Šta je novo?

Pazite se kad kupujete iPhone u MTS-u!!!

Da ti čika Broz kaže nešto. Promenio sam nekoliko operatera i ne znam ni ja koliko telefona uključujući i iPhone. Govorim o tržištu USA/Kanada.
Dakle, sa tom tvoj reklamacijom tipa "vidi se pod uglom" bi te naduvali kao najvećeg indijanca. Lično sam prisustvovao sličnim pokušajima da se nešto vrati ili zameni i bez izuzetka su oduvani. Uključujući pre svega Apple.

Dakle, tvoj nastup, objašnjenje i razlog reklamacije su krajnje neozbiljni da ne upotrebim neku drugu reč. Umesto da uživaš u korišćenju telefona, ti dramiš ovde. Sledeći put postupi drugačije. život će ti biti mnogo lepši i lakši. Moj dobronameran savet.

Vecu glupost odavno nisam procitao.

U USA ljudi vracaju telefon zato sto im "os ne odgovara" a ti prosipas ovu pricu.
 
Pa valjda imaju i oni neka prava :)

Sad si malo promenio pricu o velicini ostecenja :)


Da li postoji ovlasceni servis za Apple u Srbiji?


Jednostavno nisam primetio odmah ***, ali nisam ni zagledao telefon, rekoh nov je šta ima da gledam. Opet platio sam nešto skupo, i verujem da bi svi na ovom forumu uradili isto. Ja na keca nisam izvalio, kao što napisah, još da je stavljen cover odmah verovatno ne bih ko zna koliko izvalio. Ali eto video sam, prijavio isti dan, momak u MTS-u nakon 1 i po sekund složio se da je telefon na tom mestu deformisan, gde sam ga i ostavio na reklamaciji.

Ja sam popizdeo na to što se nisu javili u zakonom predviđenom roku od 8 dana, potom su mi rekli da dobijam nov telefon, tj. tek kada sam otišao kod njih na vrata, potom sam odveden u drugu sobu gde su mi napakovali priču, u kojoj da prostiš dobijam onu stvar. Kako bi ti reagovao, ali iskreno?

P.S

Za servis nisam znao ni pre kupovine, ali izgleda da ne postoji. Telekom navodno sam rešava servis.
 
Poslednja izmena:
Ovi sto rade kod operatera i sa operterima su najjaci sa komentarima tipa, sta te boli uvo malo ostecenje ne vidi se, telefon radi, budi srecan imas njihov proizvod. Sto vi nekupite telefon sa naprsnutim ekranom kome tac radi, mozda je covek opsesivan iz najobjektivnijeg moguceg razloga i nece kurcevu crticu od jednog milimetra. A u usa mozes da odes u radnju i da kazes boja mi se ne svidja ocu drugi i kraj. Ima da klekne i izvadi iz fioke bas taj koji ti hoces. Covek je izgubio 15 dana drkanja sa ******ma iza pulta. Jos gori su saveti da trazi vezu na polozaju. Ne brate, sve inspekcije, sve sluzbe za zastitu potrosaca i ono sto se pojavilo kao majka svih reklamacija facebook i twiter. Opleti sa tvojim slucajem bez imalo zdrske, da se vidi tvoj bes i nervoza, na njihovim zvanicnim nalozima. Ako ti ne budu dali novi za tri dana nece nikad.
 
Pre nego što se ajfon pojavio u prodaji u Srbiji dežurni i-advokati su trubili na sva zvona o kvalitetu telefona, i o prednostima čuvene Epl garancije. Naravno, telefon kvalitetan kao i svaki drugi skuplji made in PRC proizvod, a servis u Srbiji - pa isti kao i svaki drugi servis u Srbiji. Gnjavaža i maltretiranje, zoveš, moliš, kumiš. Na kraju, jedino cena je ostala premijum.
 
U USA ljudi vraćaju laptop ili telefon kad shvate da im se ne svidja boja uredjaja.
 
Svaka cast iPhone EU modelima. Ali ja se drzim Amerike. Em jeftinije, em 100 posto sam siguran da mi nece zapasti neki felerican primerak.
 
U USA ljudi vraćaju laptop ili telefon kad shvate da im se ne svidja boja uredjaja.

Da, mislim da u vecini zapadnih zemalja (prvenstveno mislim na Apple inc u Americi) postoji nesto sto se zove "10 days no questions asked return policy"...E sada, sta se kod nas desava, to mislim da malo ljudi zna :) Sva sreca pa trenutno nisam u mogucnosti da ga priusim :D hehehehehe

Nadam se da ce OP da dobije novi telefon ili raskid ugovora, sta mu vise odgovara :)

:wave:
 
za pare koje je platio mora da dobije premijum uređaj bez i najmanje greške.Cena za iP je tolika jer se u startu ugrađuju za falerične primerke (pretpostavljam,jer ne znam šta drugo može da košta toliko) pa kada refundiraju opet budu u plusu.
Evo slika i mog koji takođe ne bi smeo za cenu koštanja da ima i najmanji trag faličnog,ali *** IMG_20141101_171834488.jpg
Da reklamiram nisam želeo,jer sam pretpostavljao da bi doživeo ovako nešto.Neka hvala,nije vredno mojih živaca.
 
@Spacemaster,

- За јајарско-хохштаплерско-фуњарско понашање појединачних запослених у одређеној фирми не треба да окривиш целу фирму, поготово МТЅ, јер као државна фирма подложна је братско-родбинско-партијском запошљавању неспособних шабана и шабанки.
(нити радим са њима, нити код њих, нити имам ишта од њих - само добра искуства у решавању, врло ретких, проблема).

- Жали се директно Apple-у јер ево шта они кажу за њихове телефоне у САД:
http://store.apple.com/us/help/returns_refund
ево шта кажу у ЕУ:
http://store.apple.com/de/help/returns_refund

Рок није битан јер ти ниси узео директно од Apple-а већ од оператера али услови враћања уређаја јесу!

Узми паре назад, купи телефон преко огласа и када нађеш времена, напиши мејл самом Еплу... неће бити први пут да им неки Србин шаље мејл и жали се на пословање одређених компанија у Србији које продају њихове производе.

А ово за ”фелеричне” примерке, па како то у вашој глави има икакве логике? Мислите да ће моћи да се извлаче и не испоштују гаранцију од 2 године а увале вам фелеричан телефон? У којој бајци ви живите када верујете да ће Apple да дозволи да му неко тамо у Србији му блати репутацију зарад личне зараде?
 
Poslednja izmena:
Čovek je ovde na forumu imao problem sa bad pixelom u telenoru, i javio je da su mu zamenli kroz par dana.... dobićeš i ti novi telefon, i imam osećaj da ćeš biti prezadovoljan i mts-om i telefonom... ono što je trenutno problem je što je trenutno baš veliko interesovanje za iPhone, a nisu stigle dovoljno količine telefona.
 
Koliko sam ja shvatio, nije toliki problem u tom falicnom delu telefona sa kojim se i momak u mts-u za pultom slozio, vec je problem sto ga zavlace duze od zakonskih propisanih 8 dana, vozaju ga tamo/vamo, svi nesto neupuceni...steta sto nisi uslikao pa postavio fotografiju ovde, ali nadam se da ces dobiti svoj nov primerak, al' eto to kod nas idem malo teze :)
 
Telefon ima preko 5mm utisnuća, da li sam sad jasniji čika Broz? :) Ja sam napsiao da ja nebih primetio, jer nisam toliko zakeralo, a sad ispade da jesam. Zao mi je što nisam slikao. :)

Pazi da se razumemo, i ja sam (bio) neviđena picajzla. Jesam se promenio sa godinama, sad mi te neke stvari ne znace ništa (ono što i dalje ne prolazi je ako je anomalija na ekranu).
Sve što sam ti rekao rekao sam ti krajnje dobronamerno da bih nekako pomogao da ne prolaziš kroz tu "agoniju". Video sam recimo kako Apple rutinski odbija reklamaciju nal licu mesta otvoren Air i Probook jer su na aluminijumu imali 4-5cm imala trag tipa hairline ogrebotinu. Tanku jedva vidljivu ali je tu.

Poenta je u sledećem, a ovu poruku šaljem i drugim ljudima ovde koji imaju kako vidim pogrešne ideje koje ih nepotrebno opterećuju i čine život komplikovanijim:

1. Ne, kod nas ne dolaze aparati lošijeg kvaliteta i slično (govorim o legalno uvezenim uređajima)
2. Ljudi koji rade u prodavnicama nemaju moć odlučivanja, imaju jasne instrukcije koje religiozno prate
3. Sve što mislite da ima samo kod nas i da ovde "prolazi" postoji svuda u svetu, govorim iz ličnog iskustva

Mislim da bi mnogo bolje prošao da si prihvatio NOV uređaj koji je vizuelno nesavršen nego da ga tumbaju iz ruke u ruku i ko zna šta ćeš na kraju dobiti. Pozivanje koliko košta u odnosu na prosečnu platu ne znači mnogo. Čovek je kupio Leksus i našao ogrebotinu na menjaču. Ne prave te proizvode uzvišena bića, nego ljudi kao mi. I još da dodam da ako misliš da je tebi takav uleteo a da je prethodnih 100 i sledećih 100 perfektno - grešiš. Ljudi samo ne obraćaju pažnju na takve stvari preterano. Pa da si ga uzeo tj zadržai i samo jedan jedini put ubacio u džep ili torbicu koja ima rajferšlus mogao si da mu napraviš takav trag...
 
za pare koje je platio mora da dobije premijum uređaj bez i najmanje greške.Cena za iP je tolika jer se u startu ugrađuju za falerične primerke (pretpostavljam,jer ne znam šta drugo može da košta toliko) pa kada refundiraju opet budu u plusu.
Evo slika i mog koji takođe ne bi smeo za cenu koštanja da ima i najmanji trag faličnog,ali *** Pogledajte prilog 153789
Da reklamiram nisam želeo,jer sam pretpostavljao da bi doživeo ovako nešto.Neka hvala,nije vredno mojih živaca.

Gde si ga uzeo ?
 
@Spacemaster

svaka tebi cast, kad imas zivaca i strpljenja da mirno objasnjavas da li je felerican telefon koji si platio kao prosecan auto u Srbiji, felerican malo ili mnogo i da li si razmazen sto hoces telefon koji nije ni malo felerican. Ja sam se iznervirao jako samo citajuci pojedine komentare ovde. I upravo zbog ovakvih stvari za koje sam znao da ce se desavati u Srbiji, Apple nije dolazio toliko dugo i upravo zato ja da sam na njihovom mestu ne bih dosao nikada. Zato sto smo zemlja i drustvo (cast izuzecima) sibicara i pilicara koji tako dozivljavaju zivot, biznis i sve ostalo. Da (hvala Bogu) ne koristim Apple proizvode vec dugi niz godina i da ne znam kakvi su, citajuci ovu temu, pomislio bih da je to neka seoska kompanija, koja proizvodi fals telefone, koje onda jos nece, ili bar ne tako lako, da zameni. Srecom koristim Apple proizvode vec dugi niz godina i znam vrlo dobro sta znaci "Apple user experience" i koliko to sto se ovde pise nema veze sa tim. Hocu da kazem da je direktno suprotno sa Apple poslovanjem i njihovim cuvenim "user experience-om". U Apple ekosistemu korisnik je u centru tog sistema i sve se radi da korisnik bude apsolutno zadovoljan. To ne podrazumeva samo karakteristike nekog proizvoda vec ukupno zadovoljstvo, koje podrazumeva izmedju ostalog i garanciju. Niko nije rekao da su Apple proizvodi bezgresni i da se ne mogu pokvariti, ili cak out of the box doci sa nekim felerom (mada ovo drugo je jako retko i zato je simptomaticno da se kod nas na ovako malom broju prodatih primeraka desava toliko felera). I mercedes se moze pokvariti ili doci sa trake neispravan. Bitno je kako se proizvodjac postavlja u tom slucaju. Da li ce uciniti sve da neutralise negativno iskustvo koje je korisnik doziveo, ili ce uciniti sve (kao u nasem slucaju) da se korisniku smuci zivot i eventualno odustane od reklamacije i verovatno od dalje saradnje sa datom kompanijom. E upravo u tome je Apple najbolji. Do sada sam tri puta reklamirao iPhone. Prvi put mi je riknuo display. Priznajem, jesam nesto eksperimentisao i moguce, a mozda i ne, da sam ja tome doprineo. Bilo kako bilo reklamirao sam ga preko svajcarskog online store-a i dobio nov telefon u roku od 48h, uz mail-ove izvinjenja, molbu da popunim koliko sam zadovoljan brzinom reagovanja, ljubaznoscu i slicno. Naglasavam da sam 48h cekao zato sto sam online poslao zahtev i Apple je poslao kurira na kucnu adresu i u roku od 48h na istu tu adresu doneo nov telefon. Da sam u tom gradu imao Apple store, telefon bi mi bio zamenjen istog sekunda. Drugi put mi se na jednom delu ekrana, na obodu, kada sam pritiskao malo jace, culo diskretno kliktanje. Kao da se jedan mali deo ekrana odlepio. To je bilo toliko diskretno i toliko se slabo culo i to samo u potpunoj tisini i kada se bas na tom mestu, velicine mozda 5mm, pritisne i to nesto jacim intezitetom. Opet sam poslao online zahtev i opet isto. Dosao kurir, odneo telefon. Doneo nov za 48h i dobio mail-ove izvinjenja zbog neprijatnosti i slicno. Treci put sam telefon reklamirao jer mi se desavalo ponekad da proximity senzor ne ugasi ekran i da mi se tokom razgovora desi da obrazom ili uhom pritisnem nesto na ekranu, pa prekinem vezu i tome slicno. Citajuci po netu video sam da je to softveski problem koji je naredna verzija fw-a resavala, medjutim ja nisam bio zadovoljan time i hteo sam da jos jednom osetim sta znaci apsolutna briga o korisnicima i odlucio sam da i tada reklamiram telefon i verovali il ne OPET sam dobio nov telefon u roku od 48h i opet naravno uz izvinjenje, upitnik o ljubaznosti i slicno.

E dragi moji prijatelji, to se zove briga o korisnicima i to je tretman koji neko ko koristi Apple proizvode ocekuje da ima. Apple proizvodi nisu jeftini i mnogi ne razumeju zasto, a odgovor je upravo u tome, da za pare koje da, Apple korisnik mora da bude ne 98, ne 99, vec 100% zadovoljan. I zato sam ja pisao na ovoj temi kako je koriscenje Apple proizvoda nesto posebno i vise od pukih specifikacija na papiru, pa su me pojedinci koji ocigledno ne mogu da shvate taj cuveni "apple experience" proglasili za sektasa i sta ja znam sta. Dakle zbog toga se neko ko koristi Apple proizvode oseca zadovoljnim jer zna da iza njega stoji kompanija kojoj je vrhunski prioritet da joj korisnici budu apsolutno zadovoljni. I upravo zato sam znao da je dolazak apple-a u Srbiju fijasko u najavi, jer nase shvatanje poslovanja jednostavno nije kompatibilno sa politikom koju Apple sprovodi svuda u svetu. Za ovo mafijasko ponasanje koje je @Spacemaster doziveo, bilo gde u svetu bi taj radnik, menadzer i svi koji su na nekim odgovornim pozicijama u toj radnji (bar) bili automatski otpusteni, jer urusavaju ugled kompanije. Ovde je taj verovatno nagradjen, jer je pokusao da za**** korisnika i ucari neke pare, koje ce verovatno oni medjusobno ili na nivou kompanije da podele.

Da sam @Spacemaster na tvom mestu, posto poto bih zahtevao raskid ugovora (imas osnova koliko hoces), kupio bih lepo u inostranstvu ili od proverenih prodavaca (znam par ako ti treba kontakt) preko oglasa simfree telefon, a od provajdera trazio popust na pretplatu 50%. Naravno pored svega ja u MTS ili VIP ne bih otisao ni da su 10x jeftiniji, ali to je vec druga prica.
 
Poslednja izmena:
Mozes meni da posaljes kontakt tih prodavaca? Cisto da imam.
 
@jopopo

Iskreno, ne bih, uzeo bih novac nazad, ali bi im mamu maminu ovako preko foruma (zato što treba da čuju drugi + bilo bi mi lakše).
Za sve ostalo pročitaj pretposlednji post Bad Habbit-a na predhodnoj strani, tu piše sve.
Zato je Apple Apple i ne treba ga porediti sa ostalim kompanijama - kod nas kupac samo traži da se ispoštuje ta stavka, a to što MTS i ostali nisu za to sposobni nije problem kupaca.
 
@Spacemaster

svaka tebi cast, kad imas zivaca i strpljenja da mirno objasnjavas da li je felerican telefon koji si platio kao prosecan auto u Srbiji, felerican malo ili mnogo i da li si razmazen sto hoces telefon koji nije ni malo felerican. Ja sam se iznervirao jako samo citajuci pojedine komentare ovde.

Lepo objasnjeno!! Space brate tebi puno srece i da sto pre resis problematiku kako bi ustedeo gomilu zivaca...i vremena naravno!

Evo jos jedne lepe vesti iz mt:s. Nemaju ni jednu reklamaciju na iPhone 6 i 6+ koje su prodali do sada.

Inace pobednicka izjava koju nadjoh na jednom poznatom forumu...rekoh im nek googlaju spacemaster :D
 
Poslednja izmena:
Ma bilo kako bilo jasna je stvar, garancija u MTS-u ne znači ništa, jer nemaju pitanje rešenog servisa, i neće moćii da reše ni najmanju glupost u kakvom god da je stanju vaš telefon.
 
Poslednja izmena:
Telefon ima preko 5mm utisnuća, da li sam sad jasniji čika Broz? :) Ja sam napsiao da ja nebih primetio, jer nisam toliko zakeralo, a sad ispade da jesam. Zao mi je što nisam slikao. :)

Telefon debljine 7mm ima preko 5mm utisnuća i ti to nisi odmah primetio? I ne vidi se osim pod uglom, WTF??
 
Ljudi aj da se ne pravimo mnogo pametni, duzinom telefona se videlo malo ulubljenje, ali opet ne toliko duboko da bi se videlo na prvu, ****no nisam zagledao telefon, nisam ga ****no koristio, tek sam ga uzeo, znači nema ostećenja farbe, nije izguljen, sve perfekt, sem neravnine koja se primećuje.

Još jednom krivo mi je što nisam slikao , ali kao što rekoh telefon je odmah vraćen isti dan u MTS, nisam imao kad da to uradim.
 
Poslednja izmena:
Ja ne razumem zasto se ti ovde natezes sa ljudima uopste
 
Ljudi aj da se ne pravimo mnogo pametni, duzinom telefona se videlo malo ulubljenje, ali opet ne toliko duboko da bi se videlo na prvu, ****no nisam zagledao telefon, nisam ga ****no koristio, tek sam ga uzeo, znači nema ostećenja farbe, nije izguljen, sve perfekt, sem neravnine koja se primećuje.

Još jednom krivo mi je što nisam slikao , ali kao što rekoh telefon je odmah vraćen isti dan u MTS, nisam imao kad da to uradim.

Kao što reče slayer, zašto se ti uopšte pravdaš ovde..... Tvoje pravo je da ili dobiješ drugi telefon ili da dobiješ nazad novac ...
A te priče da ti u Americi ne bi priznali garanciju...to jednostavno nije tačno. Moj prijatelj je kupio kožnu jaknu u Njujorku, otišao u njoj u LA i posle petnaest dana je bez problema vratio u prodavnici u kojoj je i kupio....
Ali, zemlja Srbija je idealna da ti presedne svako zadovoljstvo koje pokušaš sebi da priuštiš...
 
^ To sto je tvoj prijatelj uradio je vec preterivanje i zloupotreba.
 
^ To sto je tvoj prijatelj uradio je vec preterivanje i zloupotreba.
Mogao bih i da se složim sa tobom....ali, poenta je bila u nečem drugom, a to je osvrt na poruku da mi ovde u Srbiji treba da budemo srećni jer u Americi još malo pa tuku kupce prilikom reklamacije.
Svi ili većina nas zna da nije tako....
 
Spacemaster je apsolutno u pravu u odbrani svojih prava. Ovo ne sme da bude na premijum uredjaju. Ovo je defekt i ima prvo na zamenu. U to nema dileme. U USA i za manje stvari menjaju uredjaj. Imao sam slicno iskustvo sa VIPom kada sam pre 4 godine uzeo Samsung GS1 koji je tada bio najskuplji legalni telefon na trzistu. Dobio sam uredjaj na kome sam 7 dana posle kupovine primetio burn-in na ekranu. To je verovatno bilo od samog pocetka samo sto to nisam bio primetio. Odneo sam u VIP, oni prosledili BG Elektrniku koji je bio ovlasceni serviser i tu pocinje sex, zavlacenja i sl. Ukratko, posle svih cimanja, pretnji, svadjanja uspeo sam da 46 dana od dana reklamacije dobijem nov uredjaj. I to jedva su mi dali. Lopovi, prevaranti, licimuri...
 
@jopopo
Iskreno, ne bih, uzeo bih novac nazad, ali bi im mamu maminu ovako preko foruma (zato što treba da čuju drugi + bilo bi mi lakše).
Za sve ostalo pročitaj pretposlednji post Bad Habbit-a na predhodnoj strani, tu piše sve.
Zato je Apple Apple i ne treba ga porediti sa ostalim kompanijama - kod nas kupac samo traži da se ispoštuje ta stavka, a to što MTS i ostali nisu za to sposobni nije problem kupaca.
Epl je Epl i ne treba ga porediti sa drugima, ali su mi zanimljiva poređena ekonomije Srbije sa SAD i ostatkom Evrope. U zemljama razvijenih ekonomija ne menjaju telefon korisniku zbog Epl garancije već zato što "im se može", jednom T-Mobile ili Orange, koji prodaju po 50 telefona dnevno (regularno, bez prvog talasa). Daju korisniku novi telefon da bi bio zadovoljan jer troši mesečno više nego prosečan Srbin, pa im se isplati, o onda se oni "peglaju" sa Eplom i servisom. Ako ostvare pravo na garanciju super, ako ne, nije šteta, preživeće, služiće kao zamenski telefon, pokloniće u dobrotvorne svrhe, nema takvih slučajeva baš puno. Ali to T-Mobile, Orange, Telefonica može da istrpi. Telekom sa prodatih 600 komada u prvom naletu? Teško!

A smešna mi je terorija zavere, svi su mafija i svima treba "po spisku", loši telefoni za Srbe, ne postoji servis! Nagađanja, revolt, bes... ne spacemastera već podršku koju dobija. Žao mi je, ali ne podržavam verbalno nasilje i bezobrazluk, vulgarnost!!! Imam preča posla u životu :)
 
Poslednja izmena:
Koja je unapred uračunata u cenu proizvoda.
 
Ako ostvare pravo na garanciju super, ako ne, nije šteta, preživeće, služiće kao zamenski telefon, pokloniće u dobrotvorne svrhe, nema takvih slučajeva baš puno. Ali to T-Mobile, Orange, Telefonica može da istrpi. Telekom sa prodatih 600 komada u prvom naletu? Teško!

U pitanju je premium telefon sa super premium cenom, u koju su uračunati svi troškovi i koji NE SME da pati od nedostataka.
Ako Telekom ne može da pruža uslugo ovog nivoa, ne mora ni da je pruža.
 
Nazad
Vrh Dno