Evo kako izgleda radni nalog tehnicara od SBB ako nekog zanima, meni bilo dosadno pa slikao, ofc nista pametno, al barem vidis sta ljudima riknjava.
Obirsao sam licne podatke musterija, za servisere me bas nesto zasvrbe..
Inace kad smo kod toga, apsolutno razumem da ne mogu da vrse monitoring svakog pojedinca DS/US ali da oni na svojim cvoristima takodje nemaju nikakav interface koji bi im javio kada values predju odredjene granice je sramotno.
To sam saznao danas kada sam proveravao svoj DS/US i primetio da samo par dana od zamene 2 splitera i samog modema US opet prelazi granice.
Zvao, kazu a pa nije ovo do vas vidim smetnje na cvoristu, sad cemo da napravimo nalog da ekipe izadju na teren.
Reko vi ne znate kada vam na cvoristu ode nesto dok vam ljudi ne jave? ....kao pa znate bla bla obicno se ljudi brzo jave kad nastanu smetnje.
Pa mislim se naravno da se jave kad im vise ne radi servis koji im je potreban mozda za posao itd.
Ja hvala bogu sam pratim opseg pa prvi primetim ako values krecu da odlaze u out, tako da niko drugi nije prijavio, jer smetnje se jos nisu osetile.
Stvar je u tome sto je to moglo tako da stoji nedeljama pre nego sto rikne cvoriste a oni idalje nebi znali, otuda i stalni kvarovi, doduse kvarovi su jer koriste najkvalitetnije delove NOT, ne znam da li moze da se koriste gori delovi i oprema od onoga sto SBB koristi.... TUGA.
-