Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Malo da stanem u odbranu kolege vodka_commandoako čak su i većina novina pisale kako nas SBB potkrada da opet dižu cene.
I opet i da ti je sve to promaklo hoćeš da kažeš da ni pri jednoj poseti baš ovag forum da ni jednom nisi pročito ni jedan post o tome, čak je i u temama drugih operatera pisano o poskupljenju od strane SBB išlo je do te mere pominjanje istog da je pominjano i u postovima o mobilnim operaterima.A na sve to da dodamo da je opšte poznato svim SBB korsnicima da SBB poskupljuje svakog januara i opet svakog februara se vecina iščuđava a svi su redovni posetioci bar ovog foruma.
 
Ni ja nisam primetio. Ne pratimo, čitamo svi sve. Informacija o poskupljenju je zavučena na njihovom sajtu da ne možeš da je nađeš... a na Novembarskom računu napisana na dnu sitnim slovima, opet nisam primetio, nego sada kada sam video da su napisali da su obaveštenje dali na računu, tražio, pa primetio. Ne znam koliko oni sada mogu baš ovo da urade? Da, ako nisi primetio obaveštenje o poskupljenju i raskinuo ugovor, za 25 dana u vreme novogodišnjih praznika, onda si saglasan sa poskupljenjem, ne znam. Meni za 2 meseca ističe ugovor i ja ga svakako raskidam tada...baš pilićarski.
 
Ni ja nisam primetio. Ne pratimo, čitamo svi sve. Informacija o poskupljenju je zavučena na njihovom sajtu da ne možeš da je nađeš... a na Novembarskom računu napisana na dnu sitnim slovima, opet nisam primetio, nego sada kada sam video da su napisali da su obaveštenje dali na računu, tražio, pa primetio. Ne znam koliko oni sada mogu baš ovo da urade? Da, ako nisi primetio obaveštenje o poskupljenju i raskinuo ugovor, za 25 dana u vreme novogodišnjih praznika, onda si saglasan sa poskupljenjem, ne znam. Meni za 2 meseca ističe ugovor i ja ga svakako raskidam tada...baš pilićarski.

Pazi kad raskidas ugovor.Ja sam 27.12.2018 otisao u poslovnicu da raskinem ugovor i vratio im svu opremu i moram da im platim racun i za januar posto je otkazni rok 30 dana.Pisao sam im 5 puta da ne koristim njihovu uslugu od 27.12 al ne vredi poslali mi racun.
 
@dEXE kako si ti dosao do ovog pdf-a bili bi zanimljivo da nam kazes..

Ima ga u spisku dokumentacije na njihovom sajtu, tamo gde su cenovnici, akcije i td.

Sad pošto su me iznervirali, neće ni 3300 da dobiju od mene već 330 din manje, uzeću novi Eon Lite duo paket za 3099 din, pošto mi ugovor odavno istekao, a nažalost nema bolje opcije od sbb-a trenutno...
Dobijam smart TV aplikaciju, što mi treba, više Vod kataloga, unifi travel, 2xD3cam recimo, i 4000din godišnje manje.
Gubim 10Mb/s sporiji DL i nekoliko HD kanala.
Ako već tako hoće...
Viši paket me ne zanima, kao ni smart box jer imam Mi box...

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
 
Kada sam kupio drugi stan, bio sam pod ugovorom kod SBB-a. Tada sam imao 70/4 neki trio gold čini mi se, i kada sam se selio, pokušali su da me ucene da uzmem njihov total tv na novoj adresi. Pripretio sam advokatom, RATEL-om i pozvao se na “vis major” kao i na zakon o obligacionim odnosima, gde nisam dužan da plaćam uslugu koju ne mogu da mi isporuče. Malo su režali, ali sam na kraju DOBIO raskid ugovora bez ijednog penala. U pitanju je Beograd inače, oba pomenuta stana su na Voždovcu. I da bila je 2016. godina, ne znam da li su sada nešto izmenili.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
U međuvremenu mi je stigao i račun za drugu adresu gde nije povećana cena, a nije ni ista kao ranije, nego verovali ili ne umanjena za onoliko koliko je pisalo da će biti povećana, pre par meseci, malim slovima na dnu računa. Očigledno je koliko su zaposleni nesposobni kad se dešavaju takve greške.
Inače oba ugovora su pod akcijom 6m stara cena, jedan trio, drugi duo, i za oba ugovora je na ranijem računu pisalo koliko će tačno biti poskupljenje.
 
Vezano za promenu cene:
kasno sam saznao za promenu i 14. januara poslao email o nameri raskida ugovora (rok je bio do 31.12.2018.).
Uputili su me na poslovnicu za potpisivanje zahteva za raskid.
Usledio je telefonski poziv u kome su nudili neke gluposti tipa 3 meseca plaćam samo televiziju ili tako nešto.
28.01. sam u poslovnici potpisao zahtev za raskid, nisu pravili problem niti su mi nudili neke pogodnosti da bih ostao klijent.
Nakon toga je usledio drugi telefonski poziv u kome su bili konkretniji i ponudili 6 meseci po 1 dinar, što sam prihvatio.
Juče mi je kurir doneo aneks ugovora na potpisivanje. Potpisao sam i odmah mu vratio. Sada čekam da vidim kako će biti prikazan status na ,,Moj SBB'' portalu.

Naravoučenije:
potrebno je pokazati ozbiljnu nameru raskida ugovora kako bi se dobili uslovi koji su prosečno bolji od onih koje sam imao pre poskupljenja
 
Meni to deluje kao fantazija, osim ako ti inače nije istekla ugovorna obaveza i nisi bio pod istom, onda si mogao da raskineš 28.01.
 
Ja razumem da postoje zaludni ljudi pa cackaju po njihovom sajtu i onda nabasaju na najavljeno poskupljenje ali nisu svi ljudi takvi. To sto su oni napisali,,, ali kome su to dostavili ??????? meni nisu a ja dobija racun-e na mail i u nijednom racunu a imam ih tri razlicita nisam nikakvo obavestenje dobio. A ti i dalje opradavaj njihovo **mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*sko* objasnjenje. @dEXE kako si ti dosao do ovog pdf-a bili bi zanimljivo da nam kazes..
Ja ovako zaludan za poskupljenje sam saznao iz oktobarskog ili novembarskog računa koji su mi poslali i na dnu računa sitnim slovima bilo napisano obaveštenje o poskupljenju i raskidu bez penala do 31.12.2018. i da ukoliko se ne raskine ugovor do tada smatraju da se prihvata poskupljenje.
Onda sam otvorio Bench i pogledao u ovoj temi šta kolege forumaši imaju da kažu na poskupljenje i ovde na forumu saznao način na koji mogu da iskoristim to njihovo poskupljenje i izvučem što bolju ponudu, što sam i uradio.
Ja ne branim SBB, i smatram da bi trebalo da kada ovako nešto planiraju, pošalju lepo uz račun u koverti još jedan papir gde je to lepo slovima normalne veličine napisano ili pošalju dodatni mail onima koji primaju e-račun. To što ja smatram kako bi nešto trebalo da se uradi ne znači da tako na to gleda i država Srbija, prema našem zakonu dovoljno je da okače obaveštenje na svoj sajt i smatra se da su time obavestili korisnike. Isto tako sud može da pokrene postupak protiv tebe i nisu dužni ništa da ti pošalju već je dovoljno da okače obaveštenje na oglasnu tablu u sudu da se protiv tebe vodi postupak i smatra se da si obavešten, glupo ali tako je.
I naravno da SBB niti bilo koja druga firma neće sebi skakati u usta i objaviti na sva zvona da poskupljuju pa da onda masa korisnika pohrli da raskida ugovore već će to odraditi što je tiše moguće da bi imali minimalan broj zahteva za raskid.
Možeš sada da vičeš *mjau*mjau*mjau* koliko god hoćeš, oni su sve odradili prema zakonu. A iako nisi primetio na računu, bilo je i tekstova u novinama da poskupljuju , pa i ovde na forumu smo mesec dana zaludni čoporativno kukali na poskupljenje, nazivali SBB pilićarima i gore, a i valjda si i sam primetio ako koristiš SBB barem 2 godine da oni svakog januara poskupe.


Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Ja sa prvo iscenjkao 4000 mesecno u oktobru umesto 4400, a sad sam popio 150 din poskupljenje, ali sam dobio HBO... tako da, tu sam negde na svom ;) e da, ugovorna obaveza od 12 meseci, sto mi odgovara, pa mozemo ponovo :)
 
Ja ovako zaludan za poskupljenje sam saznao iz oktobarskog ili novembarskog računa koji su mi poslali i na dnu računa sitnim slovima bilo napisano obaveštenje o poskupljenju i raskidu bez penala do 31.12.2018. i da ukoliko se ne raskine ugovor do tada smatraju da se prihvata poskupljenje.
Jes, sad će neko da čita šta piše na računima. Trebalo je svakoga posebno da pozovu na kafu i da mu objasne šta planiraju.
 
Prosto je ne verovatno da sam ja jedini od sbb korisnika koji racune dobijam preko maila i placam automatski preko m banking-a a DA NEMA NA RACUNU (u seloj prosloj godini) ISPISANO DA CE BITI BILO KAKVO POSKUPLJENJE. Vi hocete da kazete da se svi korisnici moraju sami informisati na raznim forumima o nastupajucim promenama u privatnim firmama u kojima se budžeti mere u milionima...
@calexx bravo momak
 
Poslednja izmena:
Vi hocete da kazete da se svi korisnici moraju sami informisati na raznim forumima o nastupajucim promenama u privatnim firmama u kojima se budžeti mere u milionima...

Ti ne moras na forumu da se informises ali na tom istom forumu moras da se zails zato sto si neinformisan?! Kako si sada aktivan a nisi kada se bar mesec dana ovde pisalo o poskupljenju?! Forum ti onda nije bio dobar a sad jeste?
 
Prosto je ne verovatno da sam ja jedini od sbb korisnika koji racune dobijam preko maila i placam automatski preko m banking-a a DA NEMA NA RACUNU (u seloj prosloj godini) ISPISANO DA CE BITI BILO KAKVO POSKUPLJENJE. Vi hocete da kazete da se svi korisnici moraju sami informisati na raznim forumima o nastupajucim promenama u privatnim firmama u kojima se budžeti mere u milionima...
@calexx bravo momak
Ja račune dobijam preko maila i plaćam preko mbanking-a. Na računu za novembar mesec je pisalo da će poskupljenje biti 140 dinara.
a1e918b50b4e385dc81b353f80d72c50.jpg


Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Kako tražiti umanjenje računa zbog prekida usluge na jedan dan? Ako može preko interneta.
 
Isto mi stiže račun na mail i plaćam online ali ne dobih obaveštenje da će mi povećati pretplatu iako sam Premium korisnik, koji je prešao sa Duo gold-a...

Kontam da su naplatili čokoladu. :-devil-:

Pisao sam im pa ćemo da vidimo đe je zapelo...
 
Ti ne moras na forumu da se informises ali na tom istom forumu moras da se zails zato sto si neinformisan?! Kako si sada aktivan a nisi kada se bar mesec dana ovde pisalo o poskupljenju?! Forum ti onda nije bio dobar a sad jeste?

Bili su i onda aktivni samo što su ko većina ovde traže rešenje za neki problem a odgovor im se bukvalno nalazio stranu ipo pre njihovog pitanja.
 
Prosto je ne verovatno da sam ja jedini od sbb korisnika koji racune dobijam preko maila i placam automatski preko m banking-a a DA NEMA NA RACUNU (u seloj prosloj godini) ISPISANO DA CE BITI BILO KAKVO POSKUPLJENJE. Vi hocete da kazete da se svi korisnici moraju sami informisati na raznim forumima o nastupajucim promenama u privatnim firmama u kojima se budžeti mere u milionima...
@calexx bravo momak
Ako nemaš nigde napisano onda idi lepo i podnesi tužbu. Evo ti lepo par postova iznad da su slali i uz elektronski račun, ako samo tebi u celoj Srbiji nisu slali idi u sud i tuži ih.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Ako nemaš nigde napisano onda idi lepo i podnesi tužbu. Evo ti lepo par postova iznad da su slali i uz elektronski račun, ako samo tebi u celoj Srbiji nisu slali idi u sud i tuži ih.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Problem kod elektronskih računa je što ih ja I ne otvaram, tako da većina i ne pročita sitno obaveštenje.
Imam šablon za plaćanje, samo kratko bacim pogled na cifru i online uplatim, šta ima da gledam ceo račun...

Inače, danas u poslovnici, odem dakle da sa Duo net gold paketa pređem na Eon duo lite, odavno mi istekao ugovor, jer je razlika postala već 330 din, što je na godišnjem nivou 4000... Pri tome kao što navodih imam dosta dobitaka a gubim par hd kanala...
I mi tu pregovaramo, reko uzimam sve što ide i dodatni d3 mini i drcam, sve što ima daj, iako mi i ne treba baš...
Kaže ona, čekajte ako vam ne treba, i bitna vam je cena, evo daćemo vam isti vaš paket ali 3 meseca da plaćate samo osnovnu pretplatu, što je ušteda od nekih 6300 din...
Pitam ok, to se da razmisliti, a jel može i smart TV aplikacija ko što bi imao u novom paketu, kaže ne može... Ja reko dajete 6000 a nećete jedan običan nalog za tv... Kaže takvi su paketi ne može individualno.
E reko dobro onda daj ovaj niži ionako tu za dve godine štedim 8000, kad već cepidlačite....

Tu mi reče, ne znam dal joj je verovati I koliko je upoznata, jer nije baš da se razumeju, kaže da će uskoro i ovi eon paketi da se menjaju kakvi su sada, kaže na gore, tj. ili će da poskupljuju ili pomenu da neće džabe davati dva dodatna uređaja...
E sad dal lupa il ne, ne znam... Jer na to njeno, rekoh, ako se menjaju lako ja mogu nov ugovor da potpišem ako je na bolje, a ona kaže nije ;)

Na sve to dodam, korisnik sam od 2000. god, dakle 19 godina, nikad ništa nisam dobio, samo su dizali cenu, menjali uslugu samovoljno, uskraćivali nas stare korisnike, natovali mi ip adresu...
Ona kaže, pa evo ponudila sam vam popust, ja reko što jes jes, ali neka hvala...

I tako, pošto još uvek nema bolje, a teško da će i biti, i dalje na sbb-u, ma koliko me nervirali ;)


Sent from my OnePlus 5t using Tapatalk
 
Da li jos nekom nece da se otvore sajtovi tipa facebook, youtube, imdb? U neko doba dana, a onda kroz 10-20ak minuta proradi sve normalno. Danas mi se ponovo desilo, a isto i pre nekog vremena, ali nisam pridao znacaj. Ostali sajtovi rade normalno za to vreme.
 
За кратак нестанак интернета не можете да добијете ништа , а за озбиљне проблеме(што сам читао овде) рекли људи пар стотина динара тако да се уопште не исплати смарати се.

За суд да поставља на таблу је тачно, али они увек обавесте корисника на адресу коју имају, разлог што је довољно на таблу је због оних који беже/нису пријавили промену адресе/не могу да дођу до њих и због многих других објективних разлога, што се не може поредити са оператерима кабловске који знају где ту услугу која се активно користи испоручују...

Сбб јесте послао обавештење преко обичног рачуна додуше реклама је пола стране а обавештење ред ситних слова, овим треба држава да се брине,
не због мене, али на пример због старијих људи који немају неку помоћ. Иначе ја сматрам да све промене треба да буду "opt in" а не аутоматске по закону али мислим да то нећемо видети.
Што се тиче коментара на форуму о томе како треба видети на сајту или шта већ, то што ми овде смо на форуму или што гледамо сајт, не значи да и сви остали то требају да раде, и није поента о једној фирми и кабловској него о гомили фирми, рачуна и свега осталог што може бити у будућности или је сада. Зато треба добар закон.

Да не буде све негативно за СББ мени интернет ради пуно боље након гомиле проблема које сам имао при крају икома и преласку на СББ о којима сам и ја и многи писали овде. Такође када нисам први пут у животу стигао због болести да платим неке рачуне на време, сачекали су без искључења.

Такође обавештење о поскупљењу иде на разне начине, преко рачуна, на сајту, мобилној апликацији и још пар начина, иако сам горе рекао како бих ја више волео да то законски функционише.

- Невезано за све ово што сте ви помињали, оно што мени смета је што разговор са оператером о томе шта да раде људи на терену је као игра глувих телефона. Два пута су долазили и ниједном нису знали шта сам договорио и онда долазили опет. А и сад ћу морати због анекса да их зовем нешто.
- Друга ствар што на сајту све пише збркано и нејасно шта имаш у пакету, ако уопште пише тачно. Тим стварима би стварно могли да се позабаве.
- И последње - Ако је неко дугогодишњи корисник он треба да има најбоље услове (као што је било код Икома на пример). ако то и нису хтели пре да раде могли би да размисле сада када ће све већи број корисника имати алтернативе.
 
Meni 27 sati bez ikakve usluge (nema interneta, nema telefona, nema TVa, nema zvanja korisničkog centra) nije baš kratko.
 
@Boemstari bravo to i jeste poenta mog posta to sam i ja hteo da napisem ali sam odustao od bilo kakve polemike
-----------------------------
@vodka_commando, @ sonetpro_kg da nebude zabune
definitivno nemam razlog da bilo sta lazem (bar se jedan sada javio javno da nije dobio nikakvu poruku) evo racun za novembar ovog trenutka sam ga slikao
https://imgur.com/a/SdOnsOE
 
meni su tri puta za redom smanjili racun (zbog prekida u signalu, neiporucenja usluge za koju placam) za po 227din, tj za po 10% :D
doduse uz natezanje jer su hteli da smanje za neku drugu cifru, obracunavali po 100 puta pogresno, pa na kraju ipak ispravljali na 10% kako je i stiglo dopisima.
vole ljudi da trose papir i salju pisma..
jednom sam zahtevala da podnesu reklamaciju telefonom, sledeca dva puta mailom..
sve u svemu male pobede nad bezobrazlukom nevidjenih razmera..
 
Koji stari i novi paketi imaju uračunat HBO Go?
 
Koliko se sećam samo najskuplji.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno