremu

Via mi8
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ja sam po moj išao u poštu i videh da je stari Albis risiver odmah stavljen u onu PostExpress kesu... i pitao sam baš da li treba nešto da potpisujem i rečeno mi je da ne treba kao to je to.

Prati samo MojSBB portal narednih par dana kad će i da li će Albis da nestane iz sekcije "Uređaji", da znaš da je razdužen.
 
Vrh Dno