Šta je novo?

Pazite se kad kupujete iPhone u MTS-u!!!

Space

Slavan
Učlanjen(a)
03.04.2006
Poruke
4,023
Poena
440
Moja priča ukratko počinje ovako, kupio sam iPhone 6 Plus preko MTS-a i još uvek ga nisam dobio. Naime, uzeh prošli petak preko MTS-a na Terazijama 24 pomenuti telefon, i pre podne pri poslovnoj poseti tržnom centru Ušće reših da u radnji koja lepi folije uzmem foliju za pomenuti telefon. Pri postavljanju folije primetila se veoma sitna anomalija na levoj strani metalne obloge telefona, na oko teško vidljiva, a opet jasna pod određenim uglom. Još jednom da sam stavio silikonsku oblogu verovatno je nikad ne bih primetio, stvarno je mala. Spakujem telefon i odem istog momenta do Terazija 24 gde sam kupio telefon.

Momak koji je preuzeo telefon ustanovio je istu stvar i telefon sam ostavio sa opaskom da ću biti kontaktiran putem mail-a u zakonu predviđenih 8 dana. Isti taj dan šef radnje mi je rekao da Telekom pokriva servis, i da ne brinem, šta god to značilo. Da ne ulazim u besmislice šta i kako, reših da se strpim i sačekam da mi se ljudi jave šta dalje. Međutim kako je vreme prolazilo niko se nije javio i pored mojih dva puta zvanja CALL CENTAR da vidim da li nešto znaju.

Kako na oba poziva nisu znali šta da mi kažu posle dvominutne provere svaki put (toliko bi čekao) koju bi u startu naplatili 10 RSD, ne bih dobio odgovor. Oba puta, njihov savet bi bio da odem u poslovnicu gde sam kupio telefon kako bi dobio odgovor, jer ne mogu da mi daju kontakt telefon radnje.

Petak, 8 dana zakonom propisanih je probijeno, ja nisam dobio odgovor putem mail-a na čemu sam niti znam na čemu sam, odlazim posle 17h do njih da vidim šta se dešava. Dobih info od mladog gospodina za pultom da će telefon biti zamenjen novim, gde se pridružio njegov šef nekoliko sekundi potom da mi kaže da ću biti pozvan čim im stigne telefon koji je na putu.

Odem kući, pozovu me da je telefon stigao, sedam u kola odlazim u radnju, i kreće drama. Naime, odvlače me u manji sobičak sa leve strane radnje, da mi objasne kako Apple neće da servisira njihove telefone, kako su oni odbili zahtev za zamenu itd. Na moje da polazim logikom da nisam zadovoljan zatečenim uređajem i da želim da raskinem ugovor, morao sam da napišem molbu i sad opet čekanje.

Generalno kontaktiraću organ za zaštitu potrošača, i isterati stvar do kraja. Na ovome sigurno neće ostati. Ostaje samo onaj gorak ukus u ustima, i sa sigurnošću mogu reći da nikad, ali nikad više neću imati nikakve veze sa MTS-om!

Moj zaključak je sledeći:

  • MTS nema rešeno pitanje sevisa za iPhone
  • Verujem da su na naše tržište ušli treš primerci
  • Širom otvorite oči šta kupujete
  • U kakvom god da je stanju vaš nov iPhone, MTS će krivicu prebaciti na Vas
 
Ja sam ovde zbog naslova. Dobar naslov.

Sa druge strane, i pored banana statusa naše države, deluje mi neverovatno da bi epl tek tako dao ritejleršip nekom ko valja fuš proizvode.

Verovatno te, spejsmasteru, naši priučeni strinka/komšika prodavci gledaju kao sebi ravnog,
Tj, kao preko veze zaposlenu budalu, i blefiraju, kako bi ućarili po koj primerak ajfona.

Moj savet ti je da pojuriš neku vezu, nekog ko radi u mts-u , na malo višoj poziciji.

Nažalost, sa *****ima i primitivcima ne može fino.
 
Poslednja izmena:
Vatanjem veze nece postici ono sto treba a to je da prevarante zvekne po ustima lazljivim!
 
Znaci od servisa nista.. Ko zna kako su uvezli iphone na trziste srbije.
 
Ma jeсте ли ви сигурни да је тeлекоњ увезао iphone, a не gophone или како су га већ Кинези крстили :))))
 
Rekoh ja vec sta znaci dobiti garanciju u Srbiji, ali dzaba...Sledite moj primer i nemojte kupovati nista sto radi na struju ili baterije u Srbiji.
 
...
Verovatno te, spejsmasteru, naši priučeni strinka/komšika prodavci gledaju kao sebi ravnog,
...

99% je ovo što kaže Kokan lepi, misle da si idijot.
A tvoj telefon je verovatno već i stigao, i možda ga već nečija devojka ili dečko koristi.
Njima lepo, tebi nije.
Zašto bi te odvlačili u sobu za saslušavanje? Ako je to zvanični stav MTSa, to se ne krije, već se izgovara na pultu.
Dakle, to je sitna igra sitnih igrača, nema MTS ništa sa tim.
Raskrinkaj bandu!
 
E, upravo zbog ovoga treba prodati MTS nekom ko će da uvede red.
I ja sam jednom, ali samo jednom, imao "duel" sa nekom šmizlom u iStylu-u, pa kada je skapirala da materiju poznajem 100x bolje nego ona i da jasno znam koja su mi prava brže-bolje je odskakutala do svog šefa "da ga pita", pošto je o Apple uređajima i ostvarivanju garancije znala kogod kasirka iz Maxija.
Samo jasno, oštro i teraš do kraja.
 
E ako je to razlog za privatizaciju onda ***.
Sve to moze da se sredi sa malo volje,ali...
 
Jeste razlog za prodaju, zato što volje niti ima, niti će je biti dogod je MTS državno-partijska prćija u kojoj je stepen bezobrzluka upravno proporcionalan stepenu rodbinsko-komšijsko-kumovskih veza sa aktuelnim establišmentom.
 
Nemoj da si naivan i da stvar resavas samo na relaciji ti - mts. Svima je jasna politika koju vodi Apple i da je to nedopustivo da se ikome dogodi. Obavezno se obrati Apple tehnickoj podrsci, objasni im kako stvari stoje i trazi da ti daju dalje instrukcije sta i kako. Takodje pokusaj da dodjes do neke vise instance u mts-u kako bi utvrdio da li je to njihova igra ili se samo neki shop leader osilio.
Pitanje nevezano za temu-> Zar ne bi svaki proizvod koji je legalno uvezen u srbiju trebao da poseduje deklaraciju na ambalazi gde bi trebao da se navede i uvoznik?
 
Pa kao prvo, ako je reč o tako maloj anomalizi po zakonu o zaštiti potrošača saobraznost je "neznatna" i niti imaš pravo na zamenu niti će ti bilo koji proizvođač zameniti. Drugo, u ostalom to si mogao i ti da napraviš a da nisi ni svestan. Treće, to ne utiče nikako na funkcionlanost.

Svoje pravo kao potrošača si ostvario tako što si raskinuo ugovor. Epl ima servis ali to što ti reklamiraš ne znam da li bi bilo gde prošlo. Možda u nekim razvijenim zemljama gde im jedan telefon ništa ne znači, daju sa svog lagera pa se onda kusuraju sa servisom.

A to da na naše tržište ulaže loši primerci su najveća glupost koju neko može da priušti da izgovori. Dajte uozbiljite se i ne iznosite pretpostavke koje proizilaze iz lične frustracija. Ne kažem da ti je pozicija zavidna ali nije ni kraj sveta.
 
Cekajte, ja ne razumem koju igru igra neko iz Telekoma, i sta to njemu moze da donese.
Takodje, ne razumem @okmijum na sta insinuiras?
 
jopopo u firmi u kojoj ja radim, problem bilo koje anomalije ovog tipa prolazi na reklamaciji u bilo kojoj zemlji na svetu, a to što pričaš su gluposti. Sa druge strane nigde ne piše da sam raskinuo ugovor, ali hoću sigurno. Neprofesionalnost MTS-a, u smislu ne obaveštavanja korisnika u zakonu predviđenom roku, potom neprofesionalno ophođenje zaposlenih koji iznose niz informacija iz malog mozga iza kojih ne stoji ni jedna činjenica, ja kao korisnik ne treba da trpim. To što ja mislim, za kvalitet, nije donešeno kao zaključak samo na ličnom iskustvu, imaš i na sekiri sličan slučaj, telefon isti i pazi baš iz MTS-a...

Shodno tome mani se tona sa kojim se meni obraćaš i molim te izbegavaj reči „frustracije“ jer nešto se ne sećam da se znamo.

Radiš kod nekog operatera?
 
Poslednja izmena:
jopopo u firmi u kojoj ja radim, problem bilo koje anomalije ovog tipa prolazi na reklamaciji u bilo kojoj zemlji na svetu, a to što pričaš su gluposti. Sa druge strane nigde ne piše da sam raskinuo ugovor, ali hoću sigurno. Neprofesionalnost MTS-a, u smislu ne obaveštavanja korisnika u zakonu predviđenom roku, potom neprofesionalno ophođenje zaposlenih koji iznose niz informacija iz malog mozga iza kojih ne stoji ni jedna činjenica, ja kao korisnik ne treba da trpim. To što ja mislim, za kvalitet, nije donešeno kao zaključak samo na ličnom iskustvu, imaš i na sekiri sličan slučaj, telefon isti i pazi baš iz MTS-a...

Shodno tome mani se tona sa kojim se meni obraćaš i molim te izbegavaj reči „frustracije“ jer nešto se ne sećam da se znamo.

Radiš kod nekog operatera?
Za neobaveštavanje si u pravu, za neprofesionalnost si "možda" u pravu. Ali pogledaj naslov koji si dao temi? To su optužbe (da je neko prevarant) a naslov nije prikladan, iz toga ne mogu da ne zaključim da si nervozan, besan ili šta već? Nema ništa loše u tome ali iznošenje optužbi i neistina je totalno bezveze.
Ne radim kod operatora, radim sa njima, ne branim ih ali za sve postoji razumno rešenje. Neće da ti zamene, raskini ugovor po zakonu o zaštiti potrošača i traži novac nazad, problem rešen bez potrebe za nervozom i ovakvim naslovima.
 
Poslednja izmena:
Prokleti MTS prevaranti i iPhone!

Вероватно је било видљиво под микроскопом па се залио али добро за 700 е и ја бих терао до краја па док не стигне нови из фабрике :)
 
Poslednja izmena:
Neće da ti zamene, raskini ugovor po zakonu o zaštiti potrošača i traži novac nazad, problem rešen bez potrebe za nervozom i ovakvim naslovima.

Za bezobrazluk treba da ih oplete sve u 16, pa neka se puše.
Uopšte mi nije jasna ova tvoja konstatacija, "neće da ti zamene, šta se žestiš, raskini ugovor i to je to", kao da je dobio polubajatu kiflu koju će da vrati i ode do druge pekare po svežu???
Ako MTS ne poštuje uslove za zamenu koje daje Apple svuda u svetu onda jesu prevaranti, pošto ili nemaju ugovor sa Apple-om ili ne poštuju odredbe ugovora na štetu kupca.
Klasična jajarska fora koja ovde prolazi u većini slučajeva.
 
Poslednja izmena:
Za neobaveštavanje si u pravu, za neprofesionalnost si "možda" u pravu. Ali pogledaj naslov koji si dao temi? To su optužbe (da je neko prevarant) a naslov nije prikladan, iz toga ne mogu da ne zaključim da si nervozan, besan ili šta već? Nema ništa loše u tome ali iznošenje optužbi i neistina je totalno bezveze.
Ne radim kod operatora, radim sa njima, ne branim ih ali za sve postoji razumno rešenje. Neće da ti zamene, raskini ugovor po zakonu o zaštiti potrošača i traži novac nazad, problem rešen bez potrebe za nervozom i ovakvim naslovima.

Naslov je prikladan reakciji nezadovoljnog korisnika koji se oseća prevarenim, jer vreme koje sam izgubio i koje ću tek izgubiti niko neće da mi plati ni vrati, a veruj mi svaki sekund mog vremena je izuzetno skup da bi se bavio ovakvim glupim forama.
 
Poslednja izmena:
Nažalost, ovde retko ko poštuje tuđe vreme i u najboljem slučaju ga tretira kao nešto što uopšte i nema neku vrednost.
 
Razmazenost...
Bitno da je tvoje vreme skupo, a sto njihovo tracis na mikroskopske anomalije to nikom nista...
Samo sam cekao kad ce prica o falsh primercima u Srbiji...
 
Poslednja izmena:
Ma ja jesam pobesneo, seo i napisao ovo u besu, jer jednostavno nisam ovo očekivao, jednostavno nisam. Isto tako za života nikad, ali nikad nisam imao slično iskustvo, u životu nisam pokrenuo sličnu temu ni na ovom ni na nekom drugom forumu. Retko šta me može izbaciti iz takta, ali ovi iz MTS-a su ipak uspeli.

Generalno hoću svoja prava. Ljudi koji me znaju, a na forumu ih ima baš mnogo, znaju da me ovakve stvari u životu ne bi interesovale, i da verovatno nikad ne bi trošio vreme na ove gluposti. Međutim ovo prevazilazi sve moguće granice realnog.
 
Poslednja izmena:
Pa kao prvo, ako je reč o tako maloj anomalizi po zakonu o zaštiti potrošača saobraznost je "neznatna" i niti imaš pravo na zamenu niti će ti bilo koji proizvođač zameniti. Drugo, u ostalom to si mogao i ti da napraviš a da nisi ni svestan. Treće, to ne utiče nikako na funkcionlanost.
Samo ću na ovo da se osvrnem bez stajanja na neku stranu.

Kada bi se zbog nekog unutrašnjeg kvara reklamirao telefon koji ima takvu neznatnu nesaobraznost u vidu fizičkog oštećenja, servis bi odma' vratio sa obrazloženjem da postoji fizičko oštećenje i da se reklamacija (na kvar koji ne mora da ima vezu sa time) ne priznaje. Takva neznatna nesaobraznost skupo ume da košta.
 
Vidi, on je telefon platio, a oni su tamo zaposleni (a ne moraju da budu) i to im je u opisu posla.
 
Da ti čika Broz kaže nešto. Promenio sam nekoliko operatera i ne znam ni ja koliko telefona uključujući i iPhone. Govorim o tržištu USA/Kanada.
Dakle, sa tom tvoj reklamacijom tipa "vidi se pod uglom" bi te naduvali kao najvećeg indijanca. Lično sam prisustvovao sličnim pokušajima da se nešto vrati ili zameni i bez izuzetka su oduvani. Uključujući pre svega Apple.

Dakle, tvoj nastup, objašnjenje i razlog reklamacije su krajnje neozbiljni da ne upotrebim neku drugu reč. Umesto da uživaš u korišćenju telefona, ti dramiš ovde. Sledeći put postupi drugačije. život će ti biti mnogo lepši i lakši. Moj dobronameran savet.
 
Uopšte mi nije jasna ova tvoja konstatacija, "neće da ti zamene, šta se žestiš, raskini ugovor i to je to", kao da je dobio polubajatu kiflu koju će da vrati i ode do druge pekare po svežu???
Ako MTS ne poštuje uslove za zamenu koje daje Apple svuda u svetu onda jesu prevaranti, pošto ili nemaju ugovor sa Apple-om ili ne poštuju odredbe ugovora na štetu kupca.
Klasična jajarska fora koja ovde prolazi u većini slučajeva.
Vidiš da čovek izgubio silno vreme, što bi se nervirao? Je l' bi ti terao pravdu ili uzeo pare i kupio na drugom mestu?
Ja nisam siguran da Epl menja baš tako telefone (uvažava reklamacije) bez pitanja u neograničenom vremenskom periodu, pogotovu kao što je ta sitna anomalija na kućištu uređaja? Ako neko ima lično iskustvo pa da kaže. Po vašem ispada da bilo ko može "namerno" da napravi "tačkicu" u prvih 6 ili 12 meseci, reklamira i zahteva novi uređaj? Samo logički razmišljam i pitam se...

Kao fora sa akumulatorima sa garancijom od 24 meseci pa su mnogi masovno na silu kvarili 22.-23. meseca, reklamiraju i dobiju novi sa novih 24 meseci i tako u krug. Dok proizvođači nisu provalili pa sada niko ne dobija nove i svi tuže proizvođače sada.

@Broz
Hvala na odgovoru u međuvremenu!

@RazbojNick
Apsolutno si u pravu, zato i takva nesaobraznost može da se prijavi da "ne košta skupo" kasnije.
 
Poslednja izmena:
Znaci treba da iskulira da proizvod koji je platio kao 2 prosecne plate u Srbiji nije u savrsenom stanju out of the box? Dok se god budemo ovako ponasali, kecace nas definitivno..
 
Razmazenost...
Bitno da je tvoje vreme skupo, a sto njihovo tracis na mikroskopske anomalije to nikom nista...
Samo sam cekao kad ce prica o falsh primercima u Srbiji...

Vidi, nigde ne stoji da je mikroskopska anomalija, proteže se više od 5mm, vidi se, ali je ne bih video sigurno neko vreme, nisam napisao da je ne bi video neko drugi, to je sigurno, aj još jednom i više od 5mm neravnine se vidi, i aj još jednom svako drugi bi je video sigurno na keca. Za 800+ evrića neću da mi se razilkuje od prethodno 100, i naknadno 100 prodatih. Isto tako ne želim da verujem da postoje loši primerci za naše tržiđte, i slažem se da je besmislica da tako nešto postoji. Ali šta drugo mogu da mislim posle svega ovoga? I zašto je problem priznati reklamaciju? Šta je sa servisom? Šta je sa pravima korisnika?
 
Poslednja izmena:
Da ti čika Broz kaže nešto. Promenio sam nekoliko operatera i ne znam ni ja koliko telefona uključujući i iPhone. Govorim o tržištu USA/Kanada.
Dakle, sa tom tvoj reklamacijom tipa "vidi se pod uglom" bi te naduvali kao najvećeg indijanca. Lično sam prisustvovao sličnim pokušajima da se nešto vrati ili zameni i bez izuzetka su oduvani. Uključujući pre svega Apple.

Dakle, tvoj nastup, objašnjenje i razlog reklamacije su krajnje neozbiljni da ne upotrebim neku drugu reč. Umesto da uživaš u korišćenju telefona, ti dramiš ovde. Sledeći put postupi drugačije. život će ti biti mnogo lepši i lakši. Moj dobronameran savet.

Telefon ima preko 5mm utisnuća, da li sam sad jasniji čika Broz? :) Ja sam napsiao da ja nebih primetio, jer nisam toliko zakeralo, a sad ispade da jesam. Zao mi je što nisam slikao. :)
 
Poslednja izmena:
Pa valjda imaju i oni neka prava :)

Sad si malo promenio pricu o velicini ostecenja :)


Da li postoji ovlasceni servis za Apple u Srbiji?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno