Šta je novo?

SBB UniFi

Prosao je 2.nov a nema cenovnika za ne-SBB korisnike, dok SBB-ovci nemaju merac potrosnje (za datih 5GB za UniFi). Da li je krenulo merenje potrošnje?

Nema nikakve info na SBB sajtu.

Evo šta me dočekalo (SBB sam korisnik):

56724a74cf24033dbd0ecf1442a3762b.jpg



Koja je cena dodatka za surf max brzinom, koliko traje, koliko GB? Nista nema na sajtu, niti na Moj SBB - UniFi portalu.
 
Poslednja izmena:
Update: zvao sam SBB da pitam.

- Stanje potrošenih GB može da se vidi samo iz aplikcije za mobilni (nisu mogli da mi kažu, "ne vidi se u sistemu"). Aplikacija može da se skine sa SBB sajta i PlayStore-a i valjda i App Store-a.
- Ko nema SBB postpejd net, već recimo samo TV ili pripejd net, ne dobija 5GB, ali ima 64kbps (smanjenu brzinu neta). Može da se koristi javni UniFi normalno, a HG hotspot-ove samo po smanjenoj brzini
- "Aktiviraj dodatak za surfovanje max brzonom" sa gornje slike ne radi, jer se ne zna cena, a bio bi obračunat uz sledeći račun.
- Za sada je UniFi samo za SBB, više ne-SBB korisnici ne mogu (user/pass: unifi/unifi), a nema info kada će moći i da li će za njih biti vaučera koji se kupuju i slično.
 
Nemoguce da si potrosio 5GB za 3 dana?
 
^ Kućna mreža, DL filmova, ko zna, možda i jesam. Možda nisam. Kako da znam? Ne mogu da vidim listing, "nemaju u sistemu".


Update #2:

Ponovili su da se stanje 5GB bonusa za SBB korisnike može proveriti samo preko mobilne aplikacije; rekao sam da nemam smartphone. Rekli da će biti implementirano u UniFi meniju u Moj SBB portalu.

Cene za dodatne UniFi pakete za SBB korisnike, kada se potroši 5GB (puna brzina (max 10Mbps):

1GB - 150din
3GB - 290din

važe dok se ne potroše, mogu se neograničeno puta aktivirati
ovih podataka nema na SBB sajtu!

(Ovo je dosta jeftinije od mobilnih dodataka, gde je 3GB - 1000din, primer)


Važno: dosadašnja javna UniFi mesta, kafići, restorani, itd -- postaju ekskluziva za SBB korisnike, user/pass: unifi/unifi više ne važi. Ako u kafiću postoji samo SBB UniFi, a vi niste SBB korisnik, ne možete da pristupite! I tu nastaje najveći problem, da pitate kolegu/prijatelja da vam da svoj user/pass za Moj SBB, čime on daje pass za portal i sve svoje lične podatke aktivaciju drugih SBB usluga. Takođe osoblje kafića neće biti srećno da daje user/pass, tako da će morati da se okrene sopstvenim dodatnim ruterima (što nije veliki izdatak) za sve ne-SBB korisnike, odnosno sve one koji traže WiFi password.

Onaj ko ima SBB uslugu ali nema postpaid net na svim UniFi lokacijama imaće 64kbps i ne dobija 5GB. Ne znam može li on da dokupi, nisam pitao.

Rečenica koju sam gore naveo nije tačna:
- Ko nema SBB postpejd net, već recimo samo TV ili pripejd net, ne dobija 5GB, ali ima 64kbps (smanjenu brzinu neta). Može da se koristi javni UniFi normalno, a HG hotspot-ove samo po smanjenoj brzini
Tačno: ne može da koristi javni UniFi normalno, već kao i kućne HG -- samo po smanjenoj brzini.


SBB WiFi Zone se neće gasiti, neće se pretvarati u UniFi zone. SBB WiFi Zona ostaje za ne-SBB korisnike, i 1h neta košta 100din, a 1 dan 300din, plaća se putem SMS-a. WiFi Zone su obično na istim (javnim) UniFi lokacijama.

Za sada je UniFi zatvoren samo za SBB korisnike i do daljnjeg neće moći da ga koriste ne-SBB korisnici.
 
Poslednja izmena:
Imam kuci HG uređaj uz DUO (tv+tel) bez postpaid interneta i uredno je ukljucen Unifi i 5GB neta preko Mojsbb.
 
Ja sam normalno instalirao i UniFon i onu drugu app i to na 4.4.4,tako da nije istina da nece na 4.4,neko je gore napisao ;)
I da dodam na UniFi od Zvezdare do Mirijeva (od kuce do lokacije na kojoj radim) ima oko 5 km i skoro ceo put mi je nakacen na UniFi,na 2 mesta izgubi signal na minut i opet se vrati,tako da je taj deo sasvim lepo pokriven
 
Poslednja izmena:
Za one koje zele da blokiraju svoje mobilne uredjaje da se kace na UniFi kad su kod kuce, potrebno je da samo u Wireless menu - Hotspot filter - Wireless interface UniFi stave na enable MAC filter listu. Uredjaji koji su se do tada kacili trebali bi da su na toj listi. Samim tim mobilni se povezuje na glavnu wifi mrezu od tog trenutka. Mozda ce biti jos dostupnih UniFi mreza ali definitivno nece imati prioritet nad vasom glavnom wifi mrezom zbog jacine signala.

Pozdrav
 
Poavio mi se UniFi, jutros, odem na portal, deaktiviram UniFi, ali mi je jos uvijek na ruteru. Sta uopste znaci do sto sam UniFi deaktivirao na portalu?

I meni se to isto desilo juce.
Razmisljam ajde da nije od komsije ili sta vec (mada nemoguce video sam da ima istu snagu kao i moj kucni wifi).Iskljucim ruter iz struje i naravno nestanu oba i moj wifi i Unifi.Ukljucim HG eto oba....
Pitao sam ih na TW i odgovor je:
Posaljite nam na DM kontakt telefon da vas neko od nasih operatera pozove...
 
Izbacuje mi da moj uredjaj nije podržan. Tako da ako neko može/hoće da kopira instalaciju iz data/app i okači negde bilo bi super.
 
Poavio mi se UniFi, jutros, odem na portal, deaktiviram UniFi, ali mi je jos uvijek na ruteru. Sta uopste znaci do sto sam UniFi deaktivirao na portalu?
Takođe. Uradih isto, međutim i dalje vidim da je UniFi dostupan - na listi wireless konekcija na mobilnom telefonu, nalazi se odmah ispod moje kućne konekcije.

Postoji li način da se uradi disable čitavog UniFi interface-a?
 
Poavio mi se UniFi, jutros, odem na portal, deaktiviram UniFi, ali mi je jos uvijek na ruteru. Sta uopste znaci do sto sam UniFi deaktivirao na portalu?

Takođe. Uradih isto, međutim i dalje vidim da je UniFi dostupan - na listi wireless konekcija na mobilnom telefonu, nalazi se odmah ispod moje kućne konekcije.

Postoji li način da se uradi disable čitavog UniFi interface-a?

E da javim:
Sad su me zvali iz podrske prilicno ljubazan i strpljiv gospodin.
On je video da meni nije ugasen UniFi i onda je resetovao modem tj. HG i nestao je UniFi .
Ocigledno da mora modem da se restartuje (ili sta god).Takodje me je pitao kada sam na portalu deaktivirao jer se on raspitao i iz tehnicke podrske su mu rekli da verovatno treba da prodje 24h...
Eto dakle ili sacekajte 24h pa zovite ili zovite odmah...
 
Hvala, konačno da neko okači...
Radi i na 5.1.1 nego su oni zeznuli :)

UNIFI
Uslovi korišćenja usluge

Pojam i preduslovi za korišćenje
Član 1.
Servis UniFi podrazumeva bežični pristup internetu preko Wi-Fi tehnologije (IEEE standard 802.11a/b/g/n). Korisnici SBB postpaid interneta (kroz standalone pakete i bundle pakete) kao posebnu mogućnost mogu da neograničeno koriste servis UNIFI bez plaćanja dodatne naknade.
Servis UniFi je zasnovan na nekomercijalnoj osnovi kako za korisnike SBB postpaid Interneta, tako i za korisnike Total Net i Total Mix paketa i korisnike Beogrid postpaid interneta.

Pristup servisu
Član 2.
Kvota za surfovanjemaksimalnom brzinom u toku meseca iznosi 100 GB, nakon čega se protok smanjuje na 64/32 kb/s (Fair Usage Policy), sve do početka narednog meseca kada se korisniku resetuje stanje ponovo na 100 GB.
Korisnici mogu za UNIFI registrovati maksimalno 5 (pet) svojih uređaja i sve uređaje mogu koristiti istovremeno.
Korišćenje UniFi servisa od strane korisnika vrši se uz prethodnu autorizaciju identifikacionim podacima za Moj SBB nalog.
UniFi servis je dostupan u UniFi mreži koja se sastoji od od Public i Communitiy lokacija.
Korisnici SBB postpaid internet usluga mogu da koriste UniFi pristupne tačke koje su prikazane na mapi na sajtovima www.sbb.rs, www.totaltv.tv i www.beogrid.net.
SBB (u daljem tekstu: Provajder) će nastojati da redovno ažurira listu pristupnih tačaka, ali ne garantuje da će lista biti tačna i potpuna u bilo kom trenutku.
Korisnici koji imaju sekundarni UniFi SSID (Communitiy lokacije) uključen na njihovoj terminalnoj opremi instaliranoj na njihovoj lokaciji fiksne linije se registruju za UniFi na alatu za upravljanje korisnikovom pretplatom na internetu u skladu sa tehničkim uputstvima i preporukama za korišćenje. UniFi servis nije dostupan korisnicima kojiputem portalaisključesekundarni UniFi SSID na njihovoj terminalnoj opremi instaliranoj na njihovoj lokaciji fiksne linije.

Zaštita pristupnih podataka
Član 3.
Korisnik je isključivo odgovoran za zaštitu lozinki za pristup i drugih elemenata korisničkog naloga. Raspoložive podatke koji su povezani sa korisnikom ili nalogom korisnika, korisnik mora da zaštiti i ne sme da ih otkriva trećim licima pod bilo kojim okolnostima. Ukoliko opremu, koju koristi korisnik za pristup UniFi servisu, koristi treće lice, korisnik je isključivo odgovoran za sve radnje tih lica koje su izražene kao radnje povezane sa ili učinjene kao deo UniFi servisa kao da ih obavljaju oni sami. Korisnik je posebno odgovoran za zaštitu maloletnika od neprikladnog sadržaja kojem se može pristupiti putem interneta.

Ograničenje od odgovornosti
Član 4.
UniFi servis se pruža sa ograničenjem propusnog opsega na određenoj lokaciji u zavisnosti od lokacije do lokacije.
Korisnik prihvata da UniFi servis ne može konstantno dostizati ukupni protok usled: karakteristika tehnologije, prirodnih ili veštačkih prepreka koje zaustavljaju ili ometaju radio talase; velikog broja istovremenih korisnika u određenoj oblasti; dizajna ili svrhe mreže ili standarda koji su praćeni. Provajder nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja je rezultat neispravnosti servisa na određenoj mikrolokaciji ili zato što veza nije pružila određeni protok i kvalitet servisa. Najveći protok mobilnog širokopojasnog interneta se uzima iz tehničkih specifikacija pruženih od strane proizvođača komunikacione opreme koju koristi provajder za pružanje servisa. U slučaju da nekoliko korisnika istovremeno koristi specifičnu UniFi pristupnu tačku, najveća brzina veze se distribuira među svim korisnicima. UniFi servis nije dizajniran da pruža pristup hitnim službama i informacijama o lokaciji pozivaoca.
Provajder će nastojati da što je bolje moguće da obezbedi da servis UniFi bude dostupan 24/7; međutim, provajder nije odgovoran za probleme u funkcionisanju UniFi servisa ili prekide koji su rezultat obaveznih radova na održavanju UniFi mreže, više sile ili radnji trećeg lica koji nisu mogli da se očekuju, a njihove posledice nisu mogle da se izbegnu ili otklone. U slučaju kvara UniFi mreže ili zastoja UniFi servisa, provajder će početi da rešava problem što je pre moguće. Provajder aktivno održava UniFi mrežu na način da održavanje obuhvata: analizu odnosa između kapaciteta i korišćenja; rešavanje problema; merenje i dijagnostiku za ključne mrežne komponente; kontinuirane provere sa kapacitetom samodijagnostike; kontinuirane analize funkcionisanja sistema obradom podataka pruženih od strane pojedinačnih mrežnih elemenata; praćenje konfiguracija i podešavanja mrežnih elemenata; optimizaciju učinka mrežnih elemenata; merenje rada sistema u polju; rad tima za podršku 24/7; rad stručnog tima za hitne slučajeve za ključne mrežne elemente koji rade na poziv van radnog vremena; sistem za eskalaciju kritičnih grešaka u skladu sa uputstvima proizvođača sistema i druge procedure propisane od strane proizvođača.
Provajder nije odgovoran za probleme sa pristupom internetu ili greške koje se dešavaju prilikom uspostavljanja veze. Provajder nije odgovoran za bilo kakav gubitak, štetu, krađu ili modifikacije podataka, evidencije ili aplikacija koje korisnik šalje, prima, distribuira ili čuva kroz mrežu provajdera i mreže i opremu koji su povezani na mrežu. Korisnik izričito navodi da su mere za zaštitu
aplikacija i uređaja koje korisnik povezuje na internet koristeći UniFi servis isključiva odgovornost korisnika i prihvatanjem ovih uslova korišćenja korisnik oslobađa provajdera bilo kakve odgovornosti za posledice koje su rezultat upotrebe UniFi servisa za povezivanje na internet.
Korisnik razume i prihvata da zbog karakteristika tehnologije i ograničenja; upotrebe mreže pod kontrolom trećih lica; i svrhe i dizajna mreže UniFi servis nije namenjen za upotrebu u okruženjima koja zahtevaju apsolutno pouzdanu internet vezu, garantovan protok ili vezu sa određenim svojstvima (određeni ping, kašnjenje, nestabilnost, itd.) ili rad drugih elektronskih komunikacionih usluga koje zavise od takve veze i od kritičnog su značaja za aktivnost ili druge interese korisnika, gde manji od očekivanog učinka (bez obzira na to da li je veza imala specifična svojstva na specifičnoj mikrolokaciji ili ne) može dovesti do štete (kritična okruženja). Korisnik može samo na svoju odgovornost koristiti UniFi servis u kritičnim okruženjima i oslanjati se na dostupnost UniFi servisa.

Ograničenja u slučaju nedozvoljenog ponašanja
Član 5.
Korisnik je saglasan da koristi UniFiservis na način koji je u skladu sa ovim uslovima i važećim zakonima i propisima. Takođe nedozvoljeno je korišćenje servisa sledećim slučajevima: (i) učešće u P2P –„Peer to peer“ mrežama; ili (ii) preuzimanje velikih (iznad 2 Gb) ili brojnih (više od 1000) fajlova; (iii) održavanje stalne veze bez obzira na brzinu; ili (iv) korišćenje servisa za distribuiranje spama. U navedenim slučajevima provajder zadržava pravo da obezbedi kvalitet servisa, mrežni integritet i zaštiti mrežu od preopterećenja. Provajder će u ovakvim slulajevima prvo poslati SMS poruku, e-mail poruku ili koristiti drugi pouzdani sistem za slanje poruke da obavesti korisnika. Ukoliko korisnik nastavi sa navedenim ponašanjem uprkos obaveštenju, odnosno odmah ne prekine sa istima, provajderzadržava pravo da ograniči sposobnost korisnika da koristi servis sprečavanjem pristupa ili ograničavanjem protoka, ukoliko je to tehnički izvodljivo.
Ukoliko korisnik prekrši ove uslove korišćenja i/ili važeće propise na način na koji kršenje predstavlja neposrednu i ozbiljnu pretnju za javni poredak, javnu bezbednost ili javno zdravlje ili izazove ozbiljne ekonomske i operativne probleme provajderu ili trećim licima, što uključuje otkrivene aktivnosti koje prikazuju infekciju ili namerno korišćenje uređaja sa virusima i/ili trojancima i/ili činjenicu da je uređaj deo botnet-a za maliciozne napade ili hakovanje, provajder može, bez prethodnog obaveštenja i postavljanja roka za prekid kršenja, odmah da ograniči ili ukine pružanje servisa. Ove odredbe ne ograničavaju provajdera u obavljanju bilo kojih drugih pravno dozvoljenih radnji ili prava da zaštiti mrežu, infrastrukturu ili interese provajdera i/ili trećih lica.

Tehnička podrška
Član 6.
Korisnik se može informisati o servisu i naći potrebna tehnička uputstva na web sajtovima navedenim u članu 2.
U slučaju problema sa pristupom i korišćenjem Unifi servisa, Korisnik se može obratiti Kontakt centrima na broj 19900 SBB, 19955 Total TV, 19901 Beogrid.

Ostale odredbe
Član 7.
Korišćenjem servisa Korisnik prihvata ove Uslove, kao i Politiku prihvatljivog korišćenja Interneta, objavljenu na web sajtu SBB-a (www.sbb.rs) u delu „Korisnička dokumentacija –Opšta dokumenta“.

Stupanje na snagu
Član 8.
Ovi Uslovi korišćenja UniFi servisa stupaju na snagu 2.11.2015. godine.
Stupanjem na snagu ovih Uslova korišćenja prestaju da važe uslovi od 01.07.2014. godine.
 
Potvrđujem ono što je veljaNBG rekao. Pozvao sam tehničku podršku, objasnio sam problem, čovek je resetovao router i nestao je čitav UniFi interfejs.

Dok sam bio na vezi sa njim, isključio sam router iz struje (i prekidač na Off i cable out) - ni traga od mog UniFi. Uključio sam WiFi na telefonu, našao je UniFi osetno slabijeg signala, dakle ne onaj sa mog routera.
 
Da li postoji način da se ubrza proces oko paljenja unifi mreže jer jos uvek nisu upalili pa samim tim ne mogu ni da koristim po gradu..
 
Mozes da koristis, registruj se na mojsbb.rs - ne moras cekati da bude i kod tebe aktiviran.
 
Sve sam uradio ali kada kucam tu sifru i username na unifi ili sbb zonu nece da radi...
 
Ja koristim SBB zonu odavno, a i UniFi mi je radio mnogo pre nego sto je aktiviran kod mene (sto se desilo tek sinoc). Jesi li podesio sve prema uputstvu?
 
Sve to sam uradio ne radi ni sbb zona i unifi mreza.. unifi samo iskoci a zona izbaci da je neuspešna prijava

Inače iz Novog Sada sam
 
Moguce da ceo sistem trenutno baguje, evo ja sam malopre instalirao UniFi aplikaciju, i uporno nece da me konektuje ni na jednom telefonu na UniFi da proverim stanje. Ranije danas su se 2 telefona uspesno konektovala.
 
Kvota za surfovanjemaksimalnom brzinom u toku meseca iznosi 100 GB, nakon čega se protok smanjuje na 64/32 kb/s (Fair Usage Policy), sve do početka narednog meseca kada se korisniku resetuje stanje ponovo na 100 GB.

Pa je li sad 5GB ili 100GB?
 
Gde si nasao ovaj tekst sa 100GB? :D Ne zvuci realno, narocito sa tim dodatnim paketima od 3GB - kome ce da zafale 3GB nakon 100GB? Ovde pise da je 5GB.
 
Vrh Dno