Šta je novo?

ocitavanje FPS uz frame generation (AMD)

PPC

Slavan
Učlanjen(a)
08.11.2019
Poruke
647
Poena
415
Moja oprema  
Mobilni telefon
uzmi brate Xiaomi, veruj mi
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Da li neko zna kako da pouzdano dobijem ocitavanje FPS uz frame generation, da vidim da li radi uopste? RTSS ne hvata a Radeon sw kad otvorim iz nekog razloga ne daje update kad sam u igri, nego samo kad tabujem na drugi monitor brojaci krenu da rade (!?).
 
Iz amd drajvera tj osd-a, jedino on cita Afmf, tj Amd fluid motion frames a kod Nvidie je FG, frame generation :)
 
Треба вероватно да одеш у Радеон и укључиш

1706289946350.png
 
A da procitas sta sam napisao? Kad enablujem Radeon overlay nista se ne desava, ne updatuje, stoji na N/A. Ako tabujem iz igre onda pocne da updatuje, cim se vratim prestane.
 
Desavalo mi se sa nekim verzijama preview drajvera da ne radi ocitavanje kao sto kazes N/A, a kad sledeca verzija izadje poprave.
 
Da li neko zna kako da pouzdano dobijem ocitavanje FPS uz frame generation, da vidim da li radi uopste? RTSS ne hvata a Radeon sw kad otvorim iz nekog razloga ne daje update kad sam u igri, nego samo kad tabujem na drugi monitor brojaci krenu da rade (!?).
Ne znam da lice da pomogne, ali evo par stvari sa AMD sajta

  • The AFMF technical preview currently requires the game to be played in fullscreen mode with VSYNC disabled.
    • For the optimal experience, AFMF is recommended to be used on AMD FreeSync™ displays.
  • AFMF features an activity monitor similar to AMD Radeon Super Resolution to confirm the frame generation status using AMD Software: Adrenalin Edition™’s in-game overlay (use the default hotkey of Alt-R for the fullscreen overlay, or Alt-Z for the sidebar overlay)
  • AFMF is recommended to be enabled while the game is running at minimum fps of 60.
  • AFMF adds frame generation technology to boost FPS outside of the game’s engine. To see the resulting FPS, use the AMD Software Performance Metrics Overlay. Support for third-party performance monitoring tools is not available at this moment.
  • For better compatibility with borderless-fullscreen titles, users can try enabling "Optimizations for windowed games".
 
Nece. :D Sve je vec "po uputstvu". Pored dugmeta za toggle opcije, kada udjete u igru, pojavice se checkmark i pisace Frame generation active, vidim na drugom monitoru. Ali sta je ustvari "problem", secka, vrlo je nestabilno iako je FPS kao primetno visi. E sad igrica koju trenutno igram je sa tehnicke strane jako problematicna pa moz biti do svega, "secka" na slican nacin i bez AFMF. Druga igrica gde bi mi AFMF mozda koristio nece da aktivira, tamo gde se pojavljuje checkmark sa prvom igrom, sa drugom mi kaze "Run a DX11/12 API" a igra i jeste DX12. Samo DX11 i 12 ima, nema OGL ili Vulkan u opcijama igre (Everspace 2). Ostatak igara koje imam nisu ni zahtevne i 7800XT ih gura vec na max refresh.
 
Koristim rx 6700 xt novi drajver sam juce instalirao od tada gpu usage pada na 10 non stop sve igre seckaju ne radi kako treba vratio prethodni preview sve ide kao po loju, ne valja drajver desava se cesto inace igre moraju da budu fullscreen da bi radio afmf, inace sam sve igre igrao bez problema sa Afmf u 165 fpsa na monitoru. Inace i kod brata na rx5700xt na novom drajveru secka sve.
 
Uspeo sam da pokrenem AFMF konacno na WH40K Rogue Trader igri. U teoriji feature je super ali u praksi ako vam je originalni FPS 100 ili vise uz FreeSync na 165Hz monitoru nema nikakve razlike ako se duplira ili ne jer ipak uvodi odredjenu latenciju tako da je +- situacija. Mozda neka brza igra vise dobija mada opet i latencija ce biti primetnija.
 
Upali radeon anti lag ili anti-lag plus smanjuje latenciju. Ako vec ide na 100 nije ni potreban Afmf, ali ako kao meni ide od 60 do 80 fpsa dosta znaci kad se upali Afmf i ima 140-200 fpsa mnogo fluidnije je nego bez aktivirane opcije.
 
  • Like
Reagovanja: PPC
Da to je sweetspot, od 60 do 80-90 FPS, preko toga gubi na poenti. Nema veze Anti lag funkcija sa dupliranjem frejmova, Antilag samo smanjuje pre render que na 1. Ukljucena je iz drugih razloga ali ne doprinosi mnogo ovde. Ni 25-30W koje dodatno angazuje na hladjenju nije zanemarljivo za nas opsednute tisinom.
 
Anti lag ima veliku funkciju u smanjenju latencije pri upaljenom Afmf i Amd navodi da se obavezno koristi uz Afmf, bez njega je input lag ne snosljiv kao da igras na 40 fps.
 
aj kad ste vec kod ovih "budzevina" u temi, jel neko probao Radeon boost? Ja sam probao tu opciju da palim u podrzanim igrama po AMD-u, i nista, ama bas nikakve razlike ne vidim sa ili bez ukljucenog....
 
Koliko vidim moras i da pazis da li ti je DX11 ili 12 render u odredjenim igrama, jesi i to ujednacio? Ja iskreno ne koristim Boost, koliko sam citao on je "movement based" tako da radi samo kad se recimo mis ne pomera sto je otp nikada, zar ne? Malo je AMD komplikovan sa 30 opcija koje donekle rade istu stvar. Boost, pa je bio i Boost+ pa Super Resolution... sve to je objasnjeno kao neka vrsta dinamickog skaliranja rezolucije.
 
ma iskreno, ni ne treba mi. cak i cuveni FSR palim samo u RDR2 i CP2077, i onda sa sve na max i FSR na quality u 4K imam 95-110fps u RDR2, a u CP2077 oko 80-85fps. Ostale igre koje igram , Hellblade, Layers of Fear 2023, RE4 remake, Chernobylite, Hunt: Showdown, The Callisto protocol, bez FSR, znaci native sve na max u 4K idu na preko 80fps, sto mi je zadovoljavajuce.
Ako ovu moju 6900XT jos malo i nasviram core na 2850 i memoriju na 2200, dobijem jos 10-15fps u pomenutim igrama. Cak je to i neka jaca 6900XT sa XTXH chipom, plus vodeno hladjena, tako da OC ni ne oseti, u full loadu tako ne predje 70C, junction 85-90C.
Mislio sam prelaziti na 7900XTX, ali mi ovo sasvim zadovoljava prohteve, pa sam neko vreme jos miran.
 
Mozda nekome bude korisno, nasao sam totalno random workaround na drugom forumu. Kada se SAM (ReBAR) toggluje dok je sve aktivno, ocitavanja krecu da rade normalno. Potvrdjeno na mom slucaju, eto. :D
 
Nazad
Vrh Dno