DieH@rd
Slavan
- Učlanjen(a)
- 31.10.2008
- Poruke
- 5,011
- Poena
- 495
Koliko sam ja shvatio nesto sto je za klasu bolje od npr. EAX, sustina da se zvuk pozicionira u prostoru, da se primene mnoog slozeniji efekti i da se nataj nacin dobije veca prirodnost. Valjda to, ne vidim sta drugo.
TrueAudio takodje oslobadja dosta resurasa od CPU-a, dajuci developerima sansu da bace sve processing heavy poslove na GPU [ponajvise pozicioniranje izvora zvuka u prostoru u odnosu na igraca i kalkulaciju odbijanja zvuka od gameworld povrsina]. Ovako nesto smo jako retko sretali u gamingu jer developeri nisu hteli da bacaju CPU preformanse na to, a i bilo je komplikovano sinhronizovati ovaj proces zajedno sa GPU renderingom [da zvuk pravilno prati ono sto igrac vidi].
Nadam se da ce True Audio inicijativa zaziveti, mada steta sto samo mali broj R200 kartica to podrzava.