Šta je novo?

Gigabyte P35-dq6

nisam siguran zasto i kako, ali sumnjam da se nesto desilo sa napajanjem.

smrt je bila nasilna, posto se kontroler izgleda sprzio, a ako je on otisao sigurno su probili i neki fetovi.

Poslednja izmena:
Nije to jedina DQ6 koja je nacisto crkla, znam ovde jos neke sa crknutom complo DQ6...:-devil-: :p :eyebrows:

NE OTKRIVAJ KO SI bre!

Nije to jedina DQ6 koja je nacisto crkla, znam ovde jos neke sa crknutom complo DQ6...:-devil-: :p :eyebrows:

NE OTKRIVAJ KO SI bre!
Zavisi.Ako kupe od baksuza onda im se obavezno neshto izjalovi:p :d
PS.ma shta ima veze ko sam.Izesh forum..imam neke vece brige..

Poslednja izmena:
E, ako neko ima mrtvu dq6, nek se javi na pm.
Ima jedna riknula u Comtade-u od pre neki dan.Memorijski kontroler otishao.
@Spacemaster:ja sam amater za tebe kad je u pitanju vadjenje masti hardware-u:D
SHalim se...ali za silovanje si tata-mata(silovanje=overklok).;)

Ej, DARK :p

:d :d :d

Ebi ga.....ja ne mogu..mislice da ih isprobavam neshto..nezgodna mi je pozicija...mislim da je plocha samo izbagovala jer chas radi sa chas zeza a to je pochela sa promenom modula///U svakom sluchaju kontaktiraj ovog provokatora iz gornjih postova Zorza:D
Zna on neshto o tome/..:D

Poslednja izmena:
za ljubitelje GA...
Gigabyte P35T DQ6 & Kingston KVR 1066 DDR3 (ima test i sa DDR2)
http://www.vr-zone.com/?i=5001
posted by: Shamino :D
"the board pushes FSB to the edge supported by ClockGen: 600MHz FSB!"

Poslednja izmena:
za ljubitelje GA...
Gigabyte P35T DQ6 & Kingston KVR 1066 DDR3 (ima test i sa DDR2)
http://www.vr-zone.com/?i=5001
posted by: Shamino :D
"the board pushes FSB to the edge supported by ClockGen: 600MHz FSB!"
Tachnije recheno sa ddr2 RAM modulima je gurala 625mhz fsb-a:D .Plocha je ubica.I sad ce verovatno opet neki da kazu da nije i da je vruci tiganj od Asus-a bolji:d

Prilozi

• dq6 overclocking.jpg
    dq6 overclocking.jpg
    183.8 KB · Pregleda: 121
Dodjavola!!
Jel' mogucje da kingston v ram radi ovako dobro!??!