hehehe, kasnite
multiplayer only igre treba da budu tamo, ne ovde
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?377151-survival-hellion
naravno da je glupo porediti, star citizen je igra koja sledi casual letnu i borbenu mehaniku, i mogu da se opkladim da će imati casual core mehaniku (ubiješ, pojaviš se ponovo, brod koji si izgubio je pored tebe parkiran u garaži). igra će se masterisati sa jednog servera, i emuliraće jedno skalirano zvezdano jato.
za razliku od toga hellion sledi hard core survival pristup (dayz, rust...) gde ono što si nosio sa sobom i šta si vozio ostaje tamo gde si poginuo. samim tim, fokus će očigledno biti na timskom pvp-u jer
možeš nešto da otmeš i doneseš kući. igraće se na desetinama servera (možda i stotinama kao u space engineers-u ili hiljadama kao u rust-u), progres će biti vezan za konkretno taj server, i sigurno će imati wipe-ove mapa, baš kao i rust.
pritom, imam utisak da se star citizen u suštini, poput elite dangerous (samo lošije), vrti oko brodova i letenja istima, dok ovde više gravitiraju ka space engineers i rogue system pristupu - rudimentarne kontrole nad brodom, fokus je na samim sistemima koji čine brod / stanicu, tome kako se ponašaju i
pre svega u kakvom su stanju i kako ih popraviti.
naša mala borbena škola iz elite: dangerous-a se sakuplja na ovu temu i ako se ne varam, krećemo od prvog dana
ko je voljan, uvek može da se pridruži.
Volio bih da urade neko ludilo na kraju, ali tesko, pogledajte samo kako je No Man's Sky prosao. Tamo postoje planete, a ovde moze samo kroz brodic da se kreces. Ne znam, nisam previse optimistican. Jedina igra koja mi se svidjela od domacih studija je Scorn.
no mans sky je cela u casual mehanikama i single play je. ne znam kakvog tu mesta poređenju ima. hellionu su mnogo više nalik space engineers i rogue system, ili kad bi smo zamislili rust na mnoooooooogo većoj mapi, sa vozilima, te srazmerno sa daleko manje pucanja ličnim naoružanjem.