Šta je novo?

The Witcher 3

Slazem se, cak i ovi sto kukaju ne znam da li se secaju kakva je borba bila u kecu. Dvojka je svakako napredak.

Ako na nekog treba da se ugledaju sto se borbe tice to je Souls serijal, mada cenim da bi gomilu klinaca to odbilo od igre.
 
Jok,ovo je vodja Wild Hunt-a. A njegov oklop je detaljno opisan jos u knjizi iz 1999. Tako da,neka prica o kradji ideja je besmislena.

Jeste vodja Wild Hunt-a, ali je vrsta Draug - Specter. Grupa Specter-a cini Wild Hunt. Ista vrsta se pojavljuje u TW2 i njegovi minioni.

The draug is a mythical creature, straight from ancient legends of heroes and epic deeds. When the hero enters the burning hells to rescue his beloved, or when he has to avenge his father's death, the draug is often his opponent. Why are poets so keen to cast this monster as the arch-enemy? Well, the draug is a wraith, so it fits any dark story featuring a curse or vengeance from the beyond. There's no telling how what it actually looks like, so its terrifying visage can be described in many ways without risking accusation of confabulation. Furthermore, it is a powerful creature, a prince of the damned, so it makes an ideal villain.
As an arch-wraith, the draug never stoops to doing anything with its own hands. It has lackeys for that, always wraiths, revenants or other restless spirits. Having been a king or a commander in life, the draug retains its charisma in death, and its deathly subordinates always blindly obey its orders. Thus one needs to exterminate all manner servants on the way to its underground palace, wilderness keep or other foreboding abode. Only then can one face the draug itself. That's literary tradition for you.
The draug can be described in various ways, as has been said, but is always a lethal foe. Forget its huge strength, invulnerability to pain, fearlessness and bloodlust. One cannot just defeat a draug using conventional means. As with every wraith, there is some tragic event connected to it, forcing the creature to remain among the living. The draug is untouchable, unreachable for anyone who is not part of that story. That is why the mythical hero has to get involved in various brawls and pass through many trials. By overcoming these obstacles, he enters the draug's world and becomes worthy of facing the monstrosity.
The wraiths' leader is so powerful that it mocks simple witchers' tricks. The one sure thing in fighting the draug, it must be said, is a silver sword.
 
Ma svakako ćemo da pišnemo malo u gaće kada poteramo ovo čudo po prvi put... :d
 
Jedina stvar koja me odbija u serijalu je taj comat system - klikaj jedno dugme i kotrljaj se - to je ravno nekim jeftinim igrama.
Mislim, bolji combat ima Blade of Darkness iz 2001. godine, a da ne pričam o M&B Warbandu, Chivalry: Medieval Warfare i Dark Souls.
Nadam se da će poraditi na nešto boljem combat systemu.
 
Dvojku nisam ni igrao zbog tog bacakanja i rolanja po podu... Odvratno, šteta jer je dobra igra.
 
Može da se igra i bez tog bacanja, ako vam smeta ne morate da koristite :)

A neke stvario su jednostavno stvar ukusa, pomenuti M&B sistem je meni odbojno težak za igranje.
Generalno, sama borba mi nije najbitnija stvar kada je witcher serijal u pitanju, jer nije simulacija borbe.
 
Dark Souls se može nazvati spiritualnim naslednikom BOD-a :)
 
Jedva cekam igru :3 nego hoceli ovo koristit nvidijin physx feature? Jer vidim iz poslijednjeg trailera da ima mnogo animacija na karakterima :)
 
Poslednja izmena:
Što se tiče recimo Batman serijala, tu su efekti odlično integrisani, bez njih igra deluje ogoljeno :)
 
^ U slucaju Betmena koriscen je prapotopski Unreal 3 engine. Efekti su tu posluzili da bi nasminkali poprilicno zastarelo lice igre, koje se, svejedno, nazire ispod svih tih silnih DX11/Physx *******icja. :p
 
1.jpg 2.jpg 3.jpg
 
Kad je mogu konzole pokrenuti onda ja nemam sta da brinem :p
 
ja svakako ne brinem :D

extra i pre svega realno i prirodno izgleda, to mi se najvise svidja :)
 
Kako samo dobro izgleda jojjj :cigar:
 
Jedan štedni račun za novu grafičku i veći monitor :d
 
Jedan štedni račun za novu grafičku i veći monitor :d

Check... :D

Slobodno vreme... check... not! :cuss:

Nisam ni dvojku još stigao da počnem, a da ne govorim o drugim must play igrama... još uvek sam zaglavljen u 2012. :mad:

Bilo bi sjajno kada bih barem završio dvojku onako natenane dok ne izađe trojka u "Enhanced" verziji, taman da je lepo ispeglaju i da poizilaze svi mogući dodatni paketići. :d
 
Poslednja izmena:
Grafika izuva.
Osećam da će u ovoj igri biti pravi užitak i samo polako jahati na konju i jednostavno uživati u okruženju, upijati atmosferu.:)
 
Problem je što nema nikog voljnog i sposobnog da uradi API za fiziku na osnovi OpenCL/DirectCompute5.0 pa da radi na svim mašinama.
Još bi takav API mogao da izvršava i AMD i Intel APU pa da se grafička ne opterećuje time...
 
Vrh Dno