Evo malo istorije za mladje korisnike kompova, shto mislim da ce koliko toliko razjasniti zashto je PS2 nedodirljiv..Davnih osamdesetih, pojavila se softverska kucca Psygnosis. Radili su iskljucivo za Amigu.Za one koji znaju o chemu pricham, setice se neverovatnih igara koje su oni pravili. Njihove igre su bile bukvalno godinu-dve ispred svih ostalih. '95.godine izlazi PSX i u tom trenutku Sony 'kupuje' sve programere iz Psygnosisa i od tada oni rade samo za Sony computer entertainment. Od tada pa do danas, 90% igara koje je SCE napravio, ne samo da su hitovi, nego su i najbolje igre ikada uradjene na bilo kojoj platformi...Evo nekoliko primera. Gran Tourismo, Crash Bandicoot, Wipeout, NBA(zaboravio sam puno ime), Metal Gear Solid, itd... Pored toga, za Sony rade najvece firme i legende sa Arkadnih konzola kao shto su NAMCO ili KONAMI, a ostale su opet Japanske prizvodnje i uvek su bile pune novih ideja (setite se Parappa the raper).. Ni danas se to nije promenilo.Dok na PCju i dalje forsiraju FPS i RTS igre, na Soniju postoji shirok dijapazon raznih zanrova i podzanrova, chak i igara koje se ne mogu svrstati ni u jedan zanr.To konzolu chini raznovrsnom i interesantnom i vrlo teshko to sve moze dosaditi. Xbox je poshao drugom taktikom. Uzeo je nepoznate Americhke i Evropske firme da rade za njega, ali to nije dovoljno. Nije dovoljno da igra ima 80fps i da ima savrshenu grafiku (recimo Rally Challenge 2002), a svi ostali aspekti su kao na PCju, shto znachi nerealno i jadno. Ima Japanskih igara sa PSa koji se rade za Xbox, ali to je vrlo mali broj i gomila njih kasni po godinu dana u odnosu na PS2. Pored svega ovoga, igre za PS2 izlaze neverovatnom brzinom (i pored tog kvaliteta), a za nashe trzishte je bitno i to shto su kopije na CDu (vecina igara) smeshnih 2dm, tako da Xbox ni u jednom aspektu nije u prednosti, osim u grafici koja opet u dosta igara pametnim programiranjem izgleda bolje na PS2...(Samo treba videti Gran Tourismo 3 i sve ce vam biti jasno)