Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Probaj, verovatno ce ti zeznuti malo protok, ali probaj da zatrazis reset APNs. Mozes i da resetuje telefon na default, ali verovatno ce ostati isti, ili negde preko Moj Telenor ima sigurno da se traze podesavanja za net, mozda ima drugi.

Meni lici na problem sa telefonom, tesko da imas VPN :p, ali neko podesavanje APNa ili neki zez sa Background data ili slicno..
 
Pa ovima kojima normalno skida, nek vide da li imaju proxy i port. Ako imaju, nek i on stavi. Ja mislim da je do toga.
 
VPN aktiviram samo kada zatreba.

Inače, dobar predlog Đikija - Petre vidi molim te kako stoje kod tebe podešavanja oko proxy i porta...
 
Nemas vise APNova? Samo taj i onaj jedan za MMS?
Uporedite obojica onda kako se prikazuje Deezer protok, koliko kao Background, a koliko je ukupan, da li imate Data Saver i sl.
 
Otkačili mi taštu za 50% bez uređaja, kao takav popust ne postoji. Do sad je imala 25% popusta sa uređajem. Sutra zahtev za prenos u Vip pa ćemo videti sta onda kažu.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Devojci koja je dugogodišnji Telenor postpaid korisnik nisu ništa ponudili. Kaže nadamo se daljoj saradnji iako ne možemo da ponudimo ništa osim standardne ponude na sajtu...Uskoro zahtev za prelazak u VIP
 
Ja sam pre dva dana pisao email da vidim sta ce da ponude :D Al kapiram da nece nista iako sam 12 godina kod njih.

Mislim realno za istu tarifu kod VIP-a dobijem 20k din jeftinije Note 9 telefon da uzmem i dobijem jos 3GB vise interneta. Jako loshu ponudu po meni ima Telenor.
 
Ponudiće vam, ali tek kad stigne zahtev od VIP-a za prenos broja... Onda ide priča kako oni imaju najviše korisnika i nema potrebe da daju promocije i popuste, ali eto vama nude 50% i da niko nema pravo da ponudi osim tog koji zove, pa su vas zato odbijali ranije...

Bar je kod mene bio takav slučaj...
 
Poslednja izmena:
Šta je bolje uraditi: zahtev za prelazak u drugu mrežu, ili zahtev za prelazak na prepaid?

Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
 
DZOSUA has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space?!
 
Da li neko zna šta proveravaju pri kupovini telefona? Hteo bih da uzmem telefon na 6 rata uz novi ugovor pa me zanima da li mogu da me odbiju jer sam student i nemam svoja primanja. Pre tri godine sam uzimao iPhone 6s takodje na 6 rata koji je tada koštao 84.000 i nisam imao problema ali sada je novi vlasnik.
 
Da li neko zna šta proveravaju pri kupovini telefona? Hteo bih da uzmem telefon na 6 rata uz novi ugovor pa me zanima da li mogu da me odbiju jer sam student i nemam svoja primanja. Pre tri godine sam uzimao iPhone 6s takodje na 6 rata koji je tada koštao 84.000 i nisam imao problema ali sada je novi vlasnik.

Ako si njihov stari korisnik i uredno si sve plaćao do sad onda nemaš razloga za brigu, neće te odbiti.
 
ako se dobro secam, uslov je da si bar 6 meseci na postpaidu, nije bitno da li je to npr telenor internet ili obican postpaid. ako si na prepaidu, moras prvo preci na postpaid pa tek posle 6 meseci uzeti telefon. ako imas vec jedan ugovor (duze od 6m) a hoces jos jedan broj, mozes uzeti telefon odmah..

Sent from Galaxy S8
 
Da li neko zna nešto da mi kaže u vezi popusta na plaćanje računa karticom, ili na klik (ne znam da li je to isto)?

Stavka se na računu zove "promotivni benefiti" i umanjuje račun za 250 dinara ako je prethodni plaćen da li karticom ili na klik nisam siguran, ili svejedno. Google mi nije bio od pomoći, sad čak ne mogu da nađem ni gde sam to ranije našao info da je tih 250 dinara umanjenja posledica toga. Čak ni u prodavnici njihovi radnici nemaju pojma o tome, wtf?!
Mislim ne bunim se ja naravno što mi je račun manji nego me zanima da li je to jednokratno ili od čega zavisi. 4 meseca sam na ovom paketu, septembar i oktobar sam platio karticom i oktobarski i novembarski računi su mi stigli umanjeni za taj popust. Novembarski račun sam platio na klik i decembarski mi je stigao sa punom cenom.
 
Poslednja izmena:
Jedino plaćanja mastercard-om preko moj Telenor aplikacije ili e-računa su davala popust. Plaćanje na klik nije.
Promocija je trajala do juče pa zato nema više informacija na sajtu.
 
Meni su tri računa stigla sa popustom jer sam plaćao master karticom. Jutros sam platio ponovo ali ne očekujem umanjenje jer je promocija trajala 3 meseca. Ono što je interesantno je da se već nakon sat vremena u Moj Telenor app videla uplata iako je subota. Ranije čini mi se da nisu tako brzo knjižili uplate.
 
Meni su tri računa stigla sa popustom jer sam plaćao master karticom. Jutros sam platio ponovo ali ne očekujem umanjenje jer je promocija trajala 3 meseca. Ono što je interesantno je da se već nakon sat vremena u Moj Telenor app videla uplata iako je subota. Ranije čini mi se da nisu tako brzo knjižili uplate.

Ranije nije platni promet radio vikendom,mora da je to razlog.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kako može da se proveri odakle ovih 100 din više?
8e3d56d2259618d674a06baca1164a0f.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Vidi u aplikaciji Listing Potrošnje, izaberi datum od kad do kad, i trbalo bi da izbaci šta je dodatno naplaćeno...



Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
8d5f699a66e8f1d9acc222968ef6099a.jpg
 
Poslednja izmena:
^listing?

@omtw, placanje karticom je odavno instant, mozda koji sekund ako je neki glitch?
Priznajem kod Tln sam samo uplacivao kredit, kod druga dva je placanje karticom uvek islo instant, kao i SMS placanja.
 
Prepaid kredit je oduvek i na svaki način instant. Ovde je fora da aplikacija brzo prikaže saldiranje. Pitanje je da li radi push ili u određenim intervalima radi pull svih uplata. Što je manje-više nevažno.
Mastercard promocija je bila lepa dok je trajala, zaista mi je nejasna njihova (jal Telenor, jal MC) matematika, ali i to je verovatno nevažno za krajnog korisnika :)
 
Prepaid kredit je oduvek i na svaki način instant. Ovde je fora da aplikacija brzo prikaže saldiranje. Pitanje je da li radi push ili u određenim intervalima radi pull svih uplata. Što je manje-više nevažno.
Mastercard promocija je bila lepa dok je trajala, zaista mi je nejasna njihova (jal Telenor, jal MC) matematika, ali i to je verovatno nevažno za krajnog korisnika :)
Stvaranje navike kod ljudi da koriste kartice na odredjen način. Slična priča je sa Mastercard Contactless plaćanjem BusPlusa jedan dinar za 90 minuta vožnje. Predstaviš ljudima jednostavnost usluge i nakon toga dobar deo će samo nastaviti da radi stvari na isti način jer je naprosto jednostavnije.
 
Pa ako na plaćanje master karticom uzimaju proviziju (da li, nisam siguran?) onda naravno da nećemo nastaviti tako, nego na klik.

Kako su to promovisali, kad ja nisam ni čuo za to, a ni njihovi zaposleni u prodavnicama :D ja sam slučajno provalio da mi je oktobarski račun manji pa sam se onda raspitivao zašto. A septembar sam platio karticom jer mi plaćanje na klik nije bilo aktivirano, tačnije nisam ni znao za to.
 
Nazad
Vrh Dno