Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma meni je sjajno i BMW resenje sa konstantnim elektricnim pogonom gde postoji mali motor koji sluzi samo range extender tj. Radi kao agregat i proizvodi struju. E sad, suvise je mali rezervoar koliko sam skontao tako da je i autu "mali" domet, tj. nije za duze puteve pa opet postoji potreba za jos jednim vozilom.
Zato je tu resenje u vidu Aurisa sjajno. Jedino je cena jos uvek faktor koji malo odbija pa se postavlja pitanje isplativosti vozila. Osim toga meni hybrid vozila deluju itekako primamljivo. Konacno nesto sto pomalo lici na buducnost.
 
A jel' neko ispratio, koji je realan radni vek baterije u Prius-u i sličnim hibrdima? Posle koliko godina to mora da se menja?

Inače, ovo što sam čuo iz druge ruke, Prius npr. i nema tako malu potrošnju k'o što se reklamira. Kod nas ih koristi neka banka, ima ih nekoliko u Novom Sadu. I realno, u višednevnoj normalnoj vožnji, potrošnja je u rangu najsavremenijih malih dizela. Malu potrošnju možeš izvući ako baš kalkulišeš, znaš kako on radi, kada koji motor najviše/najmanje vuče i slično. Kad se opustiš i voziš normalno, nema velike uštede.

TNG mu dođe jeftiniji gledano din/km. Čak i kada se zanemari potencijalna zamena baterije.
 
Pa za prius je to i cilj, da trosi sto manje benzina. Posto se pravio primarno za americko trziste, to je dobra stvar, jer je dizel tamo skuplji i retko ko ga vozi u automobilu, pretezno kamioni. Prius svakako nije najekonomicniji gledajuci sve aspekte.
 
Vezano za hibride..

[YOUTUBE]7FAI_-woNh4[/YOUTUBE]

:d:d
 
Cena vozila + cena zamene baterije = daleko je buducnost :)

Rekao sam da pomalo lici na buducnost. Kada cela tehnologija jos malo sazri i omasovi se bice i cena adekvatnija. Ne kazem da ce bas u skorije vreme elektricni automobili zameniti klasicne ali siguran sam da ce ih biti sve vise. Ceo koncept elektricnih automobila mi je jako zanimljiv. Ako budem imao love, sto da ne.
 
Nerviraju me ove nove promene zakona sto se tice atestiranja, inace bih odavno neki matori auto gledao da konvertujem da ide na baterije.
 
Kad smo kod potrosnje, treba mi informacija iz prve ruke koliko trosi Megane II 1.6 16v karavan po gradu.
 
A jel' neko ispratio, koji je realan radni vek baterije u Prius-u i sličnim hibrdima? Posle koliko godina to mora da se menja?

Oko 8 godina, zamena je oko 6000$ u USA. Prius ustedu postize u gradu gde sam dopunjava baterije, na otvorenom ne bas toliko.
 
To jeste najtacnije, ali onda dodaj +1L, zbog kvaliteta goriva ovde + realno prelazimo manje realacije i losiji su uslovi na putu generalno (zastoji isl.)
 
A jel' neko ispratio, koji je realan radni vek baterije u Prius-u i sličnim hibrdima? Posle koliko godina to mora da se menja?

Zanosio sam se ja da uzmem Prius, po iskustvima zapravo važi za vrlo pouzdan auto koji dugo traje i retko se kvari. Da znam da ću ga voziti samo po inostanstvu možda bih ga i uzeo, ali je daleko verovatniji scenario da će mi trebati i po Srbiji, a tu se bogami tresem šta bih radio ako mi nešto otkaže. Baterija zapravo nema rok trajanja, ona bi trebalo da služi dugo, ali dešava se da otkaže, a zamena košta ruku i nogu. Posebno se to češće dešava na prvoj generaciji Prius-a, tamo iz 2003, kasniji bi trebalo da imaju pouzdanije baterije.
 
Poslednja izmena:
Kad smo kod potrosnje, treba mi informacija iz prve ruke koliko trosi Megane II 1.6 16v karavan po gradu.

Nemam Megana II nego I (2002) i nije karavan već limuzina (4 vrata), ali motor im je skoro identičan, 1,6 16V 79kW. Vozim na LPG i potrošnja po gradu je izmedju 9 i 10l na 100km, kako kad se zalomi. Na otvorenom mi troši od 6.5 do 8, u zavisnosti od toga koliko stisnem gas, naravno. Sve u svemu, jako zahvalna mašina.
 
Ljudi, šta mislite o Mercedesu A klase godišta od 2004 do 2006, modeli A140 i A160 sa najjeftinijom opremom ?

Moj zet me moli da mu to nađem u Nemačkoj a pojma nemam ništa oko čega bih trebao da obratim pažnju kad gledam ovaj automobil.

Ima li nekih saveta od vas,eventualno ? Da li da se uzme benzinac ili dizelaš ili pak na TNG gas ???
 
Zaobidji A klasu u sirokom luku, samo cu toliko reci.
 
Zaobidji A klasu u sirokom luku, samo cu toliko reci.

Molim te reci mi zbog čega jer moj zet neće da mi prihvati taj odgovor. Moraću DETALJNO sve da mu obrazložim šta, zašto i kako...ako me razumeš.

I nakon što mi objasniš zašto ne, predloži neke alternative u istom cenovnom rangu i kvalitetu. On zapeo za Mercedesa zbog kvaliteta izrade.


P.S. Ovde mislim na A klasu druge generacije (2004-2012), da ne bude zabune.
 
Posle onoga sto mi je priredila na putu Stuttgart-Ulm zime 2012, nikad vise za volan tog auta, cak ni kao putnik.
Taj auto nije ni prosao pored mercedesa ali bukvalno, neudoban, skup i kao polovnjak, skupo odrzavanje i ako se vodi kao niza klasa.
Inace taj sto sam vozio i sto sam imao peh sa njim, i dan danas stoji u garazi, ceka dan kada ce na otpad.
 
Nisi me ubedio argumentima, bazira se samo na tvom iskustvu. Ne mozeš biti tako isključiv, jer puno puta se desi da nekome zapadne tzv. LOŠ PRIMERAK i onda kreću negativna mišljenja.


Molio bih te ako bi mogao reći još nešto, jer zaista moj odgovor zetu MORA biti objektivan pošto mu dugujem uslugu i dužan sam da mu pomognem da kupi auto u Nemačkoj.


Takođe, nisi rekao ni tvoje mišljenje o alternativi za auto ovog kvaliteta. On je spreman dati max 3000 evra a auto može biti i 2005-2006 (naravno cena na nemačkom tržištu ne u Srbiji ).
 
prvo kosta - model 2004 je prva generacija, model 2006 je druga generacija. dva veoma razlicita auta.

2005-2012 je krs, po svim internet procenama. Zaista je kako kaze mirza82, nije videlo mercedes.

http://www.parkers.co.uk/cars/used-reviews/mercedes-benz/a-class/hatchback-2005/

PARKERS je veoma pouzdan sajt koji daje ocene grupno na osnovu procene strucnjaka, i posetilaca sajta. Retko koji auto ima ocenu 3/5, pogotovo nemacki auto.

Moje licno iskustvo je da je ovo precenjena verzija gradskog auta.

W168 (1997-2005 model) je u stvari precenjeni Jaris, gde zapravo nije ni blizu kvalitetan koliko mnogo jeftiniji Jaris,

W169 (2005-2012 model) u stvari precenjeni Civic/Polo sa dizajnom Juga, takodje kritican plastikaner. Nisam imao prilike da ga vozim nesto dugo, imao sam prilike da udjem u auto i da steknem osecaj ne da sam u mercedesu, nego da sam 4 kilometra od najblizeg mercedesa.


E sad, sto su od trece generacije (W176) napravili "mini SLR" to je druga prica. Nema veze sa prva dva auta. Iskreno nisam ga vozio, video sam ga uzivo na sajmu, ali je ono sasvim druga prica od A klase prve i druge generacije.
 
Moje iskustvo je veoma lose, vozeci autoputem, auto se sam od sebe ugasio, smrzao sam se kao nikada u zivotu te veceri, neka elektronika je crkla, odvezen u njihovom servisu, nisu znali da ga poprave, ponudili mi zamenu motora za cenu koliko sam ga platio tada.
Tako da vise necu trositi reci na taj krs.
 
Nisi me ubedio argumentima, bazira se samo na tvom iskustvu. Ne mozeš biti tako isključiv, jer puno puta se desi da nekome zapadne tzv. LOŠ PRIMERAK i onda kreću negativna mišljenja.

Pa nisi ga platio da ti elaborira zasto ne valja, za prijateljski savet je sasvim dovoljno. Internet je pun informacija tvoje je samo da ih nadjes. Imam ja iskustva sa tim modelom ali mi ne pada na pamet da mi ti ocenjujes subjektivnost mojih postova.
 
Koliko dugo si ga vozio i koliko KM si prešao sa njim?

Napisao sam gore. Nisam vozio A klasu, ali recimo dobrih dva meseca sam vozio BMW serie 1 dok je sestra imala taj auto i bila van srbije, i tvrdim da Kompakti od "skupljih" nemackih firmi ni po cemu ne opravdaju toliko jake cene. Bar kada se uporede sa jeftinijim japanskim verzijama u istoj klasi.
 
Pa nisi ga platio da ti elaborira zasto ne valja, za prijateljski savet je sasvim dovoljno. Internet je pun informacija tvoje je samo da ih nadjes. Imam ja iskustva sa tim modelom ali mi ne pada na pamet da mi ti ocenjujes subjektivnost mojih postova.

Ne budi tako teška srca, time nisam mislio ništa loše samo pokušavam da dobijem što je više moguće različitih iskustava.

Dakle, po vama svima, da kažem zetu da se vara i da traži onda šta ? Polo, Jaris ili Clio, sve godišta 2004-2006 jer sme da potroši samo do max 3000 evra(cena na nemačkom tržištu,naravno).


Takođe, motor može biti od 1.2 do 1.6 litra i da što manje goriva troši. Tako mi je zet rekao da se tako orijentišem kad gledam.


Što se tiče treće generacije znam da je DALEKO bolji od druge generacije A klase, prtaktično nema veze sa vezom koliko je bolji. Ali on nije sad tema. :)
 
@Dzekson
Onda ne možeš da pišeš: Moje lično iskustvo, pošto ga nemaš.
 
Poslednja izmena:
Ja znam ljude koji ganjaju A klasu 10ak godina bez ijednog problema, a ovi jedni prelaze rutu do Svajcarske (starija verzija A klase), a ovi sa novijom do Firence. Bitno je da ga vi napljuvaste na osnovu jednog iskustva, i internet prica. + mercedesi su inace jedni od pljuvanijih po netu i to uglavnom zbog cijene, jer ljudi misle da ce za te pare dobiti isto to sto bi dobili i od japanca za te pare, a nisu ni svjesni da ako traze ulozeno/dobijeno bilans sigurno kucaju na pogresna vrata ako je u pitanju mercedes. ***, i trokraka na haubi dosta kosta, ipak je to klasa (sad koliko opravdano, diskutabilno je poprilicno) za japance.
 
Poslednja izmena:
Mišljenja sam da je A klasa ipak kvalitativno bolja nego bilo koji konkurent iste dužine. Materijali koji su upotrebljeni itd itd bi TREBALO da su na strani Mercedesa A klase, pogotovo ako se priča o drugoj generaciji.
 
Moje iskustvo je veoma lose, vozeci autoputem, auto se sam od sebe ugasio, smrzao sam se kao nikada u zivotu te veceri, neka elektronika je crkla, odvezen u njihovom servisu, nisu znali da ga poprave, ponudili mi zamenu motora za cenu koliko sam ga platio tada.
Tako da vise necu trositi reci na taj krs.


Nisam siguran koji tacno model ali cuo sam da neki od tih modela A klase imaju neki problem sa elektronikom.Konkretno da kad tim auticem prodjes kroz neku vecu baru i navlazi neke kablove ispod pravi problem i da im je to cesta boljka.Ovo je samo iz price,nemojte me drzati za rec :D sigurno zna neko vise o ovom malisanu.
 
Hyundai Getz 1.4 mali zmaj, ali trosi malo vise (grad 8-9, otvoreno oko 5.5-6.5).
Yaris...
;)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno