Šta je novo?

Problem pri instalaciji Linux-a

sh0ne

Slavan
Učlanjen(a)
08.08.2005
Poruke
1,107
Poena
349
Totalni sam pocetnik i hteo bi da instaliram neku od distribucija Linuxa ali imam samo
Mandrake Linux 10.1 Community. Na pocetku instalacije posle odabira jezika, i potvrde
licence, pojavi se ekran na kome pise
"Installing driver for disk(ide(scsi)hardware_raid)firewire card nVidia Corp.) i tu zabode.
Mis mogu da pokrecem ali komp nista ne radi. Pretpostavljam da je problem u nVidijinim
drajverima za SATA diskove posto imam WD 200GB SATA2 disk. Ili nije?! Zna li neko!!!!

Imam jos jedno pitanje.
Hteo bih da imam instaliram i Win XP i Linux. Kako to da odradim?! Koja je procedura?
Sta prvo instalirati, kako i na koliki prostor podeliti particije (za Win znam ali za Linux
ne znam). I ako imate jos neku sugestiju dobro bi mi dosla.
Thx
 
Ok. Saznao sam sta me interesuje za particije ali u cemu je problem kod Mandraka.
Ne mogu da ga instaliram zbog gore pomenutog problema. Ostavio sam ga da malo radio i prosao je taj ekran posle 15 minuta i rekao mi je da ne moze da nadje disk na koji da snimi da snimi podatke. Da li mogu nekako pre tog ekrana da mu dam drajvere? Skinuo sam neke sa nVidijinog sajt (NFORCE-Linux-x86_64-1.0-0310-pkg1.run)ali cak ni u expert modu me, pri instalaciji, ne pita za nikakve drajvere?!!
 
Zaboravih da dodam, na nForce 2 ploci (Epox 8rda3g) i Bartonom sa PATA diskom nisam imao nikakvih problema pri instalaciji.
 
Dobre si drajvere skinuo, ali ne znam konkretno kako da ti pomognem jer se nisam susreo sa tim problemom niti tom distribuciom sacekaj da se neko pojavi ko je koristio ili koristi nju.
Stvarno nebih zeleo nesto pogresno da ti kazem.
Jel si instalirao sata.i karnel, jer on mora biti instaliran za sata diskove?
Ako nisi ponovi instalaciju samo izaberi sata.i karnel.
 
Poslednja izmena:
A gde to da izaberem??!!