Šta je novo?

Tesla tablet 7.85

Kakav je taj tesla asistent.Da li je komplikovano njegovo koriscenje i koliko novo azuriranje donosi pluseva a koliko minuseva.O kom updejtu se ovde u asistentu radi.Molim iskustva.
 
Kakav je taj tesla asistent.Da li je komplikovano njegovo koriscenje i koliko novo azuriranje donosi pluseva a koliko minuseva.O kom updejtu se ovde u asistentu radi.Molim iskustva.
Poprilicno je jednostavan program gde se od koris ika trazi da samo prikopca uredjaj na racunar a program onda sam pomocu adb i fastboot komandi odradi sve ostalo.

Kod mene na zalost program ipak nije uspeo da odradi stvar do kraja, ali mi je to expresno sredjeno u servisu.

Sto se utisaka tice, glavni problem, ghost touch, je nestao, dok je sve ostalo isto kao i pre (odlicno).
 
probao sam da drzim 785 model u stendbaju da vidim koliko ce da izdrzi
izdrzao je 30 dana sa upaljenim wifi
 
Danas su potpuno zacementirali los utisak, tj. potvrdjena je stara dobra ComTrade politika ciganisanja - matorcima odbijena reklamacija jer su "fizicki ostetili USB konektor". Da li uopste treba naglasavati koliko matorci paze na tehniku i koliko je takav odgovor bezobrazan?!
 
gde su ti odbili reklamaciju?
u comtrade shop?

koliko znam,a znaju i svi drugi,ako je nesto dobro vezano za tesla tablete,to je brzo ostvarivanje garancija,cak i momentalno dobijanje novog uredjaja bez servisa
 
ma teski klosari

inace,to ti i zavisi preko koje si radnje reklamirao
ja cak mislim da postoji opcija da direktno kontaktiras servis

poznato je da gigatron u zadnje vreme prodaje stare modele tesla tableta koji su osteceni u nekom smislu,a i licno sam video radnika koji je ispustio neki asus tablet sa metar visine i samo ga vratio u kutiju

tako da to nije comtrade ciganisanje,vec verovatno ciganisanje gigatrona,posto je stvarno poznata stvar da se garancije na tesla tablete ostvaruju brzo i cak se daju i momentalno novi uredjaji

mada,opet postoji mogucnost da su stvarno ostetili usb port,ali isto tako postoji mogucnost da je vec bio ostecen kada je tablet kupljen
 
Aj i ovde da postavim...

Matorcima se pokvario USB konektor na Tesla tabletu (785), prestao je da se puni - dobro poznat problem Tesle sa odlemljivanjem sa ploce - los kvalitet i izlazna kontrola Kineza. Medjutim, posle 20 dana su im odbili reklamaciju jer su "fizicki ostetili USB konektor". Matorci naravno paze na tablet i sasvim sigurno ga nisu ostetili nemarom, vec samo moze biti reci o losem kvalitetu. Tablet se inace pokvario posle svega 3 meseca.
Dajte savet, pisati Udruzenju za zastitu potrosaca, ili im odmah slati inspekciju?

Komplet isti problem. Iz servisa su tražili 2000 dinara da zaleme. Ja sam im rekao da sam upoznat sa problemom i da nemam nameru da plaćam popravku i da usb konektor nije fizički oštećen od strane korisnika, već da je to problem sa kojim je tablet došao u Srbiji, jer znam za još nekoliko Tesla tableta sa istim problemom. Malo povuci - potegni sa serviserom i reče mi da će mi javiti čim vidi sa šefom. Posle 20-ak minuta javlja se čovek i kaže da će tablet tj. usb biti popravljen, ali ako se još jednom desi isti problem, garancija neće biti ponovo uvažena. Tom prilikom tokom "popravke" su razyebali i slot za memorijsku karticu, pa sad ne radi isti.

Da se razumemo, ne'am ja ništa protiv servisera sa kojim sam se čuo (i sam sam se bavio tj. bavim istim poslom) i znam da radi ono što mu kaže nadređeni, ali su neviđeni pilićari oko servisiranja Tesla tableta.

Po meni, najbolja opcija u takvoj situaciji jeste tražiti nov tablet ili povraćaj novca. Naravno, ako je kvar primećen u prvih 6 meseci, jer ostvarivanje garancije ide lakše. Kažem ovo, jer sam bio u Tehnomaniji i reklamirao L7 sa istim problemom i zatražen je nov tablet ili povraćaj novca. Posle 2 dana, stiže sms od Tehnomanije da je zamena odobrena i da je dobijen nov/zamenski L7 tablet.

PS: Servis za Teslu je ProMobi, nije Comtrade-ov. Tablet je kupljen u BigBang-u u Ušću i preko njih je išla reklamacija.

PPS: Realno, i sam sam mogao da ga zalemim, ali reko' garancija dža-bu... Zato sam na strani onih koji kažu da je garancija u Srbiji neretko teško ostvariva.
 
Poslednja izmena:
Servis svakako nije nezavistan od uvoznika, tako da je odgovornost na CT. Javicu kad se bude resila situacija.
 
Aj i ovde da postavim...



Komplet isti problem. Iz servisa su tražili 2000 dinara da zaleme. Ja sam im rekao da sam upoznat sa problemom i da nemam nameru da plaćam popravku i da usb konektor nije fizički oštećen od strane korisnika, već da je to problem sa kojim je tablet došao u Srbiji, jer znam za još nekoliko Tesla tableta sa istim problemom. Malo povuci - potegni sa serviserom i reče mi da će mi javiti čim vidi sa šefom. Posle 20-ak minuta javlja se čovek i kaže da će tablet tj. usb biti popravljen, ali ako se još jednom desi isti problem, garancija neće biti ponovo uvažena. Tom prilikom tokom "popravke" su razyebali i slot za memorijsku karticu, pa sad ne radi isti.

Da se razumemo, ne'am ja ništa protiv servisera sa kojim sam se čuo (i sam sam se bavio tj. bavim istim poslom) i znam da radi ono što mu kaže nadređeni, ali su neviđeni pilićari oko servisiranja Tesla tableta.

Po meni, najbolja opcija u takvoj situaciji jeste tražiti nov tablet ili povraćaj novca. Naravno, ako je kvar primećen u prvih 6 meseci, jer ostvarivanje garancije ide lakše. Kažem ovo, jer sam bio u Tehnomaniji i reklamirao L7 sa istim problemom i zatražen je nov tablet ili povraćaj novca. Posle 2 dana, stiže sms od Tehnomanije da je zamena odobrena i da je dobijen nov/zamenski L7 tablet.

PS: Servis za Teslu je ProMobi, nije Comtrade-ov. Tablet je kupljen u BigBang-u u Ušću i preko njih je išla reklamacija.

PPS: Realno, i sam sam mogao da ga zalemim, ali reko' garancija dža-bu... Zato sam na strani onih koji kažu da je garancija u Srbiji neretko teško ostvariva.

Kakvo lemljenje zaboga.... I to jos 2k? Plocica sa USB konektorom i audio izlazom za Nexus 7 2012 kosta 8$. Taj deo za Teslu ne moze biti skuplji. Ok ajd da uzmemo i "ruke" u obzir pa i da prodje sa tih 2k ako je zamenjen deo. Ali da se lemi i karabudzi i to jos naplati?! Zaista bih voleo da se ovo meni desilo, krvi bih im se napio. Btw jesi li ih kontaktirao povodom slot-a za memorisku karticu?
 
Poslednja izmena:
Nisam. Nisam imao volje da se prepucavam preko telefona oko toga. Tablet mahom keva koristi za fejsbuk i skype, pa memorijska kartica, pored internih 12-ak slobodnih gigabajta i nije preko potrebna. Da je bilo nešto sa ekranom ili drugom komponentom, oko toga se ne bih predao olako.

Inače, biće ovakvih problema sve više i više, jer dolazi taj period od 3 do 9 meseci korišćenja kada svi nedostaci isplivaju na površinu. Samo se pitam koliko ljudi će popustiti i platiti popravku misleći da su oni pokvarili usb port.
 
Poslednja izmena:
Ja sam u big bangu uzimao H7, nije radio wifi tj gasio se nakon odlaska u sleep, probijao je nenormalno na ivicama i restartovao se sam od sebe. Posle 8,9 dana dobijem odgovor da servis nije uocio kvar, ali da ce na insistiranje bb opet biti pregledano. Povucem par zakona i kroz par sati dobijem novac nazad.
 
Nisam. Nisam imao volje da se prepucavam preko telefona oko toga. Tablet mahom keva koristi za fejsbuk i skype, pa memorijska kartica, pored internih 12-ak slobodnih gigabajta i nije preko potrebna. Da je bilo nešto sa ekranom ili drugom komponentom, oko toga se ne bih predao olako.

Inače, biće ovakvih problema sve više i više, jer dolazi taj period od 3 do 9 meseci korišćenja kada svi nedostaci isplivaju na površinu. Samo se pitam koliko ljudi će popustiti i platiti popravku misleći da su oni pokvarili usb port.

Je..ti sunce pa jedino sa batinom da udjes u radnju. Nista nisam pazario dugo u gigatronu ima par godina sigurno. A da su postali najgori pilicarski olos to stoji, drugar je ventilator reklamirao koji kosta oko 800din, natezali se tamo po radnji.
te zaribao te nije zaribao, te izbledeo fiskalni racun i ako se na gar vidi duzina trajanja iste, ma to je cirkus bio. Da ne poverujes koje je to ubedjivanje bilo.
 
Ovaj ima manju rez ekrana dosta.
 
Da javim da je tablet popravljen, ali samo zahvaljujuci angazovanju Damira (clan CosmicDawn) iz CT koji je resio reklamaciju.
 
Samo sto nije izasao Asistant, probotzor vec uveliko testira update, ne znam sto ste skepticni oko toga ???
 
asistant je izasao odavno,a ja sam update odavno istestirao -.-
vec ti je nekoliko puta receno kako da dodjes do programa

mislim da je joca rekao...

i rekli smo da nije kitkat update,vec update koji otklanja ghost touch i problem sa gps

nema potrebe za takvim bezobraznim tonom i petljanjem mene u sve to
 
Izasao je samo beta asistant ,ne i zvanicni. Taj update samo smanjuje osetljivost ekrana i nista vise .Ako je to update,onda OK. Nema razloga da si toliko nervozan, nisam te nikako uvredio. Sam si se upetljao sa Teslama i preteranim hvaljenjem uredjaja.
 
Sta ja hvalim?
a sto se tice update,budi srecan da ima i ovo sto ima....drugi tableti slicnih firmi nemaju ni to
 
Poslednja izmena:
Ja sam mislio da forum sluzi da se resavaju problemi a ne za prepucavanje.
Ajde da rezimiramo malo. Ja sam tablet kupio 24.10.14. sa verzijom softvera od septembra, zapakovan kao da je za NASU. Nemam nikakve probleme tipa ghost touch i gps. Ako mene neko pita prvi cu da kazem ODLICAN tablet. Posle je opet krenula distribucija felericnih modela na sta se ljudi zale. Mene je ocigledno usr... pa sam dobio najbolju seriju.
Znaci vec tada je bio gotov novi OS. A sta su to onda "nasi" nakon toga mesecima pisali i pisali i najavljivali kad sam ja to dobio fabricki. Ako je u pitanju upgrade aplikacija onda ok ali ceo OS nije sigurno. Ili su pomenutim budzanjem novog OS-a pokusali da izmene i bajpasiraju neke hardverske probleme prvih verzija tableta!?
I da, necemo da budemo srecni update-om koji otklanjaju neke fabricke greske (to treba da se podrazumeva), nama treba update koji ce da iskoristi hardver do maksimuma i unapredi rad kompletnog tableta
 
Nazad
Vrh Dno