Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
***...ova igra samo za tajkune, palim odavde:p
 
Poslednja izmena:
Sa nekim ljudima definitivno ne moze normalno da se diskutuje. Steta,jer mi je bila jedina namera da Vam dam savet da ne bacate 100-400 eura za volan jer nema razlike. Uostalom,bas me briga sami procenite ko je u pravu i da li cete kupiti volan.
 
Steta,jer mi je bila jedina namera da Vam dam savet da ne bacate 100-400 eura za volan jer nema razlike.

Razumem da ti je lakse da napravis bolje vreme sa joypad-om u Londonu (i to je kod tebe slucaj pitanje da li je zaista lakse) ali joypad i volan su nebo i zemlja. Druga stvar nije svima cilj da prave vremena neko hoce sto realniji filing voznje.
 
Sa nekim ljudima definitivno ne moze normalno da se diskutuje. Steta,jer mi je bila jedina namera da Vam dam savet da ne bacate 100-400 eura za volan jer nema razlike. Uostalom,bas me briga sami procenite ko je u pravu i da li cete kupiti volan.
Dovoljno mi je da pogledam rezultate sa GT Academy takmicenja da bih shvatio da se mnogo bolja vremena postizu sa volanom, jedna staza sa odredjenim automobilom ne mogu da sude tome...
Skoro sam postovao ovde kako sam zauzeo sedmo mesto sa Ford GT-em na stazi Fuji i jedini sam bio u prvih deset koji je vozio sa dzojpadom i to je bilo najbolje sto sam mogao, a lik koji je postigao prvo mesto je imao bolje vreme od mog za cele 2 sekunde sto nije malo...
Pusti ti imprezzu i slabije automobile koji se sasvim lako kontrolisu i to na stazi koja traje manje od minut, uzmi Corvettu ili Ford GT ili recimo Viper pa onda probaj da udjes u prvih deset sa dzojpadom na recimo Suzuki, pa pojeli bi te zivog...
I kao sto rece zero, volan se ne koristi samo zbog boljeg upravljanja vec i zbog nebo i zemlja feelinga :wave:
 
Voleo bih da vidim kako vozi S2000 joypadom :)
 
Ima tu još jedna stva. "Sedite" u GTR ili F430 pa na Suzuku pa da vidimo ko kakvo je kako i sa čime dobar. Ja na Eigeru sa skoro svakim autom mogu da uđem u prvih 10, ali mi to ne pričinjava zadovoljstvo jer znam da mi je konkurencija mala.

Na kontra Eigeru sam dugo vremena bio i drugi na svetu sa F430 (do nekog updatea), ali opet, to ne vozi TOLIKO ljudi koliko Suzuku i nikad se time nisam hvalio :).

Ima staza i automobila koje niko ne vozi, pa nemojte da vas zavara ako vam nekad iskoči mnogo dobra pozicija.
 
'bro jutro,slazem se sa vama za osecaj u voznji ali mislim da prosecnom korisniku PS3-a koji igra par sati nedeljno to bas i nije bitno.Zapamtite,ima klinaca sto djuskaju 24h/7dana i postuju top times.Na GTP forumu ti "klinci" kazu da vrlo rado predju sa volana na controller i obrnuto u zavisnosti od staze.Ja ne pripadam toj grupi.

Evo ga jedan No2 sa dzojpadom skinite ghost car pa probajte.

username= markyboy92
staza=suzuka
auto=Nissan Gtr 35
controller

p.s. Prvi je koristio volan.Priznajem,volan je brzi ali za par hiljaditinki.
 
Poslednja izmena:
Volan

Znate sta ljudi i volan i dzojped imaju svoje prednosti i mane.Nije bolje ni jedno ni drugo u pitanju je stvar navike,ja npr. ja sam dugo godine igrao na dzojoped i smatrao sam da je lakse igrati na njemu onda sam pre dve godine kupio DFP volan za GT4 i prvih nekoliko sati u opste nisam mogo da se naviknem medjutim vremenom sam posto nogo bolji i to ne samo virtualno popravio sam takodje i voznju mog automobila do bolesne mere.Stvar je u tome da volan otvara sasvim drugu dimenziju za igranje.Verujte mi ako zelite da se tripujete da vozite 50km/h u sestu brzinu na Nurburgring nema nista bolje od volan na 900 stepeni sa force feadback ako zelite da vozite 350km/sat i da postavite vreme ono na sta ste se navikli to vam je najbolje.Ja se na dzojped vise ne vracam bar ne u GT.A sto se rekorda tu su sad stvari izjednacenije jer korisnici g25 volana posle zadnjeg apdejta nisu vise u mogucnosti da menjaju brzne kvacilom pod punim gasom /vrm,vrm/ jer su zbog toga dosta dobijali na vremenu sada moraju skroz da puste gas pre nego sto promene brzinu inace/vrvrvrvrvrvrvrvrr,vrm/sto bas i nije realno ali je moralo biti uradjeno zbog ne g25 igraca.
 
Poslednja izmena:
Loool, i ja chitam i razmishljam da nisam pio od jutros :d
 
Nisam nista demantovao jer kako sad stvari stoje igraci sa g25 volanom nisu u nikakvoj prednosti nad igracima sa drugim volanima i kontrolerima.jer oni moraju da vrse vise radnji od drugih a uskracena im je prednost powershifta.

Da se ispravim.Oni koji zele da se tripuju da voze 50km/h u sestu na Nurburgringu nema im nista bolje od volana sa 900 stepeni rotacije,a ako im je bitan samo skor i brza voznja dzojped im savrseno moze zavrsiti posao ako ste na njega navikli. Izvinite na nesporazumu.
 
Poslednja izmena od urednika:
G25 ima prednost, mnogo manja frikcija u odnosu na DFP, zato treba sada polako preci na DF GT gde imash skoro istu stvar shto se tiche volana, za duplo manje para..
 
Znam da G25 i DF GT imaju manju frikciju e sad kolika to prednost moze biti ne bih mogo da znam jer nikad nisam isprobao te volane.U svakom slucaju uzimati drugi volan zbog tih nekih sitnijih razlika se bar meni ne isplati bar ne dok mi DFP bude ispravno radio.
 
Poslednja izmena:
Gde da ih probam ja sam DFP prvi put video uzivo kad sam ga kupio tj. kad mi je stigo kuci.
 
Poslednja izmena:
Pošto sam ponovo nabavio ovo posle oko 5 meseci može li neko da mi kaže jel bilo kakvih "update-a" značajnijih? Mislim nije igra još kod mene pa čisto da znam :)

Ili, jel se nešto najavljuje? Koliko sam čuo full igra neće pre 2010.?
 
Ocekujemo veliki i znacajan update (ako ne update onda barem vesti o istom) za Prologue posle Paris Motor Show-a i Tokyo Game Showa znaci za oko dve nedelje...
 
Kad izlazi GT 5? Zna neko tacan datum?
Ne zna niko, a i da zna to bi bilo +7,8 meseci :p
Prologue ce biti unapredjivan bar dva ili tri puta godisnje tako da GT5 nece skoro...
Who cares, u ovom trenutku zelim samo Nurburgring i privatne sobe sto ce, nadam se, doci sa sledecim update-om...
 
Čekaj, ubacivaće nove staze u prolog?
 
Koliko se secam nigde nema 100% jasne potvrde, ali Yamauchi je prichao o novim stazama i automobilima. Problem sa celom prichom je u tome shto svi koriste neke automatske online prevodioce sa japanskog koji ochigledno ne rade kako treba za taj jezik (neke rechenice mogu lako da imaju totalno suprotno znachenje kada se tako prevedu), i chesto se po netu vrte totalne dezinformacije zbog toga, tako da 100% sigurna informacija ne postoji. Njegovog prevodioca nisam chuo da je to izgovorio, a to je jedini pouzdan izvor.
 
Poslednja izmena:
Čekaj, ubacivaće nove staze u prolog?
Naravno da hoce, zar mislis da ce dopustiti da se dve godine vozikamo na 5 istih staza???
BTW na ovogodisnjem 24h Nurburgring takmicenju je bila Polyphonyjeva prezentacija gde su ljudi mogli da voze Nurburgring i De La Sathre sto govori da su staze gotove i da ce najverovatnije stici sledecim updateom...
De La Sathre:
img0268qd2.jpg


Lotus Evora:
DSC_0074.jpg


Isto tako se ocekuje i pojavljivanje Ferrari Californie:
http://www.ferraricalifornia.com/webapp/feel.htm?locale=en_GB
(kliknite pod Virtual test drive)

A evo i novog Citroena Prototipa kojeg su dizajnirali Citroen i Polyphony Digital specijalno za dolazeci Paris Motor Show, isto tako ocekujemo da ce se i on pojaviti u sledecem update-u (tenutno dostupne samo tri slike)

http://www.flickr.com/photos/gtbycitroen/

Znaci, ja dosta ocekujem od novog update-a...
 
Poslednja izmena:
GT5 ce biti zasebna igra, kakvi updateovi :d I niko nikada nije rekao da ce igra izaci 2010, vec da bi moglo da se desi zbog kompleksnosti.

@Ranko_SD, nazalost Nordschleife staza je samo upconvertovana HD verzija iz GT4 zbog te prezentacije, a to vrlo lako moze da bude i sa De La Sarthe, mada mi je to jedna od najgorih staza pa me ne pogadja :) Meni je dovoljan Nordschleife i josh jedno 10 automobila i ne treba mi GT5 :)
 
Poslednja izmena:
@Ranko_SD, nazalost Nordschleife staza je samo upconvertovana HD verzija iz GT4 zbog te prezentacije, a to vrlo lako moze da bude i sa De La Sarthe, mada mi je to jedna od najgorih staza pa me ne pogadja :) Meni je dovoljan Nordschleife i josh jedno 10 automobila i ne treba mi GT5 :)
O tome ti i pricam, samo jos da ubace privatne sobe i online ce da razbija na Nurburgringu...
 
Pa nisam rekao da je zacrtan datum vec sta je izjavio glavni u GT:

"In fact, he confirmed that the proper, disc-based Gran Turismo 5 might not even roll out before 2010.

In the meantime, Polyphony will continue to expand Prologue with additional cars, tracks, and features. Yamauchi couldn't speak to specific plans, but mentioned that an new update is planned for the near future."

http://www.joystiq.com/2008/07/17/kazunori-yamauchi-more-prologue-no-gt5-soon-gt-psp-still-comi/
 
Rekao si da ce GT5p da dobije update u full GT5 tek 2010. godine koliko ja vidim, nigde nisi rekao "moze da se desi da izadje i 2010.", tako da ti je cela rechenica samo dezinformacija...
 
Ne znam za vas ljudi ali ja sa sam odavno prestao da im verujem.Ne bi me cudilo da izadje tek 2011. godine U svakom slucaju sto vise zakasni to ce biti bolji. Samo kad bi nam sad u prologi dali Nurburgring pa makar i onaj malo nasminkani iz GT4.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno