Šta je novo?

Quake 2 MusicFromHDD mod

voodoo_

Čuven
Učlanjen(a)
31.08.2003
Poruke
9,699
Poena
920
Da, znam da se radi o igri staroj 10 godina, al šta ću kad je fenomenalna :)

Elem, svi znamo da je Quake 2 imao sjajan soundtrack koji je baš fino dizao atmosferu pri pucnjavi. Međutim, tadašnji kompjuteri nisu bili dovoljno jaki da obrađuju 3D grafiku i istovremeno dekompresuju zvuk, pa je sav soundtrack dolazio u obliku audio trackova na instalacionom CD-u, tako da je CD plejer puštao zvuk a kompjuter se bavio igrom.

Tu se javlja više problema:
- Morate držati ubačen CD tokom igranja da bi ste čuli muziku
- CD mora biti u prvom optičkom drajvu (onom sa najmanjim slovom)
- CD zvuk mora biti odmjutovan u Volume Controlu
- Novija reizdanja Kvejka 2, uključujući i ono koje dolazi kao bonus disk uz Quake 4, jednostavno ne sadrže audio staze na disku, tako da od muzike nema ništa.

Pošto svi gornji razlozi smaraju, a izvorni kod igre je dostupan odavno, napravih nešto opšte korisno :)
U principu, sve CD audio pozive sam zamenio sa rutinama koje puštaju muziku iz WAV fajlova, tako da uopšte nije potrebno imati CD tokom igranja - sva muzika ide iz fajlova sa hard diska.

Ono što je prvo potrebno da uradite je da nađete svoj instalacioni CD Kvejka, ubacite u drajv, i u bilo kom programu za grebovanje muzike skinete sve audio staze (trackovi 02-11) u čistom WAV nekompresovanom obliku (znači NE mp3!). Potom sve fajlove ubacite u Kvejkov folder. Imena fajlova moraju u imenu sadržati broj odgovarajuće staze na disku, i moraju biti u formatu Track02.wav, Track03.wav itd, kao na slici:

quake2_mfhdd_alpha_pic.gif


Rado bih okačio sve pesme za one koji više nemaju disk, ali mi je upload spor, a tu je i legalan catch :) jer su pesme i dalje pod kopirajtom.

Prvi korak da ustanovite da li je sve u redu jeste otvaranje konzole u glavnom meniju, gde bi između ostalog trebalo da piše "You are using Quake2 MusicFromHDD Mod", a takođe kad krenete novu mapu ili nivo, otvorite konzolu i proverite šta piše (prijaviće da li je našao ili nije našao odgovarajući WAV fajl) i naravno poslušajte da li se sve čuje kako treba. EXE je kompajliran iz izvornog koda v3.21, a primenjen je i mouse acceleration fix za Windows XP, na koga su mi ukazali na jednom drugom forumu.

Mod se trenutno vodi kao "Alpha" iz prostog razloga što nije 100% istestiran, ali sam za desetak minuta igranja ustanovio da menja fajlove isto kao CD staze i da sve na prvi pogled radi kako treba.

Radnu verziju skinite OVDE i ubacite novi EXE preko starog. Naravno prethodno patchujte igru na zadnju dostupnu verziju.
 
Heh, Nine inch Nails, Rob Zombie.
Taste of destruction!:p
 
FINALNA VERZIJA
Sadrži QUAKE2.EXE sa mouse fixom i gornjim modom (dorađenim, testiranim i potpuno funkcionalnim), nemodifikovane GAMEX86.DLL i REF_GL.DLL iz verzije 3.21, uputstvo, izvorni kod i GPL licencu. Uživajte.
 
Poslednja izmena:
Mod radi kao zmaj :) Sa uzivanjem sam jos jednom presao Q2 danas :D
 
My bad, NiN je radio za prvi quake.
Ali sam skoro 100% siguran da je bila bar jedna numera od rob zombija.
 
Mislim da sam nasao jedan bug.

Posle jednog Save-a sam izasao iz igre. Nakon ponovnog pokretanja, nijedan save koji je do tada bio napravljen nije bilo moguce ucitati (dobijam gresku Error: ReadLevel: function pointers have moved).
Nakon vracanja originalnih fajlova, save se ucitava skroz normalno. Ideas?
 
Evo sad sam probao, sve radi normalno. Dakle nekoliko puta save pa load, uključujući i izlazak i ponovni ulazak u igru između. Učitava bez problema.
Da li si po instalaciji igru patchovao na 3.20, a potom koristio finalnu verziju moda (dakle raspakovao quake2.exe i ref_gl.dll u root folder igre, i gamex86.dll u baseq2)?
 
Da, sve by the book.
 
Joj kako je ta muzika meni ledila krv u zilama pa kad mi pored toga negde istrci Berserker tu se broj otkucaja povecjavao na kritican nivo,huh:)
Kad bi ove danasnje igre imale tako dobru atmosferu kao igre iz tog vremena,gde bi nam bio kraj:(

complex 13 zakon;)

@voodoo_ kako znas da su pesme jos pod copyrightom?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno