Šta je novo?

Battlefield V

Prvi mitraljez koriste masovno i ide im od ruke da me ubiju sa njim. Stg je najbolji za sada u assaultu. Mada nije ni priblizno uboit ko u beti. Ima i par onih polu rafalnih koji kada se nabudze rade odlicno na mid-high range. Dok medic ima katastrofa rafalke bar prvih par. Mp40 moze da prodje kada se nabudzi do kraja.
 
Igram kao assault klasa i sta je ovo sa oruzjem? Imam samo 3 puske, jednu onu semi automat dok su one dve M1 i jos neka sto joj ne znam tacno ime.. mislim da sam neki 7lvl
Da li to svaka klasa ima tako malo oruzja na pocetku?

Erm svaka klasa ima po 7 ili 8 oruzja? za svako oruzije pise level requirement klase koji je potreban da se otvori.
 
Ovo je sto assault ima:

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001.jpg
 
Nema šanse da ti radi na RX570......meni jedva izbaci 60fpsa na RX470 :p

Dobro ja sam lepo pitao, ne mora ironija :) Oko 70-ak se vrti sa i7, mada High preset mi deluje manje iscrpno da primetim u daljini a da ne tweakujem previse a miran sam za 75hz lock :)

Nisam naisao na bugove do sad osim par u trenutku deatha.
 
Probao večeras sa RTX on i very high na 1440p - neće da može [emoji848][emoji28]

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Naravno da ne radi kada ti treba neka od RTX karti:

RTX 2070
RTX 2080
RTX 2080Ti
 
Znam, imam 2080

Neće u smislu da zabada na svakih 15-20 sekundi.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ako imas najnovije drivere, probaj jednu verziju ispod. Kako su izbacili onaj zadnji update, ljudi se zale na slabije performanse i freezove.
 
Zabada ti zato sto battlefield V je pravljen u istom engine-u kao i battlefront 2, a taj engine nije pravljen iz korena za dx 12 nego 11. Nabuzdili su ga da ''radi'' ali zato zabada na svakih par sec. Nije to do tvoje kartice. Ugasi ray tracing efekte, ostavi dx 12, imaces isti problem. Vrati na DX 11, radice ti tecno bez zabadanja. Ray tracing na battlefield V niko ziv nece koristiti, sto zbog nedovoljno RT cores na karticama sto zbog engine-a koji ima probleme kada igras na dx 12. Jednom recju FAIL. Ali nvidia placa da support-aju tako da njih zabole.
 
ja jutros ubacio da imam 16gb rama, umesto 8gb ko do sada...... u bf1 sam dobio jos 5-6fps, i na velikim mapama conquest i operations, vise ne padaju frejmovi vec radi stabilno, a u bf5 ne vidim ama bas nikakvu razliku izmedju 8 i 16gb, cak tripujem da mi je nekako stabilnije radilo sa 8gb :D
 
Jel ima načina da se ugasi ovo g... o AA?

Послато са SM-G955F уз помоћ Тапатока
 
Zabada ti zato sto battlefield V je pravljen u istom engine-u kao i battlefront 2, a taj engine nije pravljen iz korena za dx 12 nego 11. Nabuzdili su ga da ''radi'' ali zato zabada na svakih par sec. Nije to do tvoje kartice. Ugasi ray tracing efekte, ostavi dx 12, imaces isti problem. Vrati na DX 11, radice ti tecno bez zabadanja. Ray tracing na battlefield V niko ziv nece koristiti, sto zbog nedovoljno RT cores na karticama sto zbog engine-a koji ima probleme kada igras na dx 12. Jednom recju FAIL. Ali nvidia placa da support-aju tako da njih zabole.
Ovako, smanjio sam detalje na high, isključio RTX ali ostavio DX12, i sve ide vrlo fluidno na 1440p.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Igram sa medic klasom i prosto je neverovatno da prvo oruzje (sten) ima daleko bolji handling nego mp40 koji i kad se nabudzi predstavlja izazov da uopste parira stenu.

Inace, igra me je prijatno iznenadila, od onog inicijalno katastrofalnog trailera i sve kontroverze oko igre uspeli su da eliminisu dosta gluposti i naprave sasvim solidnu igru.
 
lebdeca mina, uporno pukasavah da je detoniram, ali bezuspesno.... hahahaha

Battlefield V Screenshot 2018.11.25 - 01.56.40.68.jpg

lesevi i dalje imaju tikove.....
 
Ajd što visi, ali što propadaš u podzemni svet kada pogineš, to je tek ludilo [emoji38]

Dva puta mi se već desilo, moraću da uradim screenshot: poginem I krenem da propadam u zemlju, nešto između podzemnog sveta i pakla...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
@Exodusbgd, meni to smrdi da su povukli ono smece iz COD-a, Nazzi zombies ili kako se vec zove, pa mozda propadas u underworld, i onda neki novi nivo protiv nazzi zombija? :D hahahaha
 
Sve su to minorni bugovi koji ne utiču na igru....jedino ta trzanja tela,zna da ti isprazni snajper :p
 
Je l zna neko sta od grafickih podesavanja treba da smanjim/pojacam ne bi li smanjio kolicinu pop upova u daljini? Cesto me zbuni kada mi se u trenutku pojavi neki objekat na horizontu prilikom sprintanja. I je l se zna nesto o uvodjenju nekih novih AA podesavanja u igru? Mislim da bi dobar AA doprineo laksem uocavanju protivnika. Mada verujem da cim nije od pocetka u igri, znaci da je uzasno zahtevan.

Gledam na redditu kace slike gde se trava na odredjenoj udaljenosti ne renderuje a mnogi se valjaju po travi u zabludi da su kamuflirani. I to u onim zutim lalama valjda za koje sam mislio da se bar te travke vide na daljinu. Mani je undergrowth opcija bas iz tog razloga smanjena na low. To sam u pubgu naucio gde ima istih *******cija.
Toliko moderni engini, sve puca koliko je napredno a neke osnovne stvari nikako da prevazidju. Al dobro, doci ce se do tacke kada vizualno vise nece imati mesta za napredak, pa ce onda tehnicke stvari da sustignu vizualne.
 
Engine je dobar, vidi se to po drigim igrama. Ovo je early access verzija igre. Oni pop in imaju u meniju. Pogledaj animacije prije nego sto udjes na server. Mene nervira sto se taj pop in desava ispred tebe na jedna dva metra. Tesalacija se mijenja. Kontam da je vrsta optimizacije ali opet.
 
@Kurttrasel, stavi mesh quality na high or ultra, sta ti je to AA? anti aliasing ? I kako sa AA mozes lakse da uocis neprijatelje nije mi jasno? Igra ima stalni TAA koji se da iskljuciti sa user.cfg i motion blur 1%.
 
TAA je mztan i teze je igrati sa njim nego sa MSAA ili FXAA. A komanda za .cfg i gasenje TAA je:

WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
 
Poslednja izmena:
E hvala. Probacu da vidim kako izgleda bez njega.
@darksider pa meshqualiti zavarava sa travkama koji drugi sa low podesavanjima ne vide...
 
Poslednja izmena:
nadjojh neki cfg na netu:

PerfOverlay.DrawFps 1

PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0

Render.VSyncFlashTestEnable 0

WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0

RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0
RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnable 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit X
RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
RenderDevice.StereoSeparationScale 0
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale 0

gstrender.thread.maxprocessorcount 8

Gametime.MaxVariableFPS 100

medjutim, kad ga ukucam u bf5, malo cudne boje budu, a ono pre mapa, kad prikazuje squad, sve je tamno, face su ko zi pakla d ate posmatraju,a na oruzjima se ne vide skinovi.
sta se od toh komandi moze ostaviti da malo poboljsa performanse? zna li ko?
 
Dovoljno je samo ovo RenderDevice.RenderAheadLimit 2 ili 3
u nvidia control panelu maximum pre rendered frames- use the 3rd application settings
u igri ukljuci future frame rendering ON
 
Ako je u igri ukljucen future frame rendering ON onda nema potrebe za RenderDevice.RenderAheadLimit x. Mislim da je FF render zapravo dinamicki renderaheadlimit.
 
Sinoc odigrah prvi put Final Stand. Bruka i sramota koji mod. Steta sto se tesko dolazi do njega. Igrali smo twisted stilu i centar dogadjanja je bio onaj mali gradic u sredini mape. Neverovatan osecaj je bio kada je 32 ljudi polako bez rasha ulazilo u grad i krenulo da se zabada po kucama. Nesto unikatnije nisam dugo doziveo u nekoj igri. Voleo bih kao spektator da ispratim jedan takav meč.

Bice battleroyale odlican u ovoj igri nema greske.
 
u cemu je fora sa tim battle royale modom? na ps4 sam skinuo neko djubre koje je free, fortnite battle royale, pokrenuo i posle 7 minuta sam ga odmah i deinstalirao, vecu glupost nisam video, nece valjda nesto slicno da upropasti i bf5?
 
Vrh Dno