srkicabrkica
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 08.03.2015
- Poruke
- 7
- Poena
- 51
Kakav je taj tesla asistent.Da li je komplikovano njegovo koriscenje i koliko novo azuriranje donosi pluseva a koliko minuseva.O kom updejtu se ovde u asistentu radi.Molim iskustva.
Update samo sto nije. Postoji mogucnost update-a i ako kupite polovan. Nece biti problem.
Poprilicno je jednostavan program gde se od koris ika trazi da samo prikopca uredjaj na racunar a program onda sam pomocu adb i fastboot komandi odradi sve ostalo.Kakav je taj tesla asistent.Da li je komplikovano njegovo koriscenje i koliko novo azuriranje donosi pluseva a koliko minuseva.O kom updejtu se ovde u asistentu radi.Molim iskustva.
Matorcima se pokvario USB konektor na Tesla tabletu (785), prestao je da se puni - dobro poznat problem Tesle sa odlemljivanjem sa ploce - los kvalitet i izlazna kontrola Kineza. Medjutim, posle 20 dana su im odbili reklamaciju jer su "fizicki ostetili USB konektor". Matorci naravno paze na tablet i sasvim sigurno ga nisu ostetili nemarom, vec samo moze biti reci o losem kvalitetu. Tablet se inace pokvario posle svega 3 meseca.
Dajte savet, pisati Udruzenju za zastitu potrosaca, ili im odmah slati inspekciju?
Aj i ovde da postavim...
Komplet isti problem. Iz servisa su tražili 2000 dinara da zaleme. Ja sam im rekao da sam upoznat sa problemom i da nemam nameru da plaćam popravku i da usb konektor nije fizički oštećen od strane korisnika, već da je to problem sa kojim je tablet došao u Srbiji, jer znam za još nekoliko Tesla tableta sa istim problemom. Malo povuci - potegni sa serviserom i reče mi da će mi javiti čim vidi sa šefom. Posle 20-ak minuta javlja se čovek i kaže da će tablet tj. usb biti popravljen, ali ako se još jednom desi isti problem, garancija neće biti ponovo uvažena. Tom prilikom tokom "popravke" su razyebali i slot za memorijsku karticu, pa sad ne radi isti.
Da se razumemo, ne'am ja ništa protiv servisera sa kojim sam se čuo (i sam sam se bavio tj. bavim istim poslom) i znam da radi ono što mu kaže nadređeni, ali su neviđeni pilićari oko servisiranja Tesla tableta.
Po meni, najbolja opcija u takvoj situaciji jeste tražiti nov tablet ili povraćaj novca. Naravno, ako je kvar primećen u prvih 6 meseci, jer ostvarivanje garancije ide lakše. Kažem ovo, jer sam bio u Tehnomaniji i reklamirao L7 sa istim problemom i zatražen je nov tablet ili povraćaj novca. Posle 2 dana, stiže sms od Tehnomanije da je zamena odobrena i da je dobijen nov/zamenski L7 tablet.
PS: Servis za Teslu je ProMobi, nije Comtrade-ov. Tablet je kupljen u BigBang-u u Ušću i preko njih je išla reklamacija.
PPS: Realno, i sam sam mogao da ga zalemim, ali reko' garancija dža-bu... Zato sam na strani onih koji kažu da je garancija u Srbiji neretko teško ostvariva.
Servis svakako nije nezavistan od uvoznika, tako da je odgovornost na CT. Javicu kad se bude resila situacija.
Nisam. Nisam imao volje da se prepucavam preko telefona oko toga. Tablet mahom keva koristi za fejsbuk i skype, pa memorijska kartica, pored internih 12-ak slobodnih gigabajta i nije preko potrebna. Da je bilo nešto sa ekranom ili drugom komponentom, oko toga se ne bih predao olako.
Inače, biće ovakvih problema sve više i više, jer dolazi taj period od 3 do 9 meseci korišćenja kada svi nedostaci isplivaju na površinu. Samo se pitam koliko ljudi će popustiti i platiti popravku misleći da su oni pokvarili usb port.
Izvini na pomešao sa novim teslom.1024x768 je isto ko tesla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari