Šta je novo?

The Witcher 2: Assassins of Kings

Ti pricas o ubersamplingu a to nema veze sa ovim. Uostalom, vidi se po broju FPSa gore u cosku da ga ni ne koristim.

Ali ajde opet da pojasnim - Igra ne nudi nijedan "normalan" AA vec supersampling (vise frejmova ukombinovano u jedan ili ultra-rez smanjen na desktop rez, svejedno) sto su etiketirali kao ubersampling, a drugi je MLAA koji se ukljuci/iskljuci u onom config ekranu u launcheru. I o tome ja pricam ovde, da se ponasa neobicno. Zbog cega nemam AF, i zasto je sve zamuljano ako iskljucim antialiasing...?

AF je uvek potreban i meni je ponekad vazniji negoli AA, ali kad vec ne radi u ovoj igri, onda da - bolje ga je i iskljuciti skroz.

Ja pricam o dvijema vrstama antialiasinga. U configuration tool-u imas Ubersampling opciju i Anti-aliasing opciju.

Prva koristi Supersampling. Druga je default AA, ili ti nekakva njihova metoda antialiasinga.

MLAA tu ne postoji.
 
MLAA se izvodi kao postprocesing filter, zbog toga su manji penali nego kod ostalih metoda (čak i kod MSAA), ali filter prelazi preko cele slike pa stradaju i fontovi.

Znači pričam o antialisingu, ne ubersamplingu.

MLAA tu ne postoji.
Postoji, pogledaj na GoG.com forumu. Zašto bi izmišljali custom rešenje kad već postoji MLAA kao vrlo brza varijanta? To što nisu napisali da se konkretno radi o MLAA već su samo stavili "antialiasing", to je po rezonu "šta igrači time ima da se opterećuju" (isto kao što je ubersampling nazvan tako kako je nazvan).
 
Poslednja izmena:
^^E pa ta druga, njihova metoda - je MLAA.
I nijedno ni drugo nisu AA modovi koji bi se koristili ljudski, vec zaobilaznice. Prvi ubija FPS, a drugi je postprocess filter koji ne radi bas kako treba.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam imao primedbi, radilo je brzo i ivice nisu bile iskrzane - meni puna kapa :)
Doduše ništa od opcija ne držim forsirano u drajveru (imam 5770), sve je na default, tako da nema šta da se sudara sa opcijama iz igre.
 
Znači pričam o antialisingu, ne ubersamplingu.

Pa, i ubersampling tj. supersampling po prihvaćenom terminu je vrsta anti-aliasinga. SS je samo logično mnogo zahtevniji.

Edit: sad sam video tvoj edit, samo je semantika u pitanju.

^^E pa ta druga, njihova metoda - je MLAA.
I nijedno ni drugo nisu AA modovi koji bi se koristili ljudski, vec zaobilaznice. Prvi ubija FPS, a drugi je postprocess filter koji ne radi bas kako treba.

Da, ne koriste standardnu MSAA metodu.
 
Poslednja izmena:
Pa deferred shading+DX9, znaci nema MSAA .... vec zaobilaznice, kao sto rekoh.

Ali me kopka zasto se desava ovo sa teksturama i AF...
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Pa ***...DX11 je ipak malo previse lol... uostalom sad su im resursi presli, tj vratili se na razvoj X360 verzije.

POM nisam video nigde, mada poneki pricaju da ga ima, - ja ga nisam primetio. Ali opet, na stranu to sto ne radi forsiranje AF iz drajvera, vec zasto AF postoji kad se ukljuci AA lol.
 
Ovo može vrlo lako da se desi zbog tupavog inventara/načina kupovine prodaje, i meni se desilo da par puta kupim ili prodam nešto što neću, moraš paziti recimo prilikom prodaje da klikneš na svoju levu stranu, inače može ispasti da je selektovan neki item kod prodavca, pa umesto da prodaš nešto, ispadne da kupiš.
Kupujem/prodajem kao i do sada - dvokliknem na item (ako je s moje strane, proda ga; ako je s njegove, kupim) :)
Al odjednom mnogo baguje. Kupovao sam sastojke za armor, lupam sad, umesto oila kupi cloth i sl. a nisam ni kliknuo na cloth. čak ga i mišem namerno zaobiđem.

vidi da ti nisu možda u quick slotu

Jok. Tamo prvo pogledao.
Konkretno, u pitanju je grapeshot.
Ostale bombe napravi normalno.

U 2. chapteru sam u jednom trenutku imao 125 grapeshot bombi koje sam sam smućkao. Ovde ih jednostavno nema.

Instalirah 1.2 pačicu, isti problemi.

Ovo mi se nije nikad desilo, da se ne radi možda o Vran armoru, a nosio si Ysgith? u tom slučaju je sve u redu :D

E, bar jedna stvar da je rešena :) To je to.
 
Pitam se zašto nisu ubacili DX11 putanju.



Je l' koriste POM možda? Ili QDTM, koja je navodno bolja verzija iste tehnike, i daje bolje rezultate pod ekstremnim uglovima. Beše POM i AF ne mogu da idu zajedno u DX9.

Ne mogu POM i AF zajedno u DX9, u pravu si. Nisu mogli ni u Two Worlds II pa je morao da se edituje .ini da ugasiš POM da mi mogao da koristiš AF.
 
Kupujem/prodajem kao i do sada - dvokliknem na item (ako je s moje strane, proda ga; ako je s njegove, kupim) :)

A ok, ja prodajem i kupujem drugačije, mišem selektujem item, a sa space prodajem (ili kupujem). :d
 
^^E pa ta druga, njihova metoda - je MLAA.
I nijedno ni drugo nisu AA modovi koji bi se koristili ljudski, vec zaobilaznice. Prvi ubija FPS, a drugi je postprocess filter koji ne radi bas kako treba.

Ta njihova metoda ne zamucuje prikaz. Zato kazem da nije MLAA u pitanju.

I izgleda odlicno.
 
Ha, nasao sam sta je :d

MLAA u igri ne zamucuje prikaz zbog ovoga -

AllowSharpen=1

Igra zapravo ladno pali sharpen filter kad je ukljucen AA. Sto nazalost nije AF i pravi dithering i shimmering tu i tamo, i teksture na nekim mestima izgledaju kao prokljucale, al ajd...
 
Poslednja izmena:
...ja sam usao u 3. poglavlja i ne igra mi se vise :(... mnogo mi je sve linearno.
 
3. chapter jes malo zbrzan... posle 2. sam vec prejak, a ovde se tako nista ne desi |(

u svakom slucaju igra je odlicna, danas cu uzeti roche path da igram...
 
Jel imao neko problem sa sekvencama u toku dijaloga sa drugim likovima, zvuk kasni i skroz je cudan, takodje i fps je dosta nizak, dok igra radi kako treba?
 
Ja.
Ne dogodi se odmah, vec u nekom 3-4om razgovoru sa nekim NPC-om...sve krene da sece (zvuk pogotovo), a video se vuce...dok gameplay radi normalno. Kad sam se vratio na 270.61 WHQL drajver, opet je sve radilo kako treba (osim poneke video sekvence u kojoj je zvuk na slican nacin bio zabagovan).
 
Jel zna neko da li na ''narodskoj''(skidrow) verziji na kojoj je instaliran 1.1 peč može de se instalira 1.2 sa autoapdejtom?
 
Poslednja izmena:
moze
 
Ja.
Ne dogodi se odmah, vec u nekom 3-4om razgovoru sa nekim NPC-om...sve krene da sece (zvuk pogotovo), a video se vuce...dok gameplay radi normalno. Kad sam se vratio na 270.61 WHQL drajver, opet je sve radilo kako treba (osim poneke video sekvence u kojoj je zvuk na slican nacin bio zabagovan).

Da,da nex bas tako, identicno i kod mene. *** kasno sam procitao post, zurio sam pa instalirao najnovije 275.33 , videcu sa njima kako radi, ako i dalje nastavi bar znam koje drajvere da vratim. Hvala ti!
 
Ta njihova metoda ne zamucuje prikaz. Zato kazem da nije MLAA u pitanju.

I izgleda odlicno.
Možda MLAA, s obzirom da nije forsirana preko drajvera nego je deo endžina, može da se izvede u nekoj srednjoj fazi renderovanja (pre nego što se iscrtaju slova) a ne samo na kraju?
 
Evo kako izgleda kad se izbaci sharpen stos iz jednacine:

Muti, muti...:p

AA
witcher2-2011-AA.jpg
bez AA
witcher2-2011-noAA.jpg
 
Ha, nasao sam sta je :d

MLAA u igri ne zamucuje prikaz zbog ovoga -

AllowSharpen=1

Igra zapravo ladno pali sharpen filter kad je ukljucen AA. Sto nazalost nije AF i pravi dithering i shimmering tu i tamo, i teksture na nekim mestima izgledaju kao prokljucale, al ajd...

Opet ti :)

Sharpen filter je zasebna opcija, neovisna o AA. Tu je prije svega radi ostrine textura. Mnoge igre to koriste.

MLAA bluruje prikaz, posebno text. Ovdje to nije slucaj.

Text je isti bez obzira dali su sharpen i AA ukljuceni ili ne.

Uruk
...ja sam usao u 3. poglavlja i ne igra mi se vise ... mnogo mi je sve linearno.

Isto kao i u prvom dijelu.

Sta si ti ocekivao?
 
Ja ne pominjem tekst...ne znam sto je sad tekst toliko bitan, kad MLAA bluruje sve okolo...

A ovo za sharpen, sta reci. Ovakav eyesburn filter koji se pali kad se ukljuci AA, se samo ovde moze sresti.

Ili ti i dalje ne kapiras o cemu ovde pricamo...
 
Poslednja izmena:
Isto kao i u prvom dijelu.
Sta si ti ocekivao?
Pa ako nista, onda vise onih kartica:D... A sta ovde? Triss, elfica neka, i Saacuubba... one prostituke ne racunam... Jel neko provalio da li ima neki skriveni kvest sa onim prostitutkama... Kad ti madam ispred satora ponudi koju ces, ima ih jedno 5-6, pa reko mozda se iza neke krije zadatak... misterija neka?

Fali sadrzaja, kad se setim da mi je ostalo max 10-15% igre muka mi dodje.
 
Poslednja izmena:
U onom rudniku bese?

Da, tu trebaju posebne bombe, beehive se zovu, mada sam bez problema unistio ta legla a da ih uopste nisam imao u inventaru, niti ih pravio.
 
Ja ne pominjem tekst...ne znam sto je sad tekst toliko bitan, kad MLAA bluruje sve okolo...

A ovo za sharpen, sta reci. Ovakav eyesburn filter koji se pali kad se ukljuci AA, se samo ovde moze sresti.

Ili ti i dalje ne kapiras o cemu ovde pricamo...

Pa MLAA bluruje sve, pa i text. Ovdje to nije slucaj. Ova njihova metoda ustvari manje bluruje prikaz nego li Supersampling.

Sharpen filter mozes zasebno koristiti, neovisno o AA, u user.cfg-u. Tu kada namjestis da sharpen radi bez AA i obratno, ce tako i ostati. Nemoj koristiti Configuration Tool.

Sharpen filter se lako moze integrirati u bilo koji engine. X-Ray ima nesto slicno, btw.
I to je super opcija jer ti nudi da prilikom dizajniranja/pravljenja textura ne moras koristiti sharpen filter uopce. Imas tu opciju u igri.

Vidi se da nikad nisi dizajnirao texture :)

I kapiram ja tebe potpuno.
 
Vrh Dno