Šta je novo?

Naumachia: Space Warfare

ikonoklast

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
26.05.2006
Poruke
6,140
Poena
510




[YOUTUBE]mpgkqPaEelM[/YOUTUBE]


  • Fighter Simulation: Customize fighters of various classes, engage in dogfights and lead AI wingmen.

  • Tactical Simulation: Command capital ships, give orders to the crew and launch fighter wings.

  • Fast Multiplayer Action: Up to 16 players.

  • Rank System: Get access to more advanced hardware and AI units.

  • Realistic Physics: But immediate controls.

  • Scalable Proprietary Engine: From normal mapping and post-processing effects down to DirectX 8.


Intervju:
http://www.rockpapershotgun.com/2009/10/22/the-spatialists-aureasection-talk-naumachia

RPS: Can you tell us a bit about how you came up with the idea of Naumachia? Are there any specific games that influence the design?

Pasini: Well, we had to evaluate what type/kind of game we could do ourselves without producing too many assets (we are three guys working on the game) and at the same time, look for a less “common” genre. Later on, space games had kept moving forward to commerce/RPG gameplay, and each time I try one of these.. well I’d say that the combat/action part really sucks, at least for someone like me that enjoyed titles named Freespace, X wing vs Tie fighter and other ones in which combat/dogfight were the focus of the game. We then had quite a good response from public, it seems that times are mature for a return of the space genre to a more “action” point of view. To completely fulfill the question, I’d like to add that we also like a lot ship/gear customization, so we can throw in a MechWarrior series style of tuning for the assets available to players (from a simple fighter to a large capital ship).
 
Opa. Zanimljivo :)
 
Ovo je najpribliznije Freelanceru, mozda gresim ali...
Godinama trazim neku slicnu igru :)
 
Opasno mi se svidja HUD. :)
 
Definitivno podseća na Descent Freespace 2 iz 1999. Uf kada se setim kako sam to igrao. :)

Nema odavno dobre svemirske pucačine za PC.
 
Takodje.. mada meni vise deluje kao X3...

Nope. Kao što reče čovek, za raziku od X-a u ostalih (Earth & Beyond, EVE itd.) koji je fokusiran na ekonomiju, ovde će biti u prvom planu borba kao u Freespace-u i sličnim igrama - Warhead, Independance War od istog dizajnera. I Colony Wars na PS1 je bio u sličnom fazonu, mada arkadnijem.

Btw, koga zanima, skoro je izašao novi MediaVP i installer za FS2 SCP.
http://www.rockpapershotgun.com/2010/03/04/11-12-years-starcraft-2-versus-freespace-2/


Nema odavno dobre svemirske pucačine za PC.

Zato što ne bi bili isplative.
 
Poslednja izmena:
To oni misle. Samo mi reci da nova Star wars simulacija/pucačina na foru TIE Fighter-a uz dobru promociju i reklamu ne bi bila profitabilna. Svako Star wars ***** koje mogu da naprave uz odgovarajuću reklamu se prodaje samo tako.
 
Definitivno podseća na Descent Freespace 2 iz 1999. Uf kada se setim kako sam to igrao. :)

Nema odavno dobre svemirske pucačine za PC.

Eeeee a Freespace 1? jesu malo kopirali Wing Commander ali su odradili fenomenalan posao... to su bili dani :type:

EDIT: "nedavno" je bio aktuelan solidan Darkstare One ali tu igru nisam ni završio a fs1 i 2 sam završio preko deset puta :)
 
Poslednja izmena:
FC2 je jedna od top 5 igara koje sam u svom životu igrao, naravno kada gledamo i vreme kada su se pojavile.
 
Poslednja izmena:
starlancer je meni imao najbolju atmosferu od svih gore pomenutih :)
 
To oni misle. Samo mi reci da nova Star wars simulacija/pucačina na foru TIE Fighter-a uz dobru promociju i reklamu ne bi bila profitabilna. Svako Star wars ***** koje mogu da naprave uz odgovarajuću reklamu se prodaje samo tako.

Više bi se prodavala igra sa Star Wars licencom, naravno, problem je što ne bi bila Freespace ili ne neki drugi stari/novi IP... Najviše bi mi smetao generički dizajn SW univerzuma. FS2 je već skoro savršen, osim tehničkih karakteristika maltene nema stvari koje bi mogli da poboljšaju.
 
X-Wing, TIE-Fighter, X-Wing vs TIE-Fighter, X-Wing Alliance... to su bile stvarno genijalne igre tog tipa u SW univerzumu.
Uopšte nije problem u SW-u, već u tome što posle toga ni jedna igra u SW univerzumu nije koristila taj koncept.
 
Ma meni je SW koncept takođe do jaja. Samo kada se setim koliko si letelica mogao da voziš u tim igrama!!! Uf uf uf. Nema toga danas.

TIE Fighter
TIE Interceptor
TIE Bomber
TIE Advance
TIE Defender
Missile Boat
...

Z-Wing
A-Wing
B-Wing
Y-Wing
X-Wing
....

A svaka letelica je bila potpuno drugačija od ostalih.
 
Problem je što smo svi prerasli Star Wars :d Zašto li svaki topik o novoj svem. sim. igri mora da pređe u kukanje za starim, dobrim vremenima kada smo pikali Freespace ili Starlancer :)

Da odgovorim na gore postavljeno pitanje, prema trenutnom rasporedu, Naumachia bi trebala da izađe - ko zna kada :) Svuda gde sam video stoji TBA 2010, ili unesen datum 31.12, ali se sigurno neće tad pojaviti, već je to uneseno orijentaciono. Dakle, kad izađe izađe.


BTW, Independence War 2 je najbolji svih vremena u celoj ovoj klasi igara :)
 
Malo skretanja sa teme...

Igre na temu Ratova zvezda su krenule naopako onog trenutka kada se fokus sa naučne fantastike preselio na fantazijski teren. Odnosno kada se previše pažnje poklonilo sili, džedajima i sitovcima, tj. konceptu mača pardon sablje i magije. Sve svemirske simulacije u tom univerzumu sa sredine devedesetih zaključno sa X-Wing Alliance, su bile upravo vrhunske sa stanovišta naučno fantastične atmosfere, dok se fantazijski deo univerzuma skoro uopšte nije osećao ni u jednoj od tih igara. Ja skoro pa da sam bio i zaboravio da tu postoji nekakav imperator, već je lanac komande kretao od Vejdera kao nekakvog supervizora, dok su glavni akteri u stvari bili zanimljivi likovi poput Harkova, Zorina, Trouna, itd. Dok je novi talas doneo to da ako igrač nije manje ili više direktno konfrontiran imperatoru ili Vejderu (odnosno sve samoj pop-vrhuški) u nekoj krajnje banalnoj priči al sa šljaštavim (dosadnim) efektima i potezima (van mozga), to nije to, mis'im...

Može se debatovati o tome da li bi danas taj naučno fantastični milje trebalo dodatno unaprediti/menjati i da nekome danas, nekadašnji milje deluje naivno, ali ljudi sasvim opravdano žale za osnovnim konceptom na koji su se te igre oslanjale sredinom devedesetih.

Po mom mišljenju, jedan novi Tie Fighter, koji bi se dešavao posle epizode šest, i gde bi igrač bio u ulozi pilota u floti lukavog admirala Trouna koji se ganja s novorepublikancima, bio bi apsolutni melem na dušu! Al suviše je to komplikovana ideja za prosečna očekivanja i želje danas...
 
Problem je što smo svi prerasli Star Wars :d

Ja bogamu nijesam.

Nije korektno da prozivaš ljude za detinjasto ponašanje a sa druge strane koristiš položaj i svoj posao da bi promovisao Sony Move igre i generalno kojekakve bezvezne naslove. Na onom spisku koji si pravio ima svega nekolicina igara vrednih pažnje a i neke od tih su pod znakom pitanja (Crysis 2 na primer). Ako ćeš na taj način da uređuješ eventualni Bench Gaming ili kako to već planirate da nazovete možeš računati na istu publiku kao što imaju domaći gejming sajtovi poput Gamers Space i slični a to je od 9-18 godina. Ipak je ovo forum gde ja sa svojih 24 godine spadam u mlađu kategoriju i bilo bi lepo kada biste gađali stariju populaciju igrača sa tim novim projektima.

Za kraj, da ti odgovorim za matore igre. Ja se ovih dana zbog zauzetosti jako retko igram a i kada to činim ne mogu izgurati više od sat vremena igranja u kontinuitetu bilo koje nove igre (StarCraft II i slično ne igram, nemam vremena da bacam na MP zaluđivanje). Međutim pre nedelju dana mi je palo na pamet da izbunarim prastari Deus Ex na čiju 'restauraciju' sam potrošio pola sata i potom igrao još dva sata bez prestanka dok nisam skontao da treba da radim nešto. Još uvek nisam prešao celu igru ali od tada igram kad stignem. Ta igra je inferiorna u mnogim segmentima u odnosu na današnje igre ali je zato gejmplej, priča pa i sitni komentari neprijateljskih NPCova na daleko višem nivou od današnjih 'streamlined' igara. Ono što je tragedija u celoj priči jeste da si ti prešao put od wannabe old skul gejmera, preko Oblivion fanatika a danas promovišeš drajverovu igračku filozofiju (RPG je n00life) i igraš Move igre za celu porodicu. Nemam ja ništa protiv tebe, šta više bio si mi najsimpatičniji poster u gejming sobi ali to što ćeš ti izgleda biti prvi reviewer Benchmark Gaming sajta mi strašno ide na živce jednako kao što mi ide na živce američki IGN zbog tekstova onog Fallout 3 fanboja Grega Milera.
 
Dobro, možemo li se vratiti sada na temu? Bez kukanja za Star Wars igrama, kako je Freespace/Starlancer rulao, bez izražavanja bojazni na šta će da liči budući sajt...:)
 
Malo skretanja sa teme...

Igre na temu Ratova zvezda su krenule naopako onog trenutka kada se fokus sa naučne fantastike preselio na fantazijski teren. Odnosno kada se previše pažnje poklonilo sili, džedajima i sitovcima, tj. konceptu mača pardon sablje i magije. Sve svemirske simulacije u tom univerzumu sa sredine devedesetih zaključno sa X-Wing Alliance, su bile upravo vrhunske sa stanovišta naučno fantastične atmosfere, dok se fantazijski deo univerzuma skoro uopšte nije osećao ni u jednoj od tih igara. Ja skoro pa da sam bio i zaboravio da tu postoji nekakav imperator, već je lanac komande kretao od Vejdera kao nekakvog supervizora, dok su glavni akteri u stvari bili zanimljivi likovi poput Harkova, Zorina, Trouna, itd. Dok je novi talas doneo to da ako igrač nije manje ili više direktno konfrontiran imperatoru ili Vejderu (odnosno sve samoj pop-vrhuški) u nekoj krajnje banalnoj priči al sa šljaštavim (dosadnim) efektima i potezima (van mozga), to nije to, mis'im...

Može se debatovati o tome da li bi danas taj naučno fantastični milje trebalo dodatno unaprediti/menjati i da nekome danas, nekadašnji milje deluje naivno, ali ljudi sasvim opravdano žale za osnovnim konceptom na koji su se te igre oslanjale sredinom devedesetih.

Po mom mišljenju, jedan novi Tie Fighter, koji bi se dešavao posle epizode šest, i gde bi igrač bio u ulozi pilota u floti lukavog admirala Trouna koji se ganja s novorepublikancima, bio bi apsolutni melem na dušu! Al suviše je to komplikovana ideja za prosečna očekivanja i želje danas...

Dobar zaključak. :wave:
 
BTW, Independence War 2 je najbolji svih vremena u celoj ovoj klasi igara :)

Bolji je prvi deo IMO.

drajverovu igračku filozofiju (RPG je n00life)

Najjače je što je on hvalio jednu od najboljih igara u žanru i kritikovao drugi deo kao generičku, a ovamo kao priča nešto. :)

Problem je što on izgleda misli da RPG definišu mačevi, čarobnjaci, magije, statistike, zamršeni interfejsi itd., a ne interaktivnu priča/svet na koje mogući uticati igračevim akcijama i izborima. I... to je to. Sve ostalo je samo alat da se dođe do toga. Ta stat-heavy mehanika koja je najčeši način (zato što je najlakša za implentirati kroz kod) ali ne i jedini da se to ostvari. Velika većina ljudi voli "movie like" igre, što je šteta, jer sve više smanjuje populaciju koja bi bila potrebna da izdavači ramišljaju o finansiranju takvog immersive sim tipa igara, koji su ionako dovoljno teške za izradu kao što kaže Randy Smith da sve preko toga samo dodatno pogoršava sitauciju.
 
Poslednja izmena:
posetio malo njihov Naumachia: Space Warfare forum i stvari ne izgledaju ruzicasto.

ovo u stvari nisu nove vesti ali bi mozda bile za neke koji su malo zaboravili na igru.
izgleda da se developeri susrecu sa teskim problemima i bice primorani da otkazu dobar deo zamisljenih ideja zbog testiranja i balansa, mada je verovatno glavni problem vreme , novac i privatni zivot :p

nisam iscupao citate jer sam ukratko sumirao ono sto sam procitao u 10ak tema.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno