@Spacemaster
svaka tebi cast, kad imas zivaca i strpljenja da mirno objasnjavas da li je felerican telefon koji si platio kao prosecan auto u Srbiji, felerican malo ili mnogo i da li si razmazen sto hoces telefon koji nije ni malo felerican. Ja sam se iznervirao jako samo citajuci pojedine komentare ovde. I upravo zbog ovakvih stvari za koje sam znao da ce se desavati u Srbiji, Apple nije dolazio toliko dugo i upravo zato ja da sam na njihovom mestu ne bih dosao nikada. Zato sto smo zemlja i drustvo (cast izuzecima) sibicara i pilicara koji tako dozivljavaju zivot, biznis i sve ostalo. Da (hvala Bogu) ne koristim Apple proizvode vec dugi niz godina i da ne znam kakvi su, citajuci ovu temu, pomislio bih da je to neka seoska kompanija, koja proizvodi fals telefone, koje onda jos nece, ili bar ne tako lako, da zameni. Srecom koristim Apple proizvode vec dugi niz godina i znam vrlo dobro sta znaci "Apple user experience" i koliko to sto se ovde pise nema veze sa tim. Hocu da kazem da je direktno suprotno sa Apple poslovanjem i njihovim cuvenim "user experience-om". U Apple ekosistemu korisnik je u centru tog sistema i sve se radi da korisnik bude apsolutno zadovoljan. To ne podrazumeva samo karakteristike nekog proizvoda vec ukupno zadovoljstvo, koje podrazumeva izmedju ostalog i garanciju. Niko nije rekao da su Apple proizvodi bezgresni i da se ne mogu pokvariti, ili cak out of the box doci sa nekim felerom (mada ovo drugo je jako retko i zato je simptomaticno da se kod nas na ovako malom broju prodatih primeraka desava toliko felera). I mercedes se moze pokvariti ili doci sa trake neispravan. Bitno je kako se proizvodjac postavlja u tom slucaju. Da li ce uciniti sve da neutralise negativno iskustvo koje je korisnik doziveo, ili ce uciniti sve (kao u nasem slucaju) da se korisniku smuci zivot i eventualno odustane od reklamacije i verovatno od dalje saradnje sa datom kompanijom. E upravo u tome je Apple najbolji. Do sada sam tri puta reklamirao iPhone. Prvi put mi je riknuo display. Priznajem, jesam nesto eksperimentisao i moguce, a mozda i ne, da sam ja tome doprineo. Bilo kako bilo reklamirao sam ga preko svajcarskog online store-a i dobio nov telefon u roku od 48h, uz mail-ove izvinjenja, molbu da popunim koliko sam zadovoljan brzinom reagovanja, ljubaznoscu i slicno. Naglasavam da sam 48h cekao zato sto sam online poslao zahtev i Apple je poslao kurira na kucnu adresu i u roku od 48h na istu tu adresu doneo nov telefon. Da sam u tom gradu imao Apple store, telefon bi mi bio zamenjen istog sekunda. Drugi put mi se na jednom delu ekrana, na obodu, kada sam pritiskao malo jace, culo diskretno kliktanje. Kao da se jedan mali deo ekrana odlepio. To je bilo toliko diskretno i toliko se slabo culo i to samo u potpunoj tisini i kada se bas na tom mestu, velicine mozda 5mm, pritisne i to nesto jacim intezitetom. Opet sam poslao online zahtev i opet isto. Dosao kurir, odneo telefon. Doneo nov za 48h i dobio mail-ove izvinjenja zbog neprijatnosti i slicno. Treci put sam telefon reklamirao jer mi se desavalo ponekad da proximity senzor ne ugasi ekran i da mi se tokom razgovora desi da obrazom ili uhom pritisnem nesto na ekranu, pa prekinem vezu i tome slicno. Citajuci po netu video sam da je to softveski problem koji je naredna verzija fw-a resavala, medjutim ja nisam bio zadovoljan time i hteo sam da jos jednom osetim sta znaci apsolutna briga o korisnicima i odlucio sam da i tada reklamiram telefon i verovali il ne OPET sam dobio nov telefon u roku od 48h i opet naravno uz izvinjenje, upitnik o ljubaznosti i slicno.
E dragi moji prijatelji, to se zove briga o korisnicima i to je tretman koji neko ko koristi Apple proizvode ocekuje da ima. Apple proizvodi nisu jeftini i mnogi ne razumeju zasto, a odgovor je upravo u tome, da za pare koje da, Apple korisnik mora da bude ne 98, ne 99, vec 100% zadovoljan. I zato sam ja pisao na ovoj temi kako je koriscenje Apple proizvoda nesto posebno i vise od pukih specifikacija na papiru, pa su me pojedinci koji ocigledno ne mogu da shvate taj cuveni "apple experience" proglasili za sektasa i sta ja znam sta. Dakle zbog toga se neko ko koristi Apple proizvode oseca zadovoljnim jer zna da iza njega stoji kompanija kojoj je vrhunski prioritet da joj korisnici budu apsolutno zadovoljni. I upravo zato sam znao da je dolazak apple-a u Srbiju fijasko u najavi, jer nase shvatanje poslovanja jednostavno nije kompatibilno sa politikom koju Apple sprovodi svuda u svetu. Za ovo mafijasko ponasanje koje je @Spacemaster doziveo, bilo gde u svetu bi taj radnik, menadzer i svi koji su na nekim odgovornim pozicijama u toj radnji (bar) bili automatski otpusteni, jer urusavaju ugled kompanije. Ovde je taj verovatno nagradjen, jer je pokusao da za**** korisnika i ucari neke pare, koje ce verovatno oni medjusobno ili na nivou kompanije da podele.
Da sam @Spacemaster na tvom mestu, posto poto bih zahtevao raskid ugovora (imas osnova koliko hoces), kupio bih lepo u inostranstvu ili od proverenih prodavaca (znam par ako ti treba kontakt) preko oglasa simfree telefon, a od provajdera trazio popust na pretplatu 50%. Naravno pored svega ja u MTS ili VIP ne bih otisao ni da su 10x jeftiniji, ali to je vec druga prica.