Šta je novo?

Ubrzajte UT2003 (podize min.fps)

maxer

Čuven
Učlanjen(a)
25.09.2002
Poruke
2,135
Poena
680
Ako niste ovo probali, znajte da sljaka super:

Ako ste vlasnik NVIDIA kartica (ja jesam i na njima to radi) probajte sledecu stvar:

U Fajlu UT2003.ini u sekciji:
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

verovatno ce te videti ovakvu konfiguraciju. E'pa jednostavno izmenite tj.
iskljucite D3D (upisite ispred njega ; ) a isti znak (;) uklonite ispred OpenGL tako da kad sledeci put pokrenete igru - koristite OpenGL a ne D3D.
Ovo GARANTOVANO DONOSI MNOGO MANJE SECKANJA ILI GA U POTPUNOSTI UKLANJA CAK I NA NAJTEZIM MAPAMA. Ne brinite se za vizuelni dozivljaj, nista necete izgubiti.
Preporucujem drajver 41.03 ili jaci.

Moja masina je XP1600+, GF3 Ti200, 512MB PC133 RAM, naravno GF3 drzim za igre u ovc. (220/490).
UBRZANJE ZAGARANTOVANO (pazite nisam rekao da dize max.fps vec dize nivo min.fps-a tj. smanjuje ili uklanja seckanje u najguscim tabacinama).
 
Da dodam i ovo:
ja igram UT2003 na pomenutoj konfiguraciji sa svim grafickim setovanjima u igri, nabijenim na max.vrednosti, a zvuk je podesen na software 3d (bez obzira sto imam SB Live!, ipak fps pada kad ga prebacim na hard.+EAX).

A evo i dodatak u obliku fajla za one koji neznaju komande za UT2003.
 
maxer je napisao(la):
Da dodam i ovo:
ja igram UT2003 na pomenutoj konfiguraciji sa svim grafickim setovanjima u igri, nabijenim na max.vrednosti, a zvuk je podesen na software 3d (bez obzira sto imam SB Live!, ipak fps pada kad ga prebacim na hard.+EAX).

A evo i dodatak u obliku fajla za one koji neznaju komande za UT2003.

Da si ti meni ziv i zdrav, ja sam ovu toplu vodu sa opengl otkrio pre 3 nedelje na forumu :)
 
Pa izvinjavam se na "bajatoj" informaciji, ja iskreno retko posecujem ovaj forum a ovu toplu vodu znam jos od 1999 god. i prvog UT-a.
Povod za ovaj moj dopis sam pronasao u Domm III raspravi, ovde na forumu jer su momci spomenuli da im SECKA UT2003 na konfiguraciji nalik mojoj pa rekoh mozda neznaju za ovo.
Pitanje je: zasto im secka ako su UT2003 vec prebacili na OpenGL. ?

Sorry.
 
maxer je napisao(la):
Pa izvinjavam se na "bajatoj" informaciji, ja iskreno retko posecujem ovaj forum a ovu toplu vodu znam jos od 1999 god. i prvog UT-a.
Povod za ovaj moj dopis sam pronasao u Domm III raspravi, ovde na forumu jer su momci spomenuli da im SECKA UT2003 na konfiguraciji nalik mojoj pa rekoh mozda neznaju za ovo.
Pitanje je: zasto im secka ako su UT2003 vec prebacili na OpenGL. ?

Sorry.

Nema sta da se izvinjavas...Cinis korisni stvar drugim ljudima i zbog toga mogu samo da ti budu zahvalni.U ostalom mozda neko nije video prethodni thread...

Poz

cheers
 
Sve je to lepo ali Epic Games ne savetuje OpenGL jer je navodno stvar optimalna na DirectX-u.
 
maxer je napisao(la):
Pa izvinjavam se na "bajatoj" informaciji, ja iskreno retko posecujem ovaj forum a ovu toplu vodu znam jos od 1999 god. i prvog UT-a.
Povod za ovaj moj dopis sam pronasao u Domm III raspravi, ovde na forumu jer su momci spomenuli da im SECKA UT2003 na konfiguraciji nalik mojoj pa rekoh mozda neznaju za ovo.
Pitanje je: zasto im secka ako su UT2003 vec prebacili na OpenGL. ?

Sorry.

Nema potrebe da se izvinjavas :) nisi ti mene uvredio pa da se izvinjavas :)

Razlog zasto OpenGL radi brze i bolje je jer NV karte imaju znatno bolju implementaciju (gf3 i gf4) occlussion tehnologije. Doduse ima neke veze i cinjenica da u OpenGL-u nisu implementirane sve moguce DX perverzije. Zasto im secka ? pa 256 mb rama na maximalnim detaljima je samoubistvo za ovu igru. Ume da zasvopuje da ne verujes. Tako da bih rekao da je najcesce razlog sto ljudi nemaju dobro izbalansirane opcije za racunar koji imaju. Osim toga oni koji imaju Windows XP ... pa lepo je rekao max ... "AMAN LJUDI ZA XP VAM TREBA 512 MB RAMA".
 
Paradigma je napisao(la):
Sve je to lepo ali Epic Games ne savetuje OpenGL jer je navodno stvar optimalna na DirectX-u.

Ma sta oni znaju :)
 
da, miha je u pravu... flyby testovi u benchmark folderu pokazuju prednost od 35-45% u korist OpenGL-a, na Ti4400+ (modded) kartici sa 128MB, Athlonu 2200+ i 512MB memorije...
However, nije istina da je slika ista ali je 98% ista.... Elem, vertex shader funkcije se izvrsavaju preko CPU-a u OGL-u, a u D3D-u preko kartice. E sada, posto su u D3D-u po defaultu ukljucene stancil senke i senke nekih objekata, to dooosta usporava (uostalom to je ono sto donosi povremeno seckanje u Doom III Alfi), normalno je da D3D bude malo sporiji. Zasto je onda MNOGO sporiji? Zbog toga sto OpenGL na GeForce karticama radi bolje nego D3D.... pa otuda i razlika. Situacija sa Radeonima nije uopste takva...

Update: oficijelni patch 2133 (mislim), + nocd crack od 70k (mozete ga naci na adresi h**p://3w.v21zone.co.uk/2136nocdcrack.zip ) - unesite potrebne ispravke...

Sta sa tim? E pa, donosi bolju stabilnost same igre - neverovatno je koliko bolje radi i brze ucitava same menije u igri (znate ono, kad kliknete na Details u opcijama ili na Weapons) - igra radi oko 10 do 12% brze, a razlika izmedju D3D-a i OpenGL-a se smanjila na od 15-20% u korist OGL-a... sto znaci da su optimizovali vise D3D , koji im je i primaran.... Sada sve radi u 1280 x 960, na HOLLY SHIT detaljima (znate na sta mislim) i ne pada ispod 30fps ni na mapama kao sto je FACE3, Inferno, Phobos3 ili ona suma sa sekvojama.... :))

Nadam se da sam malo razjasnio i pomogao,,,

Pozdrav
 
A na Radeon 9700Pro barem kod mene u rezoluciji 1280*1024 svi detalji highest AA 2x AF 16x tjera max 70-75fps min je 45fps. Nisam probao opengl jos.
 
Freak_Power je napisao(la):
A na Radeon 9700Pro barem kod mene u rezoluciji 1280*1024 svi detalji highest AA 2x AF 16x tjera max 70-75fps min je 45fps. Nisam probao opengl jos.

Aman vise, pa to si rekao bar 28 puta, verovatno i vise, iskuliraj malo.
 
Freak_Power je napisao(la):
A na Radeon 9700Pro barem kod mene u rezoluciji 1280*1024 svi detalji highest AA 2x AF 16x tjera max 70-75fps min je 45fps. Nisam probao opengl jos.

Razocaraces se ... nece ti raditi, tj mozda hoce, ali ces posle prvog prolaska kroz projected texturu da odustanes.
 
Sto se "Stencil" baferovanja tice, evo jedan kratak prevod sa engl.:
"Stencil bafer se koristi da bi se prebacili na providne (ili poluprovidne) senke i sl.
Uglavnom radi u 32-bitnom modu. Uobicajno proizvodi Dramatican pad u fps.-u.
Preporucuje se na GF3 ili jacim karticama."

JA TO ISKLJUCUJEM OBAVEZNO, ako je slucajno po def. ukljuceno.
Kod UT2003 se to nalazi u pomenutom UT2003.ini fajlu u sekcijama:

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
UseStencil=False ;Naravno ako ga zelite, zamenite False sa True, ali ne preporucujem

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
UseStencil=False ;Ista stvar ali znaci odvojeno podesavanje za D3D i OpenGL

[Engine.NullRenderDevice]
UseStencil=False ;Ovo je nevazno za samo igranje

Slazem se da je sa update-om na v.2136 (uz pomoc Crack-a naravno :)) brzina u
igri porasla. Ja ga koristim od trenutka pojavljivanja crack-a i sve super sljaka.

Kad smo kod Crack-ovanja, ja nove stvari pokupljam sa ova dva sajta i mislim da
su stvarno dobri tj. azurni:

http://cracks4u.us/?p=A2 Ovaj "razbija". Cim se nesto novo pojavi, eto i crack
verzije na njemu.

http://www.megagames.com/cracks/gm.htm A za ovaj sajt pretpostavljam svi znate.

Ima li neko od vas preporuke za jos neki dobar crack sajt ?

Jos jedan dodatak i preporuka: Mutator za "normalnije" igranje tj. balansiraniji odnos
oruzja koje se upotrebljava. Napr.: povecana moc automatske puske i sl. imate pratece
objasnjenje u fajlu.
 
miha\zero je napisao(la):
Razocaraces se ... nece ti raditi, tj mozda hoce, ali ces posle prvog prolaska kroz projected texturu da odustanes.

Mislis na senke ventilatora na podu? :) :) :) Ma, da, radi mu sa min. 100fps... a mi se ovde muchimo jer nemamo R9700 :))))
 
Da nema neko tacan link za download patcha?
Ubi me ovaj fileplanet...

Pozdrav
 
Hvala momci!

cheers

Pozdrav :)
 
Kod mene ne radi ni jedan no cd crack. Pomoc.
 
CRACK deo 1.

Skini ova dva fajla koja saljem (dva zbog ogranicenja foruma od 51200 b.)
Pazi to nisu .zip fajlovi vec jedan .zip presecen na dva dela, i nije ispravan dok ga ne spojis sledecom DOS komandom, koju naravno izvrsavas u direktorijumu u kome se ova dva fajla nalaze, kucaj:
copy /b ut2003~1.zip+ut2003~2.zip UT2003_v2136_crack.zip
 
CRACK deo 2.

.
 
Postavio bih jedno pitanje sto se tice prebacvanje igre na OpenGL.Dakle kad prebacim igru da radi na OpenGL ona secka neverovatno za razliku od D3D.U cemu moze biti problem?
 
Za odgovor na to pitanje potrebne su neke informacije o tvojoj masini:
- graficka ?
- drajver za graficku ? (koja verzija)
- cpu ?
- kolicina RAM-a ?
- Operativni sistem ?
- DirektX ? (koja verzija)

I najvaznije: posalji uz odgovor na gornja pitanja, tvoj UT2003.ini fajl - kao attachment.
Moguce je da se odgovor krije bas u njemu.
Sa ovakvim informacijama "sigurno" ce mo resiti taj problem.
 
Dakle konfiguracija je sledeca.
graficka:MSI Ti 4200(drajveri su 40.72)
cpu:Athlon Axia 1.4(fsb 133)
ram:384mb
operativni sistem:Windows 98se
directx 8.1
Eto toliko.
Inace ini fajl nisam mogao da posaljem.
 
nastavak

A evo ga i ini fajl
 
Fajl UT2003.ini zapakuj Zip-om ili probaj da mu jednostavno promenis ekstenziju u .zip pa ga onda 'zakaci' za poruku za ovaj forum.

Komponente koje si naveo su super sto pretpostavljam i sam znas,
jedino nisi 'precizno' naveo koji DirektX 8.1 imas. On ima dodatne slovne oznake "a" i "b", vic je u tome da imas instaliran "b" koji je inace na disku br.3 iz UT2003 inst.paketa.

Ovako, gledajuci spisak tvojih komponenti (bez .ini fajla) jedino mogu da te pitam jesi li 'rucno' iskljucio na 'off' Antialiasing ? Bilo kroz samu karticu za podesavanje Detonatora bilo kroz neki eksterni program (RivaTuner naprimer) ? Takodje ovde iskljuci "Texture sharpening".
Takodje u Deton.kartici za OpenGL da ti nije slucajno stiklirana bilo koja od dve kockice tj. opcije - posto obe trebaju da budu "ne-stiklirane" tj. iskljucene.

Izvini ako malo banalno pisem o ovome, to radim jer ne znam stepen tvog znanja i iskustva u ovim stvarima.

Takodje u istoj kartici jesi li "Vertical Sync" stavio na "Off by default" ?

Ponekad hoce da pobrljavi upravljanje memorijom za OpenGL pa ti moze pomoci (a sigurno nista lose se nece desiti) ako u istoj kartici podignes "Use up to .... MB of system mem.for text. in PCI mode" bar na 32 MB ili vise. Ovo se retko desava ali ne skodi da probas.
"Buffer-Flipping Mode" treba da stoji na 'Auto-select'.

Ako ti nista od ovoga ne pomogne (jer je sve vec tako podeseno) onda moras da trazis lek u UT2003.ini fajlu, zato zelim da mi to posaljes.

Sta se kod tebe desava sa drugim igricama koje rade u OpenGL-u ?
Da li imas Quake 2 ili 3, Return to Castle Wolfenstein, MOHAA ?
Ako neka od njih radi super, onda je greska sigurno u setovanjima UT2003.ini fajla ili u samoj instalaciji igre.

Ako te ne mrzi i ako ti to nesto znaci evo ti moj UT2003.ini fajl, pa pokusaj sa njime, svome promeni ekstenziju i zatim tu prekopiraj moj fajl i pokreni igru. Ako proradi - to je to.
Prethodno ne zaboravi da proveris gore pomenute 'moguce' probleme.
Ovaj moj UT2003.ini fajl cu poslati sa JEDNOSTAVNO POROMENJENOM EKSTENZIJOM U .ZIP - znaci nije zipovan (UT2003.ini -> UT2003.zip)
 
Kako smo se mimoisli, dok si ti slao .ini fajl ja sam pisao onu dugacku pricu... :))
 
Ma ne vredi cak sam i pre tvog odgovora probao gore navedene stvari ali nista.Probao sam i tvoj ini fajl ali isto.Jos mi je ostalo da instaliram neku OpenGl igru i vidim kako ide.U svakom slucaju hvala na savetima.
 
Nazad
Vrh Dno