Šta je novo?

Stronghold Crusader 2

Je l' probao neko? Kako Vam se cini?
 
Ja sam probao ali za mene je igra "meh" igrao nekih 2-4 sata i do sada me nije odusevila ni zadrzala dzaba sam se nadao da ce da je odrade makar blizu 1 Crusadera , mada vidim na Steam da se ljudima svidja .
 
Не знам, да ли са ја толики фан оригинала али ово ми се не свиђа. Чак ми боље изгледа кец, овде неке испране боје и мапе а колико сам успео да испорба може да се користи пар фора из кеца па ће изгледа и овде бити специфичан мултиплејер а не онако како су га они замислили. Играћу још па ћу се јавити за пар дана, можда сам једноставно превише навикао на кеца јер га често играм .
 
Не знам, да ли са ја толики фан оригинала али ово ми се не свиђа. Чак ми боље изгледа кец, овде неке испране боје и мапе а колико сам успео да испорба може да се користи пар фора из кеца па ће изгледа и овде бити специфичан мултиплејер а не онако како су га они замислили. Играћу још па ћу се јавити за пар дана, можда сам једноставно превише навикао на кеца јер га често играм .
Ni mene nije odusevilo. Interesantno je kako u principu istu igru prodaju po ceni nove...
 
Aa zaboravio sam na ovu temu. E ovako, sada već ima godinu dana kako igram orginialni stronghold crusader online i po pravilima no ffs jedan sam od najboljih na svetu (nije mi cilj da se hvalim). Nekada sam i sam smatrao da je crusader previše glup i dosadan i da gubi lepotu kada se igra kao "expert" sa određenim pravilima.
Sada imam potpuno drugačije mišljenje, jednostavno bez ovih pravila, ako bi igrali po defaultu i bez raznih drugih stvarčica kao što je velika populacija itd. igra vrlo brzo postaje ograničena. To kažem zato što sam igrao tako duže vreme, po tim pravilima kampovanje je najjače i pobednik je onaj koji kampuje, tačnije neće biti pobednika ukoliko su oba igrača dobra. Jednostavno igre traju predugo i nikada sa ne završe. Ako igraju 2 nooba, onda je moguće da će jedan biti bolji, tačnije da će ovaj 2. biti dovoljno retardiran da napravi odbranu koja može da se probije. Ovo važi ako postoji peace time. Ako ne postoji, igra se završava u 30 sekundi, samo je pitanje ko će koga prvog da zapali/ubije assassinima itd.. Uz korišćenje svih bagova, exploitova i sa nekim ograničenjima :
1. Gubi se lepota igre, možete da zaboravite na srednjovekovni duh, glasove vojnika i ostale gluposti, jednostavno igrica prestaje da se igra radi lepote
2. Igra postaje neverovatno komplikovana, ograničena i inteligenta. Koliko god prosto izgledalo gledati takvu igru nenormalno je teško odigrati. Ok ekonomija se može naučiti napamet, ali kontrola vojske je nešto na šta ja gledam kao šah. Nenormalno mnogo kombinacija vojske i još više načina da se iskoristi ta vojska. Svaka partija je različita jer mnogo toga zavisi od protivnika, stalno se vrši prilagođavanje u odnosu na situaciju i mora dosta brzo da se misli, a bogami i klikće. Dakle ne radi se o znaju, to uopšte nije nešto što se može naučiti već nešto što se mora razumeti. Postoji mnogo igrača koji igraju po 5-6 godina a još uvek nisu dostigli nivo koji ja imam posle godinu dana. Uopšte ne želim da navedem na to da sam ja ne znam koliko pametan, ima i onih koji su napredovali duže od mene, ali ne može glup da bude expert u shc. Još jednom ponavljam, ovo kažem kao jedan od najboljih igrača današnjice koji je prošao kroz 10000 mečeva i već prošao tu fazu da se razmišljam da li je bolje igrati zbog lepote ili biti expert.
-----------------------
Takva kakva je, stronghold crusader 1 za experte i tim pravilima je potpuno drugačija igrica od stronghold crusader-a 2. Moje znanje iz 1 mi apsolutno ništa ne znači u 2. Iste su samo osnove, za vas to možda deluje kao malo više od osnova, ali za nekog ko je provalio 10000000 stvari ove dve igrice imaju iste samo najosnovnije stvari. Sada ostaje da se vidi da li će crusader 2 uspeti u onome čemu sam se ja nadao, da zadrži lepotu, da se ne menjaju pravila i da igrica bude jednostavno pametna. Dosta sam se uživeo u ovaj tekst možda malo i preterao, ali je jako teško objasniti nekome ko nije expert zašto je tako zanimljivo biti expert u shc 1.



Mala korekcija, kada kažem da se gubi lepota, ne misilm da na lepotu igranja konkretno, jer je i expert igra jako zabavna za mene čak i zabavnija nego noob game, ali se gubi realističnost (igra se bez kula, bez katapulta, sa nekim grupama i 1 pixel compressing-om), to su sve nerealne stvari i bitka sa ovim stvarima uopšte ne liči na srednjoveknu bitku.
 
Ako neko hoće rusku verziju igrice za 13$ može da mi se javi u pm. Dobija na steam-u naravno, sve legalno. I ko hoće da igra shc 1/2 multiplayer takođe može da se javi :D
 
nick mi je [ B-R ] MostWanted (b-r je klan), ali najlakše ti je da me nađeš preko id : 2714241
 
Cenim da će i steam verzija biti krekovana za mesec dana, samo 8-bitna zaštita.
 
Ima li nekoga da igra, zanimaj me utisci ako je neko kupio kako je mp, co-op ?
 
Pozdrav! Zeleo bih da odgovorim najpre u vezi sa ovim sto si napisao za Crusader 1 - pravila ili bez pravila... Vise sam igrao uz ta pravila, ali mi se ipak vise svidja da igram "amaterski" uz gradjene zamka, a najvise volim da mi zamak nije "prislonjen" uz ivicu mape, pa da se iza zida nalaze i kamenolomi, i rudnici gvozdja i sve ostalo. Na takav nacin, kao sto si rekao, svaki od igraca je bukvalno neunistiv ako samo malo zna kako da se dobro ogradi. Na kule mogu da se poredjaju mangoneli i samostreli, i nema da neko moze da pridje - bilo sa treburseima, bilo sa katapultevima (njime ne pogotovo), niti bilo kako drugacije. Takodje, ne volim da koristim stitove, volim da igram realisticno, ili ti, sto ja obicno kazem "onako kako je zamisljeno da se igra". Dakle, ukoliko svako gradi takav zamak da mu se farme, kamenolomi i rudnici nalaze van zamka, onda igra na ovaj nacin nije besmislena - barem po mom misljenju, i na osnovu mog iskustva. E sad, mozda jesam, a mozda i nisam u pravu, ali mislim da, da ljudi ne ogradjuju ove stvari, da bi se ona morali tuci i oko kamenoloma i svega toga, otimali bismo se za resurse, i to bi bilo nesto interesantno pretpostavljam. Takodje, bilo bi realnije to sto niko ne bi mogao da bude pod opsadom 100 godina, sto zaista i nije nikad moglo. Mozda i nisam u pravu, ali morali bismo da probamo ovo ovako sa vise dobrih igraca da bih se uverio u suprotno.

Sto se "ekspertske igre" tice, tj igre sa praviloma "no f fs" i slicno, slazem sa tobom; mada to sa kontrolom vojske bi imao i ovako i onako, jedino sto je, kad udju stitovi u igru, teze kontrolisati formacije vojske.


Pitao si za Crusader 2, da li je neko probao. Ja sam probao, svidja mi se kako izgleda, i napravio sam jedan video koji sam zeleo ovde sa vama da podelim. :)


Tek sam poceo da ga igram, mada sam citao po malo ranije kako sta funkcionise, tako da sam krenuo sa ovim malo pripremljen. Takodje sam igrao i Stronghold 3, pa sam se snasao sa nekim stvarima koje su slicne. Ima jos sitnica koje bih mogao da prikazem, i bas da isprokomentarisem, ali ovaj put nisam ucio. Napisao sam "kratak" opis video u kome sam naveo neke od osnovnih utisaka, pa cu ga i ovde podeliti, iako je na engleskom.

This is how I won the third mission of the Stronghold Crusader 2 trail. During this game I didn't feel the need to speak much, but only to show others how the game works. Just like in any other Stronghold game, if one plays as an European lord, he needs to produce weapons to be able to train army, to produce food to keep his people satisfied, so he could have workers and recruits for his army as well! If you want some more gold you can produce stuff to sell it, or you can also produce ale and candles to gain some more popularity, after what you can put higher taxes. During this mission I decided to produce more food and to produce candles, and to gain popularity by food and religion - after that - people pay me taxes and still stay satisfied.

In my opinion good sides of Crusader 2 are mostly related to simplicity - one does not need to care about full stockpile, full granary, and stuff like that... You can also build a market place so you would be able to set auto-buy and auto-sell options, and to ensure this way that you may not run out of some important resources, such as wheat for flour, wood for fletchers, or iron for blacksmiths! Still, market is not required for buying nor selling goods - I didn't build it either.

There are also some more interesting events that you may notice in this video, such as storms... If thunder strikes one of your building, it can be set to fire, so if you don't have any wells or waterpots you could have a bad time. Besides this effect that bad weather also effects your popularity, so you may need to lower your taxes during that storm.

Castle you will see on this video is the cheapest possible - with two towers only to protect iron mines and oasis, and with curtain walls and curtain gatehouses - just to stop enemy from entering. If enemies were stronger, I would also care more about stronger walls.

A lot of that works just like in Stronghold 3, such as barracks or siege camps. You can build a siege wherever you want except in the enemy territory. When you build a catapult, you don't need to bring there any engineers - they will just leave the siege camp as long as you have enough gold and recruits.

I believe that these things are great for players who like that fighting aspect of Stronghold. The economy is not simplified, but it is made simpler as player doesn't have to take care about all little details to keep high popularity. Also, when you want to build ten catapults, all you need to do is click ten times to build them - not to pick 20 engineers and order them 10 times to build each catapult.

Speaking about my favorite Stronghold unit, you may notice which one is it - swordsman! They are great here, just like they are in any other Stronghold game, and I was using them along with archers. There are also some other interesting things regarding troops in Crusader 2, such as macemen, or knights. In Crusader 2 knights don't fight with swords - they fight with maces, which looks really great. Also, those macemen when they charge towards the enemy. I will show those details in some other video as well.
 
Igricu sam uzeo na steam i kazem da je odlicna. Drugacija ekonomija, ima prirodne katastrofe kao pescana oluja, multiplayer nesto jako bitno sto u Stronghold 1 smo morali da se mucimo da trazimo na Game ranger, ocu reci da nisu lose odradili drugi deo kao sto sam mislio da ce.
 
Igricu sam uzeo na steam i kazem da je odlicna. Drugacija ekonomija, ima prirodne katastrofe kao pescana oluja, multiplayer nesto jako bitno sto u Stronghold 1 smo morali da se mucimo da trazimo na Game ranger, ocu reci da nisu lose odradili drugi deo kao sto sam mislio da ce.
Da je novi stronghold prva igra u serijalu onda bi mogli da kazemo da je dobra igra a ovako samo su presuli iz supljeg u prazno i napravili kopiju starog crusadera sa malim izmenama....
 
A šta su menjali? Jer starog Krstaša i nema potrebe nešto preterano menjati, već samo, kako je neko napisao, ubaciti par novih fora i to je to.
 
Nazad
Vrh Dno