Šta je novo?

Lada racing club - realna simulacija

pa bilo je ali odano nego ako neko zna ruski kad se to ocekuje bas mi se svidza

uh, bas dobro izgleda. mozda je ovo i najbolji engine koji je do sad ubacen u racing simulaciju. skinuo sam filmice. stvarno vredi videti. A i level design nikako nije los!

ajde, mitrikse, mozes ti to da nam prevedes...jedva cekam da te batalim sa zigulijem

ma kaki ziguli smisleli rusi ladu evolucione
ah originalnog li imena cu je postujem na cobin sajt

Jel ova igra vec izasla ili tek treba da izadje??? Ovo mi deluje bas zanimljivo...

Znaci, kad ovo budem pokazao caletu :)
A slucajnosti radi, cale vozi bas Lajku 1500, a pre toga 1200 :)

@mitronije
stavi znake interpukcije sledeci put(odnosi se na onaj post pre Froke) :)
offtopic
ciga je do yaya :bannan:

CamBieL je napisao(la):
Znaci, kad ovo budem pokazao caletu :)
A slucajnosti radi, cale vozi bas Lajku 1500, a pre toga 1200 :)

kakva bre slucajnost, pola zemlje vozi ladu ;)

Mngo doboro uradjena
Jel se zna kad izlazi ?

@toxic
Izvinjavam se ali tastaratura je otisla dodjavola pa mi interpukcije njije jaca strana ali cu da pazim

Ne znam na sajtu nisam uspeo da nadjem vreme izlaska

okmijun je napisao(la):
kakva bre slucajnost, pola zemlje vozi ladu ;)

A i to sto kazes :)
Ali karavan...jos ako bude bilo sifri za starije lajke :)

Nego, moram da primetim da je engine mlogo dobar, ali mi se cini da je voda skoro ista kao iz hl-a, tako da mi se i to svidja...

jel se zna da li ce biti model ostecenja ukljucen u igru ili ce biti njesra arkada kao nfsu1,2...

Sve u svemu, mrnjau...

Filmici su super veliki i sto toliko kratki :)

Svidja mi se onaj sa suncem, genijalno potpuno.

Dakle, jesu li sami napravili engine, "pozajmili" neciji, pa modifikovali ili nesto trece?

ja se samo plasim da ne bude "optimizovana" kao vec legendarni lock-on ili t72 balkans on fire...posto ruje izgleda da imaju grdnih problema kod optimizovanja igara...tako da ih je moguce normalno igrati tek posle dve godine od izlaska

evo malo prevoda sa alte onako prepis sa sajta
po meni sem lada sve ono sto sam zeleo
1. Name of the game: Lada Racing Club.
2. Date the outputs of game - September of 2005.
3. Game will be maximally approximating real life.
4. In the game entire rule of the automobiles of the concern OF AUTO-VAZ will be present.
5. Player will be able to drive only in AUTO-VASA'S machines.
6. In the first part of the possibility not it will to put its automobiles in the game.
7. In the first part its details in the game cannot be put.
8. It is planned to create several aspects of the project in order to gradually recreate city. I.e. in the first part we will include the most learned places - in all will approximately be 60 km of roads. In the following part the new streets, which are connected by alleys, will be added - i.e. there will be the possibility of free ride approximately on 1/4 Moscow.
9. Winters in the first part not it will be.
10. In the following parts also is planned the recreation of others large it is municipal.
11. You look the system requirements of game here.
12. Mul'tipleyer will be.
13. Races will pass not only at night, but also in the daytime. There will be both official and illegal competitions.
14. In the game there will be two regimes: arcade and simulator.
15. Possibility will govern mouse, control, keyboard.
16. There will be gluings with the logotype of game.
17. To drive according to the rules it is necessary not always. Only in some missions.
18. Dirty machines will be.
19. Form from the cab will be.
20. Recumbent policemen will be.
21. The police and pursuits will be.
22. The sensors of water, oil and so forth will be.
23. The possibility of replacing of pistons, tappet shafts and so forth will be.
24. It will be possible to change bumper, the cowlings and other parts of the body. To throw out seats, will be also possible.
25. It will be possible to paint machines to very, make its skiny, etc.
26. Servicing is planned. As yet on our route in the real life there is not one servicing.
27. Diesel motors not it will be. Only benzine.
28. It will be possible to change the broken and worn details.
29. We exclude overheating engine and breakdown because of the faulty parts, and if you during the race breaks radiator, then it is completely possible that the machine will boil, can emerge oil, if crankcase disperses and cursor will wedge.
30. For player it is necessary to earn money on the races in order to know how to purchase the best details.
31. Possibility will create folder for its music.
32. All streets, houses and their arrangement will be also maximally approximating reality.
33. In majority its, tyuning will be real. Possible to purchase all goods in the real stores. But it is possible that there will be in a small quantity the underweights devised.
34. In the game will be represented the production of such firms as Pro Sport, Lit Company, SVR, Clutchnet, Rider, Soyuz9', Promo and many others.
35. The depth of tyuninga will be maximally possible.
36. We work at the fact so that the site would work correctly not only under Explorer.
37. We will make a counter of the readiness of game.

ako sam malo pretero izvinjavam se svima unapred
lepo zvuci nihova rec da ono sto napravis u igri moci ces i u zivotu (mislim realno)

samo jos za Yuga da naprave nesto slicno

dobar ti je prevod - najvishe mi se svidja to sto su glagoli na kraju? jel to prevod pomocu googla?

_Weasel_ je napisao(la):
samo jos za Yuga da naprave nesto slicno

Sta, hoces igricu u kojoj ces sve vreme da guras kola? :)

to bi bilo super kao realni mod a imas npr i mod samo sanjaj u kome mozes da vozis juga celu igru a on se ne pokvari covece

Mitronije je napisao(la):
to bi bilo super kao realni mod a imas npr i mod samo sanjaj u kome mozes da vozis juga celu igru a on se ne pokvari covece

HA HA HA HA HA HA :smash: :smash: :smash:

nego, sto bi prevod rekao:"It will be...a great game"

Ali, mislim, It will be...kao: " 'cu da budem na televizor..."

Tesko ce da bude great ako nesto ne poprave do septembra misli mnoge igre do sad bi imale i funkcionalni demo do sada

pa rusi su poznati po svojim vrhunskim igrama sa vrhunskim brojem bagova...mozda hoce da naprave da to zaista bude igrivo ovaj put :)

Nazad
Vrh Dno