Arahne
Čuven
- Učlanjen(a)
- 09.07.2000
- Poruke
- 947
- Poena
- 630
Moja oprema
- Laptop
- Lenovo Thinkpad p50
- Mobilni telefon
- Samsung S9+
- Pristup internetu
- Optički internet
Mislim da je to totalna glupost od ideje, kakvu obavezu ima telekom prema beotelovim adsl korisnicima? Aposolutno nikakvu, to se resava na liniji provajder - podprovajder... Ako beotel to ne moze da resi sa telekomom onda uzmes mik i cao beotel a ne ti kao krajnji korisnik da zoves telekom jer ti oni sigurno nece pomoci sto je i logicno jer za uslugu placas beotelu a zoves telekom u pomoc.
Postavi situaciju ovako. Kupio si nokia mobilni u ovlascenoj prodavnici recimo roaming. Na njemu nesto ne radi gubi mrezu, baguje software i sta sad? Hoce ovi u roamingu da ti kazu "a pa gospodine mi samo prodajemo telefone to je problem do Nokie" i da te posalju u Finsku ili ce da ti uzmu telefon i rese ti problem u garantnom roku.... Naravno mogu da kazu i ovo prvo ali to je vec posao za inspekciju.
Izvinjavam se na plasticnom objasnjenju ali nekad je tako najlakse za objasniti, mislim ne treba biti expert da bi skapirao kako te stvari funkcionisu.
Pa nista te ne kosta, drugo neke stvari u zivotu se zavrse iako nisu po manualu. Obratis se sa recenicom molim vas nikako ne mogu da resim problem, jel mozete da mi pomognete...U zivotu sam i najteze stvari resavao lepim recima i ljubaznoscu. Nisu svi ljudi zli po defaultu....
Nisam prijavljivao u novembru.