Šta je novo?

Vipova eSIM A1 ne radi u telefonu

danedanilo

Cenjen
Učlanjen(a)
03.11.2009
Poruke
19
Poena
155
Kupio sam novi telefon DUAL SIM. "Motorola Edge 40 Neo" koji prima jednu fizicku i jednu eSIM karticu.
Sobzirom da imam 2 kartice Yenttel i VIP A1 u starom telefonu koje trebam prebaciti u nov telefon jednu sam morao konvertovati u eSIM tako da sam A1 konvertovao u njihovu poslovnicu u eSIM gde sam dobio vaucer sa KODOM koji se skenira telefonom kako bi se aktivirao eSIM u telefonu. E od tog momenta ja vise nisam dostupan na A1 jer njihova eSIM nece da se poveze. Pise da je kartica aktivna ali nema signala.

Probao sam i rucno da se povezem ali izbacuje mi da je veza prekinuta a u gornjem uglu telefona mi izbacuje da usluge nisu dostupne. Probao sam kod kolege u njegov Samsung da je ubacimo i kod njega isto nece da radi. Minimum 100 puuta sam resetovao, palio i gasio telefon, rucno pokusavao da se povezem ali sve bezuspesno. Cak sam palio i gasio Avionski rezim sto su mi preporucili ali idalje ne radi.

Radi testa kupim online GLOBATELOVU eSIM, skeniram i odmah proradi i radi kao sat ali A1 nece nikako. Probao sam i da mi A1 broj prebace na drugi vaucer kojeg isto skeniram i opet ne radi.
Evo vec 10 dana mi je broj nedostupan i klijenti ne mogu da me dobiju.
Nakon par dana od zalbe dobio njihov odgovor u SMS na Yentelov broj da je sve uspesno sredjeno, da skeniram opet KOD i resetujem tel ali opet ne radi. Opet zivkaj, moli i evo nakon 5 dana puste meil gde opet kazu da je sve uspesno proslo i pitaju neka dodatna pitanja gde sam odgovorio ali ovo dopisivanje ce trajati beskonacno jer se po nekoliko dana ceka na odgovor umesto da me pozovu i resimo pitanja i odgovore za pola minute. Kao da zivimo u pecinsko doba a ne u digitalno gde se sva pitanja i odgovori mogu resiti momentalno.

Pa u prodaju imaju na stotine modela mog telefona, pa zar je toliko tesko ili ja treba da ih ucim da uzmu jednu takvu Motorolu i da skeniraju moju vip eSIM i vide da li radi i ako ne rade da odmah vide sta je problem kad im je to sve u ruci?
 

Prilozi

  • Screenshot_3.jpg
    Screenshot_3.jpg
    48.4 KB · Pregleda: 36
  • Screenshot_9.jpg
    Screenshot_9.jpg
    50.2 KB · Pregleda: 36
Da li neko moze bar prepostaviti u cemu je problem? Korisnicka sluzba im je uzasna i niko nista ne radi i ne mogu da poverujem da oni sa takvom korisnickom sluzbom posluju u Srbiju. Evo vec 9 dana svaki dan zovem, zalim se na neispravnost kartice i nista jos nisu uradili. Mail kada im posaljes pa to je kao da sam poslao pismo i da sam dao nekom starcu da ga peske odnese njima a zivimo u digitalno doba gde se pitanje i odgovor moze dobiti za pola minute ali oni to razvuku na nekoliko dana. Na tel koji se jedva dobije samo kazu resice korisnicka sluzba i da ce mi se javiti kasnije a u stvarnosti samo me lazu svaki dan.
 
Ja sam čuo dosta žalbi na e-sim A1. Probaj za početak da obrneš, vrati fizičku karticu A1 a uzmi Yettelov e-sim
 
Da ne bude sad da nešto pametujem, ali... Da li ti je broj kojim slučajem prešao u pasivno stanje, odnosno traženo da obaviš dopunu kredita ili plaćanje zaostalog postpaid računa pa si isključen? U svakom slučaju, takve stvari bi trebalo da se rešavaju u hodu. Ja sam tokom prebačaja sa postpaid na prepaid bio isključen duže od 8 sati pa verujem da nisu načisto sa portovanjem broja na eSIM.
 
Sve sam probao. Dopunio kredit, brisao eSim pa ponovo skenirao Bar-KOD, palio i gasio Avionski rezim rada kako bi se kartica povezivala na njihovu baznu stanicu ali sve uzalud.
Prva poruka koju sam dobio nakon par dana na SMS na mom 069 broju jer imam 2 broja glasi:

"""Dragi korisnice, zamena SIM kartice na vasem broju 061xxxxxxx je uredno realizovana. Potrebno je da uz omogucen data plan ponovo skenirate QR kod, te da nakon toga restartujete uredjaj. Vas A1."""

Nije uspelo, 100 puta sm gasio palio, restartovao tel i sve moguce opcije dok je Globatelova eSIM koju sam kupio za probu uvek radila cim je skeniram i opet ih zivkam i zalim se da ne radi. Kako je realizovana ako opet ne radi??

Nakon par dana dobijem na meil poruku:

"""Vidim da je već otvoren zahtev za proveru.
Aktivacija kartice sa naše strane je sistemski uspešno prošla.
Ukoliko ste više puta forsirali ručno povezivanje na mrežu, kroz podešavanja u svom telefonu, a i dalje imate problem, molim Vas da nam dostavite više informacija:

  • Koji model telefona koristite?
  • Ukoliko je dual SIM, da li je druga kartica fizička ili eSIM?
  • Koju informaciju dobijate prilikom pokušaja ručnog povezivanja na mrežu?

Te informacije su nam potrebne prilikom prosleđivanja relevantnim kolegama, kako bi imali što precizniji uvid u problem koji navodite.""""

I opet nisu odradili eSIM kako treba jer opet ne radi. Postavljaju pitanja gde sam im od samog pocetka davao te odgovore. Na meil sve im detaljno dostavim, skrinshotovo ekran tel za sve sto sam preciznije mogao i skrenem im paznju da ovo sto oni rade da je to kao da zivimo u kameno a ne u digitalno doba gde se za razmenu jedne poruke ceka nekoliko dana a ja gubim klijente jer ne mogu da me nazovu jer sam nedostupan i da ce opet proci par dana dok bilo sta odgovore umesto da me programeri pozovu i resimo sve nedoumice za 2 min.

Prodje par dana, niko nista ne javlja i sad vec jako besan nazovem ih po ko zna koji put i krenem uzrojano da se raspravljam sa njima govoreci im, citiram:

{{{Danima vas zovem svaki dan, zalim se, nista niste uradili, na svaki poziv cekam po 15-20 min da mi se javite. Da li ja treba da vas ucim kako se resva ovaj problem? Pa imate ovu Motorolu u prodaju sto znaci da ih imate na stotinu komada, kartica je u digitalnom formatu tako da vam je odmah dostupna, pa zar je tako tesko da vasi programeri uzmu jednu takvu Motorolu, skeniraju BarKod sa eSIMA i imaju u ruke isti telefon i karticu i odmah vide da li radi ili ako ne radi sto nece da radi jer im je u ruke sve a ne da meni salju poruku nakon par dana i da mi kazu kako je sve ok gde ja opet ulazem zalbu da ne radi i opet ispocetka gubim nekoliko dana umesto da odmah probaju da skeniraju karticu ili da me pozovu na broj koji sam im ostavio i da mi kazu da probam i odmah da im javim da li radi. Svaki dan me lazete kako cete me svakako pozvati u toku dana a nikad me pozvali niste, svi prebacujete krivicu jedan na drugog a problem ne resavate. Ni sa kim nemate kontakt preko telefona i jedni drugom saljete meilove gde se za svaku poruku ceka par dana. Ne mogu da verujem da vam je toliko losa korisnicka sluzba. Na koga da se zalim sto neko od vas ne radi svoj posao kako treba? Prozivacu vas na sve drustvene mreze zbog ovoga. Da ljudi znaju da vam je ovako losa korisnicka sluzba garantujem da niko nebi kupio karticu od vas itd, itd...}}}

Znaci oni nemaju telefone da komuniciraju sa svojim zaposlenima nego se za svako pitanje ili reklamaciju salju dopisi koji idu sporije nego sto bi postar odneo peske fizicko pismo.
E nakon ovoga dobijam uvece poruku na SMS:

"""Dragi korisnice, sve usluge na Vasem broju 061xxxxxxx su aktivne.Molimo vas da restartujete mrezu sa avionskim rezimom rada pa nakon toga da iskljucite pa ukljucite uredjaj. Vas A1"""

Skeniram opet njihov A1 eSIM i odmah sve u momentu proradi bez resetovanja telefona ili paljenje avionskog rezima. Znaci desetak dana su me zezali i lagali dok nisam krenuo povisenim glasom da im govorim kako me lazu svaki dan i da cu ih razvlaciti po svim drustvenim mrezama za ovo laganje i odugovlacenje. Samo sam ovde na forumu sad sve ovo izneo i necu ih blatiti na drustvene mreze ali da ovde vidite kao sam prosao sa njima. Znaci kod njih nema kome da se zalite na one koji ne rade svoj posao kako treba sto znaci da mogu raditi sta hoce jer nema sankcija za lose radnike. U poslovnici u mom gradu nemaju na cega da testiraju da li im radi eSIM pa onda sumljaju na ispravnost mog novog telefona i savetuju me da ga saljem na reklamaciju gde bi izgubio mesec dana na glupost tako da sam morao kupiti Globatelovu eSim da im dokazem da je tel ispravan. Sve ovo je veoma zalosno i istinito gde nikom od njih danima nije palo na pamet da samo skeniraju eSIM telefonom i vide da im njihova eSIM ne radi i tad bi omah mogli odreagovati videti sta nije u redu.
 
Poslednja izmena:
Ja sam ubacio u Edge A1 eSim za 3min. Bez ikakvih problema. Exsad je pitanje ko im radi po poslovnicama
 
Ja sam ubacio u Edge A1 eSim za 3min. Bez ikakvih problema. Exsad je pitanje ko im radi po poslovnicama
Nebitno je ko radi po poslovnicama jer njihovi programeri nisu mogli danima da je rese a meni slali lazne dopise da je sve uspesno reseno.
I pitanje je dal je to kod tebe proslo posle ili pre mog problema?
 
Ja sam na eSim 5 6 meseci. Nije to do programera. Nema tu šta da se programira ali ajde. Mom drugaru su rekli da ako obrise eSim gubi broj. Tako da ako ne znaju da prenesu informaciju kako treba i gde treba ovi iz poslovnice džaba. Pritom imaju poslovnice koje nisu A1 nego su saradnici .
 
Ja sam uzeo pre neki dan e-sim, stavio u iphone i radi sve bez problema. Nešto drugo je tu problem.
 
Ali ako je onaj u poslovnici nesto zeznuo kada je konvertovao uz Fizicke kartice u e-SIM zasto onda ovi iz njihove centrale nisu mogli odmah resiti problem vec su ga resili iz vise pokusaja gde su me obavestavali da je reseno a nije odmah bilo reseno?
Ja sam uzeo pre neki dan e-sim, stavio u iphone i radi sve bez problema. Nešto drugo je tu problem.
Pa naravno da ce sad sve da radi kada su skontali sta im je bio problem sa nekim e-SIMOVIMA. Taj e-SIM koji su mi dali nije radio ni u druge modele telefona a u posovnici su 2 puta konverovali u drugi vaucer sa drugim barkodom i nije pomoglo.
 
Poslednja izmena:
Mozda ja pametujem ali ovo jasno stoji na sajtu A1.

Pogledaj koji uređaji u A1 podržavaju eSIM​


Apple
  • iPhone 14 serija (14, 14 Pro, 14 Plus, 14 Pro Max)
  • iPhone SE 2022 (3rd Gen.)
  • iPhone 13, 13 Mini, 13 Pro, 13 Pro Max
  • iPhone 12, 12 Mini, 12 Pro, 12 Pro Max
  • iPhone XS, XS Max, XR
  • iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max
  • iPhone SE (2020)
  • iPad 7 10.2 LTE
  • iPad Pro 12.9 LTE

Samsung

  • Galaxy Z Flip3, Z Fold3
  • Galaxy S21, S21+, S21 Ultra
  • Galaxy S20, S20+, S20 Ultra
  • Galaxy Z Flip
  • Galaxy Flip 4;
  • Galaxy Fold 4
  • Samsung Galaxy S22 serija (S22, S22+, S22 Ultra)
Huawei

  • Huawei P40 i P40 Pro
  • Napomena: P40 Pro+ ne podržava eSIM
  • Huawei Watch 3 Pro


Motorola

  • Motorola RAZR - eSIM only uređaj


Xiaomi
Xiaomi 12T Pro
Verovatno i poslenji modeli sto su izasli
Tako da ne znam dal Google pixel podrzava u A1 E-sim.
 
Oni izbacuju telefone koje oni prodaju ili su prodavali
Telefona koji podrzavaju e sim je mnogo vise ,zeznuli nesto po obicaju
 
Lista im verovatno dugo nije ovežena, ja sam bez problema koristio S23, a nije na listi.
 
Mozda ja pametujem ali ovo jasno stoji na sajtu A1.

Pogledaj koji uređaji u A1 podržavaju eSIM​

Pa pametujes jer to tako stoji pre nego sto je proizvedena "Motorola Edge 40 Neo" a nisu u stanju da azuriraju sajt i dopune ga.
Svaki telefon koji ima u sebi Cip eSIM podrzava eSIM i taj podatak da li neki tel podrzava eSIM treba da uzmes sa sajta proizvodjaca telefona a ne sa sajta A1 koji je veoma neozbiljan. Cak sam ih i ja odmah na pocetku pitao zasto vam se na tom vasem spisku ne nalazi moj model telefona iako ga imate na tom istom sajtu u prodaju gde jasno pise da poseduje eSIM kao i na Motorolinom sajtu i samo su mi rekli da nisu azurirali informacije i do dan danas to nisu uradili sto jasno potvrdjuje moje tvrdnje koliko su neozbiljni i neodgovorni.
 
Nazad
Vrh Dno