ono sto ne znate je: prvih 6 meseci od kupovine kupac daje izjavu i bira da li zeli nov ili popravljen uređaj. ukoliko je prošlo više od 6 meseci pa je uredjaj popravljan izgubio je vodootpornost, kupac moze da ga nakon potapanja punopravno reklamira. Ako odbiju reklamaciju na sudu ih kupac dobija.Proizvodjac daje garanciju inicijalnu na nov uredjaj. Garancija je sklona promeni nakon opravke i havarije. Normalna stvar
ono sto ne znate je: prvih 6 meseci od kupovine kupac daje izjavu i bira da li zeli nov ili popravljen uređaj. ukoliko je prošlo više od 6 meseci pa je uredjaj popravljan izgubio je vodootpornost, kupac moze da ga nakon potapanja punopravno reklamira. Ako odbiju reklamaciju na sudu ih kupac dobija.
Sent from Note 5.
To već deluje normalno ...ono sto ne znate je: prvih 6 meseci od kupovine kupac daje izjavu i bira da li zeli nov ili popravljen uređaj. ukoliko je prošlo više od 6 meseci pa je uredjaj popravljan izgubio je vodootpornost, kupac moze da ga nakon potapanja punopravno reklamira. Ako odbiju reklamaciju na sudu ih kupac dobija.
Sent from Note 5.
to je oko 4 ročišta. kratko traje.a oni placaju sudske troskove,tvog advokata i jos po nesto.To već deluje normalno ...
Samo ko će da se zeza po sudu
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
nije samo Z3 nego i S7 active. A u servisu sam video mnogo CAT telefona u koje je prodrla voda..Ta vodootpornost je za svakog servisera smejurija i kad im to pomenes kazu da je to velika prevara jer imaju mnogo novih fonova koji na plocama imaju vodu i pregorevanja. Tako da pljuskanje ok ali potapanje ja ne bih smeo kako god.....Z3c je poznato imao probleme sa odlepljivanjem i to je slucaj iskljucivo za taj model. Sta su na njemu zeznuli ne znam. Z2 i ostala druzina nije bila pogodjena time. Naravno da je rizik kod svakog jer je kontrola kvaliteta znatno losija od kada su pocele prodaje od vise miliona. Ali da se ovlasceni servis ogradjuje od vodootpornosti nakon zamene dela je totalno pilicarski. Je l' ga reklamirate kao vodootpornog? E pa mora takav i da bude kad izadje iz OVLASCENOG servisa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Razumem ja da je nemoguce telefon sklopiti rucno u servisu kao sto ga slapaju u fabrici i tu nista nije sporno. Ako ti takav telefon ispadne i razbije se i ti ga nosis u ovlasceni servis oni mogu i ne moraju da ti garantuju vodootpornost, to naravno prvo pitas. Jer ako ti ne garantuju vodootpornost onda nema ama bas nikakvog razloga da telefon popravljas kod njih za 3-4 puta vise para. Jer tebi garancija svakako ne vazi jer je do ostecenja doslo tvojom nepaznjom. Medjutim, ako se telefon pokvari sam od sebe, tj. zapadne ti jedan od felericnih primeraka pa ti posle odredjenog vremena crkne displej, zvucnik ili sta god ti telefon nosis svakako u ovlasceni servis jer imas pravo na ostvarivenje garancije i onda su oni apsolutno duzni da ti telefon vrate u prvobitno stanje sa sve vodootpornoscu. Ako vec nisu u stanju da to urade servisiranjem onda su svakako duzni da ti daju nov telefon. Mnogi ce pasti na samsung marketing o vodootpornosti i za mnoge ce to biti jedini razlog kupovine tog uredjaja. Ako telefon ne radi njihovom greskom, a onda, posle popravke te iste njihove greske telefon vrate kao nevodootporan, uz svo duzno postovanje i bez namere da bilo koga uvredim, onaj ko uzme telefon nazad i aminuje takve uslove je definitivno malouman.
Ovde u de, kod mog operatera note 7, doplata 250e i mesečno 49e, 6gb interneta po brzini od 300mb/s i neograničeni pozivi za sve mobilne mreže i fiksni, i sms neograničeno.
Gesendet von meinem HUAWEI M2-A01L mit Tapatalk
http://www.androidauthority.com/corning-responds-samsung-galaxy-note-7-scratch-test-video-711210/
Koja gomila laži![]()
Sent from my Kinez
U telenoru na paketu cena... nemam reči, kao da se ne vezujes ugovorom 2god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari